GoT sensation topic, praten ze atm ook over de update en evt bugs.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef -J-D- het volgende:
Kan je mij daar een linkje van geven? Het lost het namelijk niet op bij mij.
Thnx., morgen even verder puzzelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
GoT sensation topic, praten ze atm ook over de update en evt bugs.
Ik heb een gewone htc, en van t-mobile, heb nog niks binnen... :squote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Opaas het volgende:
[..]
Apart zeg. Heb wel een xe. Misschien dat zoiets nog enige invloed hierop heeft.
Zelfde hier dus. WiFi staat aan, check baar updates ook. komt vast weer later...quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb een gewone htc, en van t-mobile, heb nog niks binnen... :s
De XE update komt iets later, rest kan via software controleren op updates.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Opaas het volgende:
[..]
Zelfde hier dus. WiFi staat aan, check baar updates ook. komt vast weer later...
De t-mobile branded versies moeten ook wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De XE update komt iets later, rest kan via software controleren op updates.
na de update zie ik het nergens meer terug...?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.
Fijn, nog eens een maand wachten op de officiële update...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:21 schreef WatskeZegt het volgende:
Er is een datum bekendgemaakt voor de t-mobile branded sensations, namelijk 6 mei.
Bron: http://www.goandroid.co.i(...)tml?m=1#comment-form
Vind ik ook jammer, beetje dubbel eigenlijk, ik mis nu de telefoon knopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:36 schreef Orbeatle het volgende:
Wel jammer dat die icoontjes op de lockscreen hetzelfde zijn als die in je dock.
Nu doet ie het weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Sd-kaart wordt steeds "onverwacht verwijderd" na de update
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, beetje dubbel eigenlijk, ik mis nu de telefoon knop
maar dit kan je nu dus niet meer veranderen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...
Wel handig op zich dat je ook in het dock mapjes kunt maken.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
maar dit kan je nu dus niet meer veranderen?
opnieuw opstarten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
Lekker dan. Installeer ik de update, blijft hij hangen in het bootscherm, nu al bijna een half uur. Iemand een idee hoe je dat kan verhelpen?
Al gedaan. Factory reset ook al, zonder positief resultaat.quote:
ik bedoel het 'slaap'scherm, als je hem even op slot zet..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Jawel.
Door de apps naar je dock te slepen.
Als je ze in het dock aanpast, zijn ze ook op dat scherm aangepastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef Zocalo het volgende:
[..]
ik bedoel het 'slaap'scherm, als je hem even op slot zet..
Garantie? je hebt een defect toestel.quote:
Die mapjes zijn echt handig! Ik gebruik nu maar 3 schermen, een hoofdscherm met applicaties, links de kalender met wat er allemaal gepland staat en rechts de algemene kalender. Echt ideaal!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind dat je op het lockscreen vaak andere snelkoppelingen gebruikt dan wanneer je op je homescreen zit te kijken...
Wel handig op zich dat je ook in het dock mapjes kunt maken.
Je krijgt toch standaard 2 GB opslagruimte toegewezen bij dropbox?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Alleen snap ik die dropbox niet. Ik heb het gedownload en nu in gebruik. Dropbox zegt echter dat ik maar 2 gb aan ruimte heb, dat klopt toch niet?
T-Mobile Branded = 5 mei.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
Is de update van de XE nu al beschikbaar...?
Ik heb een toestel unbranded. Als ik op softwareupdate zoek, zegt hij dat het up to date is. Of werkt dat alleen met WiFi?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
T-Mobile Branded = 5 mei.
Andere provider = Gisteren
Andere (betere) muziekapp installeren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:42 schreef alors het volgende:
Muziekspeler doet vaag, nummers beginnen soms niet als je op play drukt. Meer mensen dit?
Jajaja, klopt, maar ik heb een paar keer laten donderen (probleem was daarvoor ook al hoor) en ik ben bang dat ze daar nu om gaan zeuren. Ik had ook ergens gelezen dat mensen met een Anker batterij er geen last meer van hebben, dus dat ga ik zelf eerst nog even proberen. Want ik heb wel het idee dat het aan de batterij ligt, als hij half leeg is dan valt hij steeds sneller uit. Bij een volle batterij of aan de lader is er niks aan de handquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Garantie? je hebt een defect toestel.
Hij dacht zeker aan die 25Gb extra die je bij Sense 4.0 krijgt. Hier kan je alleen gebruik van maken met de nieuwe One serie of als je Sense 4.0 als custom rom flasht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:01 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Je krijgt toch standaard 2 GB opslagruimte toegewezen bij dropbox?
Hier een unbranded XE nog zonder updatequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ja okay, maar de standaardspeler zou toch gewoon moeten werken? Maar tot die tijd iemand suggesties voor fijne muziekafspeelapps?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Andere (betere) muziekapp installeren?
Winamp en powerampquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja okay, maar de standaardspeler zou toch gewoon moeten werken? Maar tot die tijd iemand suggesties voor fijne muziekafspeelapps?
Wat is nu eigenlijk branded? Moet er dan t-mobile op de telefoon staan ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier een unbranded XE nog zonder updateNormale sensation was wel gister..
Als je t-mobile apps hebt, en als je hem opstart en er staat t-mobile.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef Opaas het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk branded? Moet er dan t-mobile op de telefoon staan ofzo?
Ik heb gewoon een sensation xe met een tmobile contract..
Blijkt toch zo te zijn dat t-mobile gebruikers nu ICS binnen krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik nog niets... Met unbranded....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkt toch zo te zijn dat t-mobile gebruikers nu ICS binnen krijgen.
Ik wil ooowkk..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef Danny het volgende:
ICS is nu aan het downloaden op vodafone branded sensation. Weet niet of branded ook al was uitgerold.
Mensen met t-mobile abbo wel ja, niet met een branded sensation.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkt toch zo te zijn dat t-mobile gebruikers nu ICS binnen krijgen.
Iemandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb een custom rom. Hoe kan ik nu alsnog de officiele firmware (Vodafone) downloaden?
Ik wil juist van de custom roms af..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe custom rom installeren.
Weekje daarna wil je terug, geloof me.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Badeendt het volgende:
[..]
Ik wil juist van de custom roms af..
Hey daar had ik van de week last van. Even whatsapp gesloten en toen werkte alles weer naar behoren..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nog meer mensen hier die last hebben van dat ze niet kunnen typen bij een sms of what's app? Dat wil zeggen: Het toetsenbord staat er wel maar hij 'pakt' het niet als je typt, pas wanneer je 10 keer de sms opnieuw opent kan het...
Mijn telefoon is kapot (valt steeds uit) en wil hem terugsturen naar HTC, maar dan wel met originele firmware..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weekje daarna wil je terug, geloof me.
Heb je dat toestel al lang?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey daar had ik van de week last van. Even whatsapp gesloten en toen werkte alles weer naar behoren..
Is het al gelukt Gaijin? Bij aanpassen ga ik naar beeld, en daar kan ik alleen een vinkje zetten of ik ook snelkoppelingen wil. Niet welke...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Aanpassen, Scherm blokeren en op ICS heet ie ietsjes anders. Iets van Icoontjes Scherm Blokeren ofzo.
Die oplossing was inmiddels al een paar keer voorbij gekomen hierquote:Op zondag 1 april 2012 18:04 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Is het al gelukt Gaijin? Bij aanpassen ga ik naar beeld, en daar kan ik alleen een vinkje zetten of ik ook snelkoppelingen wil. Niet welke...
Edit:
Al gelukt, het zijn gewoon die 4 icoontjes die standaard onderin zitten bij home. Die kan je verslepen en dus ook verwisselen.
50% van wat?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef The6thgate het volgende:
Reset die update soms ook allerlei instellingen als hoe vaak mail wordt opgehaald etc? Waar ik eerst 2 dagen haalde met weinig gebruik, zit ik vandaag nu al op 50% terwijl ik 'm echt nauwelijks heb gebruikt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef zoz het volgende:
[..]
Hij dacht zeker aan die 25Gb extra die je bij Sense 4.0 krijgt. Hier kan je alleen gebruik van maken met de nieuwe One serie of als je Sense 4.0 als custom rom flasht.
Van de accu bedoel ik. Hmm qua geluid zal ik er even op letten. Vanochtend met een klantenservice aan de lijn gehangen wat ik ook beroerd vond klinken, maar dacht dat het aan hun lag.quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
50% van wat?
bij mij waren de mailinstellingen iig veranderd, nog wel meer instellingen btw
mn geluid is ook slecht geworden
had destijds met 3vcash card betaald, kon ik daarna ook nog paar apps op de market kopenquote:
We hebben er tenminste wat, grappige is altijd dat de HTC gebruikers Android Stock willen, terwijl ze proberen op de iPhone/Nexus Galaxy HTC sense te porten.quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik zou wel wat meer skins van htc willen zien... jammer dat er niet meer te downloaden zijn, behalve die saaie van HTC Hub.
Het zou tof zijn als je je eigenste zou kunnen ontwerpen via de PCquote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
We hebben er tenminste wat, grappige is altijd dat de HTC gebruikers Android Stock willen, terwijl ze proberen op de iPhone/Nexus Galaxy HTC sense te porten.
kan je zijn mailadres pmmen? ik heb geen tweakers accountquote:
Moet ik ook nog altijd doen, die Anker halen. Waarom trouwens 16 euro voor één betalen als je ook voor 20 (?) euro 2 kan krijgen + charger (zal 't hier wel niet doen) via Amazon.quote:Op maandag 2 april 2012 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je zijn mailadres pmmen? ik heb geen tweakers account
omdat amazon mijn adres niet pakt en ik geen idee heb hoe ik moet betalenquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:09 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Moet ik ook nog altijd doen, die Anker halen. Waarom trouwens 16 euro voor één betalen als je ook voor 20 (?) euro 2 kan krijgen + charger (zal 't hier wel niet doen) via Amazon.
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:43 schreef mrkrul het volgende:
Wat is nu een voordeel van Android ics? Het ziet er wel gelikter uit. Dat ten eerste, maar wat is er nog meer veranderd?
Dat viel mij ook al op. Tot nu toe ben ik erg tevreden met ics!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
XE gebruikers lucky day vandaag?
[..]
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"
Word nu gedownload!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
XE gebruikers lucky day vandaag?
[..]
is je power button probleem nou opgelost? las op tweakers.net dat hij iig geen screenshots meer maakte en dat hij ook niet meer aanging na het "uitschakelen"
Hier ookquote:
Heb je de officiele update geinstalleerd? ze zijn bezig met die te unlocken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef WatskeZegt het volgende:
is er hier IEMAND die een HTC Sensation 4g (t-mobile branded dus) heeft kunnen rooten?
Moet je hiervoor downgraden ofzo?
Ik heb HTC Sensation 4G (T-Mobile) met Gingerbread 2.3.4quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je de officiele update geinstalleerd? ze zijn bezig met die te unlocken.
Is je telefoon s-off? via revolutionary.io kan je dat krijgen, daarna kan je dus root/recovery installeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Ik heb HTC Sensation 4G (T-Mobile) met Gingerbread 2.3.4
Die zijn er nog wel, alleen moet je even met soort van bestandsbeheer even openen omdat het niet meer standaard media map is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Ladylicious het volgende:
Meeeeeh waar zijn mn foto's gebleven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |