Hai HB, nou, ik stuit tegenwoordig steeds vaker op het moeten betalen van 1 euro en dat doe ik dus nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Marrije je kan op RTLXL gemist terug kijken. Heb ik ook vaak gedaan .Doe ik morgen met VDVZS wel op uitzendinggemist kijken.
Nogal ja. Al die gepeste mensen doen ook alsof die pesters het vooraf helemaal geplanned hadden en de bedoeling hadden om haar leven kapot te maken. Ze waren kind, kom op zegquote:
Goed plan: geef de gepesten een total make-over door Mari van de Venquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef Kinga het volgende:
No offense hoor, maar die gepeste slachtoffers gaan er ook niet echt op vooruit qua uiterlijk. De 'fuck you' zou zoveel lekkerder zijn als ze wat aan zichzelf zouden doen.
Zijn vriendin Pietje... wtf is er met die namen in Friesland?quote:
Het was prima te doen. Hopelijk heeft ze er wat aan. Meer dan de andere gepesten in de andere afleveringen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond het weer een aparte aflevering. Toch denk ik dat de gepeste het meest had aan die Johannes. Als je het vergelijkt met die vadsige tuthola's van vrouwen een paar weken terug die zich zgn. niks meer kunnen herinneren en te lam zijn om 'sorry' te zeggen, zorgt zo'n Johannes -ondanks zijn reli gelul- wel voor closure
Ik herken veel in het programma, omdat ik beide kanten gezien heb. Ik ben 8 jaar gepest, maar was helaas zo iemand die daardoor zelf ook anderen ging pesten, alleen dan dichter bij mij in de buurt. Ik was dus ook bepaald geen lieverdje. Heeft er bij mij ook voor gezorgd dat ik een enorme compensatiedrang heb om mijn vroegere pesters te laten zien dat ik me tegenwoordig prima red.
mn oma heet ook zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn vriendin Pietje... wtf is er met die namen in Friesland?
quote:Peter van der Vorst trots op kijkcijfers Gepest
Laatste update: 10 juni 2011 13:25
AMSTERDAM - Presentator Peter van der Vorst is in zijn nopjes met de kijkcijfers voor zijn programma Gepest. Donderdagavond stemden bijna 1,2 miljoen mensen af op het realityprogramma.
"Mooie afsluiting van deze eerste serie", oordeelt Van der Vorst via Twitter. Nooit eerder stemden zo veel mensen af op de pestshow.
http://www.nu.nl/media/25(...)kcijfers-gepest.html
He? Ik dacht dat we een stukje zagen van volgende week?? Of verzin ik dat nu?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef pberends het volgende:
Het was al de laatste aflevering van het seizoen schijnbaar:
[..]
Nee, de afsluiting ging nog steeds over de uitgezonden uitzending, waarbij de gepeste aan het woord was.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
He? Ik dacht dat we een stukje zagen van volgende week?? Of verzin ik dat nu?
maar als je pest hoef je toch niet OOK nog "bijbedoelingen" te hebben? Het is al erg genoeg, je wilt iemand pijn doen, kwetsen om je zelf beter te voelen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze zeggen steeds "ik wil de pesters vragen of ze weten wat ze me hebben aangedaan, m'n hele leven is verwoest". Alsof zo'n kind dat doorheeft... zoals je ziet, de meesten weten het niet eens meer, omdat ze helemaal geen bijbedoelingen hadden. Niet als je op de basisschool zit in ieder geval, op de middelbare wellicht wat meer, maar ze nemen het allemaal veel te persoonlijk op waardoor het alleen maar erger wordt dan bedoeld.
Kan het mis hebben, ik heb pesten nooit van dichtbij meegemaakt. Maar het lijkt me niet dat een kind van 12 denkt "dat meisje heeft een bril, ik ga haar even pesten zodat ze de komende 30 jaar een kutleven heeft."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |