Batterij is ook iets groter qua mAh, maar verder is de inhoud(chip) precies hetzelfde alleen de Sensation is underclocked naar 1.2GHz, chip is gemaakt voor 1.5.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:21 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je bij de XE:
Dr Dre oordopjes en
Een rood tintje op je telefoon hebt.
Thats itoverigens heb ik nergens last van, puik toestel!
Bij mij ook. Het ligt duidelijk aan de hangende power knop. Het zou software matig op te lossen te zijn door de combi home en power knop niet meer voor screenshot te gebruiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon de powerknop even een paar keer goed hard indrukken lost t bij mij meestal voor een paar dagen op.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37849618quote:Op zondag 18 maart 2012 11:49 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Bij mij ook. Het ligt duidelijk aan de hangende power knop. Het zou software matig op te lossen te zijn door de combi home en power knop niet meer voor screenshot te gebruiken.
Ik ook niet, met mn Sensationquote:
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 08:43 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat.
Ik zit elke dag te checken op die update.
Ze komen per land OTA binnen, dus je krijgt vanzelf een berichtje.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:29 schreef Onufriev het volgende:
Moet je gewoon afwachten daarop? Waar hangt het vanaf wanneer/hoe snel je die krijgt?
Ik om het uiterlijkquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Waarom zitten jullie met smart daarop te wachten?
Zoveel grote veranderingen zitten er niet in die ik graag zou willen hebben.
In de hoop dat ik die screenshot meuk niet meer krijg, en dat ie minder vaak of helemaal niet meer uitvalt. Maar misschien ligt dat er helemaal niet aan, ik heb niet zoveel verstand van hardware/software/rom etc.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Daarom dus. En misschien iets langer met de batterij doen. Voor de rest ben ik tevreden met mijn telefoon.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:35 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In de hoop dat ik die screenshot meuk niet meer krijg, en dat ie minder vaak of helemaal niet meer uitvalt. Maar misschien ligt dat er helemaal niet aan, ik heb niet zoveel verstand van hardware/software/rom etc.
Omdat je kei hip bent als je ICS op je telefoon hebtquote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef -J-D- het volgende:
Die zit helaas niet in HTC Sense 3.6/4.0.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:31 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik om het uiterlijkvind die Cyan kleur zo mooi van ICS!
Kut... echt jammer...quote:Op maandag 19 maart 2012 11:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die zit helaas niet in HTC Sense 3.6/4.0.
Dan kan je toch beter custom rom en CyanogenMod installeren (stock aosp)
Je bent helemaal freshquote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
*Eigenaar van een HTC Sensation XL meldt zich
Paar dagen geleden aangeschaft. Mooi toestel hoor. Ben ik nog up to date of is het dingetje al weer gedateerd?
Mooi, mooi.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Mooi, mooi.
Het is best een aangename overstap als je vorige telefoon een Samsung Touchwiz was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |