Gloeiend heet worden komt door het scherm heb ik het idee. Met navigeren wordt ie heet. Heel soms heeft ie ook wel is dat hij aan blijft staan en dan wordt hij ook heet. Als ik lang bezig ben met spelletjes oid wordt ie heet. Soms doe je hem in je zak en blijft het scherm aan staan en dan wordt ie ook steeds heter. Kijk als het nou een lekker wijf was, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon zo heet wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:13 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat is hier tegen te doen? Kan dit liggen aan (het ontbreken van) updates of is dit hardware-matig? Paar dagen geleden werd hij ook al gloeiend heet, leek me ook al geen goed voorteken...
Welke telefoon wordt niet heet? mijn maatje durfde de S2 niet eens meer te gebruiken want hij dacht dat ie kapot was.. maar ik vond die temperatuur vrij normaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gloeiend heet worden komt door het scherm heb ik het idee. Met navigeren wordt ie heet. Heel soms heeft ie ook wel is dat hij aan blijft staan en dan wordt hij ook heet. Als ik lang bezig ben met spelletjes oid wordt ie heet. Soms doe je hem in je zak en blijft het scherm aan staan en dan wordt ie ook steeds heter. Kijk als het nou een lekker wijf was, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon zo heet wordt
Herkenbaar haha xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef dimmak het volgende:
Ik houd hem dan ff tegen mijn wang aan. Lekker hoor. :p
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef dimmak het volgende:
Ik houd hem dan ff tegen mijn wang aan. Lekker hoor. :p
Ik heb het alleen nog als ik mijn tel als navigatie gebruik..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat deed ik ook
Na de eerste update was het euvel meteen verholpen. Volgens mij in de eerste maand na release al.
Gewoon de powerknop even een paar keer goed hard indrukken lost t bij mij meestal voor een paar dagen op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:30 schreef eucalyptus het volgende:
Mhm, hopen dat ze er iets op vinden bij de volgende update.. Ik had het aanvankelijk nooit, maar pas sinds 2 weken. Neem niet eens meer de moeite om m'n screenshots te verwijderen, het zijn er inmiddels toch 100+.
Ja, heb ik ook zo een beetje. Vooral internet sluit vaak af.. hard reset heb ik eens geprobeerd maar je googleaccount zet alle apps ed terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:26 schreef eucalyptus het volgende:
Fijn dat hier een topic over dit toestel is! De mijne heeft namelijk harde kuren.
O.A.
- Apps afsluiten zonder dat ik daar om vraag
- Screenshot maken als ik op de 'home' knop druk
- Niet reageren als ik op de knop bovenop druk om het beeld zichtbaar te maken
- Extreem traag reageren
Geen idee wat het is, ik ben bang dat de harde reset de enige optie is.
Tenzij iemand anders hier nog wat weet?
Echt? Nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef alors het volgende:
Dat screenshots maken is een bekend probleem ja, komt omdat ie knop bovenop niet goed is, Te gevoelig ofzo, wel heel irritant idd.
Nee is niet raar, maar was ook vorig topic aangegeven dat het screenshot probleem was opgelost met ICS en dat het een software bug bleek te zijn in 2.3quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef alors het volgende:
Oh nou weet ik veel, als het na 3 updates nog niet gefixt is dan denk ik maar dat het aan de hardware ligt, of is dat zo raar?Ik ben verder ook niet into custom roms etc whatever.
Enige verschil is dat je bij de XE:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:12 schreef zoz het volgende:
Ik heb geen klachten zoals een hete batterij of ongewild screenshots. Maar is er ook een verschil met de standaard sensation en de sensation XE?
Batterij is ook iets groter qua mAh, maar verder is de inhoud(chip) precies hetzelfde alleen de Sensation is underclocked naar 1.2GHz, chip is gemaakt voor 1.5.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:21 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je bij de XE:
Dr Dre oordopjes en
Een rood tintje op je telefoon hebt.
Thats itoverigens heb ik nergens last van, puik toestel!
Bij mij ook. Het ligt duidelijk aan de hangende power knop. Het zou software matig op te lossen te zijn door de combi home en power knop niet meer voor screenshot te gebruiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon de powerknop even een paar keer goed hard indrukken lost t bij mij meestal voor een paar dagen op.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37849618quote:Op zondag 18 maart 2012 11:49 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij mij ook. Het ligt duidelijk aan de hangende power knop. Het zou software matig op te lossen te zijn door de combi home en power knop niet meer voor screenshot te gebruiken.
Ik ook niet, met mn Sensationquote:
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 08:43 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat.
Ik zit elke dag te checken op die update.
Ze komen per land OTA binnen, dus je krijgt vanzelf een berichtje.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Onufriev het volgende:
Moet je gewoon afwachten daarop? Waar hangt het vanaf wanneer/hoe snel je die krijgt?
Ik om het uiterlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Waarom zitten jullie met smart daarop te wachten?
Zoveel grote veranderingen zitten er niet in die ik graag zou willen hebben.
In de hoop dat ik die screenshot meuk niet meer krijg, en dat ie minder vaak of helemaal niet meer uitvalt. Maar misschien ligt dat er helemaal niet aan, ik heb niet zoveel verstand van hardware/software/rom etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Daarom dus. En misschien iets langer met de batterij doen. Voor de rest ben ik tevreden met mijn telefoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:35 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In de hoop dat ik die screenshot meuk niet meer krijg, en dat ie minder vaak of helemaal niet meer uitvalt. Maar misschien ligt dat er helemaal niet aan, ik heb niet zoveel verstand van hardware/software/rom etc.
Omdat je kei hip bent als je ICS op je telefoon hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Die zit helaas niet in HTC Sense 3.6/4.0.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:31 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik om het uiterlijkvind die Cyan kleur zo mooi van ICS!
Kut... echt jammer...quote:Op maandag 19 maart 2012 11:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zit helaas niet in HTC Sense 3.6/4.0.
Dan kan je toch beter custom rom en CyanogenMod installeren (stock aosp)
Je bent helemaal freshquote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
*Eigenaar van een HTC Sensation XL meldt zich
Paar dagen geleden aangeschaft. Mooi toestel hoor. Ben ik nog up to date of is het dingetje al weer gedateerd?
Mooi, mooi.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Het is best een aangename overstap als je vorige telefoon een Samsung Touchwiz was...
Best wel, maarja, het was al niet de nieuwste phone toen ik 'm nam en zat er twee jaar aan vast..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is wel een flinke overstap! Die heb ik ook nog gehad, maar al 3 telefoons in de tussentijd gehad (Legend, Desire en nu XE)
Misschien zijn er meerdere oorzaken. Powerknop flink indrukken lijkt bij mij altijd te werken. Misschien is het bij sommigen software en bij anderen hardware.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37849618
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37850487
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37850810
En dan nog niet te spreken over alle berichten van XDA, andere forums.
Weet je hoe vaak HTC's telefoons dus binnen heeft gekregen omdat er paar software bugs in zaten.
Ja ik heb het probleem zelf niet en nog nooit gehad, maar om eerlijk te zijn heb ik dus amper HTC's originele software gehad sinds ik me telefoon heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Misschien zijn er meerdere oorzaken. Powerknop flink indrukken lijkt bij mij altijd te werken. Misschien is het bij sommigen software en bij anderen hardware.
Sinds ICS is het best wel te doen. Strak en functioneel. Alleen mis ik wel een aantal functionele Sense dingetjesquote:
De schil die HTC over Android gooitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef BeamofLight het volgende:
Nu heb ik dus zo'n ding he. Maar was de fick is Sense?
Nee man. Kale Android is relaxed.quote:
Ach Sense heeft wat kleine handigheidjes die de kale android niet heeft...Maar daar valt wel omheen te werkenquote:
Ik kom vanaf een Nokia 6233, beat thatquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is wel een flinke overstap! Die heb ik ook nog gehad, maar al 3 telefoons in de tussentijd gehad (Legend, Desire en nu XE)
zou je iets specifieker kunnen zijn aub?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf een Nokia 6233, beat that
Overigens, kan je tijdens het internetten ook binnen een frame scrollen? Dat lukt me op een of andere manier niet..
Heb je zo een voorbeeld van een site waar dat moet? Ik kan er geen vinden zodat ik het uit kan vogelen. Ik zou verwachten dat je binnen een frame moet scrollen met 2, ipv 1, vingers.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf een Nokia 6233, beat that
Overigens, kan je tijdens het internetten ook binnen een frame scrollen? Dat lukt me op een of andere manier niet..
www.unibet.net bijvoorbeeld. Die verwijst door naar de mobiele site, maar onderaan kan je klikken op de gewone site. Op die site komen weddenschappen midden in beeld, maar daar kan je niet bij scrollen terwijl dat op een gewone pc wel kan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb je zo een voorbeeld van een site waar dat moet? Ik kan er geen vinden zodat ik het uit kan vogelen. Ik zou verwachten dat je binnen een frame moet scrollen met 2, ipv 1, vingers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Yep, maakt niet specifiek uit hoeveel, maar gewoon een paar keer aanhouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:35 schreef Doodloper het volgende:
M'n Anker-batterij is binnen, maar wat kan ik het beste doen?
Ik las ergens dat je hem 100% moet opladen, dan tot ie helemaal leeg is, dan weer helemaal opladen, helemaal leeg, helemaal opladen, en dan boeit het niet meer. Klopt dat zo?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
www.unibet.net bijvoorbeeld. Die verwijst door naar de mobiele site, maar onderaan kan je klikken op de gewone site. Op die site komen weddenschappen midden in beeld, maar daar kan je niet bij scrollen terwijl dat op een gewone pc wel kan.Kan je ook een directe link geven? Bij deze, deze en deze hoef ik nergens binnen de site te scrollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
Met de standaard ICS browser en Chrome kan ik het gewoon scrollen. Welke broswer gebruik je?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef -J-D- het volgende:
Een directe link weergeven lukt niet, dus dan maar zo...
Als je via https://www.unibet.net/betting op Voetbal klikt en dan bijvoorbeeld op Nederland --> Eredivisie dan zie je een hele lijst. Die lijst is groter dan op het scherm past, maar scrollen is niet mogelijk.
Sowieso wel een dag, en dan 3uur+ schermtijd dan zit hij meestal rond 10/20% of lager.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang gaat die Anker batterij mee?
Mijne houdt het nu op redelijk intensief gebruik een uurtje of 14 vol. Als ik een lange dag/nacht heb moet ik dus voorzichtig doen, maar in principe moet ik hem elke dag opladen.
En waar hebben jullie hem vandaan?
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:48 schreef Zocalo het volgende:
Hoe lang gaat die Anker batterij mee?
Mijne houdt het nu op redelijk intensief gebruik een uurtje of 14 vol. Als ik een lange dag/nacht heb moet ik dus voorzichtig doen, maar in principe moet ik hem elke dag opladen.
En waar hebben jullie hem vandaan?
Linkje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.
Batterij aangeschaft via een verkoper op Tweakers. Ik denk dat deze ook van Amazon afkomt.
Gathering.tweakers.net, dan v&a, zoeken op anker.quote:
Ik geloof je best, maar toch is het bij veel mensen opgelost met ICS(ook nieuwere firmware).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:47 schreef alors het volgende:
ik word nu echt behoorlijk schijtziek van die powerknop. Werkt echt voor geen meter en niemand die mijn nog wijsmaakt dat het software is. Beeld springt steeds weer aan als ik hem uitzetten en blijft soms ook gewoon aan staan, daar gaat je toch al matige batterijduur![]()
http://tweakers.net/aanbo(...)ation-xe-evo-3d.htmlquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gathering.tweakers.net, dan v&a, zoeken op anker.
Yep, top. Ik heb direct van Amazon gekocht, met een lader erbij. Ik doe er 1,5 dag mee. Iets minder als ik de halve dag ga internettenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Heb ook een Anker, ik denk bij normaal gebruik (af en toe bellen, internetten via wifi/3g, drawsomething) kan ik 2 dagen doen. Oorspronkelijke accu haalde niet 1 dag vol. Dus wel een flinke verbetering.
Batterij aangeschaft via een verkoper op Tweakers. Ik denk dat deze ook van Amazon afkomt.
hetzelfde bij mij en dat hij ook geen wifi kan vinden, hoogst irritant!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:48 schreef dimmak het volgende:
Dat ding gaat bij mij ineens flippen. Al een jaar geen enkel probleem gehad met de originele ROM en ineens sinds deze week valt hij elke dag minstens 10x uit.
Moet wel zeggen dat in het begin de Anker batterij ook ongeveer 1 dag deed en na een paar beurten opladen en helemaal leeg laten, zit ik dus nu op ruim 2 dagenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, top. Ik heb direct van Amazon gekocht, met een lader erbij. Ik doe er 1,5 dag mee. Iets minder als ik de halve dag ga internetten(ik zit voor mijn werk vaak in de trein)
Nee, tenzij de Anker batterij ontploft of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef Swomp het volgende:
Ik denk toch ook dat ik me eens zo'n anker ga aanschaffen als ik dat zo lees, alleen heeft dit geen gevolgen op de garantie van mijn telefoon?
Volgens mij wel, mits je de tijd niet handmatig hebt ingesteld..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mijn werkgever belde me net dat de tijd vannacht een uur vooruit gaat, gaat dat vanzelf bij zo'n Sensation?
Komt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Okay, top, ik heb volgens mij nooit wat met de tijd gedaan, misschien alleen bij de eerste keer opstarten maar dat weet ik niet zeker...
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Maar bellen durven ze niet, want ze benaderen je alleen via What's App
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:36 schreef Orbeatle het volgende:
Wanneer komt nou onderhand die ice cream sandwich eens binnen?!
Heeel herkenbaar! Had ik ook toen ik m'n Blackberry (quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mooi
Ik probeer trouwens via Marktplaats die Beats koptelefoon te slijten, die ik bij m'n HTC kreeg. Maar wat een volk komt daar op af zeg, allemachtig.. Ik stel me zo voor dat het allemaal laaggeschoolde jochies van rond de 15 zijn. Totaal geen beleefdheid, bereidheid om te onderhandelen en direct gaan schelden als je aanbod niet naar hun zin is. Maar bellen durven ze niet, want ze benaderen je alleen via What's App
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |