abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:42:12 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_97972874
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Marrije je kan op RTLXL gemist terug kijken. Heb ik ook vaak gedaan .Doe ik morgen met VDVZS wel op uitzendinggemist kijken.
Hai HB, nou, ik stuit tegenwoordig steeds vaker op het moeten betalen van 1 euro en dat doe ik dus niet
-edit- ah deze is gratis
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:27:23 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:26:07 #179
119202 arise
mag ik even?
pi_97978814
Ik zit het nu te kijken ,vreemde mevrouw..
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_97979222
Ik kon echt totaal geen sympathie opbrengen voor die gepeste :@
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:39:10 #181
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_97979238
godkolere wat een stel ongelooflijke incestkoppen daar
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:45:17 #182
119202 arise
mag ik even?
pi_97979508
Deze mevrouw vergeet een ding, ookal gaat ze emigreren , haar problemen neemt ze gewoon mee.
Ze wentelt in zelfmedelijden , of ligt dit nu aan mij ???
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_97979551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:26 schreef arise het volgende:
Ik zit het nu te kijken ,vreemde mevrouw..
Nogal ja. Al die gepeste mensen doen ook alsof die pesters het vooraf helemaal geplanned hadden en de bedoeling hadden om haar leven kapot te maken. Ze waren kind, kom op zeg :Z

Die Johannes is wel een goede kerel zeg :D
pi_97989991
Nou sorry maar als kind weet je ook wel 't verschil tussen goed en kwaad. En dat als je iemand continu negeert of zelfs opwacht na school om je bijv de fietskelder in te duwen... dat dat nou niet bepaald lief is. Als je 1 bent weet je 't misschien nog niet maar zeker wel als je al wat jaren ouder bent. Vind 't 'n lame excuus om te roepen: 'ach 't waren kinderen'. Pesten oid komt op alle leeftijden wel voor. Zelfs in bejaardenhuizen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_97990461
Ze zeggen steeds "ik wil de pesters vragen of ze weten wat ze me hebben aangedaan, m'n hele leven is verwoest". Alsof zo'n kind dat doorheeft... zoals je ziet, de meesten weten het niet eens meer, omdat ze helemaal geen bijbedoelingen hadden. Niet als je op de basisschool zit in ieder geval, op de middelbare wellicht wat meer, maar ze nemen het allemaal veel te persoonlijk op waardoor het alleen maar erger wordt dan bedoeld.

Kan het mis hebben, ik heb pesten nooit van dichtbij meegemaakt. Maar het lijkt me niet dat een kind van 12 denkt "dat meisje heeft een bril, ik ga haar even pesten zodat ze de komende 30 jaar een kutleven heeft."
pi_97994038
trouwens: dat die slachtoffers nu nog steeds wrok koesteren tegenover die pesters... Cant blame them. Tuurlijk is het maar net hoe je er zelf mee omgaat. Maar das met alles zo. De een is nou eenmaal sterker als de andere. maar vind het altijd zo een ontzettend maatschappelijk verantwoorde manier van reageren als je roept dat je niks dan het beste wenst voor je voormalige pestkoppen die jou het leven zuur hebben gemaakt, en waar je nu nog mee zit. Ik kan me dat wel voorstellen.

Tuurlijk, die lui hebben vast niet gedacht: 'zo, nou ga ik jou ff lekker pesten zodat je er de rset van je leven last van hebt gheghe }) ' . En ach: "het was niet zo bedoeld" . :') Neeeuuuuuh :')
pi_98001222
Wie noemt z'n zoon nou Meinte Martijn... _O-.
pi_98002573
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef Kinga het volgende:
No offense hoor, maar die gepeste slachtoffers gaan er ook niet echt op vooruit qua uiterlijk. De 'fuck you' zou zoveel lekkerder zijn als ze wat aan zichzelf zouden doen.
Goed plan: geef de gepesten een total make-over door Mari van de Ven :D.
pi_98002625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef WcPot het volgende:
Pietje :')
Zijn vriendin Pietje... wtf is er met die namen in Friesland?
pi_98003110
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 07:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond het weer een aparte aflevering. Toch denk ik dat de gepeste het meest had aan die Johannes. Als je het vergelijkt met die vadsige tuthola's van vrouwen een paar weken terug die zich zgn. niks meer kunnen herinneren en te lam zijn om 'sorry' te zeggen, zorgt zo'n Johannes -ondanks zijn reli gelul- wel voor closure :)

Ik herken veel in het programma, omdat ik beide kanten gezien heb. Ik ben 8 jaar gepest, maar was helaas zo iemand die daardoor zelf ook anderen ging pesten, alleen dan dichter bij mij in de buurt. Ik was dus ook bepaald geen lieverdje. Heeft er bij mij ook voor gezorgd dat ik een enorme compensatiedrang heb om mijn vroegere pesters te laten zien dat ik me tegenwoordig prima red.
Het was prima te doen. Hopelijk heeft ze er wat aan. Meer dan de andere gepesten in de andere afleveringen waarschijnlijk.
pi_98006801
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Zijn vriendin Pietje... wtf is er met die namen in Friesland?
mn oma heet ook zo :6 O+
pi_98032692
wat een scheinheilige die bekeerde met zijn eigen kerk.
Hij moest haar zeker wel vergeven anders komt ie niet in het paradijs ofzo

En hoe kan je nou vergete dat je zelf door de hele klas bent gesleurd

Nou hoop dat zij een goede start kan maken in Canada
pi_98039708
Hoe krijgt die Canadees 'm trouwens omhoog van haar?
pi_98094706
Het was al de laatste aflevering van het seizoen schijnbaar:

quote:
Peter van der Vorst trots op kijkcijfers Gepest
Laatste update: 10 juni 2011 13:25

AMSTERDAM - Presentator Peter van der Vorst is in zijn nopjes met de kijkcijfers voor zijn programma Gepest. Donderdagavond stemden bijna 1,2 miljoen mensen af op het realityprogramma.

"Mooie afsluiting van deze eerste serie", oordeelt Van der Vorst via Twitter. Nooit eerder stemden zo veel mensen af op de pestshow.

http://www.nu.nl/media/25(...)kcijfers-gepest.html
pi_98111703
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef pberends het volgende:
Het was al de laatste aflevering van het seizoen schijnbaar:

[..]

He? Ik dacht dat we een stukje zagen van volgende week?? Of verzin ik dat nu?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_98112748
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Injetta het volgende:

[..]

He? Ik dacht dat we een stukje zagen van volgende week?? Of verzin ik dat nu?
Nee, de afsluiting ging nog steeds over de uitgezonden uitzending, waarbij de gepeste aan het woord was.
pi_98190708
In het programma Jong! van de EO werd ook aandacht besteed aan pesten: http://www.eo.nl/blogs/eo(...)ten-aflevering-jong/ Iemand gekeken?
pi_98232552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze zeggen steeds "ik wil de pesters vragen of ze weten wat ze me hebben aangedaan, m'n hele leven is verwoest". Alsof zo'n kind dat doorheeft... zoals je ziet, de meesten weten het niet eens meer, omdat ze helemaal geen bijbedoelingen hadden. Niet als je op de basisschool zit in ieder geval, op de middelbare wellicht wat meer, maar ze nemen het allemaal veel te persoonlijk op waardoor het alleen maar erger wordt dan bedoeld.

Kan het mis hebben, ik heb pesten nooit van dichtbij meegemaakt. Maar het lijkt me niet dat een kind van 12 denkt "dat meisje heeft een bril, ik ga haar even pesten zodat ze de komende 30 jaar een kutleven heeft."
maar als je pest hoef je toch niet OOK nog "bijbedoelingen" te hebben? Het is al erg genoeg, je wilt iemand pijn doen, kwetsen om je zelf beter te voelen..

trouwens, wat vinden jullie van dat "1991.. het jaar waarin blabla zelfmoord pleegde, en de sovjet unie eindigde" .. ?? Ik vind dat elke keer zo'n vaag stukje, zit toch totaal geen meerwaarde aan of mis ik het doel?
pi_98236897
Weergave van de tijdsgeest van toen, denk ik. Om er een extra sfeertje aan te geven. Ik heb mezelf er ook al meerdere keren op betrapt het erg geforceerd te vinden.

Als je erop let zie je bij de reconstructies trouwens ook dat de kinderen aangekleed worden volgens de mode van het tijdperk in kwestie. Dat vind ik dan wel weer leuk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')