Welke launcher?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef Opaas het volgende:
Duurt allemaal erg lang ja. Heb ondertussen sense maar ingewisseld voor een launcher. Stukken beter.
Best veel vrienden van me sms ik nog omdat ze geen Whatsapp hebben, dus ik verwacht nog redelijk wat te gaan smsenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef Bootje84 het volgende:
32 euro per maand voor 75 belminuten?? Vind ik best duur. Onbeperkt sms heb je niets meer aan sinds whatsapp en als je er toch 2 jaar aan vast zit, neem dan de XE. die is iig nieuwer...
En als je dan een custom ROM erop flasht met Beats, dan heb je hetzelfde toestel. En kun je voor het extra betaalde bedrag echt goede oordopjes kopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:41 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Best veel vrienden van me sms ik nog omdat ze geen Whatsapp hebben, dus ik verwacht nog redelijk wat te gaan smsendie belminuten moet ik er wel bijpakken, omdat bellen anders echt extreem duur wordt. XE is zo ongeveer hetzelfde als de Sensation, maar wel duurder door dat audiogebeuren en dat hoeft voor mij niet zo
bovendien wordt mijn abonnement dan nóg duurder, de 32 euro wil ik eigenlijk niet overschrijden :p en vind t bovendien wel chil dat het me het eerste jaar nog geen 15 euro per maand kost
![]()
Nu nog even wachten tot na mijn tentamenweek met bestellen, anders komt er helemaal niks van mijn tentamens terecht. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:07 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En als je dan een custom ROM erop flasht met Beats, dan heb je hetzelfde toestel. En kun je voor het extra betaalde bedrag echt goede oordopjes kopen.Alleen jammer dat ik niet zo technisch ben en geen idee heb wat een custom ROM isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dankjewel.![]()
Ik was altijd best sceptisch over die go launcher (en elke andere launcher wat dat betreft) omdat ik zo'n fan was van HTC Sense. Maar ik heb nu toch eens go launcher geinstalleerd en een paar thema's gechecked en moet zeggen dat het toch wel tof spul is. Zitten veel meer mogelijkheden in qua tweaken en zo, en verschillende lockscreens natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:10 schreef Opaas het volgende:
[..]
Go launcher. Werkt mooi op mijn telefoon.
Precies hetzelfde hier. Had verwacht dat het enorm laggy zou zijn met erg veel bugs maar het loopt echt perfect. Mogen alleen wel wat meer widgets komen maar dat is ook het enige minpuntje vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik was altijd best sceptisch over die go launcher (en elke andere launcher wat dat betreft) omdat ik zo'n fan was van HTC Sense. Maar ik heb nu toch eens go launcher geinstalleerd en een paar thema's gechecked en moet zeggen dat het toch wel tof spul is. Zitten veel meer mogelijkheden in qua tweaken en zo, en verschillende lockscreens natuurlijk.
Kortom: ik ben fan.
Hoe werkt dat, voordat ik hem ga downloaden ?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef Djajahdjajah het volgende:
http://www.filefactory.co(...)07_M_test_240585.exe
voor diegene die niet kunnen wachten op htc sensation update ics 4.0.3
bij mij werkt hij vlekkeloos..... heerlijk!!
wel op eigen risico! succes
Klopt ja, en die widgets mogen ook wel iets meer stylingsopties krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef Opaas het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Had verwacht dat het enorm laggy zou zijn met erg veel bugs maar het loopt echt perfect. Mogen alleen wel wat meer widgets komen maar dat is ook het enige minpuntje vind ik.
Ja inderdaad. Wat dat betreft is HTC Sense hardnekkig spul.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ik gebruik ook die Go Launcher, maar blijf het jammer vinden dat Whatsapp popupjes gewoon boven mijn lockscreen verschijnen, en ik ze ook kan openen zonder het toestel te unlocken.
Heb ik geen last van. Moet echt eerst unlocken voordat ik de berichten kan lezen. Raar zeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:57 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat dat betreft is HTC Sense hardnekkig spul.
Zwart Beats Audio:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:55 schreef Onufriev het volgende:
Godver, m'n telefoon vanochtend laten vallen. Had wel een hoesje maar daar viel ie uit en ik heb lelijke beschadigingen op de achterkant. Maar misschien moet ik wel blij zijn dat mijn scherm heel is en zelfs geen krasje heeft.
Ik herinner me in een vorig deel dat er werd gelinkt naar een site/webwinkel waar je een nieuwe behuizing (hoe je t precies noemt weet ik niet) kan aanschaffen. Iemand die link nog of een andere site? Ik weet ook niet waar ik op moet googlen omdat ik niet precies weet hoe het heet (in 't engels)
Thanks! Die van Ebay zijn goedkoper maar wel 'used' en zonder foto dus of dat een verbetering is, is nog maar de vraag. Die van Tmarkt zijn wel nieuw zag ik, daar stond ook een 'normale' cover op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:40 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Zwart Beats Audio:
KLIK
(hier heb ik die van mij ook besteld, goedkoop en werkt perfect!)
Wit Beats Audio:
KLIK
Normale Sensation:
KLIK
Daar heb ik hem ook vandaan, van T-Mart. Erg goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Thanks! Die van Ebay zijn goedkoper maar wel 'used' en zonder foto dus of dat een verbetering is, is nog maar de vraag. Die van Tmarkt zijn wel nieuw zag ik, daar stond ook een 'normale' cover op.
Kunnen ze bij HTC zien of er een nieuwe cover om zit? Ik heb wat standaard Sensation problemen de laatste tijd. Ik ben hem niet van plan op te sturen, maar ALS ik hem met beschadiging opstuur krijg ik vast te horen: "Eigen schuld, je hebt m laten vallen". Als ze het niet kunnen zien dan kan ik dus beter dezelfde halen en niet de (mooiere) Beats Audio...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook vandaan, van T-Mart. Erg goed moet ik zeggenSignal is beter dan dat ie met de standaard cover was.
Is exact hetzelfde! Valt niet te onderschijden. Zitten namelijk geen serienummers etc. aan verbonden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Kunnen ze bij HTC zien of er een nieuwe cover om zit? Ik heb wat standaard Sensation problemen de laatste tijd. Ik ben hem niet van plan op te sturen, maar ALS ik hem met beschadiging opstuur krijg ik vast te horen: "Eigen schuld, je hebt m laten vallen". Als ze het niet kunnen zien dan kan ik dus beter dezelfde halen en niet de (mooiere) Beats Audio...
Thanks again, de 'normale' wordt 'm danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Is exact hetzelfde! Valt niet te onderschijden. Zitten namelijk geen serienummers etc. aan verbonden.
haha geen dankquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Thanks again, de 'normale' wordt 'm dan
Vage vraag?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef Djajahdjajah het volgende:
weet iemand nog een goede apk file voor wifi voor de HTC Sensation.
de mijn e heeft moeilijk heden dat hij niet wil opstarten en dan vervolgens niks vind en zelfs de boel opnieuw opstart.... waaaah!! help?
En welke app gebruik je hiervoor op dit moment?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef Djajahdjajah het volgende:
weet iemand nog een goede apk file voor wifi voor de HTC Sensation.
de mijn e heeft moeilijk heden dat hij niet wil opstarten en dan vervolgens niks vind en zelfs de boel opnieuw opstart.... waaaah!! help?
S-off is tie al....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:21 schreef zoz het volgende:
Je kan een nieuwe radio flashen als je bereid bent om je toestel S-off te maken.
Dit kan een positief effect hebben op ontvangst.
Zo niet, wacht dan even op ICS.
Heb je dan niet gewoon een onstabiele rom?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef Djajahdjajah het volgende:
[..]
S-off is tie al....
weet je dan welke versie ik moet gebruiken....?
de ics heb ik al en de wifi waren daarvoor al een probleem!!
denk het niet....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon een onstabiele rom?
Ik moest hem helemaal kaal sturen (gelukkig) zelfde probleem :p.. dus zonder hoesje, accu, SD kaart en simkaartquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Kunnen ze bij HTC zien of er een nieuwe cover om zit? Ik heb wat standaard Sensation problemen de laatste tijd. Ik ben hem niet van plan op te sturen, maar ALS ik hem met beschadiging opstuur krijg ik vast te horen: "Eigen schuld, je hebt m laten vallen". Als ze het niet kunnen zien dan kan ik dus beter dezelfde halen en niet de (mooiere) Beats Audio...
Ja, daar had ik ook al een blik geworpen. Ik ga er eens induiken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef Doodloper het volgende:
Er is er geen een echt de beste
Kijk op XDA welke de populairste zijn (meeste topicviews), kijk of de specificaties en screens je bevallen, en give it a try.
Sinds er gelekte versies van HTC's ICS uitzijn is er ook firmware bij gekomen ja, eerst was het wat makkelijker toen het nog geen nieuwere firmware vereiste.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook al een blik geworpen. Ik ga er eens induiken.
Is het trouwens veel werk om te doen?
Heb ooit de Samsung Galaxy S 2 van m'n vriendin geroot en een andere ROM erop geinstalleerd binnen een half uur. Supersimpel.
Voor de Sensation is het wel wat meer werk, of niet?
Ik vind het allemaal maar ingewikkelde materiequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sinds er gelekte versies van HTC's ICS uitzijn is er ook firmware bij gekomen ja, eerst was het wat makkelijker toen het nog geen nieuwere firmware vereiste.
Nu moet je ook achterhalen welke "soort" telefoon je hebt, is te achterhalen met CIDgetter op market oid. Ik had zelf een T-M0B003, dus ik moest de laatste t-mobile firmware downloaden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef zoz het volgende:
Fuck die update. Ik heb sense 4.0 op mn ICS Sensation en een dikke dropbox
en, wil ik oowk hahahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef dimmak het volgende:
Fuck die update sowieso, volgende week switch ik naar de One X.
Idd, dat heb ik hetzelfde...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar ingewikkelde materie.
....
Ik durf het niet echt aan allemaal.
Wat is er met die dropbox dan, 23 GB ofzo? Maar wat heb je er aan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:28 schreef zoz het volgende:
Fuck die update. Ik heb sense 4.0 op mn ICS Sensation en een dikke dropbox
Toevallig ook iemand in Noord-Brabant die kan rooten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef zoz het volgende:
Voor de mensen uit/in de buurt van zwolle wil ik het wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zou dit opgelost zijn met die update van Android?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Onufriev het volgende:
Ik krijg dit bijna altijd als ik op home of een paar keer op terug om naar het beginscherm te gaan, het volgende: Eerst wit beeld met HTC, dan mijn achtergrond loading, dan komt de rest langzaam ook in beeld (tijd in AM/PM) en na een halve minuut is het pas weer 'normaal', fucking irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een bug in Sense. Geheugen raakt dan 'vol' en daarom crasht Sense.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zou dit opgelost zijn met die update van Android?
Je moet ff quickboot uitzetten en je telefoon dan opnieuw opstarten, of je batterij eruit halen (als je quickboot aan laat staan) dan lost t probleem zich weer voor een tijdje op. MAar t blijft terugkomen. Als t goed is moet dit in ICS opgelost zijn. Wat je wel kunt doen is gewoon even 'home' ingedrukt houden, dan kun je nog wel één van je openstaande apps gebruiken terwijl sense opnieuw laadt op de achtergrond.
Je kunt ook een andere launcher gebruiken.![]()
Zou top zijn ja. Eindhoven graagquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:45 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Toevallig ook iemand in Noord-Brabant die kan rooten?.
![]()
De update is er!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Oke bedankt, ik wacht de update dan wel af. Dat van die home indrukken is wel een goeie inderdaad, niet aan gedacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is een bug in Sense. Geheugen raakt dan 'vol' en daarom crasht Sense.
Je moet ff quickboot uitzetten en je telefoon dan opnieuw opstarten, of je batterij eruit halen (als je quickboot aan laat staan) dan lost t probleem zich weer voor een tijdje op. MAar t blijft terugkomen. Als t goed is moet dit in ICS opgelost zijn. Wat je wel kunt doen is gewoon even 'home' ingedrukt houden, dan kun je nog wel één van je openstaande apps gebruiken terwijl sense opnieuw laadt op de achtergrond.
Je kunt ook een andere launcher gebruiken.![]()
Okay, leuk die ICS.
M'n exchange sync zooi heeft m'n agenda gewoon leeggegooid :/
Op telefoon en server.
Voor de rest; top spul.
[edit]
Ook mijn google agenda's zijn leeg ... Wtf
[ Bericht 35% gewijzigd door Orbeatle op 29-03-2012 15:56:16 ]![]()
wat voor rom draai je? iedereen update gewoon naar 3.32.401.05 die enkele weken geleden gewoon als custom rom was te downloaden plus tweaks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nog geen update? Komt dit omdat hij geroot is of wat?
of heb je alleen root? dan moet je hem nog wel gewoon kunnen krijgen (je kan controleren op updates via software)Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Volgens mij download hij hem nu.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wat voor rom draai je? iedereen update gewoon naar 3.32.401.05 die enkele weken geleden gewoon als custom rom was te downloaden plus tweaks.
of heb je alleen root? dan moet je hem nog wel gewoon kunnen krijgen (je kan controleren op updates via software)
Uitvinder van de biersmiley.![]()
ICS is nu aan het downloaden op vodafone branded sensation. Weet niet of branded ook al was uitgerold.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Baas, is draai hem nu. Beestje zonde dat ik volgende week al de One X krijg.Uitvinder van de biersmiley.![]()
quote:I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Eens horen of mrkrul zijn probleem wordt opgelost nu.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik heb niks.... kutzooiWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
T-Mobile maar wel Hi abbo erin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:09 schreef blup het volgende:
[..]
Dat zal nu ff extra kut zijn, geloof ik best ja.
Wat voor brand heb je?
Mn moeder heeft de update wel btw, zij heeft geen brandedWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Mijnes is Vodafone branded.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:10 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
T-Mobile maar wel Hi abbo erin.
Mn moeder heeft de update wel btw.![]()
second opinion: toch wel nice! merkbaar sneller, face-unlock werkt perfect & het menu als je de homebutton ingedrukt houd is handig!![]()
Die van mn moeder ook. Iemand meer hier net als mij een T-Mobile branded?quote:What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Kun je die update ook ergens rechtstreeks vandaan halen?
Ik heb 'm geroot of weetikwat en draai een custom rom, en via updates zoeken vindt hij hem niet.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Nice hoor de update. Maar hoe krijg je ook alweer bij het unlock scherm bijvoorbeeld Whatsapp? ben ff vergeten hoe dat moet.![]()
![]()
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:13 schreef Gaijin het volgende:
Nice hoor de update. Maar hoe krijg je ook alweer bij het unlock scherm bijvoorbeeld Whatsapp? ben ff vergeten hoe dat moet.
[ afbeelding ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
LauncherPro doet het niet meer na de update![]()
Ook niet na herinstallatie.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Dus niemand heeft problemen met zijn/haar agenda?
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.![]()
Stomme vraag, maar de vinkjes staan goed wat betreft het weergeven van agenda's?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Orbeatle het volgende:
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Had ik maar problemen met m'n agenda.. ik ben alles kwijtquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Orbeatle het volgende:
Bij mij komen mijn agenda items niet naar voren op m'n telefoon terwijl ze wel degelijk in mijn google agenda staan.Ik heb een nieuwe ROM erop gezet en vorige keer sloeg Google volgens mij op welke apps ik had met welke instellingen enzo, en zette hij dat automatisch terug. Maar nu ben ik alles kwijt dus.
Alleen m'n contacten haalde hij automatisch op, daar ben ik dan nog wel weer blij mee.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Dat heb ik echt al 100 keer gecheckedquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar de vinkjes staan goed wat betreft het weergeven van agenda's?. Maar die staan dus inderdaad goed.
Heb ook synchronisatie al een keer uit- en aangevinkt.Dat is inderdaad wel heel zuurquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Had ik maar problemen met m'n agenda.. ik ben alles kwijtIk heb een nieuwe ROM erop gezet en vorige keer sloeg Google volgens mij op welke apps ik had met welke instellingen enzo, en zette hij dat automatisch terug. Maar nu ben ik alles kwijt dus.
Alleen m'n contacten haalde hij automatisch op, daar ben ik dan nog wel weer blij mee..
![]()
Hij zegt: geen muziek gevonden.
Terwijl het er wel degelijk muziek erop staat?
[ Bericht 1% gewijzigd door rickyszz op 29-03-2012 20:49:12 ]![]()
Staat het wel in de goede map?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef rickyszz het volgende:
Hij zegt: geen muziek gevonden.
Terwijl er wel degelijk muziek erop staat?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Ja maar op play.google.com/apps staan alle apps die ik ooit gedownload heb zie ik nuquote:dus dan haal ik ze daar maar uit.. al mis ik wel alle instellingen enzo.
@ kalenderprobleem: als je naar calendar.google.com gaat, zie je ze dan wel?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de updateI asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Mooi zo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja maar op play.google.com/apps staan alle apps die ik ooit gedownload heb zie ik nudus dan haal ik ze daar maar uit.. al mis ik wel alle instellingen enzo.
@ kalenderprobleem: als je naar calendar.google.com gaat, zie je ze dan wel?.
google calendar zie ik ze wel. als ik daar een nieuwe afspraak verschijntie wel op mn telefoon. ik vind het wel prima zo...
andere (stomme) vraag... hoe maak ik nu een map aan op mn homescreen?
-edit-
al gevonden!![]()
Ik ben wel blij met de update, ziet er niet slecht uit.
De nieuwe geinstalleerde apps 'Taken' en 'Notities' vind ik wel handig, daar had ik voorheen een alternatieve app voor, maar dat was niet zo gelikt als deze twee.
Alleen die google+ apps
Edit: De contacten is nu een stuk makkelijker te overzien, je kan meteen op het blok 'contacten' klikken, en het is niet allemaal dubbelop met facebook en facebook voor htc sense, net allemaal wat overzichtelijker
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Nou, ben wel benieuwd wanneer t-mobile eens een keer die update eruit schopt.
Nog steeds niks binnen hier.![]()
allang binnenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:33 schreef Opaas het volgende:
Nou, ben wel benieuwd wanneer t-mobile eens een keer die update eruit schopt.
Nog steeds niks binnen hier.![]()
Kak, m'n batterij is bijna leeg en straks een weekendje weg. ff wachten tot na het weekend om eens te kijken wat de update doetToo much is never enough!![]()
Oh ik kreeg geen melding maar toen ik handmatig ging zoeken wel, hij is nu bezig, ben benieuwd
know'm sayin?
word? word.![]()
Nog steeds balen... nooit problemen gehad met die kaart maar na de update is het bagger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de updateI asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Mount je SD via usb, ook voor diegene die muziek/foto's biet vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog steeds balen... nooit problemen gehad met die kaart maar na de update is het bagger.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Je bedoelt gewoon aansluiten via USB op pc en dan aanvinken dat je bestanden wil uitwisselen met pc?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mount je SD via usb, ook voor diegene die muziek/foto's biet vinden.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
Ja las op ander fora dat het sd problemen oploste.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon aansluiten via USB op pc en dan aanvinken dat je bestanden wil uitwisselen met pc?Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: