Zo'n beetje beste nummer vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:21 schreef Staal het volgende:
Deze versie is mooier in geluid. De reacties bij de eerdere versie waren wel grappig trouwens.:D.
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he.quote:
quote:Hi Mr V.
Please find attached a copy of your permit to burn. Please print, read and sign the permit before commencing burning.
I will also be sending you a hard copy in the mail.
Happy burning
Hé lieve Staal, dat was een reactie op Joi nadat ze jou had geprezen om je humor, en geen steek onder water.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik sta inderdaad onwijs bekend om de onderbroekenlol inderdaad. Ja nee, ik heb geen mening maar ik ga later even een katje uitdelen hoor. Hoeft niet waar te zijn maar dan maak ik toch een negatieve opmerking om in de stroom mee te gaan, he Lienenkientje. Zoals de wind waait, waait je jasje. Al heb je geen flauw idee waar het over gaat ook he..
OT, ik moet wachten op wat updates voor de Ipad en dus was even aan het teruglezen.
Beterschap Karina.
Aanvulling: aangezien ik net gepost had dat ik er bekend om blijk te staan van elk topic een sekstopic te maken plus de opmerking van 'kom' van jou (Lienekien) maakte het een inkoppertje. Het ging nog niet eens om het seks'grapje' op zich (want zo hilarisch vond ik 'm nou zelf ook niet hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:04 schreef Lienekien het volgende:
Hé lieve Staal, dat was een reactie op Joi nadat ze jou had geprezen om je humor, en geen steek onder water.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind de opmerkingen van Staal aan mijn jouw adres trouwens nogal on eigenaardig.
Blijven plakken aan de edit? Die is mooi!quote:
dacht ik net ook, daar gaat mijn relatieve privacyquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou nog wel van alles willen vragen, maar ook als je op zo'n klein eiland woont, wil je wel wat privacy.
alleen eilanders en bezoekers met een speciale vergunning (verhuiswagens, bedrijfswagens etc.) mogen op het eiland autorijdenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:37 schreef Karina het volgende:
Mag je op Vlieland niet autorijden? Of is dat alleen op Ameland?
Je wordt wel lui van dat ziek thuis zijn merk ik... ik heb nog was hangen die ik EIGENLIJK zou moeten opvouwen, maar geen zin in.
Als je de edit wil editen dan doe ik mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dacht ik net ook, daar gaat mijn relatieve privacy
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen eilanders en bezoekers met een speciale vergunning (verhuiswagens, bedrijfswagens etc.) mogen op het eiland autorijden
nee, alleen eilanders mogen datquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]Grappig, scooters en brommers mogen wel? Je merkt wel, ik kom zelden buiten Amsterdam
Het was nooit nodig, toen ik nog op school zat ging ik wel elke dag met de fiets naar school. Toen ik ging werken ging ik eerst met het OV en later met de auto, dat was te ver weg om te fietsen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel grappig dat je jaren niet had gefietst. Hoe kun je nou jaren niet fietsen?
jullie moesten eens weten hoe druk de 'nieuwe dokter Deen' het heeft met al die mensen die hier van hun fiets af flikkeren omdat ze bijna nooit meer fietsenquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het heel grappig dat je jaren niet had gefietst. Hoe kun je nou jaren niet fietsen?
Wij (gezin waar ik uitkom) hadden vroeger op een gegeven moment geen auto meer (bewust) dus je went dan erg aan alles per fiets doen, ook flink wat boodschappen halen. Zelf nooit een auto gehad, nu wel (met chauffeur), maar boodschappen halen met de auto zit nog steeds niet in mijn systeem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was nooit nodig, toen ik nog op school zat ging ik wel elke dag met de fiets naar school. Toen ik ging werken ging ik eerst met het OV en later met de auto, dat was te ver weg om te fietsen.
Boodschappen doen ging ook altijd met de auto, de winkels waren niet zo heel ver weg, maar NET even te ver om grote tassen mee te nemen op de fiets.
Ik ben ook meer iemand die gaat lopen in plaats van fietsen: nu ga ik ook lopend boodschappen halen, ik heb nu ook geen plaats meer voor een fiets, ik heb alleen een zolder en geen box, plus de supermarkt is heel dichtbij.
Over de overgang beginnen in het 40+-forum, wat een steek onder water zeg!quote:
Je kunt ook gewoon waarderen dat ik het bespreekbaar maak!quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Over de overgang beginnen in het 40+-forum, wat een steek onder water zeg!
'Loopsafstand'...quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Hier is Haarlem op bijna loopsafstand qua grote gezellige stad
Wat een leuke tiepvoutquote:
Lijkt mij ook hoor, het enige dat het MISSCHIEN doet is het een beetje zachter aan doen voelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Voor zover ik weet zijn dingen als littekencrèmes gewoon kwakzalverij.
Een artikel: http://mens-en-gezondheid(...)-te-verwijderen.html
Maar ja, daar kun je ook gewoon een goedkope 'normale' crème voor gebruiken. Het lijkt mij trouwens sowieso niet zo'n heel goed idee om met littekens te gaan zitten prutsen door er van alles op te gaan smeren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook hoor, het enige dat het MISSCHIEN doet is het een beetje zachter aan doen voelen.
Ga ik sowieso nu nog niet doen, pas als het helemaal geheeld is. Ik durf er niet eens aan te komen nu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar ja, daar kun je ook gewoon een goedkope 'normale' crème voor gebruiken. Het lijkt mij trouwens sowieso niet zo'n heel goed idee om met littekens te gaan zitten prutsen door er van alles op te gaan smeren.
Ik zit er ook niet echt mee, het trekt alleen nu wel, dat is nogal een rotgevoel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:54 schreef kiekjesdief het volgende:
toch niets mis met een litteken, wordt gewoon een onderdeel van jezelf.
Ik had van die speciale litteken creme. op recept te krijgen en kost iets van 27 euro geloof ik als je het zelf zou moeten betalen. Ik kreeg het toen van de verzekering terug. Litteken (van middenrif tot "kruin" onderin en beide liesen) werd er soepel van, jeukte minder en zou er ook mooier van zijn geworden. Zou niet weten hoe het er zonder die creme uit had moeten zien hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet echt mee, het trekt alleen nu wel, dat is nogal een rotgevoel.
Als je daar blijft wonen (en daar ga ik wel vanuitquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar ontopic: ik vind het trouwens wel een enorme overgang om van stad naar dorp te gaan.
Ik heb mijn hele leven in steden gewoond en heb ook altijd gezegd: "Ik ga nooit in een dorp wonen!" Nu woon ik sinds januari toch in een dorp (tja, verhuisd vanwege de liefde hè) en verbaas me nog dagelijks over hoe bepaalde dingen er hier aan toe gaan.
Dat auto's en brommers niet de hoek om komen razen. Dat iedereen stopt als je over wilt steken. Dat je soms gewoon niemand tegenkomt als je even buiten rondloopt!Dat buren komen klagen als de muziek te hard staat (i.p.v. dat de politie voor je deur staat
).
En de winkels, en dat er hier gewoon een heleboel dingen niet te koop zijn. Niet zo lang geleden heb ik mijn ouders een voedselpakket laten opsturen () met producten die ik veel gebruik, maar hier niet te koop zijn.
Ik ben geboren en getogen Amsterdamse. Maar na meer dan 25 keer nationaal en internationaal verhuizen ben ik gestopt met tellen. Het is veel geweest. Inmiddels woon ik al weer bijna acht jaar in West Brabant en het gekke is dat ik het juist hier het zwaarst heb gehad om te kunnen aarden. De eerste dagen dat ik hier woonde stonden er mensen met hun handen op het voorraam om te zien wie ik was. Dat is echt heel erg. Vervolgens duurde het bij het gros drie jaar om de kat uit de boom te kijken alvorens te groeten. Maar inmiddels wil ik hier niet meer weg. Ik voel me zo prettig en veilig hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef golfer het volgende:
Ik dacht als geboren en getogen Amsterdammer dat ik die stad nooit zou verlaten, maar intussen woon ik alweer 26 jaar in dit dorp en heb ik helemaal geen behoefte meer aan dat drukke stadsleven.
Zolang ik gewoon regelmatig nog even Amsterdam kan bezoeken vind ik het prima om daarna de stilte en de rust van ons dorp weer op te zoeken.
Sowieso, Brabant.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben Tilburg gewend, dan is elke andere plek al snel beter.
Hee ouwe lul zal ik is zo hard tegen die kop rammen dat het wit van de ogen door de bilspleet gaat schijnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso, Brabant.![]()
Heb altijd medelijden met dat volk.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee ouwe lul zal ik is zo hard tegen die kop rammen dat het wit van de ogen door de bilspleet gaat schijnen.
Welneee, hoe kom je der bij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:42 schreef golfer het volgende:
Running gag vanaf dit topic:
Zijn Brabanders gewelddadiger?
En pas daarna die ram tegen je kop of onder je reet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:50 schreef Aleandra het volgende:
Welneee, hoe kom je der bij.
In brabant krijg je altijd een koekje bij de koffie en een aai over je bolletje derbij
Al het volk wat voor aanbelt, is niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
En pas daarna die ram tegen je kop of onder je reet?
Ja, nou wordt het mij echt te smerig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:56 schreef Aleandra het volgende:
Al het goei ' volluk' komt achterom en hoe later op de avond hoe beter het 'volluk'
Dan moet je wel familie zijn want anders niet he.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:50 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Welneee, hoe kom je der bij.
In brabant krijg je altijd een koekje bij de koffie en een aai over je bolletje derbij
In de randstad hebben ze Patty Brard die al die bakken wekelijks moet gaan vullen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:00 schreef Aleandra het volgende:
Niet die achterom. De poort!!!
Laat trouwens net mijn koffievisite uit. Beetje uit de hand gelopen![]()
Morgen gauw effe naar de glasbak met die lege flessen wijn.
lekker bier aan t zuipe?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo koos, bejaard wordt iedereen behalve wanneer je pech hebt.
Jah, hier staat ook een krat Palmbier. Volgens mij van de week in de aanbieding geweest bij de AH.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot laat gewerkt vandaag en nu aan de Palm, wat wil een mens nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |