Die van mn moeder ook. Iemand meer hier net als mij een T-Mobile branded?quote:
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:13 schreef Gaijin het volgende:
Nice hoor de update. Maar hoe krijg je ook alweer bij het unlock scherm bijvoorbeeld Whatsapp? ben ff vergeten hoe dat moet.
[ afbeelding ]
Stomme vraag, maar de vinkjes staan goed wat betreft het weergeven van agenda's?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Orbeatle het volgende:
Dus niemand heeft problemen met zijn/haar agenda?
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.
Had ik maar problemen met m'n agenda.. ik ben alles kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Orbeatle het volgende:
Dus niemand heeft problemen met zijn/haar agenda?
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.
Dat heb ik echt al 100 keer gecheckedquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar de vinkjes staan goed wat betreft het weergeven van agenda's?
Dat is inderdaad wel heel zuurquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Had ik maar problemen met m'n agenda.. ik ben alles kwijtIk heb een nieuwe ROM erop gezet en vorige keer sloeg Google volgens mij op welke apps ik had met welke instellingen enzo, en zette hij dat automatisch terug. Maar nu ben ik alles kwijt dus.
Alleen m'n contacten haalde hij automatisch op, daar ben ik dan nog wel weer blij mee.
Staat het wel in de goede map?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef rickyszz het volgende:
Hij zegt: geen muziek gevonden.
Terwijl er wel degelijk muziek erop staat?
Ja maar op play.google.com/apps staan alle apps die ik ooit gedownload heb zie ik nuquote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja maar op play.google.com/apps staan alle apps die ik ooit gedownload heb zie ik nudus dan haal ik ze daar maar uit.. al mis ik wel alle instellingen enzo.
@ kalenderprobleem: als je naar calendar.google.com gaat, zie je ze dan wel?
allang binnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Opaas het volgende:
Nou, ben wel benieuwd wanneer t-mobile eens een keer die update eruit schopt.
Nog steeds niks binnen hier.
Nog steeds balen... nooit problemen gehad met die kaart maar na de update is het bagger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de update
Mount je SD via usb, ook voor diegene die muziek/foto's biet vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog steeds balen... nooit problemen gehad met die kaart maar na de update is het bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |