RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Ik ook. En wat ik heb gezien stelde het ook niet zoveel voor ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik hoop altijd dat de pestkoppen nu ontzettende kutbanen hebben of zo.
Dit vind ik wel positief. Ik kwam even binnenvallen en las enkel die post van jou van ja ik ben leerkracht en ik begrijp wel waarom sommige kinderen gepest worden. Dat viel even verkeerd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is geen vak. Wij als school bieden dat aan. En kinderen worden dan bij mij aangemeld.
Ik ben nu een training af aan het ronden, van ongeveer 8 kinderen per groep.
Ben ook van plan om groepstrainingen te gaan geven.
Wellicht ga ik dit ook prive doen, die trainingen geven.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef amaranta het volgende:
Ik had niet door dat ik hem sloot. Sorry.
Nou ja, ze hebben wel lef om toch mee te werken aan dit programma. Linksom, rechtsom.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
Hey, ze herinneren het zich.Wauw!
Nee, beetje tokkie's wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
De pesters zijn inderaad niet de allerslimste personen zo te zien.
Pesten om te overleven....quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mari heeft een chromosoom verloren
Dit ja!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
Die neger die zich zelf ging aanwijzen op de fotoAlsof wij niet weten wie dat is op de foto als je de enige gekleurde bent.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef WcPot het volgende:
Die neger die zich zelf ging aanwijzen op de fotoAlsof wij niet weten wie dat is op de foto als je de enige gekleurde bent.
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook. En wat ik heb gezien stelde het ook niet zoveel voor ook.
Dat groepsgedrag op zo'n jonge leeftijd is eigenlijk veel gekker dan op volwassen leeftijd. Best vreemd dat zo moeilijk te bewaken valt. Door scholen maar ook ouders.
[..]
Dit vind ik wel positief. Ik kwam even binnenvallen en las enkel die post van jou van ja ik ben leerkracht en ik begrijp wel waarom sommige kinderen gepest worden. Dat viel even verkeerd.
Ik moest lachen, nu lijkt je laatste zin over het slotje te gaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]maakt niet uit.
Het gaat in de natuur ook zo
nou inderdaad...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
23 en nu al het uiterlijk van je moeder overgenomen
Ach ja, om nou voor elk ding een nieuwe post te zettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, nu lijkt je laatste zin over het slotje te gaan
Echt, he. Je maakt dan zo slechte start in het leven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
Ik vind het wel een last hoor voor die Wendy. Dat ze zo vol zelfverwijt zit en verantwoordelijkheidsgevoel voor de situatie toen. Terwijl haar ouders haar juist een veilige haven hadden moeten bieden.
Nu heeft ze en op school moeten vechten maar ook thuis. Vind het echt zo sneu. Arm meisje.
Wat ik begreep zou dat ook in dit seizoen aan bod komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.
Inderdaad, maar dan wat subtieler; in een vergadering een organigram gepresenteerd krijgen waar je naam ineens niet meer op voorkomt....quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef kermit71 het volgende:
[quote
In bedrijven wordt ook door volwassenen nog veel gepest hoor.
Okay, meid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef amaranta het volgende:
Mijn man vindt dat die man op Ed Bever lijkt. De broer van Willem.
Ja had ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
Nu heeft ze en op school moeten vechten maar ook thuis. Vind het echt zo sneu. Arm meisje.
Vind jij dat ook?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef amaranta het volgende:
Mijn man vindt dat die man op Ed Bever lijkt. De broer van Willem.
[ afbeelding ]
Dat is juist een briljante grapquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef WcPot het volgende:
Valt dit ook onder pesten op het werk![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie het is, hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant. Duidelijk een andere generatie.
Geeft niet mop.
Haha prachtige grap!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:10 schreef WcPot het volgende:
Valt dit ook onder pesten op het werk![]()
[ afbeelding ]
Ik versta: "Ooooh wat een meuk!"quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat zingen ze nu bij elke reclame break? "Een klap op je neuk"
Die ouders hebben toch alles geprobeerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef Staal het volgende:
Ik vind het wel een last hoor voor die Wendy. Dat ze zo vol zelfverwijt zit en verantwoordelijkheidsgevoel voor de situatie toen. Terwijl haar ouders haar juist een veilige haven hadden moeten bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |