Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.quote:
Staal zou nu heel hard lachen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.
Jee wat conservatief.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.quote:
Nee, gewoon het eindpunt, en daarna lekker in slaap vallen.quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, dat is toch goed nieuws!
Mijn chirurg noemde het litteken 'een glimlachje'...
Het zou ook wegvallen in plooien in de hals. Ik wacht er al 23 jaar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jazeker.
Volgens deze chirurg (een hele leuke trouwens) zou het op een gegeven moment niet meer te zien zijn. Nog even oppassen in de zon: anders houd je een bruine streep over, omdat het litteken pigment opwekt.
Mmmm, misschien dat tegenwoordig de hechtingen wat fijner zijn zodat dit niet het geval zal zijn, maar anders, pech gehad. Het trekt nog wel nu trouwens, het klinkt raar, maar af en toe ben ik bang dat het openbreekt, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zou ook wegvallen in plooien in de hals. Ik wacht er al 23 jaar op.
Ik had een festonsteek!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm, misschien dat tegenwoordig de hechtingen wat fijner zijn zodat dit niet het geval zal zijn, maar anders, pech gehad. Het trekt nog wel nu trouwens, het klinkt raar, maar af en toe ben ik bang dat het openbreekt, maar dat kan natuurlijk niet.
Geen idee wat dit is, ook totaal niet aan gedacht om te vragen hoe deze hechting heet. Het is niet zo breed, dat kan ik al wel zien.quote:
Opgelucht?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Achteraf wel ja, maar eigenlijk heb ik nooit het idee gehad dat het kwaadaardig zou zijn, omdat al verteld was dat de kans daarop vrij klein was.quote:
Hé wat fijn zeg!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval.
En jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef cafca het volgende:
Omdat ik zeker niet de ramptoerist wil uithangen: Goed nieuws, Karina!
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.quote:
Maar je moet de context aan haar overlijden niet buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Goed nieuws inderdaad !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Littekens hebben gewoon een hele tijd nodig om goed te helen. En inderdaad zijn de littekens die ze tegenwoordig maken mooier en netter dan vroeger (resp 4 en 13 jaar geleden) in mijn geval. Nu hangt het er ook vanaf waar het litteken zit.
Narcose duurt altijd langer dan je denkt om uit je lijf te gaan. Veel water drinken was het advies wat ik kreeg. Je bloed neemt het op en vloeit het met de giftige zooi er weer uit.
Dan maar even uitgrieperen... helaas niets aan te doen met zo'n halfgebakken epidemie die er zeker vorige week was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |