Gloeiend heet worden komt door het scherm heb ik het idee. Met navigeren wordt ie heet. Heel soms heeft ie ook wel is dat hij aan blijft staan en dan wordt hij ook heet. Als ik lang bezig ben met spelletjes oid wordt ie heet. Soms doe je hem in je zak en blijft het scherm aan staan en dan wordt ie ook steeds heter. Kijk als het nou een lekker wijf was, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon zo heet wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:13 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat is hier tegen te doen? Kan dit liggen aan (het ontbreken van) updates of is dit hardware-matig? Paar dagen geleden werd hij ook al gloeiend heet, leek me ook al geen goed voorteken...
Welke telefoon wordt niet heet? mijn maatje durfde de S2 niet eens meer te gebruiken want hij dacht dat ie kapot was.. maar ik vond die temperatuur vrij normaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gloeiend heet worden komt door het scherm heb ik het idee. Met navigeren wordt ie heet. Heel soms heeft ie ook wel is dat hij aan blijft staan en dan wordt hij ook heet. Als ik lang bezig ben met spelletjes oid wordt ie heet. Soms doe je hem in je zak en blijft het scherm aan staan en dan wordt ie ook steeds heter. Kijk als het nou een lekker wijf was, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon zo heet wordt
Herkenbaar haha xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef dimmak het volgende:
Ik houd hem dan ff tegen mijn wang aan. Lekker hoor. :p
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef dimmak het volgende:
Ik houd hem dan ff tegen mijn wang aan. Lekker hoor. :p
Ik heb het alleen nog als ik mijn tel als navigatie gebruik..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat deed ik ook
Na de eerste update was het euvel meteen verholpen. Volgens mij in de eerste maand na release al.
Gewoon de powerknop even een paar keer goed hard indrukken lost t bij mij meestal voor een paar dagen op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:30 schreef eucalyptus het volgende:
Mhm, hopen dat ze er iets op vinden bij de volgende update.. Ik had het aanvankelijk nooit, maar pas sinds 2 weken. Neem niet eens meer de moeite om m'n screenshots te verwijderen, het zijn er inmiddels toch 100+.
Ja, heb ik ook zo een beetje. Vooral internet sluit vaak af.. hard reset heb ik eens geprobeerd maar je googleaccount zet alle apps ed terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef eucalyptus het volgende:
Fijn dat hier een topic over dit toestel is! De mijne heeft namelijk harde kuren.
O.A.
- Apps afsluiten zonder dat ik daar om vraag
- Screenshot maken als ik op de 'home' knop druk
- Niet reageren als ik op de knop bovenop druk om het beeld zichtbaar te maken
- Extreem traag reageren
Geen idee wat het is, ik ben bang dat de harde reset de enige optie is.
Tenzij iemand anders hier nog wat weet?
Echt? Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef alors het volgende:
Dat screenshots maken is een bekend probleem ja, komt omdat ie knop bovenop niet goed is, Te gevoelig ofzo, wel heel irritant idd.
Nee is niet raar, maar was ook vorig topic aangegeven dat het screenshot probleem was opgelost met ICS en dat het een software bug bleek te zijn in 2.3quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Oh nou weet ik veel, als het na 3 updates nog niet gefixt is dan denk ik maar dat het aan de hardware ligt, of is dat zo raar?Ik ben verder ook niet into custom roms etc whatever.
Enige verschil is dat je bij de XE:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:12 schreef zoz het volgende:
Ik heb geen klachten zoals een hete batterij of ongewild screenshots. Maar is er ook een verschil met de standaard sensation en de sensation XE?
Batterij is ook iets groter qua mAh, maar verder is de inhoud(chip) precies hetzelfde alleen de Sensation is underclocked naar 1.2GHz, chip is gemaakt voor 1.5.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:21 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je bij de XE:
Dr Dre oordopjes en
Een rood tintje op je telefoon hebt.
Thats itoverigens heb ik nergens last van, puik toestel!
Bij mij ook. Het ligt duidelijk aan de hangende power knop. Het zou software matig op te lossen te zijn door de combi home en power knop niet meer voor screenshot te gebruiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon de powerknop even een paar keer goed hard indrukken lost t bij mij meestal voor een paar dagen op.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37849618quote:Op zondag 18 maart 2012 11:49 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij mij ook. Het ligt duidelijk aan de hangende power knop. Het zou software matig op te lossen te zijn door de combi home en power knop niet meer voor screenshot te gebruiken.
Ik ook niet, met mn Sensationquote:
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 08:43 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat.
Ik zit elke dag te checken op die update.
Ze komen per land OTA binnen, dus je krijgt vanzelf een berichtje.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Onufriev het volgende:
Moet je gewoon afwachten daarop? Waar hangt het vanaf wanneer/hoe snel je die krijgt?
Ik om het uiterlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Waarom zitten jullie met smart daarop te wachten?
Zoveel grote veranderingen zitten er niet in die ik graag zou willen hebben.
In de hoop dat ik die screenshot meuk niet meer krijg, en dat ie minder vaak of helemaal niet meer uitvalt. Maar misschien ligt dat er helemaal niet aan, ik heb niet zoveel verstand van hardware/software/rom etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Daarom dus. En misschien iets langer met de batterij doen. Voor de rest ben ik tevreden met mijn telefoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:35 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In de hoop dat ik die screenshot meuk niet meer krijg, en dat ie minder vaak of helemaal niet meer uitvalt. Maar misschien ligt dat er helemaal niet aan, ik heb niet zoveel verstand van hardware/software/rom etc.
Omdat je kei hip bent als je ICS op je telefoon hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Die zit helaas niet in HTC Sense 3.6/4.0.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:31 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik om het uiterlijkvind die Cyan kleur zo mooi van ICS!
Kut... echt jammer...quote:Op maandag 19 maart 2012 11:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zit helaas niet in HTC Sense 3.6/4.0.
Dan kan je toch beter custom rom en CyanogenMod installeren (stock aosp)
Je bent helemaal freshquote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
*Eigenaar van een HTC Sensation XL meldt zich
Paar dagen geleden aangeschaft. Mooi toestel hoor. Ben ik nog up to date of is het dingetje al weer gedateerd?
Mooi, mooi.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Het is best een aangename overstap als je vorige telefoon een Samsung Touchwiz was...
Best wel, maarja, het was al niet de nieuwste phone toen ik 'm nam en zat er twee jaar aan vast..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is wel een flinke overstap! Die heb ik ook nog gehad, maar al 3 telefoons in de tussentijd gehad (Legend, Desire en nu XE)
Misschien zijn er meerdere oorzaken. Powerknop flink indrukken lijkt bij mij altijd te werken. Misschien is het bij sommigen software en bij anderen hardware.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37849618
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37850487
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37850810
En dan nog niet te spreken over alle berichten van XDA, andere forums.
Weet je hoe vaak HTC's telefoons dus binnen heeft gekregen omdat er paar software bugs in zaten.
Ja ik heb het probleem zelf niet en nog nooit gehad, maar om eerlijk te zijn heb ik dus amper HTC's originele software gehad sinds ik me telefoon heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Misschien zijn er meerdere oorzaken. Powerknop flink indrukken lijkt bij mij altijd te werken. Misschien is het bij sommigen software en bij anderen hardware.
Sinds ICS is het best wel te doen. Strak en functioneel. Alleen mis ik wel een aantal functionele Sense dingetjesquote:
De schil die HTC over Android gooitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
Nu heb ik dus zo'n ding he. Maar was de fick is Sense?
Nee man. Kale Android is relaxed.quote:
Ach Sense heeft wat kleine handigheidjes die de kale android niet heeft...Maar daar valt wel omheen te werkenquote:
Ik kom vanaf een Nokia 6233, beat thatquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is wel een flinke overstap! Die heb ik ook nog gehad, maar al 3 telefoons in de tussentijd gehad (Legend, Desire en nu XE)
zou je iets specifieker kunnen zijn aub?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf een Nokia 6233, beat that
Overigens, kan je tijdens het internetten ook binnen een frame scrollen? Dat lukt me op een of andere manier niet..
Heb je zo een voorbeeld van een site waar dat moet? Ik kan er geen vinden zodat ik het uit kan vogelen. Ik zou verwachten dat je binnen een frame moet scrollen met 2, ipv 1, vingers.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf een Nokia 6233, beat that
Overigens, kan je tijdens het internetten ook binnen een frame scrollen? Dat lukt me op een of andere manier niet..
www.unibet.net bijvoorbeeld. Die verwijst door naar de mobiele site, maar onderaan kan je klikken op de gewone site. Op die site komen weddenschappen midden in beeld, maar daar kan je niet bij scrollen terwijl dat op een gewone pc wel kan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb je zo een voorbeeld van een site waar dat moet? Ik kan er geen vinden zodat ik het uit kan vogelen. Ik zou verwachten dat je binnen een frame moet scrollen met 2, ipv 1, vingers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Yep, maakt niet specifiek uit hoeveel, maar gewoon een paar keer aanhouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:35 schreef Doodloper het volgende:
M'n Anker-batterij is binnen, maar wat kan ik het beste doen?
Ik las ergens dat je hem 100% moet opladen, dan tot ie helemaal leeg is, dan weer helemaal opladen, helemaal leeg, helemaal opladen, en dan boeit het niet meer. Klopt dat zo?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
www.unibet.net bijvoorbeeld. Die verwijst door naar de mobiele site, maar onderaan kan je klikken op de gewone site. Op die site komen weddenschappen midden in beeld, maar daar kan je niet bij scrollen terwijl dat op een gewone pc wel kan.Kan je ook een directe link geven? Bij deze, deze en deze hoef ik nergens binnen de site te scrollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
Met de standaard ICS browser en Chrome kan ik het gewoon scrollen. Welke broswer gebruik je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef -J-D- het volgende:
Een directe link weergeven lukt niet, dus dan maar zo...
Als je via https://www.unibet.net/betting op Voetbal klikt en dan bijvoorbeeld op Nederland --> Eredivisie dan zie je een hele lijst. Die lijst is groter dan op het scherm past, maar scrollen is niet mogelijk.
Sowieso wel een dag, en dan 3uur+ schermtijd dan zit hij meestal rond 10/20% of lager.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang gaat die Anker batterij mee?
Mijne houdt het nu op redelijk intensief gebruik een uurtje of 14 vol. Als ik een lange dag/nacht heb moet ik dus voorzichtig doen, maar in principe moet ik hem elke dag opladen.
En waar hebben jullie hem vandaan?
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang gaat die Anker batterij mee?
Mijne houdt het nu op redelijk intensief gebruik een uurtje of 14 vol. Als ik een lange dag/nacht heb moet ik dus voorzichtig doen, maar in principe moet ik hem elke dag opladen.
En waar hebben jullie hem vandaan?
Linkje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.
Batterij aangeschaft via een verkoper op Tweakers. Ik denk dat deze ook van Amazon afkomt.
Gathering.tweakers.net, dan v&a, zoeken op anker.quote:
Ik geloof je best, maar toch is het bij veel mensen opgelost met ICS(ook nieuwere firmware).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:47 schreef alors het volgende:
ik word nu echt behoorlijk schijtziek van die powerknop. Werkt echt voor geen meter en niemand die mijn nog wijsmaakt dat het software is. Beeld springt steeds weer aan als ik hem uitzetten en blijft soms ook gewoon aan staan, daar gaat je toch al matige batterijduur![]()
http://tweakers.net/aanbo(...)ation-xe-evo-3d.htmlquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gathering.tweakers.net, dan v&a, zoeken op anker.
Yep, top. Ik heb direct van Amazon gekocht, met een lader erbij. Ik doe er 1,5 dag mee. Iets minder als ik de halve dag ga internettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.
Batterij aangeschaft via een verkoper op Tweakers. Ik denk dat deze ook van Amazon afkomt.
hetzelfde bij mij en dat hij ook geen wifi kan vinden, hoogst irritant!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef dimmak het volgende:
Dat ding gaat bij mij ineens flippen. Al een jaar geen enkel probleem gehad met de originele ROM en ineens sinds deze week valt hij elke dag minstens 10x uit.
Moet wel zeggen dat in het begin de Anker batterij ook ongeveer 1 dag deed en na een paar beurten opladen en helemaal leeg laten, zit ik dus nu op ruim 2 dagenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, top. Ik heb direct van Amazon gekocht, met een lader erbij. Ik doe er 1,5 dag mee. Iets minder als ik de halve dag ga internetten(ik zit voor mijn werk vaak in de trein)
Nee, tenzij de Anker batterij ontploft of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef Swomp het volgende:
Ik denk toch ook dat ik me eens zo'n anker ga aanschaffen als ik dat zo lees, alleen heeft dit geen gevolgen op de garantie van mijn telefoon?
Volgens mij wel, mits je de tijd niet handmatig hebt ingesteld..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mijn werkgever belde me net dat de tijd vannacht een uur vooruit gaat, gaat dat vanzelf bij zo'n Sensation?
Komt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Okay, top, ik heb volgens mij nooit wat met de tijd gedaan, misschien alleen bij de eerste keer opstarten maar dat weet ik niet zeker...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Maar bellen durven ze niet, want ze benaderen je alleen via What's App
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:36 schreef Orbeatle het volgende:
Wanneer komt nou onderhand die ice cream sandwich eens binnen?!
Heeel herkenbaar! Had ik ook toen ik m'n Blackberry (quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mooi
Ik probeer trouwens via Marktplaats die Beats koptelefoon te slijten, die ik bij m'n HTC kreeg. Maar wat een volk komt daar op af zeg, allemachtig.. Ik stel me zo voor dat het allemaal laaggeschoolde jochies van rond de 15 zijn. Totaal geen beleefdheid, bereidheid om te onderhandelen en direct gaan schelden als je aanbod niet naar hun zin is. Maar bellen durven ze niet, want ze benaderen je alleen via What's App
Welke launcher?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef Opaas het volgende:
Duurt allemaal erg lang ja. Heb ondertussen sense maar ingewisseld voor een launcher. Stukken beter.
Best veel vrienden van me sms ik nog omdat ze geen Whatsapp hebben, dus ik verwacht nog redelijk wat te gaan smsenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Bootje84 het volgende:
32 euro per maand voor 75 belminuten?? Vind ik best duur. Onbeperkt sms heb je niets meer aan sinds whatsapp en als je er toch 2 jaar aan vast zit, neem dan de XE. die is iig nieuwer...
En als je dan een custom ROM erop flasht met Beats, dan heb je hetzelfde toestel. En kun je voor het extra betaalde bedrag echt goede oordopjes kopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:41 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Best veel vrienden van me sms ik nog omdat ze geen Whatsapp hebben, dus ik verwacht nog redelijk wat te gaan smsendie belminuten moet ik er wel bijpakken, omdat bellen anders echt extreem duur wordt. XE is zo ongeveer hetzelfde als de Sensation, maar wel duurder door dat audiogebeuren en dat hoeft voor mij niet zo
bovendien wordt mijn abonnement dan nóg duurder, de 32 euro wil ik eigenlijk niet overschrijden :p en vind t bovendien wel chil dat het me het eerste jaar nog geen 15 euro per maand kost
![]()
Nu nog even wachten tot na mijn tentamenweek met bestellen, anders komt er helemaal niks van mijn tentamens terecht. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:07 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En als je dan een custom ROM erop flasht met Beats, dan heb je hetzelfde toestel. En kun je voor het extra betaalde bedrag echt goede oordopjes kopen.Alleen jammer dat ik niet zo technisch ben en geen idee heb wat een custom ROM isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dankjewel.![]()
Ik was altijd best sceptisch over die go launcher (en elke andere launcher wat dat betreft) omdat ik zo'n fan was van HTC Sense. Maar ik heb nu toch eens go launcher geinstalleerd en een paar thema's gechecked en moet zeggen dat het toch wel tof spul is. Zitten veel meer mogelijkheden in qua tweaken en zo, en verschillende lockscreens natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef Opaas het volgende:
[..]
Go launcher. Werkt mooi op mijn telefoon.
Precies hetzelfde hier. Had verwacht dat het enorm laggy zou zijn met erg veel bugs maar het loopt echt perfect. Mogen alleen wel wat meer widgets komen maar dat is ook het enige minpuntje vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik was altijd best sceptisch over die go launcher (en elke andere launcher wat dat betreft) omdat ik zo'n fan was van HTC Sense. Maar ik heb nu toch eens go launcher geinstalleerd en een paar thema's gechecked en moet zeggen dat het toch wel tof spul is. Zitten veel meer mogelijkheden in qua tweaken en zo, en verschillende lockscreens natuurlijk.
Kortom: ik ben fan.
Hoe werkt dat, voordat ik hem ga downloaden ?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef Djajahdjajah het volgende:
http://www.filefactory.co(...)07_M_test_240585.exe
voor diegene die niet kunnen wachten op htc sensation update ics 4.0.3
bij mij werkt hij vlekkeloos..... heerlijk!!
wel op eigen risico! succes
Klopt ja, en die widgets mogen ook wel iets meer stylingsopties krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef Opaas het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Had verwacht dat het enorm laggy zou zijn met erg veel bugs maar het loopt echt perfect. Mogen alleen wel wat meer widgets komen maar dat is ook het enige minpuntje vind ik.
Ja inderdaad. Wat dat betreft is HTC Sense hardnekkig spul.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ik gebruik ook die Go Launcher, maar blijf het jammer vinden dat Whatsapp popupjes gewoon boven mijn lockscreen verschijnen, en ik ze ook kan openen zonder het toestel te unlocken.
Heb ik geen last van. Moet echt eerst unlocken voordat ik de berichten kan lezen. Raar zeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:57 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat dat betreft is HTC Sense hardnekkig spul.
Zwart Beats Audio:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:55 schreef Onufriev het volgende:
Godver, m'n telefoon vanochtend laten vallen. Had wel een hoesje maar daar viel ie uit en ik heb lelijke beschadigingen op de achterkant. Maar misschien moet ik wel blij zijn dat mijn scherm heel is en zelfs geen krasje heeft.
Ik herinner me in een vorig deel dat er werd gelinkt naar een site/webwinkel waar je een nieuwe behuizing (hoe je t precies noemt weet ik niet) kan aanschaffen. Iemand die link nog of een andere site? Ik weet ook niet waar ik op moet googlen omdat ik niet precies weet hoe het heet (in 't engels)
Thanks! Die van Ebay zijn goedkoper maar wel 'used' en zonder foto dus of dat een verbetering is, is nog maar de vraag. Die van Tmarkt zijn wel nieuw zag ik, daar stond ook een 'normale' cover op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Zwart Beats Audio:
KLIK
(hier heb ik die van mij ook besteld, goedkoop en werkt perfect!)
Wit Beats Audio:
KLIK
Normale Sensation:
KLIK
Daar heb ik hem ook vandaan, van T-Mart. Erg goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Thanks! Die van Ebay zijn goedkoper maar wel 'used' en zonder foto dus of dat een verbetering is, is nog maar de vraag. Die van Tmarkt zijn wel nieuw zag ik, daar stond ook een 'normale' cover op.
Kunnen ze bij HTC zien of er een nieuwe cover om zit? Ik heb wat standaard Sensation problemen de laatste tijd. Ik ben hem niet van plan op te sturen, maar ALS ik hem met beschadiging opstuur krijg ik vast te horen: "Eigen schuld, je hebt m laten vallen". Als ze het niet kunnen zien dan kan ik dus beter dezelfde halen en niet de (mooiere) Beats Audio...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook vandaan, van T-Mart. Erg goed moet ik zeggenSignal is beter dan dat ie met de standaard cover was.
Is exact hetzelfde! Valt niet te onderschijden. Zitten namelijk geen serienummers etc. aan verbonden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Kunnen ze bij HTC zien of er een nieuwe cover om zit? Ik heb wat standaard Sensation problemen de laatste tijd. Ik ben hem niet van plan op te sturen, maar ALS ik hem met beschadiging opstuur krijg ik vast te horen: "Eigen schuld, je hebt m laten vallen". Als ze het niet kunnen zien dan kan ik dus beter dezelfde halen en niet de (mooiere) Beats Audio...
Thanks again, de 'normale' wordt 'm danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Is exact hetzelfde! Valt niet te onderschijden. Zitten namelijk geen serienummers etc. aan verbonden.
haha geen dankquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Thanks again, de 'normale' wordt 'm dan
Vage vraag?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef Djajahdjajah het volgende:
weet iemand nog een goede apk file voor wifi voor de HTC Sensation.
de mijn e heeft moeilijk heden dat hij niet wil opstarten en dan vervolgens niks vind en zelfs de boel opnieuw opstart.... waaaah!! help?
En welke app gebruik je hiervoor op dit moment?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef Djajahdjajah het volgende:
weet iemand nog een goede apk file voor wifi voor de HTC Sensation.
de mijn e heeft moeilijk heden dat hij niet wil opstarten en dan vervolgens niks vind en zelfs de boel opnieuw opstart.... waaaah!! help?
S-off is tie al....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:21 schreef zoz het volgende:
Je kan een nieuwe radio flashen als je bereid bent om je toestel S-off te maken.
Dit kan een positief effect hebben op ontvangst.
Zo niet, wacht dan even op ICS.
Heb je dan niet gewoon een onstabiele rom?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Djajahdjajah het volgende:
[..]
S-off is tie al....
weet je dan welke versie ik moet gebruiken....?
de ics heb ik al en de wifi waren daarvoor al een probleem!!
denk het niet....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon een onstabiele rom?
Ik moest hem helemaal kaal sturen (gelukkig) zelfde probleem :p.. dus zonder hoesje, accu, SD kaart en simkaartquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Kunnen ze bij HTC zien of er een nieuwe cover om zit? Ik heb wat standaard Sensation problemen de laatste tijd. Ik ben hem niet van plan op te sturen, maar ALS ik hem met beschadiging opstuur krijg ik vast te horen: "Eigen schuld, je hebt m laten vallen". Als ze het niet kunnen zien dan kan ik dus beter dezelfde halen en niet de (mooiere) Beats Audio...
Ja, daar had ik ook al een blik geworpen. Ik ga er eens induiken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef Doodloper het volgende:
Er is er geen een echt de beste
Kijk op XDA welke de populairste zijn (meeste topicviews), kijk of de specificaties en screens je bevallen, en give it a try.
Sinds er gelekte versies van HTC's ICS uitzijn is er ook firmware bij gekomen ja, eerst was het wat makkelijker toen het nog geen nieuwere firmware vereiste.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook al een blik geworpen. Ik ga er eens induiken.
Is het trouwens veel werk om te doen?
Heb ooit de Samsung Galaxy S 2 van m'n vriendin geroot en een andere ROM erop geinstalleerd binnen een half uur. Supersimpel.
Voor de Sensation is het wel wat meer werk, of niet?
Ik vind het allemaal maar ingewikkelde materiequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sinds er gelekte versies van HTC's ICS uitzijn is er ook firmware bij gekomen ja, eerst was het wat makkelijker toen het nog geen nieuwere firmware vereiste.
Nu moet je ook achterhalen welke "soort" telefoon je hebt, is te achterhalen met CIDgetter op market oid. Ik had zelf een T-M0B003, dus ik moest de laatste t-mobile firmware downloaden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef zoz het volgende:
Fuck die update. Ik heb sense 4.0 op mn ICS Sensation en een dikke dropbox
en, wil ik oowk hahahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef dimmak het volgende:
Fuck die update sowieso, volgende week switch ik naar de One X.
Idd, dat heb ik hetzelfde...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar ingewikkelde materie.
....
Ik durf het niet echt aan allemaal.
Wat is er met die dropbox dan, 23 GB ofzo? Maar wat heb je er aan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef zoz het volgende:
Fuck die update. Ik heb sense 4.0 op mn ICS Sensation en een dikke dropbox
Toevallig ook iemand in Noord-Brabant die kan rooten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef zoz het volgende:
Voor de mensen uit/in de buurt van zwolle wil ik het wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zou dit opgelost zijn met die update van Android?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Onufriev het volgende:
Ik krijg dit bijna altijd als ik op home of een paar keer op terug om naar het beginscherm te gaan, het volgende: Eerst wit beeld met HTC, dan mijn achtergrond loading, dan komt de rest langzaam ook in beeld (tijd in AM/PM) en na een halve minuut is het pas weer 'normaal', fucking irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een bug in Sense. Geheugen raakt dan 'vol' en daarom crasht Sense.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zou dit opgelost zijn met die update van Android?
Je moet ff quickboot uitzetten en je telefoon dan opnieuw opstarten, of je batterij eruit halen (als je quickboot aan laat staan) dan lost t probleem zich weer voor een tijdje op. MAar t blijft terugkomen. Als t goed is moet dit in ICS opgelost zijn. Wat je wel kunt doen is gewoon even 'home' ingedrukt houden, dan kun je nog wel één van je openstaande apps gebruiken terwijl sense opnieuw laadt op de achtergrond.
Je kunt ook een andere launcher gebruiken.![]()
Zou top zijn ja. Eindhoven graagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Toevallig ook iemand in Noord-Brabant die kan rooten?.
![]()
De update is er!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Oke bedankt, ik wacht de update dan wel af. Dat van die home indrukken is wel een goeie inderdaad, niet aan gedacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is een bug in Sense. Geheugen raakt dan 'vol' en daarom crasht Sense.
Je moet ff quickboot uitzetten en je telefoon dan opnieuw opstarten, of je batterij eruit halen (als je quickboot aan laat staan) dan lost t probleem zich weer voor een tijdje op. MAar t blijft terugkomen. Als t goed is moet dit in ICS opgelost zijn. Wat je wel kunt doen is gewoon even 'home' ingedrukt houden, dan kun je nog wel één van je openstaande apps gebruiken terwijl sense opnieuw laadt op de achtergrond.
Je kunt ook een andere launcher gebruiken.![]()
Okay, leuk die ICS.
M'n exchange sync zooi heeft m'n agenda gewoon leeggegooid :/
Op telefoon en server.
Voor de rest; top spul.
[edit]
Ook mijn google agenda's zijn leeg ... Wtf
[ Bericht 35% gewijzigd door Orbeatle op 29-03-2012 15:56:16 ]![]()
wat voor rom draai je? iedereen update gewoon naar 3.32.401.05 die enkele weken geleden gewoon als custom rom was te downloaden plus tweaks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nog geen update? Komt dit omdat hij geroot is of wat?
of heb je alleen root? dan moet je hem nog wel gewoon kunnen krijgen (je kan controleren op updates via software)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Volgens mij download hij hem nu.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat voor rom draai je? iedereen update gewoon naar 3.32.401.05 die enkele weken geleden gewoon als custom rom was te downloaden plus tweaks.
of heb je alleen root? dan moet je hem nog wel gewoon kunnen krijgen (je kan controleren op updates via software)
Uitvinder van de biersmiley.![]()
ICS is nu aan het downloaden op vodafone branded sensation. Weet niet of branded ook al was uitgerold.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Baas, is draai hem nu. Beestje zonde dat ik volgende week al de One X krijg.Uitvinder van de biersmiley.![]()
quote:I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Eens horen of mrkrul zijn probleem wordt opgelost nu.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik heb niks.... kutzooiWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
T-Mobile maar wel Hi abbo erin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:09 schreef blup het volgende:
[..]
Dat zal nu ff extra kut zijn, geloof ik best ja.
Wat voor brand heb je?
Mn moeder heeft de update wel btw, zij heeft geen brandedWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Mijnes is Vodafone branded.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:10 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
T-Mobile maar wel Hi abbo erin.
Mn moeder heeft de update wel btw.![]()
second opinion: toch wel nice! merkbaar sneller, face-unlock werkt perfect & het menu als je de homebutton ingedrukt houd is handig!![]()
Die van mn moeder ook. Iemand meer hier net als mij een T-Mobile branded?quote:What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Kun je die update ook ergens rechtstreeks vandaan halen?
Ik heb 'm geroot of weetikwat en draai een custom rom, en via updates zoeken vindt hij hem niet.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Nice hoor de update. Maar hoe krijg je ook alweer bij het unlock scherm bijvoorbeeld Whatsapp? ben ff vergeten hoe dat moet.![]()
![]()
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:13 schreef Gaijin het volgende:
Nice hoor de update. Maar hoe krijg je ook alweer bij het unlock scherm bijvoorbeeld Whatsapp? ben ff vergeten hoe dat moet.
[ afbeelding ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
LauncherPro doet het niet meer na de update![]()
Ook niet na herinstallatie.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Dus niemand heeft problemen met zijn/haar agenda?
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.![]()
Stomme vraag, maar de vinkjes staan goed wat betreft het weergeven van agenda's?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Orbeatle het volgende:
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Had ik maar problemen met m'n agenda.. ik ben alles kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Orbeatle het volgende:
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.Ik heb een nieuwe ROM erop gezet en vorige keer sloeg Google volgens mij op welke apps ik had met welke instellingen enzo, en zette hij dat automatisch terug. Maar nu ben ik alles kwijt dus.
Alleen m'n contacten haalde hij automatisch op, daar ben ik dan nog wel weer blij mee.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Dat heb ik echt al 100 keer gecheckedquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar de vinkjes staan goed wat betreft het weergeven van agenda's?. Maar die staan dus inderdaad goed.
Heb ook synchronisatie al een keer uit- en aangevinkt.Dat is inderdaad wel heel zuurquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Had ik maar problemen met m'n agenda.. ik ben alles kwijtIk heb een nieuwe ROM erop gezet en vorige keer sloeg Google volgens mij op welke apps ik had met welke instellingen enzo, en zette hij dat automatisch terug. Maar nu ben ik alles kwijt dus.
Alleen m'n contacten haalde hij automatisch op, daar ben ik dan nog wel weer blij mee..
![]()
Hij zegt: geen muziek gevonden.
Terwijl het er wel degelijk muziek erop staat?
[ Bericht 1% gewijzigd door rickyszz op 29-03-2012 20:49:12 ]![]()
Staat het wel in de goede map?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef rickyszz het volgende:
Hij zegt: geen muziek gevonden.
Terwijl er wel degelijk muziek erop staat?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Ja maar op play.google.com/apps staan alle apps die ik ooit gedownload heb zie ik nuquote:dus dan haal ik ze daar maar uit.. al mis ik wel alle instellingen enzo.
@ kalenderprobleem: als je naar calendar.google.com gaat, zie je ze dan wel?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de updateI asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Mooi zo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja maar op play.google.com/apps staan alle apps die ik ooit gedownload heb zie ik nudus dan haal ik ze daar maar uit.. al mis ik wel alle instellingen enzo.
@ kalenderprobleem: als je naar calendar.google.com gaat, zie je ze dan wel?.
google calendar zie ik ze wel. als ik daar een nieuwe afspraak verschijntie wel op mn telefoon. ik vind het wel prima zo...
andere (stomme) vraag... hoe maak ik nu een map aan op mn homescreen?
-edit-
al gevonden!![]()
Ik ben wel blij met de update, ziet er niet slecht uit.
De nieuwe geinstalleerde apps 'Taken' en 'Notities' vind ik wel handig, daar had ik voorheen een alternatieve app voor, maar dat was niet zo gelikt als deze twee.
Alleen die google+ apps
Edit: De contacten is nu een stuk makkelijker te overzien, je kan meteen op het blok 'contacten' klikken, en het is niet allemaal dubbelop met facebook en facebook voor htc sense, net allemaal wat overzichtelijker
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Nou, ben wel benieuwd wanneer t-mobile eens een keer die update eruit schopt.
Nog steeds niks binnen hier.![]()
allang binnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Opaas het volgende:
Nou, ben wel benieuwd wanneer t-mobile eens een keer die update eruit schopt.
Nog steeds niks binnen hier.![]()
Kak, m'n batterij is bijna leeg en straks een weekendje weg. ff wachten tot na het weekend om eens te kijken wat de update doetToo much is never enough!![]()
Oh ik kreeg geen melding maar toen ik handmatig ging zoeken wel, hij is nu bezig, ben benieuwd
know'm sayin?
word? word.![]()
Nog steeds balen... nooit problemen gehad met die kaart maar na de update is het bagger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de updateI asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Mount je SD via usb, ook voor diegene die muziek/foto's biet vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog steeds balen... nooit problemen gehad met die kaart maar na de update is het bagger.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Je bedoelt gewoon aansluiten via USB op pc en dan aanvinken dat je bestanden wil uitwisselen met pc?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mount je SD via usb, ook voor diegene die muziek/foto's biet vinden.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Ja las op ander fora dat het sd problemen oploste.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon aansluiten via USB op pc en dan aanvinken dat je bestanden wil uitwisselen met pc?Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Kan je mij daar een linkje van geven? Het lost het namelijk niet op bij mij.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
GoT sensation topic, praten ze atm ook over de update en evt bugs.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef -J-D- het volgende:
Kan je mij daar een linkje van geven? Het lost het namelijk niet op bij mij.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Thnx., morgen even verder puzzelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT sensation topic, praten ze atm ook over de update en evt bugs.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Ik heb een gewone htc, en van t-mobile, heb nog niks binnen... :squote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Opaas het volgende:
[..]
Apart zeg. Heb wel een xe. Misschien dat zoiets nog enige invloed hierop heeft.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Zelfde hier dus. WiFi staat aan, check baar updates ook. komt vast weer later...quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb een gewone htc, en van t-mobile, heb nog niks binnen... :s![]()
De XE update komt iets later, rest kan via software controleren op updates.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Opaas het volgende:
[..]
Zelfde hier dus. WiFi staat aan, check baar updates ook. komt vast weer later...Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Hij voelt echt een heel stuk sneller aanIk ben er wel tevreden over tot nu toe. Al draai ik nu een custom rom en weet ik niet of ik nou een beta ICS heb of de officiële.
We zullen zien, zei de blinde.![]()
Ik zie alleen geen optie om van tab te switchen in de browser?
nvm, het heet 'windows' ipv 'tabs'..
We zullen zien, zei de blinde.![]()
De t-mobile branded versies moeten ook wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De XE update komt iets later, rest kan via software controleren op updates.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Er is een datum bekendgemaakt voor de t-mobile branded sensations, namelijk 6 mei.
Bron: http://www.goandroid.co.i(...)tml?m=1#comment-formWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
na de update zie ik het nergens meer terug...?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.
Ook zijn veel contacten verdwenen... Nummer is er nog in whatsapp, maar in de lijst en met naam staan ze niet meer.![]()
Fijn, nog eens een maand wachten op de officiële update...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:21 schreef WatskeZegt het volgende:
Er is een datum bekendgemaakt voor de t-mobile branded sensations, namelijk 6 mei.
Bron: http://www.goandroid.co.i(...)tml?m=1#comment-form![]()
Vind ik ook jammer, beetje dubbel eigenlijk, ik mis nu de telefoon knopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:36 schreef Orbeatle het volgende:
Wel jammer dat die icoontjes op de lockscreen hetzelfde zijn als die in je dock.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Blijkbaar toch een software probleem met het screenshot probleem, alles werkt weer naar behoren
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Nu doet ie het weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de update
Wazig... ook de foto's deden het niet, en nu weer wel.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, beetje dubbel eigenlijk, ik mis nu de telefoon knop
Wel handig op zich dat je ook in het dock mapjes kunt maken.![]()
Lekker dan. Installeer ik de update, blijft hij hangen in het bootscherm, nu al bijna een half uur. Iemand een idee hoe je dat kan verhelpen?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
maar dit kan je nu dus niet meer veranderen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...
Wel handig op zich dat je ook in het dock mapjes kunt maken.![]()
Jawel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
maar dit kan je nu dus niet meer veranderen?
Door de apps naar je dock te slepen.![]()
opnieuw opstarten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
Lekker dan. Installeer ik de update, blijft hij hangen in het bootscherm, nu al bijna een half uur. Iemand een idee hoe je dat kan verhelpen?Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Al gedaan. Factory reset ook al, zonder positief resultaat.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
ik bedoel het 'slaap'scherm, als je hem even op slot zet..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Jawel.
Door de apps naar je dock te slepen.![]()
Als je ze in het dock aanpast, zijn ze ook op dat scherm aangepastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Zocalo het volgende:
[..]
ik bedoel het 'slaap'scherm, als je hem even op slot zet...
![]()
Garantie? je hebt een defect toestel.quote:Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Die mapjes zijn echt handig! Ik gebruik nu maar 3 schermen, een hoofdscherm met applicaties, links de kalender met wat er allemaal gepland staat en rechts de algemene kalender. Echt ideaal!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...
Wel handig op zich dat je ook in het dock mapjes kunt maken.
Alleen snap ik die dropbox niet. Ik heb het gedownload en nu in gebruik. Dropbox zegt echter dat ik maar 2 gb aan ruimte heb, dat klopt toch niet?![]()
![]()
Je krijgt toch standaard 2 GB opslagruimte toegewezen bij dropbox?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Alleen snap ik die dropbox niet. Ik heb het gedownload en nu in gebruik. Dropbox zegt echter dat ik maar 2 gb aan ruimte heb, dat klopt toch niet?![]()
Is de update van de XE nu al beschikbaar...?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
T-Mobile Branded = 5 mei.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
Is de update van de XE nu al beschikbaar...?
Andere provider = GisterenWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Ik heb een toestel unbranded. Als ik op softwareupdate zoek, zegt hij dat het up to date is. Of werkt dat alleen met WiFi?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
T-Mobile Branded = 5 mei.
Andere provider = GisterenLeer spaties gebruiken!
Muziekspeler doet vaag, nummers beginnen soms niet als je op play drukt. Meer mensen dit?know'm sayin?
word? word.![]()
Andere (betere) muziekapp installeren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:42 schreef alors het volgende:
Muziekspeler doet vaag, nummers beginnen soms niet als je op play drukt. Meer mensen dit?![]()
ICS, Launcher Pro, alles werkt
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Jajaja, klopt, maar ik heb een paar keer laten donderen (probleem was daarvoor ook al hoor) en ik ben bang dat ze daar nu om gaan zeuren. Ik had ook ergens gelezen dat mensen met een Anker batterij er geen last meer van hebben, dus dat ga ik zelf eerst nog even proberen. Want ik heb wel het idee dat het aan de batterij ligt, als hij half leeg is dan valt hij steeds sneller uit. Bij een volle batterij of aan de lader is er niks aan de handquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Garantie? je hebt een defect toestel.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Hij dacht zeker aan die 25Gb extra die je bij Sense 4.0 krijgt. Hier kan je alleen gebruik van maken met de nieuwe One serie of als je Sense 4.0 als custom rom flasht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:01 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Je krijgt toch standaard 2 GB opslagruimte toegewezen bij dropbox?![]()
Hier een unbranded XE nog zonder updatequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Andere provider = GisterenNormale sensation was wel gister..
![]()
Ja okay, maar de standaardspeler zou toch gewoon moeten werken? Maar tot die tijd iemand suggesties voor fijne muziekafspeelapps?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Andere (betere) muziekapp installeren?know'm sayin?
word? word.![]()
Winamp en powerampquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja okay, maar de standaardspeler zou toch gewoon moeten werken? Maar tot die tijd iemand suggesties voor fijne muziekafspeelapps?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Wat is nu eigenlijk branded? Moet er dan t-mobile op de telefoon staan ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier een unbranded XE nog zonder updateNormale sensation was wel gister..
Ik heb gewoon een sensation xe met een tmobile contract..![]()
Als je t-mobile apps hebt, en als je hem opstart en er staat t-mobile.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef Opaas het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk branded? Moet er dan t-mobile op de telefoon staan ofzo?
Ik heb gewoon een sensation xe met een tmobile contract..What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Dat heb ik dus niet. Heb een gewone dus. Helaas nog niks binnen maar dat zal wel aan het model liggen dan.:)![]()
Blijkt toch zo te zijn dat t-mobile gebruikers nu ICS binnen krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Andere provider = GisterenIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik nog niets... Met unbranded....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkt toch zo te zijn dat t-mobile gebruikers nu ICS binnen krijgen.Leer spaties gebruiken!
Ik wil ooowkk..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Danny het volgende:
ICS is nu aan het downloaden op vodafone branded sensation. Weet niet of branded ook al was uitgerold.Heb nog nix; Unbranded XE
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Mensen met t-mobile abbo wel ja, niet met een branded sensation.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkt toch zo te zijn dat t-mobile gebruikers nu ICS binnen krijgen.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Kutper ongeluk software update weg geklikt, maar als ik nu controleer op updates zegt 'ie dat mijn telefoon up to date is.. Hoe kan ik de nieuwe software alsnog downloaden?
![]()
Door geduld te hebben. Wordt vanzelf weer aangeboden.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Iemandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb een custom rom. Hoe kan ik nu alsnog de officiele firmware (Vodafone) downloaden??
![]()
Ik wil juist van de custom roms af..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe custom rom installeren.![]()
Weekje daarna wil je terug, geloof me.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Ik wil juist van de custom roms af..Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Nog meer mensen hier die last hebben van dat ze niet kunnen typen bij een sms of what's app? Dat wil zeggen: Het toetsenbord staat er wel maar hij 'pakt' het niet als je typt, pas wanneer je 10 keer de sms opnieuw opent kan het...![]()
![]()
Hey daar had ik van de week last van. Even whatsapp gesloten en toen werkte alles weer naar behoren..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nog meer mensen hier die last hebben van dat ze niet kunnen typen bij een sms of what's app? Dat wil zeggen: Het toetsenbord staat er wel maar hij 'pakt' het niet als je typt, pas wanneer je 10 keer de sms opnieuw opent kan het...![]()
Mijn telefoon is kapot (valt steeds uit) en wil hem terugsturen naar HTC, maar dan wel met originele firmware..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weekje daarna wil je terug, geloof me.![]()
Heb je dat toestel al lang?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey daar had ik van de week last van. Even whatsapp gesloten en toen werkte alles weer naar behoren..
Ik heb 'm pas een week of 2 en direct al last van, dagelijks. Vind het zo klote om 'm nu alweer te moeten missen vanwege een reparatie ofzo![]()
![]()
Is het al gelukt Gaijin? Bij aanpassen ga ik naar beeld, en daar kan ik alleen een vinkje zetten of ik ook snelkoppelingen wil. Niet welke...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.
Edit:
Al gelukt, het zijn gewoon die 4 icoontjes die standaard onderin zitten bij home. Die kan je verslepen en dus ook verwisselen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Onufriev op 01-04-2012 18:52:15 ]![]()
Die oplossing was inmiddels al een paar keer voorbij gekomen hierquote:Op zondag 1 april 2012 18:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Is het al gelukt Gaijin? Bij aanpassen ga ik naar beeld, en daar kan ik alleen een vinkje zetten of ik ook snelkoppelingen wil. Niet welke...
Edit:
Al gelukt, het zijn gewoon die 4 icoontjes die standaard onderin zitten bij home. Die kan je verslepen en dus ook verwisselen..
Effe wennen is het wel... Ben er nog niet echt over uit of ik het nu echt heel handig vind.
Vooralsnog ben ik wel tevreden over Android 4.0. Heb het idee dat m'n Sensation beter functioneert nu.![]()
Reset die update soms ook allerlei instellingen als hoe vaak mail wordt opgehaald etc? Waar ik eerst 2 dagen haalde met weinig gebruik, zit ik vandaag nu al op 50% terwijl ik 'm echt nauwelijks heb gebruikt
Too much is never enough!![]()
50% van wat?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef The6thgate het volgende:
Reset die update soms ook allerlei instellingen als hoe vaak mail wordt opgehaald etc? Waar ik eerst 2 dagen haalde met weinig gebruik, zit ik vandaag nu al op 50% terwijl ik 'm echt nauwelijks heb gebruikt
bij mij waren de mailinstellingen iig veranderd, nog wel meer instellingen btw
mn geluid is ook slecht geworden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef zoz het volgende:
[..]
Hij dacht zeker aan die 25Gb extra die je bij Sense 4.0 krijgt. Hier kan je alleen gebruik van maken met de nieuwe One serie of als je Sense 4.0 als custom rom flasht.![]()
![]()
Ik heb na de update geen last meer gehad van de home knop en zijn camerafratsen
*klopt meteen afknow'm sayin?
word? word.![]()
Van de accu bedoel ik. Hmm qua geluid zal ik er even op letten. Vanochtend met een klantenservice aan de lijn gehangen wat ik ook beroerd vond klinken, maar dacht dat het aan hun lag.quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
50% van wat?
bij mij waren de mailinstellingen iig veranderd, nog wel meer instellingen btw
mn geluid is ook slecht geworden
Ander puntje van irritatie vind ik grijze laadschermen. Als je bijvoorbeeld e-mail opent, of op de klok klikt voor alarmsignalen etc....dan krijg ik regelmatig eerst een grijs vlak te zien, nogal lelijk.
Buiten dat vind ik het allemaal mooi ogen, en ook die shortcuts op de homepagina vind ik een goed idee (ook al snap ik echt totaal niet waarom die gekoppeld moeten zijn aan de shortcuts van het lockscreen, want eigenlijk wil ik die juist niet hetzelfde hebben).Too much is never enough!![]()
die schermen zijn idd kut
http://www.amazon.co.uk/A(...)Y4MAW/ref=pd_cp_ce_1
is dat de goede accu? volgens mij wel he?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ja alleen na een half jaar is de capaciteit afgenomen, daarom wil ik nieuwe bestellen
wtf loopt amazon nu weer te bitchen met straatnamen en postcodes, hij is niet te bezorgen ofzo
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
hoe moet je eigelijk betalenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
had destijds met 3vcash card betaald, kon ik daarna ook nog paar apps op de market kopenquote:
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik zou wel wat meer skins van htc willen zien... jammer dat er niet meer te downloaden zijn, behalve die saaie van HTC Hub.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
We hebben er tenminste wat, grappige is altijd dat de HTC gebruikers Android Stock willen, terwijl ze proberen op de iPhone/Nexus Galaxy HTC sense te porten.quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik zou wel wat meer skins van htc willen zien... jammer dat er niet meer te downloaden zijn, behalve die saaie van HTC Hub.
Heb met Sense 4.0 rom maar 4 skins.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Het zou tof zijn als je je eigenste zou kunnen ontwerpen via de PCquote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
We hebben er tenminste wat, grappige is altijd dat de HTC gebruikers Android Stock willen, terwijl ze proberen op de iPhone/Nexus Galaxy HTC sense te porten.Verder ben ik geen fan van CR's, houd het gewoon bij Stock
(al vind ik Cyanogenmod wel echt tof)
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
kan je zijn mailadres pmmen? ik heb geen tweakers accountquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Moet ik ook nog altijd doen, die Anker halen. Waarom trouwens 16 euro voor één betalen als je ook voor 20 (?) euro 2 kan krijgen + charger (zal 't hier wel niet doen) via Amazon.quote:Op maandag 2 april 2012 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je zijn mailadres pmmen? ik heb geen tweakers account![]()
omdat amazon mijn adres niet pakt en ik geen idee heb hoe ik moet betalenquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:09 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Moet ik ook nog altijd doen, die Anker halen. Waarom trouwens 16 euro voor één betalen als je ook voor 20 (?) euro 2 kan krijgen + charger (zal 't hier wel niet doen) via Amazon.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Wat is nu een voordeel van Android ics? Het ziet er wel gelikter uit. Dat ten eerste, maar wat is er nog meer veranderd?![]()
Ik kan niet meer vinden waar ik mijn persoonlijk woordenboek kan aanpassen? Het stond toch altijd bij instellingen en dan taal en toetsenbord? Kan het daar nu niet meer vinden...know'm sayin?
word? word.![]()
XE gebruikers lucky day vandaag?is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:43 schreef mrkrul het volgende:
Wat is nu een voordeel van Android ics? Het ziet er wel gelikter uit. Dat ten eerste, maar wat is er nog meer veranderd?
[ Bericht 72% gewijzigd door epicbeardman op 03-04-2012 14:31:59 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Dat viel mij ook al op. Tot nu toe ben ik erg tevreden met ics!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
XE gebruikers lucky day vandaag?
[..]
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"![]()
![]()
Word nu gedownload!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
XE gebruikers lucky day vandaag?
[..]
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"![]()
![]()
is er hier IEMAND die een HTC Sensation 4g (t-mobile branded dus) heeft kunnen rooten?
Moet je hiervoor downgraden ofzo?
[ Bericht 81% gewijzigd door WatskeZegt op 03-04-2012 16:52:15 ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Hier ookquote:Vodafone unbranded
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.![]()
Heb je de officiele update geinstalleerd? ze zijn bezig met die te unlocken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef WatskeZegt het volgende:
is er hier IEMAND die een HTC Sensation 4g (t-mobile branded dus) heeft kunnen rooten?
Moet je hiervoor downgraden ofzo?Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik heb HTC Sensation 4G (T-Mobile) met Gingerbread 2.3.4quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je de officiele update geinstalleerd? ze zijn bezig met die te unlocken.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Is je telefoon s-off? via revolutionary.io kan je dat krijgen, daarna kan je dus root/recovery installeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb HTC Sensation 4G (T-Mobile) met Gingerbread 2.3.4
Omdat ICS is uitgekomen moet je ook firmware installeren (is niet echt moeilijk), je kunt het beste nu alvast even je CID achterhalen met applicatie "cidGetter".
Indien je s-off bent mag je me wel pm'en
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Die zijn er nog wel, alleen moet je even met soort van bestandsbeheer even openen omdat het niet meer standaard media map is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Ladylicious het volgende:
Meeeeeh waar zijn mn foto's gebleven???
Zoals OI Bestandsbeheer.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: