Ik ben oa leerkracht sociale vaardigheden. Dus ik ben de hele dag bezig met pesters en gepeste kinderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan help jij zo'n kind natuurlijk beter op weg?
Ja. zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar dan doe je dus wel iets om het kind te helpen? En wat doe je dan?
Het is een beetje een treurig geheel, die familie.quote:
Vind het zo zonde dat ze zich verstopt achter een kort kapseltje, brilletje en een laagje vet.quote:
Meestal wel ja, was in de vorige afleveringen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nieuwe school weer raak zeker!
Meestal gaat het ontzettend goed met ze...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik hoop altijd dat de pestkoppen nu ontzettende kutbanen hebben of zo.
Ik weet van pestkinderen bij mij vroeger op de school dat ze vrij laag op de sociale ladder zijn geeindigd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Wist niet dat dit een vak was op een basisschooltje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben oa leerkracht sociale vaardigheden. Dus ik ben de hele dag bezig met pesters en gepeste kinderen.
Dus ik weet niet of je je zin negatief of positief bedoelt.
Maar ik probeer de kinderen handvaten aan te reiken.
dit ja. Bad karma zeg ik dan. What goes around comes around enzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Moet denken aan die drie lelijke pestkoppen uit het vorige seizoen die geen greintje spijt hadden en nog net zo erg waren als toen ze kind warenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
En dat ze er veel minder leuk uitzien dan de gepeste...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Daar zaten ook wel flink wat simpele Hagenezen bij, vreselijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:00 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Moet denken aan die drie lelijke pestkoppen uit het vorige seizoen die geen greintje spijt hadden en nog net zo erg waren als toen ze kind waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |