quote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef APK het volgende:
Volgens mij kennen de meeste mensen elkaar hier nauwelijks, dus er valt weinig te roddelen.
Ik spreek alleen CarO regelmatig en dan hebben we het echt niet over deze SC.quote:
Het kriebeltquote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik ben Lienekien en ik kan niet zo goed tegen wol.
Vooral de jonge malse exemplaren, zoals ik vanavond als avondeten had.quote:
Jij en CarO kennen elkaar ook echt en delen ook echt iets. Dat maakt het anders ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik spreek alleen CarO regelmatig en dan hebben we het echt niet over deze SC.
De tijden dat wij dingen op FOK! belangrijk genoeg vonden om via de telefoon of in persoon te bespreken liggen heel ver achter ons.
Weinig wol toch.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik ben Lienekien en ik kan niet zo goed tegen wol.
Er zal wel sprake zijn van dubbelzinnigheid die ik dan weer niet begrijp over die wolligheid. Maar mijn moeder had ineens begin jaren 80 zo'n ding. Dat was blijkbaar heel trendy toen. Ze heeft een paar keer zitten spinnen op dat ding. Maar het was meer sier, dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Doet me ineens denken aan mn spinnewielMeters schapenwol gesponnen, geverfd, gebreid
Jaaaaren geleden, iedereen deed het in mijn omgeving, zouden er nog mensen zijn die het kunnen?
[ afbeelding ]
Zo eentje had ik
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Er zal wel sprake zijn van dubbelzinnigheid die ik dan weer niet begrijp over die wolligheid. Maar mijn moeder had ineens begin jaren 80 zo'n ding. Dat was blijkbaar heel trendy toen. Ze heeft een paar keer zitten spinnen op dat ding. Maar het was meer sier, dat weet ik nog wel.
wel grappig om te lezen; "laat me niet wegjagen", "vanzelf ophoeren" etc. etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij en CarO kennen elkaar ook echt en delen ook echt iets. Dat maakt het anders ook.
Nou ja goed, ik laat me niet wegjagen uit deze reeks. Ik zal vanzelf wel ophoeren natuurlijk.
Een beetje oplettende user ziet wel e.e.a. Kan wel tien bakken popcorn opgooien nu en een rel schoppen. Neuh, dat doe ik niet meer.
Het is me goed. Maar ik blijf nog wel even.. Waarom niet ook, er zitten ook zeker leuke users en verder gewoon een beetje ouwehoeren over van alles. Waarom ook niet.
"moeder, moeder", m'n moeder is overleden dat ik heel jong was, dat wist je, vuile heks. je doet 't er om!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberen![]()
En waarom het hier over wol gaat, zie je eigen TT
Lieve ouwe lul, waar lees ik complotjes. Nou niet op FOK! hoor, die viezigheid speelt zich namelijk af op de achtergrond. Wees blij dat je daar geen donder mee te maken hebt. En ik gaf enkel aan dat ik daar ook geen ene hoer mee te maken wil hebben. Wat je er verder van vind maakt me niet uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel grappig om te lezen; "laat me niet wegjagen", "vanzelf ophoeren" etc. etc.
en in eerdere posts een flink aantal mensen betichten van een complot contre toi..
terwijl ik als objectief en beedigd waarnemer niet meer bespeur dan dat je tamelijk paranoia bent en in gewone of grappige posts een aanval ziet. misschien toch iets meer naar jezelf kijken.
verder een fijne nachtrust straks, oma![]()
De vorige TT ging ook over wol. Ik heb er alleen "gelul" van gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberen![]()
En waarom het hier over wol gaat, zie je eigen TT
Wees concreet, toon iets aan en kap anders met dat bashen ja.quote:
Je weet uit elke willekeurige post van bepaalde mensen zaken te halen als persoonlijke aanvallen richting jezelf en bent er verder niet vies van om dan de meest vreemde beschuldigingen richting anderen te plaatsen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:51 schreef Staal het volgende:
Wees concreet, toon iets aan en kap anders met dat bashen ja.
Als je het losse flodders vindt, waarom reageer je dan elke keer zo fel?quote:Venijn vind ik niet erg maar jij weet niet van ophouden met je losse flodders.
Nee. Het is karakterloos geweasel van je. Je kunt me niet pakken op persoonlijke aanvallen. ik heb het heel netjes verwoord hoe ik over e.e.a denk. En ik bedank er verder voor zonder namen te noemen. Jij valt mij keer op keer aan met allerhande flauwekul en losse flodders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet uit elke willekeurige post van bepaalde mensen zaken te halen als persoonlijke aanvallen richting jezelf en bent er verder niet vies van om dan de meest vreemde beschuldigingen richting anderen te plaatsen.
Is dat concreet genoeg voor je?
Zie boven en verder zijn jouw posts me om het even.quote:Als je het losse flodders vindt, waarom reageer je dan elke keer zo fel?
Maar goed, je gaat weer terug in de ignore-stand bij mij.
sekstopic? heb ik niet goed teruggelezen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk niet reageren omdat het anders een sekstopic wordt, maar ik vind Staal juist tof.
quote:
Bron: [TRU OH] #6001 Be tough minded...but tender hearted. :)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:38 schreef R0N1N het volgende:
Arme meid. Gedoemd om lijdzaam mee te lurken terwijl ze als onderwerp dienst doet
![]()
Maar reclame voor TRU kan ik 't niet noemen.
edit:
Het valt me op dat het ze nog steeds lukt ieder topic over sex te laten gaan ...![]()
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.quote:
Staal zou nu heel hard lachen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.
Jee wat conservatief.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.quote:
Nee, gewoon het eindpunt, en daarna lekker in slaap vallen.quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, dat is toch goed nieuws!
Mijn chirurg noemde het litteken 'een glimlachje'...
Het zou ook wegvallen in plooien in de hals. Ik wacht er al 23 jaar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jazeker.
Volgens deze chirurg (een hele leuke trouwens) zou het op een gegeven moment niet meer te zien zijn. Nog even oppassen in de zon: anders houd je een bruine streep over, omdat het litteken pigment opwekt.
Mmmm, misschien dat tegenwoordig de hechtingen wat fijner zijn zodat dit niet het geval zal zijn, maar anders, pech gehad. Het trekt nog wel nu trouwens, het klinkt raar, maar af en toe ben ik bang dat het openbreekt, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zou ook wegvallen in plooien in de hals. Ik wacht er al 23 jaar op.
Ik had een festonsteek!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm, misschien dat tegenwoordig de hechtingen wat fijner zijn zodat dit niet het geval zal zijn, maar anders, pech gehad. Het trekt nog wel nu trouwens, het klinkt raar, maar af en toe ben ik bang dat het openbreekt, maar dat kan natuurlijk niet.
Geen idee wat dit is, ook totaal niet aan gedacht om te vragen hoe deze hechting heet. Het is niet zo breed, dat kan ik al wel zien.quote:
Opgelucht?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Achteraf wel ja, maar eigenlijk heb ik nooit het idee gehad dat het kwaadaardig zou zijn, omdat al verteld was dat de kans daarop vrij klein was.quote:
Hé wat fijn zeg!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval.
En jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef cafca het volgende:
Omdat ik zeker niet de ramptoerist wil uithangen: Goed nieuws, Karina!
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.quote:
Maar je moet de context aan haar overlijden niet buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Goed nieuws inderdaad !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Littekens hebben gewoon een hele tijd nodig om goed te helen. En inderdaad zijn de littekens die ze tegenwoordig maken mooier en netter dan vroeger (resp 4 en 13 jaar geleden) in mijn geval. Nu hangt het er ook vanaf waar het litteken zit.
Narcose duurt altijd langer dan je denkt om uit je lijf te gaan. Veel water drinken was het advies wat ik kreeg. Je bloed neemt het op en vloeit het met de giftige zooi er weer uit.
Dan maar even uitgrieperen... helaas niets aan te doen met zo'n halfgebakken epidemie die er zeker vorige week was.
WAT !!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Sorry FANN, ik heb niet op je gestemd.
Dat kon ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WAT !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet eens dat je kon stemmen
Gefeliciteerd, je voorbibs wil ik dan wel een kusje geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iemand die mijn voeten kont wil kussen![]()
Want ik ben lekker 2e![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je voorbibs wil ik dan wel een kusje geven.
Mijn kloon was ooit genomineerd als nachtbraker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik schaam me ook kapot hoor
Ga je schamen dan !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kloon was ooit genomineerd als nachtbraker.
EN het lullige is dat ik er verder niets mee kanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen boven de 40, de hormonen gaan op hol lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
gefeli en hieperdepiep FANN
met de 2e plaats, ff een nummertje voor jou want als ik deze op de radio hoor langs komen moet ik altijd glimlachen en aan je denken.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
EN het lullige is dat ik er verder niets mee kan
Ik ben al bezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Aj, we zullen zienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Yin en Yang
Twee tegengestelde en onafscheidelijke principes, die Yin en Yang worden genoemd.
Yin is het vrouwelijke, het negatieve, het ontvangende, het chronische, het gevolg.
Yang is het mannelijke, het positieve, het scheppende, het accute, de oorzaak.
Best wel cool enzo...![]()
Toch ?
da's nog niks manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen boven de 40, de hormonen gaan op hol lijkt het wel.
Neeeeeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan wel gratis met de bezem naar huisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's nog niks man![]()
Moet je met Heks gaan stappen die roggelt gewoon een paar flessen gratis champagne
Ik durfde niet zoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een nieuwe !![]()
ik schrik daar tegenwoordig altijd van![]()
nah.. welkom enzo ..
Ga ik straks even luisteren, eerst even P&W afkijken met Lutzz Jacobi, leuk al dat Cabaretquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's nog niks man![]()
Moet je met Heks gaan stappen die roggelt gewoon een paar flessen gratis champagne
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga ik straks even luisteren, eerst even P&W afkijken met Lutzz Jacobi, leuk al dat Cabaret
Hmm, ik was hier wel eerder maar de sfeer was om te snijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was je een beetje bang?
Terecht hoor
En waar zit je gewoonlijk meestal, in Onzin enzo ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm, ik was hier wel eerder maar de sfeer was om te snijden
*zucht* zet ff P&W zachter, alles voor Marvinquote:
Nee gewoon thuis op de bankquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zit je gewoonlijk meestal, in Onzin enzo ?
Of Klaagbaak?
Ow... je zit zo'n beetje overal zie ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zit je gewoonlijk meestal, in Onzin enzo ?
Of Klaagbaak?
Dacht ik welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
*zucht* zet ff P&W zachter, alles voor Marvin
Ik ben niet zo dol op vrouwen met grote spierballenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gooi er effe een grote negert tegenaan
effe een andere negert deze is niks...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gooi er effe een grote negert tegenaan
Deze negers hebben mij door een moeilijke periode heen geholpen:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe een andere negert deze is niks...
mooi...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Deze negers hebben mij door een moeilijke periode heen geholpen:
Ik weet niet, maar altijd als ik jou zie posten denk ik aan rare bh's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mooi...
we blijven gewoon effe bij de negerts dan
ze zijn niet raarquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar altijd als ik jou zie posten denk ik aan rare bh's.
Ik zat effe bij deze negert op schootquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:03 schreef Toverheks het volgende:
poeffffffff oei zucht zwijmel nog steeds he 1 van de mooiste nummers ( buiten Marvin natuurlijk)
Ik moet altijd zoveel boeren en schijten van dat spul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's nog niks man![]()
Dat niet maar ik had wel een ongelofelijke katerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd zoveel boeren en schijten van dat spul.
Dom wijf ben je ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Toverheks het volgende:
en Plassterk heeft het Debat volgens de kijkers die mee deden met stemmen , ja ja ik heb ook gestemd , gewonnen maar wat een poppenkast pppffftttttttttttttttt
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
Lik me togus jullie weten niet eens hoe een neger eruit ziet
Ow gaan we zo beginnen, een neger heeft nikes aanquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ben jij een negert dan?
Hoe ziet een negert eruit dan volgens jou?
Nou ik ga me gedragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... gezellig weer...
Ik denk dat ik maar eens ga wieberen
Minimaal 30 cm. gereedschap tussen de benen toch en ze kunnen allemaal zingen en heel goed dansen?quote:
Doe je geen toverspreuk?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je ik hou ook van jou, kusje erop
Waarop? Op z'n togus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef Toverheks het volgende:
dank je ik hou ook van jou, kusje erop
Serieus dood gevonden na wat avonturen met Jungle commando's enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah...effe serieus, geintje of niet?
Negers houden inderdaad niet van rimmen, ze weten niet eens wat dat isquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]Poe, ik heb een multi-culti familie inclusief negers. Bovendien hou ik niet van rimmen.
Ik ben zelf geen neger, ik ben een Indo (Nederlands-Chinees-Indonesisch).quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:16 schreef Karzai het volgende:
Negers houden inderdaad niet van rimmen, ze weten niet eens wat dat is
Je bent geloofwaardig
Ik ben een kaaskopquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger, ik ben een Indo.
ah........... moet ik me weer verschonen Heksquote:
Zo klopt ie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben een kaaskop met rare bh's.
quote:
Uit Suriname of ben je hier geboren?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen neger, ik ben een Indo (Nederlands-Chinees-Indonesisch).
Hier geboren. Mijn vader is in Indonesië geboren.quote:
mijn moeder ook, maar ze is toch een kaaskopquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hier geboren. Mijn vader is in Indonesië geboren.
Waar is jouw moeder precies geboren? Mijn vader in Bandung (Java).quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mijn moeder ook, maar ze is toch een kaaskop
Tjok Jakartaquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waar is jouw moeder precies geboren? Mijn vader in Bandung (Java).
hier nog een halve multi cultiquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We hebben een multi culti SC
Laten we dat vieren door ritueel een koe te slachten!quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We hebben een multi culti SC
Ja, onverdoofd enzoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Laten we dat vieren door ritueel een koe te slachten!
Ja je hebt niet voor niets een houten beenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn voorouders zijn zigeuner en Surinaams, vreemd genoeg is er ook een blonde tak met blauwe ogen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan ik zien al ik je Fobo bekijkeen halfje wit en een halfje bruin
je hebt voor iedereen wel een aardig woord heh... dat is liefquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je hebt niet voor niets een houten been
Wat? die gozer zit te dollenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je hebt voor iedereen wel een aardig woord heh... dat is lief
eh... daar moet ik effe over nadenkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn nog ingewikkelder, vrouw heeft een NL moeder en een pa uit Iran
trustequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Laatste... ik ga slapies doen, welterusten allemaal !
slaap lekker FANN deze ga ik nog even luisteren en dan ook slapenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
truste Heksiequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker FANN deze ga ik nog even luisteren en dan ook slapen![]()
de rest ook slaap lekker straks
Oke je bent de jongste ook niet meer, slaap lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij is 40+. Niet verlegen maar ook nooit hard uitgesproken. Als het die jongen is uit IR Baboonreeks met het prijsje nachtbraker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:45 schreef Karzai het volgende:
Zal wel niet anders was je niet zo verlegen
Deze nog even meepakken en dan snurken. Trusten voor later, Piraat.quote:
Zo'n beetje beste nummer vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:21 schreef Staal het volgende:
Deze versie is mooier in geluid. De reacties bij de eerdere versie waren wel grappig trouwens.:D.
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he.quote:
quote:Hi Mr V.
Please find attached a copy of your permit to burn. Please print, read and sign the permit before commencing burning.
I will also be sending you a hard copy in the mail.
Happy burning
Hé lieve Staal, dat was een reactie op Joi nadat ze jou had geprezen om je humor, en geen steek onder water.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he..
OT, ik moet wachten op wat updates voor de Ipad en dus was even aan het teruglezen.
Beterschap Karina.
Aanvulling: aangezien ik net gepost had dat ik er bekend om blijk te staan van elk topic een sekstopic te maken plus de opmerking van 'kom' van jou (Lienekien) maakte het een inkoppertje. Het ging nog niet eens om het seks'grapje' op zich (want zo hilarisch vond ik 'm nou zelf ook niet hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:04 schreef Lienekien het volgende:
Hé lieve Staal, dat was een reactie op Joi nadat ze jou had geprezen om je humor, en geen steek onder water.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind de opmerkingen van Staal aan mijn jouw adres trouwens nogal on eigenaardig.
Blijven plakken aan de edit? Die is mooi!quote:
dacht ik net ook, daar gaat mijn relatieve privacyquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou nog wel van alles willen vragen, maar ook als je op zo'n klein eiland woont, wil je wel wat privacy.
alleen eilanders en bezoekers met een speciale vergunning (verhuiswagens, bedrijfswagens etc.) mogen op het eiland autorijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:37 schreef Karina het volgende:
Mag je op Vlieland niet autorijden? Of is dat alleen op Ameland?
Je wordt wel lui van dat ziek thuis zijn merk ik... ik heb nog was hangen die ik EIGENLIJK zou moeten opvouwen, maar geen zin in.
Als je de edit wil editen dan doe ik mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dacht ik net ook, daar gaat mijn relatieve privacy
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen eilanders en bezoekers met een speciale vergunning (verhuiswagens, bedrijfswagens etc.) mogen op het eiland autorijden
nee, alleen eilanders mogen datquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]Grappig, scooters en brommers mogen wel? Je merkt wel, ik kom zelden buiten Amsterdam
Het was nooit nodig, toen ik nog op school zat ging ik wel elke dag met de fiets naar school. Toen ik ging werken ging ik eerst met het OV en later met de auto, dat was te ver weg om te fietsen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel grappig dat je jaren niet had gefietst. Hoe kun je nou jaren niet fietsen?
jullie moesten eens weten hoe druk de 'nieuwe dokter Deen' het heeft met al die mensen die hier van hun fiets af flikkeren omdat ze bijna nooit meer fietsenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel grappig dat je jaren niet had gefietst. Hoe kun je nou jaren niet fietsen?
Wij (gezin waar ik uitkom) hadden vroeger op een gegeven moment geen auto meer (bewust) dus je went dan erg aan alles per fiets doen, ook flink wat boodschappen halen. Zelf nooit een auto gehad, nu wel (met chauffeur), maar boodschappen halen met de auto zit nog steeds niet in mijn systeem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was nooit nodig, toen ik nog op school zat ging ik wel elke dag met de fiets naar school. Toen ik ging werken ging ik eerst met het OV en later met de auto, dat was te ver weg om te fietsen.
Boodschappen doen ging ook altijd met de auto, de winkels waren niet zo heel ver weg, maar NET even te ver om grote tassen mee te nemen op de fiets.
Ik ben ook meer iemand die gaat lopen in plaats van fietsen: nu ga ik ook lopend boodschappen halen, ik heb nu ook geen plaats meer voor een fiets, ik heb alleen een zolder en geen box, plus de supermarkt is heel dichtbij.
Over de overgang beginnen in het 40+-forum, wat een steek onder water zeg!quote:
Je kunt ook gewoon waarderen dat ik het bespreekbaar maak!quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Over de overgang beginnen in het 40+-forum, wat een steek onder water zeg!
'Loopsafstand'...quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Hier is Haarlem op bijna loopsafstand qua grote gezellige stad
Wat een leuke tiepvoutquote:
Lijkt mij ook hoor, het enige dat het MISSCHIEN doet is het een beetje zachter aan doen voelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Voor zover ik weet zijn dingen als littekencrèmes gewoon kwakzalverij.
Een artikel: http://mens-en-gezondheid(...)-te-verwijderen.html
Maar ja, daar kun je ook gewoon een goedkope 'normale' crème voor gebruiken. Het lijkt mij trouwens sowieso niet zo'n heel goed idee om met littekens te gaan zitten prutsen door er van alles op te gaan smeren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook hoor, het enige dat het MISSCHIEN doet is het een beetje zachter aan doen voelen.
Ga ik sowieso nu nog niet doen, pas als het helemaal geheeld is. Ik durf er niet eens aan te komen nu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar ja, daar kun je ook gewoon een goedkope 'normale' crème voor gebruiken. Het lijkt mij trouwens sowieso niet zo'n heel goed idee om met littekens te gaan zitten prutsen door er van alles op te gaan smeren.
Ik zit er ook niet echt mee, het trekt alleen nu wel, dat is nogal een rotgevoel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef kiekjesdief het volgende:
toch niets mis met een litteken, wordt gewoon een onderdeel van jezelf.
Ik had van die speciale litteken creme. op recept te krijgen en kost iets van 27 euro geloof ik als je het zelf zou moeten betalen. Ik kreeg het toen van de verzekering terug. Litteken (van middenrif tot "kruin" onderin en beide liesen) werd er soepel van, jeukte minder en zou er ook mooier van zijn geworden. Zou niet weten hoe het er zonder die creme uit had moeten zien hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet echt mee, het trekt alleen nu wel, dat is nogal een rotgevoel.
Als je daar blijft wonen (en daar ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar ontopic: ik vind het trouwens wel een enorme overgang om van stad naar dorp te gaan.
Ik heb mijn hele leven in steden gewoond en heb ook altijd gezegd: "Ik ga nooit in een dorp wonen!" Nu woon ik sinds januari toch in een dorp (tja, verhuisd vanwege de liefde hè) en verbaas me nog dagelijks over hoe bepaalde dingen er hier aan toe gaan.
Dat auto's en brommers niet de hoek om komen razen. Dat iedereen stopt als je over wilt steken. Dat je soms gewoon niemand tegenkomt als je even buiten rondloopt!Dat buren komen klagen als de muziek te hard staat (i.p.v. dat de politie voor je deur staat
).
En de winkels, en dat er hier gewoon een heleboel dingen niet te koop zijn. Niet zo lang geleden heb ik mijn ouders een voedselpakket laten opsturen () met producten die ik veel gebruik, maar hier niet te koop zijn.
Ik ben geboren en getogen Amsterdamse. Maar na meer dan 25 keer nationaal en internationaal verhuizen ben ik gestopt met tellen. Het is veel geweest. Inmiddels woon ik al weer bijna acht jaar in West Brabant en het gekke is dat ik het juist hier het zwaarst heb gehad om te kunnen aarden. De eerste dagen dat ik hier woonde stonden er mensen met hun handen op het voorraam om te zien wie ik was. Dat is echt heel erg. Vervolgens duurde het bij het gros drie jaar om de kat uit de boom te kijken alvorens te groeten. Maar inmiddels wil ik hier niet meer weg. Ik voel me zo prettig en veilig hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef golfer het volgende:
Ik dacht als geboren en getogen Amsterdammer dat ik die stad nooit zou verlaten, maar intussen woon ik alweer 26 jaar in dit dorp en heb ik helemaal geen behoefte meer aan dat drukke stadsleven.
Zolang ik gewoon regelmatig nog even Amsterdam kan bezoeken vind ik het prima om daarna de stilte en de rust van ons dorp weer op te zoeken.
Sowieso, Brabant.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben Tilburg gewend, dan is elke andere plek al snel beter.
Hee ouwe lul zal ik is zo hard tegen die kop rammen dat het wit van de ogen door de bilspleet gaat schijnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso, Brabant.![]()
Heb altijd medelijden met dat volk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee ouwe lul zal ik is zo hard tegen die kop rammen dat het wit van de ogen door de bilspleet gaat schijnen.
Welneee, hoe kom je der bij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:42 schreef golfer het volgende:
Running gag vanaf dit topic:
Zijn Brabanders gewelddadiger?
En pas daarna die ram tegen je kop of onder je reet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:50 schreef Aleandra het volgende:
Welneee, hoe kom je der bij.
In brabant krijg je altijd een koekje bij de koffie en een aai over je bolletje derbij
Al het volk wat voor aanbelt, is niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En pas daarna die ram tegen je kop of onder je reet?
Ja, nou wordt het mij echt te smerig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:56 schreef Aleandra het volgende:
Al het goei ' volluk' komt achterom en hoe later op de avond hoe beter het 'volluk'
Dan moet je wel familie zijn want anders niet he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:50 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Welneee, hoe kom je der bij.
In brabant krijg je altijd een koekje bij de koffie en een aai over je bolletje derbij
In de randstad hebben ze Patty Brard die al die bakken wekelijks moet gaan vullen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:00 schreef Aleandra het volgende:
Niet die achterom. De poort!!!
Laat trouwens net mijn koffievisite uit. Beetje uit de hand gelopen![]()
Morgen gauw effe naar de glasbak met die lege flessen wijn.
lekker bier aan t zuipe?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo koos, bejaard wordt iedereen behalve wanneer je pech hebt.
Jah, hier staat ook een krat Palmbier. Volgens mij van de week in de aanbieding geweest bij de AH.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot laat gewerkt vandaag en nu aan de Palm, wat wil een mens nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |