quote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef APK het volgende:
Volgens mij kennen de meeste mensen elkaar hier nauwelijks, dus er valt weinig te roddelen.
Ik spreek alleen CarO regelmatig en dan hebben we het echt niet over deze SC.quote:
Het kriebeltquote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik ben Lienekien en ik kan niet zo goed tegen wol.
Vooral de jonge malse exemplaren, zoals ik vanavond als avondeten had.quote:
Jij en CarO kennen elkaar ook echt en delen ook echt iets. Dat maakt het anders ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik spreek alleen CarO regelmatig en dan hebben we het echt niet over deze SC.
De tijden dat wij dingen op FOK! belangrijk genoeg vonden om via de telefoon of in persoon te bespreken liggen heel ver achter ons.
Weinig wol toch.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik ben Lienekien en ik kan niet zo goed tegen wol.
Er zal wel sprake zijn van dubbelzinnigheid die ik dan weer niet begrijp over die wolligheid. Maar mijn moeder had ineens begin jaren 80 zo'n ding. Dat was blijkbaar heel trendy toen. Ze heeft een paar keer zitten spinnen op dat ding. Maar het was meer sier, dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Doet me ineens denken aan mn spinnewielMeters schapenwol gesponnen, geverfd, gebreid
Jaaaaren geleden, iedereen deed het in mijn omgeving, zouden er nog mensen zijn die het kunnen?
[ afbeelding ]
Zo eentje had ik
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Er zal wel sprake zijn van dubbelzinnigheid die ik dan weer niet begrijp over die wolligheid. Maar mijn moeder had ineens begin jaren 80 zo'n ding. Dat was blijkbaar heel trendy toen. Ze heeft een paar keer zitten spinnen op dat ding. Maar het was meer sier, dat weet ik nog wel.
wel grappig om te lezen; "laat me niet wegjagen", "vanzelf ophoeren" etc. etc.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij en CarO kennen elkaar ook echt en delen ook echt iets. Dat maakt het anders ook.
Nou ja goed, ik laat me niet wegjagen uit deze reeks. Ik zal vanzelf wel ophoeren natuurlijk.
Een beetje oplettende user ziet wel e.e.a. Kan wel tien bakken popcorn opgooien nu en een rel schoppen. Neuh, dat doe ik niet meer.
Het is me goed. Maar ik blijf nog wel even.. Waarom niet ook, er zitten ook zeker leuke users en verder gewoon een beetje ouwehoeren over van alles. Waarom ook niet.
"moeder, moeder", m'n moeder is overleden dat ik heel jong was, dat wist je, vuile heks. je doet 't er om!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberen![]()
En waarom het hier over wol gaat, zie je eigen TT
Lieve ouwe lul, waar lees ik complotjes. Nou niet op FOK! hoor, die viezigheid speelt zich namelijk af op de achtergrond. Wees blij dat je daar geen donder mee te maken hebt. En ik gaf enkel aan dat ik daar ook geen ene hoer mee te maken wil hebben. Wat je er verder van vind maakt me niet uit.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel grappig om te lezen; "laat me niet wegjagen", "vanzelf ophoeren" etc. etc.
en in eerdere posts een flink aantal mensen betichten van een complot contre toi..
terwijl ik als objectief en beedigd waarnemer niet meer bespeur dan dat je tamelijk paranoia bent en in gewone of grappige posts een aanval ziet. misschien toch iets meer naar jezelf kijken.
verder een fijne nachtrust straks, oma![]()
De vorige TT ging ook over wol. Ik heb er alleen "gelul" van gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder had hem idd ook staan voor de sier, tot ik dacht : ik ga het proberen![]()
En waarom het hier over wol gaat, zie je eigen TT
Wees concreet, toon iets aan en kap anders met dat bashen ja.quote:
Je weet uit elke willekeurige post van bepaalde mensen zaken te halen als persoonlijke aanvallen richting jezelf en bent er verder niet vies van om dan de meest vreemde beschuldigingen richting anderen te plaatsen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:51 schreef Staal het volgende:
Wees concreet, toon iets aan en kap anders met dat bashen ja.
Als je het losse flodders vindt, waarom reageer je dan elke keer zo fel?quote:Venijn vind ik niet erg maar jij weet niet van ophouden met je losse flodders.
Nee. Het is karakterloos geweasel van je. Je kunt me niet pakken op persoonlijke aanvallen. ik heb het heel netjes verwoord hoe ik over e.e.a denk. En ik bedank er verder voor zonder namen te noemen. Jij valt mij keer op keer aan met allerhande flauwekul en losse flodders.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet uit elke willekeurige post van bepaalde mensen zaken te halen als persoonlijke aanvallen richting jezelf en bent er verder niet vies van om dan de meest vreemde beschuldigingen richting anderen te plaatsen.
Is dat concreet genoeg voor je?
Zie boven en verder zijn jouw posts me om het even.quote:Als je het losse flodders vindt, waarom reageer je dan elke keer zo fel?
Maar goed, je gaat weer terug in de ignore-stand bij mij.
sekstopic? heb ik niet goed teruggelezen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk niet reageren omdat het anders een sekstopic wordt, maar ik vind Staal juist tof.
quote:
Bron: [TRU OH] #6001 Be tough minded...but tender hearted. :)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:38 schreef R0N1N het volgende:
Arme meid. Gedoemd om lijdzaam mee te lurken terwijl ze als onderwerp dienst doet
![]()
Maar reclame voor TRU kan ik 't niet noemen.
edit:
Het valt me op dat het ze nog steeds lukt ieder topic over sex te laten gaan ...![]()
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.quote:
Staal zou nu heel hard lachen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.
Jee wat conservatief.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kom alleen in bed.
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.quote:
Nee, gewoon het eindpunt, en daarna lekker in slaap vallen.quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:00 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, dat is toch goed nieuws!
Mijn chirurg noemde het litteken 'een glimlachje'...
Het zou ook wegvallen in plooien in de hals. Ik wacht er al 23 jaar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jazeker.
Volgens deze chirurg (een hele leuke trouwens) zou het op een gegeven moment niet meer te zien zijn. Nog even oppassen in de zon: anders houd je een bruine streep over, omdat het litteken pigment opwekt.
Mmmm, misschien dat tegenwoordig de hechtingen wat fijner zijn zodat dit niet het geval zal zijn, maar anders, pech gehad. Het trekt nog wel nu trouwens, het klinkt raar, maar af en toe ben ik bang dat het openbreekt, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zou ook wegvallen in plooien in de hals. Ik wacht er al 23 jaar op.
Ik had een festonsteek!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm, misschien dat tegenwoordig de hechtingen wat fijner zijn zodat dit niet het geval zal zijn, maar anders, pech gehad. Het trekt nog wel nu trouwens, het klinkt raar, maar af en toe ben ik bang dat het openbreekt, maar dat kan natuurlijk niet.
Geen idee wat dit is, ook totaal niet aan gedacht om te vragen hoe deze hechting heet. Het is niet zo breed, dat kan ik al wel zien.quote:
Opgelucht?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Achteraf wel ja, maar eigenlijk heb ik nooit het idee gehad dat het kwaadaardig zou zijn, omdat al verteld was dat de kans daarop vrij klein was.quote:
Hé wat fijn zeg!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval.
En jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:46 schreef cafca het volgende:
Omdat ik zeker niet de ramptoerist wil uithangen: Goed nieuws, Karina!
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.quote:
Maar je moet de context aan haar overlijden niet buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iedereen gaat dood. Karina ook.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed, dankje. Ik ben net terug van het ziekenhuis. De uitslag was goed, het bleek dat er een onsteking zat, niets kwaadaardigs in ieder geval. Laatste pleisters zijn erafgehaald, ik kan nu zo in een horrorfilm meespelen met die snee over mijn keel.
De koorts die ik nog heb komt niet van de wond, die ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik dus TOCH een griepje te pakken. De hoofdpijn kwam van de narcose.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan kijken ze of het overgebleven deel van de schildklier alle functies heeft overgenomen. En daarna, over een paar maanden, moet ik nogmaals terugkomen voor eenzelfde controle.
Goed nieuws inderdaad !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Littekens hebben gewoon een hele tijd nodig om goed te helen. En inderdaad zijn de littekens die ze tegenwoordig maken mooier en netter dan vroeger (resp 4 en 13 jaar geleden) in mijn geval. Nu hangt het er ook vanaf waar het litteken zit.
Narcose duurt altijd langer dan je denkt om uit je lijf te gaan. Veel water drinken was het advies wat ik kreeg. Je bloed neemt het op en vloeit het met de giftige zooi er weer uit.
Dan maar even uitgrieperen... helaas niets aan te doen met zo'n halfgebakken epidemie die er zeker vorige week was.
WAT !!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Sorry FANN, ik heb niet op je gestemd.
Dat kon ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WAT !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet eens dat je kon stemmen
Gefeliciteerd, je voorbibs wil ik dan wel een kusje geven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Iemand die mijn voeten kont wil kussen![]()
Want ik ben lekker 2e![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je voorbibs wil ik dan wel een kusje geven.
Mijn kloon was ooit genomineerd als nachtbraker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik schaam me ook kapot hoor
Ga je schamen dan !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn kloon was ooit genomineerd als nachtbraker.
EN het lullige is dat ik er verder niets mee kanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen boven de 40, de hormonen gaan op hol lijkt het wel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
gefeli en hieperdepiep FANN
met de 2e plaats, ff een nummertje voor jou want als ik deze op de radio hoor langs komen moet ik altijd glimlachen en aan je denken.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
EN het lullige is dat ik er verder niets mee kan
Ik ben al bezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Aj, we zullen zienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Yin en Yang
Twee tegengestelde en onafscheidelijke principes, die Yin en Yang worden genoemd.
Yin is het vrouwelijke, het negatieve, het ontvangende, het chronische, het gevolg.
Yang is het mannelijke, het positieve, het scheppende, het accute, de oorzaak.
Best wel cool enzo...![]()
Toch ?
da's nog niks manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vrouwen boven de 40, de hormonen gaan op hol lijkt het wel.
Neeeeeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |