Mwaahh ik mis soms wel de sc maar hier zet ik liever geen voet nuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw volwassen bijdrage. Je bent een voorbeeld voor ons allen.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwaahh ik mis soms wel de sc maar hier zet ik liever geen voet nu
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Soury het volgende:
Mwaahh ik mis soms wel de sc maar hier zet ik liever geen voet nu
Ik zie hetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zeg er nu toch even wat van.
Je mag je punten indienen, maar niet in het weekend, dan zijn we gesloten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zeg er nu toch even wat van.
Je blijft?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:44 schreef Soury het volgende:
Maar van een relletje ben ik niet vies. Kamp uhhhhhh
Dat is ook zo'n kantoorwoord inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat er helicopterview voor nodig is
Nu welquote:
Knap je steeds beter op?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kroeg? Wat is datIk zat voor de tv en lag redelijk vroeg in bed.
Het was echt zalig weer. Eindelijk echt lente.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Maes het volgende:
Wij waren vorige week zondagmiddag in een kroeg in Utrecht. Het was eigenlijk heel gezellig. Vandaag zijn we gaan fietsten (het was lekker weer) en dat was ook leuk
Het gaat, dankjequote:
De tuinquote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was echt zalig weer. Eindelijk echt lente.
Ik heb wat aan de tuin gedaan. Als je een begin maakt blijf je dingen zien. Echt alles is groen. Ieder najaar denk ik, ach die lantaarns en decoratie kunnen wel buiten blijven en die bear chairs hoeven ook niet afgedekt. Ieder voorjaar heb ik spijt. Nu moet ik die stoelen opnieuw wit verven. Grmbl.
Behalve de duivenschijt die er zo af en toe op ligtquote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Voordeel van een balkon is dan weer dat je er een stuk minder werk aan hebt![]()
Vandaag zijn er 4 flinke tuinvullende struiken de biobakken ingeknipt, ik denk dat de strenge vorst ze de das heeft omgedaan
Gatverdamme, dat is inderdaad een stuk minder. Duiven zijn sowieso al smerige beestenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de duivenschijt die er zo af en toe op ligt
Ze kraken onze duivies afquote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef APK het volgende:
Bij ons in de stad voeren ze die smerige daklozen als het koud is
Dan heeft ze nog mazzel dat ze niet drie keer per jaar eieren leggenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus heeft aan het balkon van haar flat een soort nest gemaakt... elk jaar komt het kleintje van het vorigje jaar weer terug als volwassen duif en legt er weer een paar eieren.
Lief verhaal he?
Maar die stront![]()
Volgens mij roekoeroekoe-en ze alleen als ze nog een mokkeltje moeten versieren, als dat eenmaalquote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Duiven zijn heel erg vies EN ze maken teveel lawaai, dat roekoeroekoe word je helemaal gek van soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hidekazu Ogasawara plant op een strand bloemen in het zand.
Bij de tsunami kwamen zijn kleindochter, vrouw en moeder om het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu kan ik rustig slapen![]()
Ik denk dat .Hidekazu Ogasawara dat nog niet kwam, but hé who the fuck gives a shit![]()
Toen ik nog in Amsterdam Noord woonde, was het nog veel erger, in vond hele nesten op balkonquote:Op zondag 11 maart 2012 23:38 schreef APK het volgende:
Als je al van een beetje 'Roekoe' overstuur raakt dan moet je gewoon niet in de stad gaan wonen![]()
Oh wacht...
Duurt toch langer de nasleep van zo'n ingreep dan verwacht?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Toch weer thuis helaas vandaagvolgens mij heb ik koorts, ik lig op de bank series tv te kijken en af en toe even op FOK! gluren.
Dat OF het is het griepje dat heerst dat er overheen is gekomen, doordat ik natuurlijk minder weerstand heb nu.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Duurt toch langer de nasleep van zo'n ingreep dan verwacht?
Beterschap.
Beterschap en kijkse en gluurse etc etcquote:Op maandag 12 maart 2012 12:59 schreef Karina het volgende:
Wat dacht je van de krolse katten, ook zo erg, dat geluid gaat door merg en been, alsof een baby keihard aan het janken is.
Toch weer thuis helaas vandaagvolgens mij heb ik koorts, ik lig op de bank series tv te kijken en af en toe even op FOK! gluren.
Hier is het heerlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil trouwens musjes terug in de tuin hier. nog weinig resultaat, wel .... ja ja, duiven en eksters. Verder weinig mus, roodborstje en koolmeesje... en dat terwijl ik een superhuisje heb. Hoor ze wel iedere morgen en avond, dus dat is alvast iets.
En waar is die beloofde zon en de beloofde 20 graden? Liegenaars zijn het!
Het schijnt dat mussen uit tuinen verdwijnen omdat we door de jaren heen over zijn gestapt op een ander type dakpan en ze kunnen er nu geen nestjes meer in maak. Er zijn speciale mussenkasten te koop.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:16 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil trouwens musjes terug in de tuin hier. nog weinig resultaat, wel .... ja ja, duiven en eksters. Verder weinig mus, roodborstje en koolmeesje... en dat terwijl ik een superhuisje heb. Hoor ze wel iedere morgen en avond, dus dat is alvast iets.
En waar is die beloofde zon en de beloofde 20 graden? Liegenaars zijn het!
Vervelend want begreep eerder dat je zo (te) snel mogelijk weer op volle toeren wil draaien.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat OF het is het griepje dat heerst dat er overheen is gekomen, doordat ik natuurlijk minder weerstand heb nu.
Dankje
Denk ook dat het komt omdat ik hier van die redelijk suffe mensen heb wonen. Een buurman liep al een beetje te zeuren dat sinds ik hier weer woon er veel meer vogels zijn. Ja duh, het is de natuur en het is gewoon leuk om vogeltjes te zien en te horen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Het schijnt dat mussen uit tuinen verdwijnen omdat we door de jaren heen over zijn gestapt op een ander type dakpan en ze kunnen er nu geen nestjes meer in maak. Er zijn speciale mussenkasten te koop.
Donderdag zou het 20 graden worden al staat er op de Ipod dat het maar 15 graden wordt hier.
Moet wel zeggen dat het uit de wind hier achter al aardig opgewarmd is.
Ben bezig met ontgroenen van... ALLES. Waar komt die rommel toch vandaan?.
Oh wat irritant zulke buren. De vogels in de tuin zie ik toch een beetje als huisdieren als je bedenkt dat je tuin toch het verlengde van je huiskamer is. Ik vind dat gekwetter, gescharrel met nestjes en straks jonge vogeltjes ook heel erg tof!quote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt omdat ik hier van die redelijk suffe mensen heb wonen. Een buurman liep al een beetje te zeuren dat sinds ik hier weer woon er veel meer vogels zijn. Ja duh, het is de natuur en het is gewoon leuk om vogeltjes te zien en te horen.
Een hoge drukspuit is wel heel erg handig toch maar we hebben niet zo'n grote schuur dus ik probeer de apparatuur nogal te beperken. Maar als ik nu zou mogen kiezen dan liever bijv. die stomme bladzuiger eruit.quote:Dat groen wegkrijgen moet ik hier ook nog doen. Van het weekend maar de buitenkraan aansluiten, tuinslang monteren (gaten zitten er nog, das wel handig als je terug moet naar je vorige huisje) en dan de hoge druk spuit er bij pakken. Ik zal de groene aanslag verslaan
Ik hoorde een foefje maar goedkoop is het niet en ik heb het nog niet kunnen proberen. 1 liter vloeibaar zwembad chloor met 4 liter lauw water in een gieter doen en dan voorzichtig over je tegels heen gieten. Zou je een jaar van je onkruid af zijn en je tegels worden mooi schoon, maar ik twijfel nog om dat te doen gezien het advies zeer oude kleding aan te doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh wat irritant zulke buren. De vogels in de tuin zie ik toch een beetje als huisdieren als je bedenkt dat je tuin toch het verlengde van je huiskamer is. Ik vind dat gekwetter, gescharrel met nestjes en straks jonge vogeltjes ook heel erg tof!
[..]
Een hoge drukspuit is wel heel erg handig toch maar we hebben niet zo'n grote schuur dus ik probeer de apparatuur nogal te beperken. Maar als ik nu zou mogen kiezen dan liever bijv. die stomme bladzuiger eruit.
Ben nu maar met azijnachtige middeltjes in de weer en flink schrobben en af en toe pauze. Als het vanavond gedaan is, is het ook weer leuk..
Ja geweldig. Hiervoor woonde ik aan een soort gracht en daar hadden we, ehm, had ik ganzen, zwanen, meerkoetjes, futen, eenden en zo nog een hele batterij aan vogels. In de winter altijd brood geven, gaf me een heel gelukkig gevoel omdat ze mij inmiddels kenden en uit mijn hand kwamen etenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef Karina het volgende:
Vroeger, toen ik nog een tuin had, vond ik het leuk al die vogels in de tuin; koolmeesjes, roodborstjes af en toe een Vlaamse Gaai.
Soms kwam er een eend de tuin in wandelen.
En dan had je een vogel die geluiden nadeed, ik weet de naam niet meer (lijster?), ik kan me herinneren dat er eentje zat die een ringtone nadeed, elke keer weer denken: heej mijn telefoon gaat af(was nog in de tijd van de simpele ringtones
).
yeah right... dat was de achterbuurvrouw die met je ex neukte en dat was hun 'lokroep' dat het weer ff moest gebeuren.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef Lienekien het volgende:
Spreeuwen hebben een groot repertoir, maar een vlaamse gaai kan het ook. Bij ons vorige huis kwam er regelmatig een langs die een zeer getrouwe imitatie van een kat kon doen.
ditoquote:Op maandag 12 maart 2012 17:26 schreef Karina het volgende:
Vroeger, toen ik nog een tuin had, vond ik het leuk al die vogels in de tuin; koolmeesjes, roodborstjes af en toe een Vlaamse Gaai.
Soms kwam er een eend de tuin in wandelen.
En dan had je een vogel die geluiden nadeed, ik weet de naam niet meer (lijster?), ik kan me herinneren dat er eentje zat die een ringtone nadeed, elke keer weer denken: heej mijn telefoon gaat af(was nog in de tijd van de simpele ringtones
).
Als je dit overweegt kun je net zo goed chloorbleekloog bij de supermarkt halen. Serieus. Kost nauwelijks iets en juist met vermenging in water komt het chloor vrij. Maar dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hoorde een foefje maar goedkoop is het niet en ik heb het nog niet kunnen proberen. 1 liter vloeibaar zwembad chloor met 4 liter lauw water in een gieter doen en dan voorzichtig over je tegels heen gieten. Zou je een jaar van je onkruid af zijn en je tegels worden mooi schoon, maar ik twijfel nog om dat te doen gezien het advies zeer oude kleding aan te doen.
Klustopic even lezen vanavond bij de koffie. Wel leuk in ieder geval.quote:Schuur hier is ook niet groot en er moet strakjes nog een motor bij in. Maar eens een beetje passen en meten, moet het nu een beetje alleen doen dus word nog leuke klus. Gelukkig ben ik een klusser (<--- zie fotootjes) en kan ik dus een boel. Nu nog leren huishouden, misschien word het dan nog wat met mij. (of een leuke vent die dat met liefde wil doen (geintjuh))
Kun jij niet ff wieberen naar een ander forum?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right... dat was de achterbuurvrouw die met je ex neukte en dat was hun 'lokroep' dat het weer ff moest gebeuren.
Hij is verder best wel lief hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef Lienekien het volgende:
Kun jij niet ff wieberen naar een ander forum?
Hij wil gewoon ook even -zoals een duif- in deze reeks schijtenquote:
Dus dan schijt hij iets over achterbuurvrouwen en exen? Fantastisch. Alles wat FOK! heeft groot gemaakt. Zijn moeder zal trots zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hij wil gewoon ook even -zoals een duif- in deze reeks schijten
Gedaan. Gisteren, het zat me ergens toch wel dwars. Je hoeft niet bij elkaar te slijmen om toch de moeite te nemen om e.e.a. uit te leggen waarom bepaalde vragen heel erg verkeerd vallen en Bluezz accepteerde mijn excuses, denk ik. Het was goed in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Kan zoiets nou niet gewoon even uitgepraat worden? Misverstanden kunnen toch ontstaan?
Mooi zo ! Blijven die lurkers toch mooi met hun popcorn zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Gedaan. Gisteren, het zat me ergens toch wel dwars. Je hoeft niet bij elkaar te slijmen om toch de moeite te nemen om e.e.a. uit te leggen waarom bepaalde vragen heel erg verkeerd vallen en Bluezz accepteerde mijn excuses, denk ik. Het was goed in ieder geval.
Mooi!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Gedaan. Gisteren, het zat me ergens toch wel dwars. Je hoeft niet bij elkaar te slijmen om toch de moeite te nemen om e.e.a. uit te leggen waarom bepaalde vragen heel erg verkeerd vallen en Bluezz accepteerde mijn excuses, denk ik. Het was goed in ieder geval.
Nee !quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef Staal het volgende:
Ga jij spastisch doen, FANN? Als je iets wilt zeggen, doe dat dan even direct wil je?
Nou, geniet maar van je popcorn dan.quote:
Ik zat niet klaar met de popcorn en ik zat niet te genietenquote:
Het is me goed. Men doet maar.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Staal ik bedoelde de lurker die al klaar zaten met de popcorn...
Vind ik zo'n slome dooddoener. Een onjuiste interpretatie kan ook prima aan een onduidelijke boodschap liggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:29 schreef golfer het volgende:
Begrijpend lezen is wel meer een probleem in dit topic.
Nou ik bedoelde gewoon dat er een aantal mensen alweer als vliegen op de stroop afkwamen,quote:Op maandag 12 maart 2012 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind ik zo'n slome dooddoener. Een onjuiste interpretatie kan ook prima aan een onduidelijke boodschap liggen.
En laten we welwezen, FANN komt wel eens wat warrig over.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde gewoon dat er een aantal mensen alweer als vliegen op de stroop afkwamen,
maat tis wel goed, zal mijn schuld wel weer zijn.
Ik hoop dat je aan je woord houdt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef Staal het volgende:
Ik wil dit gewoon niet. En ik ga gewoon lekker solitair posten. Ik weet dat ik integer ben.
Men zoekt het allemaal maar lekker uit met het zooitje. Ik heb er niets mee van doen in ieder geval en dat blijft zo.
Alsof jij belangrijk genoeg zou zijn om achter je rug om over te PM-en of DM-en.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Staal het volgende:
Het is zeker een drukke bedoening nu in die dat DM en PM systeem, schat ik zo in.
en ik hoop dat Aphrosdisiac wint.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Watch tonight: Greece to choose entry
http://stasinos.com/Greece/TV_Free_Greek_TV/Ert_World_TV.html
Athens, Greece. - Tonight, at 21:00 CET, the Greek national selection programme,
Ellinikos Telikos 2012 will be staged. Four acts are in contention for the ticket to Baku,
and in the end, a 50/50 mix of televoting and a professional jury will pick the winner.
Tonight from the River West department store in Athens, the Greek national final, Ellinikos Telikos 2012 will be staged.
The programme will be introduced by Maria Kozakou (Journalist- Radio and TV Eurovision Commentator) and Giorgos Frantzeskakis (Journalist Columnist).
The draw to determine the running order of the four songs was held on the 4th of March, and resulting in the following;
Baby I'm Yours
Performer: Dora
Music: Franc, Elias Pantazopoulos
Lyrics: Nectarios Tyrakis
Killer Bee
Performers: Cassiopeia
Music: Christos Dantis
Lyrics: Leonidas Hatzaras
No Parking
Performers: Velvet Fire
Music & Lyrics: George Samuelson, Leonidas Hatzaras
Aphrosdisiac![]()
Performer: Eleftheria Eleftheriou
Music & Lyrics: Dimitris Stassos, Mikaela Stenström, Dajana Lööf
Ik maak juist geen deel uit van die roddelkliek. Ook schat ik zo in dat ik niet interessant ben om over te roddelen want ik heb al die jaren heel open gepost ook. Dus wat wil je nu eigenlijk precies zeggen in je misplaatste wijfigheid?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan je woord houdt.
[..]
Alsof jij belangrijk genoeg zou zijn om achter je rug om over te PM-en of DM-en.![]()
Je zou het allemaal ook iets minder serieus kunnen nemen, dat virtuele leven waar je al zo lang aan meepost.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:44 schreef Staal het volgende:
Ik maak juist geen deel uit van die roddelkliek. Ook schat ik zo in dat ik niet interessant ben om over te roddelen want ik heb al die jaren heel open gepost ook. Dus wat wil je nu eigenlijk precies zeggen in je misplaatste wijfigheid?
Hier is het helemaal stil.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:29 schreef Staal het volgende:
Het is zeker een drukke bedoening nu in die dat DM en PM systeem, schat ik zo in.
Ik weet juist wel te nuanceren en daarom ben ik ook klaar met die roddel en achterklap waar ik gewoon nooit deel van heb uitgemaakt en ook absoluut niet wens deel van uit te maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Wijvigheid???![]()
Wat ik wel zeggen en al zei is: neem jezelf eens wat minder serieus op een forum en ontleedt en interpreteer (meestal fout) niet elke letter van een ander op een forum.
Net zo min als je meteen in de verdediging hoeft te schieten of mensen meteen moet aanvallen en uitschelden, waar je ook wel een handje van hebt.
Nuanceer eens wat meer.
neh... Heks, dit is niet leuk, en ik heb GODVERDOMME geen beeld meer,quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
Lekker popcorn, maar waar blijft de cola FANN
wel lekker nummertje FANN maar lijkt J Lo wel qua stem...........quote:Op maandag 12 maart 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik lig in ieder geval rustig ditte te kijken
[..]
en ik hoop dat Aphrosdisiac wint.
In het Griekenland-topic staan nog een paar links naar streams, weet niet of je daar al gekeken hebt?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... Heks, dit is niet leuk, en ik heb GODVERDOMME geen beeld meer,
da's mooi Klote...
hij is stuk
is de griek stukquote:Op maandag 12 maart 2012 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... Heks, dit is niet leuk, en ik heb GODVERDOMME geen beeld meer,
da's mooi Klote...
hij is stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |