Gathering.tweakers.net, dan v&a, zoeken op anker.quote:
Ik geloof je best, maar toch is het bij veel mensen opgelost met ICS(ook nieuwere firmware).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:47 schreef alors het volgende:
ik word nu echt behoorlijk schijtziek van die powerknop. Werkt echt voor geen meter en niemand die mijn nog wijsmaakt dat het software is. Beeld springt steeds weer aan als ik hem uitzetten en blijft soms ook gewoon aan staan, daar gaat je toch al matige batterijduur![]()
http://tweakers.net/aanbo(...)ation-xe-evo-3d.htmlquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gathering.tweakers.net, dan v&a, zoeken op anker.
Yep, top. Ik heb direct van Amazon gekocht, met een lader erbij. Ik doe er 1,5 dag mee. Iets minder als ik de halve dag ga internettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.
Batterij aangeschaft via een verkoper op Tweakers. Ik denk dat deze ook van Amazon afkomt.
hetzelfde bij mij en dat hij ook geen wifi kan vinden, hoogst irritant!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef dimmak het volgende:
Dat ding gaat bij mij ineens flippen. Al een jaar geen enkel probleem gehad met de originele ROM en ineens sinds deze week valt hij elke dag minstens 10x uit.
Moet wel zeggen dat in het begin de Anker batterij ook ongeveer 1 dag deed en na een paar beurten opladen en helemaal leeg laten, zit ik dus nu op ruim 2 dagenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, top. Ik heb direct van Amazon gekocht, met een lader erbij. Ik doe er 1,5 dag mee. Iets minder als ik de halve dag ga internetten(ik zit voor mijn werk vaak in de trein)
Nee, tenzij de Anker batterij ontploft of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef Swomp het volgende:
Ik denk toch ook dat ik me eens zo'n anker ga aanschaffen als ik dat zo lees, alleen heeft dit geen gevolgen op de garantie van mijn telefoon?
Volgens mij wel, mits je de tijd niet handmatig hebt ingesteld..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mijn werkgever belde me net dat de tijd vannacht een uur vooruit gaat, gaat dat vanzelf bij zo'n Sensation?
Komt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Okay, top, ik heb volgens mij nooit wat met de tijd gedaan, misschien alleen bij de eerste keer opstarten maar dat weet ik niet zeker...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Maar bellen durven ze niet, want ze benaderen je alleen via What's App
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:36 schreef Orbeatle het volgende:
Wanneer komt nou onderhand die ice cream sandwich eens binnen?!
Heeel herkenbaar! Had ik ook toen ik m'n Blackberry (quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mooi
Ik probeer trouwens via Marktplaats die Beats koptelefoon te slijten, die ik bij m'n HTC kreeg. Maar wat een volk komt daar op af zeg, allemachtig.. Ik stel me zo voor dat het allemaal laaggeschoolde jochies van rond de 15 zijn. Totaal geen beleefdheid, bereidheid om te onderhandelen en direct gaan schelden als je aanbod niet naar hun zin is. Maar bellen durven ze niet, want ze benaderen je alleen via What's App
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |