Zo'n beetje beste nummer vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:21 schreef Staal het volgende:
Deze versie is mooier in geluid. De reacties bij de eerdere versie waren wel grappig trouwens.:D.
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he.quote:
quote:Hi Mr V.
Please find attached a copy of your permit to burn. Please print, read and sign the permit before commencing burning.
I will also be sending you a hard copy in the mail.
Happy burning
Hé lieve Staal, dat was een reactie op Joi nadat ze jou had geprezen om je humor, en geen steek onder water.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he..
OT, ik moet wachten op wat updates voor de Ipad en dus was even aan het teruglezen.
Beterschap Karina.
Aanvulling: aangezien ik net gepost had dat ik er bekend om blijk te staan van elk topic een sekstopic te maken plus de opmerking van 'kom' van jou (Lienekien) maakte het een inkoppertje. Het ging nog niet eens om het seks'grapje' op zich (want zo hilarisch vond ik 'm nou zelf ook niet hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:04 schreef Lienekien het volgende:
Hé lieve Staal, dat was een reactie op Joi nadat ze jou had geprezen om je humor, en geen steek onder water.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind de opmerkingen van Staal aan mijn jouw adres trouwens nogal on eigenaardig.
Blijven plakken aan de edit? Die is mooi!quote:
dacht ik net ook, daar gaat mijn relatieve privacyquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou nog wel van alles willen vragen, maar ook als je op zo'n klein eiland woont, wil je wel wat privacy.
alleen eilanders en bezoekers met een speciale vergunning (verhuiswagens, bedrijfswagens etc.) mogen op het eiland autorijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:37 schreef Karina het volgende:
Mag je op Vlieland niet autorijden? Of is dat alleen op Ameland?
Je wordt wel lui van dat ziek thuis zijn merk ik... ik heb nog was hangen die ik EIGENLIJK zou moeten opvouwen, maar geen zin in.
Als je de edit wil editen dan doe ik mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dacht ik net ook, daar gaat mijn relatieve privacy
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen eilanders en bezoekers met een speciale vergunning (verhuiswagens, bedrijfswagens etc.) mogen op het eiland autorijden
nee, alleen eilanders mogen datquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]Grappig, scooters en brommers mogen wel? Je merkt wel, ik kom zelden buiten Amsterdam
Het was nooit nodig, toen ik nog op school zat ging ik wel elke dag met de fiets naar school. Toen ik ging werken ging ik eerst met het OV en later met de auto, dat was te ver weg om te fietsen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel grappig dat je jaren niet had gefietst. Hoe kun je nou jaren niet fietsen?
jullie moesten eens weten hoe druk de 'nieuwe dokter Deen' het heeft met al die mensen die hier van hun fiets af flikkeren omdat ze bijna nooit meer fietsenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel grappig dat je jaren niet had gefietst. Hoe kun je nou jaren niet fietsen?
Wij (gezin waar ik uitkom) hadden vroeger op een gegeven moment geen auto meer (bewust) dus je went dan erg aan alles per fiets doen, ook flink wat boodschappen halen. Zelf nooit een auto gehad, nu wel (met chauffeur), maar boodschappen halen met de auto zit nog steeds niet in mijn systeem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was nooit nodig, toen ik nog op school zat ging ik wel elke dag met de fiets naar school. Toen ik ging werken ging ik eerst met het OV en later met de auto, dat was te ver weg om te fietsen.
Boodschappen doen ging ook altijd met de auto, de winkels waren niet zo heel ver weg, maar NET even te ver om grote tassen mee te nemen op de fiets.
Ik ben ook meer iemand die gaat lopen in plaats van fietsen: nu ga ik ook lopend boodschappen halen, ik heb nu ook geen plaats meer voor een fiets, ik heb alleen een zolder en geen box, plus de supermarkt is heel dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |