Denk er eens over na.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien dat dingen boven komen als iemand mij er aan herinnert, maar ik kan echt niet alles opnoemen.
Ik zou zwaar op m'n donder krijgen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder deed niks, want was niet haar probleem wat zoon buiten deed![]()
Mijn ouders hadden me bij m'n nek gegrepen als ik vuurwerk in een huis had lopen smijten
Toen met die bondkraag verwachte ik echt een gangstermannetjequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Die neger is wel tof nu. Die heeft er oprecht spijt van.
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou idd... Petje af voor die gast.
Haha, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen met die bondkraag verwachte ik echt een gangstermannetje
Maar toffe gast, eerste die ik zie in de hele serie die daadwerkelijk geraakt wordt door een verhaal
inderdaad, maar geloof er niks van... sowieso die Mari geloof ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
De rest doet nu net alsof ze ook spijt hebben...
Ik ben om minder wel eens mijn kamer in geschoptquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder deed niks, want was niet haar probleem wat zoon buiten deed![]()
Mijn ouders hadden me bij m'n nek gegrepen als ik vuurwerk in een huis had lopen smijten
Ik ga Pitch black kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EHBO - kijkers hier,
in TV SC
Ja ja ja?
[TV SC #611] Topic 611
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |