had destijds met 3vcash card betaald, kon ik daarna ook nog paar apps op de market kopenquote:
We hebben er tenminste wat, grappige is altijd dat de HTC gebruikers Android Stock willen, terwijl ze proberen op de iPhone/Nexus Galaxy HTC sense te porten.quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik zou wel wat meer skins van htc willen zien... jammer dat er niet meer te downloaden zijn, behalve die saaie van HTC Hub.
Het zou tof zijn als je je eigenste zou kunnen ontwerpen via de PCquote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
We hebben er tenminste wat, grappige is altijd dat de HTC gebruikers Android Stock willen, terwijl ze proberen op de iPhone/Nexus Galaxy HTC sense te porten.
kan je zijn mailadres pmmen? ik heb geen tweakers accountquote:
Moet ik ook nog altijd doen, die Anker halen. Waarom trouwens 16 euro voor één betalen als je ook voor 20 (?) euro 2 kan krijgen + charger (zal 't hier wel niet doen) via Amazon.quote:Op maandag 2 april 2012 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je zijn mailadres pmmen? ik heb geen tweakers account
omdat amazon mijn adres niet pakt en ik geen idee heb hoe ik moet betalenquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:09 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Moet ik ook nog altijd doen, die Anker halen. Waarom trouwens 16 euro voor één betalen als je ook voor 20 (?) euro 2 kan krijgen + charger (zal 't hier wel niet doen) via Amazon.
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:43 schreef mrkrul het volgende:
Wat is nu een voordeel van Android ics? Het ziet er wel gelikter uit. Dat ten eerste, maar wat is er nog meer veranderd?
Dat viel mij ook al op. Tot nu toe ben ik erg tevreden met ics!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
XE gebruikers lucky day vandaag?
[..]
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"
Word nu gedownload!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
XE gebruikers lucky day vandaag?
[..]
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"
Hier ookquote:
Heb je de officiele update geinstalleerd? ze zijn bezig met die te unlocken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef WatskeZegt het volgende:
is er hier IEMAND die een HTC Sensation 4g (t-mobile branded dus) heeft kunnen rooten?
Moet je hiervoor downgraden ofzo?
Ik heb HTC Sensation 4G (T-Mobile) met Gingerbread 2.3.4quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je de officiele update geinstalleerd? ze zijn bezig met die te unlocken.
Is je telefoon s-off? via revolutionary.io kan je dat krijgen, daarna kan je dus root/recovery installeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb HTC Sensation 4G (T-Mobile) met Gingerbread 2.3.4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |