Achteraf wel ja, maar eigenlijk heb ik nooit het idee gehad dat het kwaadaardig zou zijn, omdat al verteld was dat de kans daarop vrij klein was.quote:
Hé wat fijn zeg!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval.
En jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef cafca het volgende:
Omdat ik zeker niet de ramptoerist wil uithangen: Goed nieuws, Karina!
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.quote:
Maar je moet de context aan haar overlijden niet buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Goed nieuws inderdaad !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Littekens hebben gewoon een hele tijd nodig om goed te helen. En inderdaad zijn de littekens die ze tegenwoordig maken mooier en netter dan vroeger (resp 4 en 13 jaar geleden) in mijn geval. Nu hangt het er ook vanaf waar het litteken zit.
Narcose duurt altijd langer dan je denkt om uit je lijf te gaan. Veel water drinken was het advies wat ik kreeg. Je bloed neemt het op en vloeit het met de giftige zooi er weer uit.
Dan maar even uitgrieperen... helaas niets aan te doen met zo'n halfgebakken epidemie die er zeker vorige week was.
WAT !!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Sorry FANN, ik heb niet op je gestemd.
Dat kon ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WAT !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet eens dat je kon stemmen
Gefeliciteerd, je voorbibs wil ik dan wel een kusje geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iemand die mijn voeten kont wil kussen![]()
Want ik ben lekker 2e![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je voorbibs wil ik dan wel een kusje geven.
Mijn kloon was ooit genomineerd als nachtbraker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik schaam me ook kapot hoor
Ga je schamen dan !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kloon was ooit genomineerd als nachtbraker.
EN het lullige is dat ik er verder niets mee kanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen boven de 40, de hormonen gaan op hol lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
gefeli en hieperdepiep FANN
met de 2e plaats, ff een nummertje voor jou want als ik deze op de radio hoor langs komen moet ik altijd glimlachen en aan je denken.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
EN het lullige is dat ik er verder niets mee kan
Ik ben al bezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Aj, we zullen zienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Yin en Yang
Twee tegengestelde en onafscheidelijke principes, die Yin en Yang worden genoemd.
Yin is het vrouwelijke, het negatieve, het ontvangende, het chronische, het gevolg.
Yang is het mannelijke, het positieve, het scheppende, het accute, de oorzaak.
Best wel cool enzo...![]()
Toch ?
da's nog niks manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen boven de 40, de hormonen gaan op hol lijkt het wel.
Neeeeeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |