Je bedoelt gewoon aansluiten via USB op pc en dan aanvinken dat je bestanden wil uitwisselen met pc?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mount je SD via usb, ook voor diegene die muziek/foto's biet vinden.
Ja las op ander fora dat het sd problemen oploste.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon aansluiten via USB op pc en dan aanvinken dat je bestanden wil uitwisselen met pc?
GoT sensation topic, praten ze atm ook over de update en evt bugs.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef -J-D- het volgende:
Kan je mij daar een linkje van geven? Het lost het namelijk niet op bij mij.
Thnx., morgen even verder puzzelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT sensation topic, praten ze atm ook over de update en evt bugs.
Ik heb een gewone htc, en van t-mobile, heb nog niks binnen... :squote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Opaas het volgende:
[..]
Apart zeg. Heb wel een xe. Misschien dat zoiets nog enige invloed hierop heeft.
Zelfde hier dus. WiFi staat aan, check baar updates ook. komt vast weer later...quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb een gewone htc, en van t-mobile, heb nog niks binnen... :s
De XE update komt iets later, rest kan via software controleren op updates.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Opaas het volgende:
[..]
Zelfde hier dus. WiFi staat aan, check baar updates ook. komt vast weer later...
De t-mobile branded versies moeten ook wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De XE update komt iets later, rest kan via software controleren op updates.
na de update zie ik het nergens meer terug...?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.
Fijn, nog eens een maand wachten op de officiële update...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:21 schreef WatskeZegt het volgende:
Er is een datum bekendgemaakt voor de t-mobile branded sensations, namelijk 6 mei.
Bron: http://www.goandroid.co.i(...)tml?m=1#comment-form
Vind ik ook jammer, beetje dubbel eigenlijk, ik mis nu de telefoon knopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:36 schreef Orbeatle het volgende:
Wel jammer dat die icoontjes op de lockscreen hetzelfde zijn als die in je dock.
Nu doet ie het weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de update
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, beetje dubbel eigenlijk, ik mis nu de telefoon knop
maar dit kan je nu dus niet meer veranderen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...
Wel handig op zich dat je ook in het dock mapjes kunt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |