Zou top zijn ja. Eindhoven graagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Toevallig ook iemand in Noord-Brabant die kan rooten?
Oke bedankt, ik wacht de update dan wel af. Dat van die home indrukken is wel een goeie inderdaad, niet aan gedacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is een bug in Sense. Geheugen raakt dan 'vol' en daarom crasht Sense.
Je moet ff quickboot uitzetten en je telefoon dan opnieuw opstarten, of je batterij eruit halen (als je quickboot aan laat staan) dan lost t probleem zich weer voor een tijdje op. MAar t blijft terugkomen. Als t goed is moet dit in ICS opgelost zijn. Wat je wel kunt doen is gewoon even 'home' ingedrukt houden, dan kun je nog wel één van je openstaande apps gebruiken terwijl sense opnieuw laadt op de achtergrond.
Je kunt ook een andere launcher gebruiken.
wat voor rom draai je? iedereen update gewoon naar 3.32.401.05 die enkele weken geleden gewoon als custom rom was te downloaden plus tweaks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nog geen update? Komt dit omdat hij geroot is of wat?
Volgens mij download hij hem nu.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat voor rom draai je? iedereen update gewoon naar 3.32.401.05 die enkele weken geleden gewoon als custom rom was te downloaden plus tweaks.
of heb je alleen root? dan moet je hem nog wel gewoon kunnen krijgen (je kan controleren op updates via software)
quote:
T-Mobile maar wel Hi abbo erin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:09 schreef blup het volgende:
[..]
Dat zal nu ff extra kut zijn, geloof ik best ja.
Wat voor brand heb je?
Mijnes is Vodafone branded.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:10 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
T-Mobile maar wel Hi abbo erin.
Mn moeder heeft de update wel btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |