RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Ik ook. En wat ik heb gezien stelde het ook niet zoveel voor ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik hoop altijd dat de pestkoppen nu ontzettende kutbanen hebben of zo.
Dit vind ik wel positief. Ik kwam even binnenvallen en las enkel die post van jou van ja ik ben leerkracht en ik begrijp wel waarom sommige kinderen gepest worden. Dat viel even verkeerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is geen vak. Wij als school bieden dat aan. En kinderen worden dan bij mij aangemeld.
Ik ben nu een training af aan het ronden, van ongeveer 8 kinderen per groep.
Ben ook van plan om groepstrainingen te gaan geven.
Wellicht ga ik dit ook prive doen, die trainingen geven.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef amaranta het volgende:
Ik had niet door dat ik hem sloot. Sorry.
Nou ja, ze hebben wel lef om toch mee te werken aan dit programma. Linksom, rechtsom.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
Hey, ze herinneren het zich.Wauw!
Nee, beetje tokkie's wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
De pesters zijn inderaad niet de allerslimste personen zo te zien.
Pesten om te overleven....quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mari heeft een chromosoom verloren
Dit ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
Die neger die zich zelf ging aanwijzen op de fotoAlsof wij niet weten wie dat is op de foto als je de enige gekleurde bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
Die neger die zich zelf ging aanwijzen op de fotoAlsof wij niet weten wie dat is op de foto als je de enige gekleurde bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook. En wat ik heb gezien stelde het ook niet zoveel voor ook.
Dat groepsgedrag op zo'n jonge leeftijd is eigenlijk veel gekker dan op volwassen leeftijd. Best vreemd dat zo moeilijk te bewaken valt. Door scholen maar ook ouders.
[..]
Dit vind ik wel positief. Ik kwam even binnenvallen en las enkel die post van jou van ja ik ben leerkracht en ik begrijp wel waarom sommige kinderen gepest worden. Dat viel even verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |