quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan ik zien al ik je Fobo bekijkeen halfje wit en een halfje bruin
je hebt voor iedereen wel een aardig woord heh... dat is liefquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja je hebt niet voor niets een houten been
Wat? die gozer zit te dollenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je hebt voor iedereen wel een aardig woord heh... dat is lief
eh... daar moet ik effe over nadenkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn nog ingewikkelder, vrouw heeft een NL moeder en een pa uit Iran
trustequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Laatste... ik ga slapies doen, welterusten allemaal !
slaap lekker FANN deze ga ik nog even luisteren en dan ook slapenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
truste Heksiequote:Op woensdag 14 maart 2012 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
slaap lekker FANN deze ga ik nog even luisteren en dan ook slapen![]()
de rest ook slaap lekker straks
Oke je bent de jongste ook niet meer, slaap lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij is 40+. Niet verlegen maar ook nooit hard uitgesproken. Als het die jongen is uit IR Baboonreeks met het prijsje nachtbraker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:45 schreef Karzai het volgende:
Zal wel niet anders was je niet zo verlegen
Deze nog even meepakken en dan snurken. Trusten voor later, Piraat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |