Wat? die gozer zit te dollenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je hebt voor iedereen wel een aardig woord heh... dat is lief
eh... daar moet ik effe over nadenkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn nog ingewikkelder, vrouw heeft een NL moeder en een pa uit Iran
trustequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Laatste... ik ga slapies doen, welterusten allemaal !
slaap lekker FANN deze ga ik nog even luisteren en dan ook slapenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
truste Heksiequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker FANN deze ga ik nog even luisteren en dan ook slapen![]()
de rest ook slaap lekker straks
Oke je bent de jongste ook niet meer, slaap lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij is 40+. Niet verlegen maar ook nooit hard uitgesproken. Als het die jongen is uit IR Baboonreeks met het prijsje nachtbraker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:45 schreef Karzai het volgende:
Zal wel niet anders was je niet zo verlegen
Deze nog even meepakken en dan snurken. Trusten voor later, Piraat.quote:
Zo'n beetje beste nummer vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:21 schreef Staal het volgende:
Deze versie is mooier in geluid. De reacties bij de eerdere versie waren wel grappig trouwens.:D.
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |