ja vind ik ook. Helemaal niet geforceerd. Jammer trouwens dat 't maar 'n paar afleveringen waren. Konden ze niet meer slachtoffers/pesters vinden? Dat van Jong heb ik gezien ja. Die slachtoffer wist niks te zeggen en stond er echt bloednerveus te zijn :Squote:Op donderdag 16 juni 2011 08:18 schreef Injetta het volgende:
Grappig, ik vind dit nu juist een leuke toevoeging. Je krijgt in een minuut meteen een gevoel van die tijd en dus van de context. Vervolgens plaatsen ze de persoon in die tijd en schetsen het milieu waarin de persoon leefde.
Er zijn al 6 afleveringen geweest, de meeste seizoenen van RTL-programma's bestaan maar uit 6-8 afleveringen. Gezien de response en de kijkcijfers zullen er ongetwijfeld nieuwe seizoenen volgen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Helemaal niet geforceerd. Jammer trouwens dat 't maar 'n paar afleveringen waren. Konden ze niet meer slachtoffers/pesters vinden? Dat van Jong heb ik gezien ja. Die slachtoffer wist niks te zeggen en stond er echt bloednerveus te zijn :S
In de categorie 'soortgelijke programma's is er ook nog De confrontatie, over zinloos geweld. Lijkt me ook wel interessant. Ik heb er nog geen van gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:00 schreef Spaarne het volgende:
In het programma Jong! van de EO werd ook aandacht besteed aan pesten: http://www.eo.nl/blogs/eo(...)ten-aflevering-jong/ Iemand gekeken?
Heb je al een afleveringen gekeken inmiddels?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef karoltje het volgende:
Ik heb een vraag! Ik wil met mijn klas (groep 6) een aflevering van dit programma kijken. De reden lijkt me duidelijk. Welke aflevering vonden jullie het beste/mooist/heftigst en ook geschikt voor jongere kijkertjes? Dat scheelt mij alle afleveringen kijken namelijk!
Nee, dat geloven 'wij' ook al niet 3 topics langquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef julia22 het volgende:
Ik geloof echt geen hol van die pesters die zogenaamd niets meer weten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter doet alweer oproepen om je verhalen in te sturen. Dus waarschijnlijk binnenkort een nieuw seizoen te verwachten
http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspxquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Kunnen jullie ook niks terug kijken zowel op RTL XL en uitzendinggemist.nl van de Publieke omroep.. ik kan niks terug kijken. Offoptic:
Jawel dat heb ik allang geinstalleerd ...het lag aan mijn modem van draadloos internet heb ik even gereset en toen kon ik weer kijken via i-net.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:13 schreef pberends het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspx
Had je de nieuwste Silverlight niet?
Je kan op internet van te voren naar ''Gepest'' kijken 't kost wel 1.24quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Half 9 ga ik denk ik eerst Meisjes op zoek kijken, heb ik vorige week gemist, toen was TWI er nog
Gewoon wachten dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan op internet van te voren naar ''Gepest'' kijken 't kost wel 1.24
dat is ook mijn programma voor vanavondquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Half 9 ga ik denk ik eerst Meisjes op zoek kijken, heb ik vorige week gemist, toen was TWI er nog
geef je op!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik bleef ook altijd als laatste over bij gym
Wat kun je daar voor vies woord van maken? Ik snap het niet.quote:
Nachtmerries voor Karina?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik bleef ook altijd als laatste over bij gym
Nou ik klets maar wat maar tis wel een aparte naamquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat kun je daar voor vies woord van maken? Ik snap het niet.
Als die kinderen normaal waren opgevoed dan zouden ze niet pesten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
Weet je.
Ik ben leerkracht,en ik zal altijd proberen het pesten tegen te gaan.
Maar soms, dan snap ik gewoon waarom een kind gepest wordt. (ik ben ook maar een mens)
Dat is zo niet waar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als die kinderen normaal waren opgevoed dan zouden ze niet pesten.
Klopt wel een beetje, sommige kinderen vragen er echt gewoon zelf om, en dan bedoel ik niet door uiterlijk maar door irritant gedrag.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
Weet je.
Maar soms, dan snap ik gewoon waarom een kind gepest wordt. (ik ben ook maar een mens)
En dan help jij zo'n kind natuurlijk beter op weg?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
Weet je.
Volgens mij ben je een hele toffe juf, zo'n mix tussen lief en sassyquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
Weet je.
Geldt ook voor docentenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
Weet je.
Of een combinatie van beide.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:49 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, sommige kinderen vragen er echt gewoon zelf om, en dan bedoel ik niet door uiterlijk maar door irritant gedrag.
Zo waar. Ik had een leraar die kreeg eieren naar zijn hoofd gegooid en een juf op de lagere school die uit onmacht een kind sloeg en huilend de klas uitrende.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geldt ook voor docenten
Kloptquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een hele toffe juf, zo'n mix tussen lief en sassy![]()
Maar je vindt dus wel dat sommige kinderen er om vragen gepest te worden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of een combinatie van beide.
Geloof me. Ik geef op mijn werk sociale vaardigheidstraining. Dus ik ben er de hele dag mee bezig.
En soms denk ik..... zucht....
En wat bedoel je dan precies? Wat voor kinderen "snap je het dat ze gepest wordt" ? Als iedereen gewoon lief en aardig was , dan werd er niet gepest. Dus tsja, dat je het "snapt" vind ik wel vreemd. Ik heb overigens op een streng christelijke school gezeten, en ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik zo zwaar gepest zou zijn geweest op een "normale" school.. dus het heeft wel deels te maken met opvoeding, bij ons was pesten echt een no-go en werd er ook zoveel gedaan om iedereen overal in te betrekken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
Weet je.
Joehoe, even tussen de complimentjes door he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan help jij zo'n kind natuurlijk beter op weg?
Doet me denken aan een leraar van vroegah, streng als het nodig was, en op momenten dat de teugels los konden dan was het gezelligquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben heel streng, maar kinderen vinden me ook heel erg lief.
Nee, niet dat ze er om vragen. Maar ik snap wel waarom ze 'voor dat kind kiezen'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar je vindt dus wel dat sommige kinderen er om vragen gepest te worden?
Een combinatie van beide is helemaal dodelijk ja. Lelijke en irirritante mensenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of een combinatie van beide.
Geloof me. Ik geef op mijn werk sociale vaardigheidstraining. Dus ik ben er de hele dag mee bezig.
En soms denk ik..... zucht....
Maar dan doe je dus wel iets om het kind te helpen? En wat doe je dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, niet dat ze er om vragen. Maar ik snap wel waarom ze 'voor dat kind kiezen'.
Ik ben oa leerkracht sociale vaardigheden. Dus ik ben de hele dag bezig met pesters en gepeste kinderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan help jij zo'n kind natuurlijk beter op weg?
Ja. zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar dan doe je dus wel iets om het kind te helpen? En wat doe je dan?
Het is een beetje een treurig geheel, die familie.quote:
Vind het zo zonde dat ze zich verstopt achter een kort kapseltje, brilletje en een laagje vet.quote:
Meestal wel ja, was in de vorige afleveringen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe school weer raak zeker!
Meestal gaat het ontzettend goed met ze...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik hoop altijd dat de pestkoppen nu ontzettende kutbanen hebben of zo.
Ik weet van pestkinderen bij mij vroeger op de school dat ze vrij laag op de sociale ladder zijn geeindigd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Wist niet dat dit een vak was op een basisschooltje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben oa leerkracht sociale vaardigheden. Dus ik ben de hele dag bezig met pesters en gepeste kinderen.
Dus ik weet niet of je je zin negatief of positief bedoelt.
Maar ik probeer de kinderen handvaten aan te reiken.
dit ja. Bad karma zeg ik dan. What goes around comes around enzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Moet denken aan die drie lelijke pestkoppen uit het vorige seizoen die geen greintje spijt hadden en nog net zo erg waren als toen ze kind warenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
En dat ze er veel minder leuk uitzien dan de gepeste...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Daar zaten ook wel flink wat simpele Hagenezen bij, vreselijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:00 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Moet denken aan die drie lelijke pestkoppen uit het vorige seizoen die geen greintje spijt hadden en nog net zo erg waren als toen ze kind waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |