effe een andere negert deze is niks...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik gooi er effe een grote negert tegenaan
Deze negers hebben mij door een moeilijke periode heen geholpen:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe een andere negert deze is niks...
mooi...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Deze negers hebben mij door een moeilijke periode heen geholpen:
Ik weet niet, maar altijd als ik jou zie posten denk ik aan rare bh's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mooi...
we blijven gewoon effe bij de negerts dan
ze zijn niet raarquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar altijd als ik jou zie posten denk ik aan rare bh's.
Ik zat effe bij deze negert op schootquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:03 schreef Toverheks het volgende:
poeffffffff oei zucht zwijmel nog steeds he 1 van de mooiste nummers ( buiten Marvin natuurlijk)
Ik moet altijd zoveel boeren en schijten van dat spul.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's nog niks man![]()
Moet je met Heks gaan stappen die roggelt gewoon een paar flessen gratis champagne
Dat niet maar ik had wel een ongelofelijke katerquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd zoveel boeren en schijten van dat spul.
Dom wijf ben je ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Toverheks het volgende:
en Plassterk heeft het Debat volgens de kijkers die mee deden met stemmen , ja ja ik heb ook gestemd , gewonnen maar wat een poppenkast pppffftttttttttttttttt
quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
Lik me togus jullie weten niet eens hoe een neger eruit ziet
Ow gaan we zo beginnen, een neger heeft nikes aanquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ben jij een negert dan?
Hoe ziet een negert eruit dan volgens jou?
Nou ik ga me gedragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... gezellig weer...
Ik denk dat ik maar eens ga wieberen
Minimaal 30 cm. gereedschap tussen de benen toch en ze kunnen allemaal zingen en heel goed dansen?quote:
Doe je geen toverspreuk?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je ik hou ook van jou, kusje erop
Waarop? Op z'n togus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef Toverheks het volgende:
dank je ik hou ook van jou, kusje erop
Serieus dood gevonden na wat avonturen met Jungle commando's enzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah...effe serieus, geintje of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |