ja vind ik ook. Helemaal niet geforceerd. Jammer trouwens dat 't maar 'n paar afleveringen waren. Konden ze niet meer slachtoffers/pesters vinden? Dat van Jong heb ik gezien ja. Die slachtoffer wist niks te zeggen en stond er echt bloednerveus te zijn :Squote:Op donderdag 16 juni 2011 08:18 schreef Injetta het volgende:
Grappig, ik vind dit nu juist een leuke toevoeging. Je krijgt in een minuut meteen een gevoel van die tijd en dus van de context. Vervolgens plaatsen ze de persoon in die tijd en schetsen het milieu waarin de persoon leefde.
Er zijn al 6 afleveringen geweest, de meeste seizoenen van RTL-programma's bestaan maar uit 6-8 afleveringen. Gezien de response en de kijkcijfers zullen er ongetwijfeld nieuwe seizoenen volgen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja vind ik ook. Helemaal niet geforceerd. Jammer trouwens dat 't maar 'n paar afleveringen waren. Konden ze niet meer slachtoffers/pesters vinden? Dat van Jong heb ik gezien ja. Die slachtoffer wist niks te zeggen en stond er echt bloednerveus te zijn :S
In de categorie 'soortgelijke programma's is er ook nog De confrontatie, over zinloos geweld. Lijkt me ook wel interessant. Ik heb er nog geen van gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:00 schreef Spaarne het volgende:
In het programma Jong! van de EO werd ook aandacht besteed aan pesten: http://www.eo.nl/blogs/eo(...)ten-aflevering-jong/ Iemand gekeken?
Heb je al een afleveringen gekeken inmiddels?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef karoltje het volgende:
Ik heb een vraag! Ik wil met mijn klas (groep 6) een aflevering van dit programma kijken. De reden lijkt me duidelijk. Welke aflevering vonden jullie het beste/mooist/heftigst en ook geschikt voor jongere kijkertjes? Dat scheelt mij alle afleveringen kijken namelijk!
Nee, dat geloven 'wij' ook al niet 3 topics langquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef julia22 het volgende:
Ik geloof echt geen hol van die pesters die zogenaamd niets meer weten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter doet alweer oproepen om je verhalen in te sturen. Dus waarschijnlijk binnenkort een nieuw seizoen te verwachten
http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspxquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Kunnen jullie ook niks terug kijken zowel op RTL XL en uitzendinggemist.nl van de Publieke omroep.. ik kan niks terug kijken. Offoptic:
Jawel dat heb ik allang geinstalleerd ...het lag aan mijn modem van draadloos internet heb ik even gereset en toen kon ik weer kijken via i-net.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:13 schreef pberends het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)Install/Default.aspx
Had je de nieuwste Silverlight niet?
Je kan op internet van te voren naar ''Gepest'' kijken 't kost wel 1.24quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Half 9 ga ik denk ik eerst Meisjes op zoek kijken, heb ik vorige week gemist, toen was TWI er nog
Gewoon wachten dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan op internet van te voren naar ''Gepest'' kijken 't kost wel 1.24
dat is ook mijn programma voor vanavondquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
Half 9 ga ik denk ik eerst Meisjes op zoek kijken, heb ik vorige week gemist, toen was TWI er nog
geef je op!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik bleef ook altijd als laatste over bij gym
Wat kun je daar voor vies woord van maken? Ik snap het niet.quote:
Nachtmerries voor Karina?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik bleef ook altijd als laatste over bij gym
Nou ik klets maar wat maar tis wel een aparte naamquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat kun je daar voor vies woord van maken? Ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |