Mwaahh ik mis soms wel de sc maar hier zet ik liever geen voet nuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw volwassen bijdrage. Je bent een voorbeeld voor ons allen.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwaahh ik mis soms wel de sc maar hier zet ik liever geen voet nu
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef Soury het volgende:
Mwaahh ik mis soms wel de sc maar hier zet ik liever geen voet nu
Ik zie hetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zeg er nu toch even wat van.
Je mag je punten indienen, maar niet in het weekend, dan zijn we gesloten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zeg er nu toch even wat van.
Je blijft?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:44 schreef Soury het volgende:
Maar van een relletje ben ik niet vies. Kamp uhhhhhh
Dat is ook zo'n kantoorwoord inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat er helicopterview voor nodig is
Nu welquote:
Knap je steeds beter op?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Kroeg? Wat is datIk zat voor de tv en lag redelijk vroeg in bed.
Het was echt zalig weer. Eindelijk echt lente.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:16 schreef Maes het volgende:
Wij waren vorige week zondagmiddag in een kroeg in Utrecht. Het was eigenlijk heel gezellig. Vandaag zijn we gaan fietsten (het was lekker weer) en dat was ook leuk
Het gaat, dankjequote:
De tuinquote:Op zondag 11 maart 2012 18:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was echt zalig weer. Eindelijk echt lente.
Ik heb wat aan de tuin gedaan. Als je een begin maakt blijf je dingen zien. Echt alles is groen. Ieder najaar denk ik, ach die lantaarns en decoratie kunnen wel buiten blijven en die bear chairs hoeven ook niet afgedekt. Ieder voorjaar heb ik spijt. Nu moet ik die stoelen opnieuw wit verven. Grmbl.
Behalve de duivenschijt die er zo af en toe op ligtquote:Op zondag 11 maart 2012 20:03 schreef Deisyy het volgende:
Voordeel van een balkon is dan weer dat je er een stuk minder werk aan hebt![]()
Vandaag zijn er 4 flinke tuinvullende struiken de biobakken ingeknipt, ik denk dat de strenge vorst ze de das heeft omgedaan
Gatverdamme, dat is inderdaad een stuk minder. Duiven zijn sowieso al smerige beestenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve de duivenschijt die er zo af en toe op ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |