quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Lapo, wat een frikandel op wielenquote:
Op het circuit veegt ie zijn reet af met jouw ZeeBeeErquote:
Op mijn klapjap klinkt alles kutquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op het circuit veegt ie zijn reet af met jouw ZeeBeeEr
Je mag ook een nieuwe 750 proberen; gaat hem ook niet wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef densmee het volgende:
[..]nou nou een cbr van 900 euro
buiten het asfalt rijdt ik hem stront voor de ogen met mijn snuzuki
en wij maar wachten Dat is niet netjesquote:
Ja doei. Het echte leven (en dus de afwas) gaat voorquote:Op maandag 12 maart 2012 07:30 schreef lipje het volgende:
[..]
en wij maar wachten Dat is niet netjes
Bij mij ook, maar dit was extreem.quote:
Sorryquote:Op maandag 12 maart 2012 07:30 schreef lipje het volgende:
[..]
en wij maar wachten Dat is niet netjes
Ik zal ze voortaan effe voorbeluisteren op Anne d'r PC, daar hangt mijn 2.1 setje aanquote:
Stomme doosquote:Je hebt de afgelopen 5½ maand niet gebeld en geen sms verstuurd met je Simyo telefoonnummer <knip>. Als je zes maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan we ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af. Zie artikel 1:4 van de Algemene Voorwaarden.
Afsluiten van je telefoonnummer is definitief, activeren is daarna niet meer mogelijk en je beltegoed komt volgens de algemene voorwaarden te vervallen. Mocht je een negatief saldo hebben, dan blijft de betalingsverplichting aan Simyo bestaan.
Over een twee weken is het over.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme doos. Ik heb haar meer dan een maand geleden al een berichtje gestuurd via Facebook dat ze op mijn e-mailadres een abonnement heeft opgevraagd. Krijg je een reactie "hoezo?" terug, dus nogmaals uitgelegd, hoor je er niks meer van. Maar ondertussen krijg ik wel alle inloggegevens en dus dit soort mailtjes toegestuurd.
Ze zoekt het maar uit. Ik heb mijn best gedaan.
kan je niet via de website een bulk sms versturen?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme doos. Ik heb haar meer dan een maand geleden al een berichtje gestuurd via Facebook dat ze op mijn e-mailadres een abonnement heeft opgevraagd. Krijg je een reactie "hoezo?" terug, dus nogmaals uitgelegd, hoor je er niks meer van. Maar ondertussen krijg ik wel alle inloggegevens en dus dit soort mailtjes toegestuurd.
Dan pleur je de Fellali toch op de keien?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja zo een auto wil ik dus hebben!
Of een westfield
maar ja, geen stalling he
heeft je baas geen ruimte over in het magazijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja zo een auto wil ik dus hebben!
Of een westfield
maar ja, geen stalling he
Is geen kloon, aangezien Lotus de rechten aan Caterham heeft verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:26 schreef lipje het volgende:
Lotuskloon.... jammer
wel een leuk scheurbakkie
Het is dus niet repliceren, aangezien zij de rechtmatige eigenaar van het model zijn. Het is dus geen kloon.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Paladijn het volgende:
Kloon zegt weinig over rechten, ongeacht wie wie nou betaald om het model te mogen repliceren, het blijft een kloon
Cassandra?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik jou een keer tegenkom zal ik ook toeteren en seinen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Het toeteren en seinen op de weg is ook weer begonnen. Komt zeker door het mooie weer![]()
. Schiet het testosteron zeker omhoog.
Toeteren en seinen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Het toeteren en seinen op de weg is ook weer begonnen. Komt zeker door het mooie weer![]()
Niet omdat je nog grootlicht voert om maar iets te noemen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Of te zichtbaar en daarom reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Misschien waren Anne's eigen koplampen kapot.
Oh ik had er gisteren ook eentje, een opgefokte tokkie opa in een Daewoo kadettquote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Weinig verhullende koplampen, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of te zichtbaar en daarom reactie.
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Niet omdat je nog grootlicht voert om maar iets te noemen?
Bij mij zijn het vrijwel alleen maar vrachtwaggels en bestelbussies.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:15 schreef blup het volgende:
[..]
Oh ik had er gisteren ook eentje, een opgefokte tokkie opa in een Daewoo kadett.
Sjongejonge, rijden met grootlicht, mistlampen aan en een loshangende bumper en kapotte lampjes en mevrouw denkt dat iedereen seint omdat ze er zo leuk uitzietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.
Da's sinds ik blond ben.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het is dus niet repliceren, aangezien zij de rechtmatige eigenaar van het model zijn. Het is dus geen kloon.
Ik heb het donkerblauwe vermoeden dat je de muts in kwestie ook al gebeld hebt ?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Genoeg ruimte maar dat gaat nooit mogenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft je baas geen ruimte over in het magazijn?
Wat denk je zelf? Zoveel moeite ga ik er niet in steken hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het donkerblauwe vermoeden dat je de muts in kwestie ook al gebeld hebt ?
Sja, ik had het wel gedaan. Al is het maar om de muts te stangen.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zoveel moeite ga ik er niet in steken hoor.
Cherso?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, ik zal zometeen ff een vakantie boeken
Vakantie boek je niet. Tent in je auto mikken en gáán !quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, ik zal zometeen ff een vakantie boeken
False.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vakantie boek je niet. Tent in je auto mikken en gáán !
Je gaat er vanuit dat 2cv ooit buiten Fryslan op fakansje gaatquote:
Ik kom ook ut Fryslânquote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat 2cv ooit buiten Fryslan op fakansje gaat
En wat wil je dat wij er aan doen?quote:
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunningerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij er aan doen?
Sja, ik heb toch echt 3,5 week met die gare BX van mij door Frankrijk gecrosst. En Frankrijk is niet een plaats in Fryslân.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoor je dat. Je bent een hoax!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu heb ik nog meer medelijden. Heb je een gironummer waar we op kunnen storten? Of hulpgoederen oid?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunninger. Ben geboren in Grunn
Jij kent 2cv nog niet oelewapperquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunninger. Ben geboren in Grunn
frankrijk is dan ook ongeveer net zo erg als vriesland, het volk is er ook akelig arrogantquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, ik heb toch echt 3,5 week met die gare BX van mij door Frankrijk gecrosst. En Frankrijk is niet een plaats in Fryslân.
Ik deed mijn best. Ik vermoed dat dat gewaardeerd werd waardoor ze (minder) arrogant deden. Dat is de enige reden die ik kan verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef Paladijn het volgende:
Omdat die andere mensen wel arrogante Fransozen tegenkomen?
Sprak je Frans?
Maar in de Elzas zijn het halve duitsersquote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn ervaring met Fransen is juist tegenovergesteld. Vriendelijk, netjes en open. Wel proberen om zelf een woordje Frans te praten want met Engels kom je niet ver.
En de levensstijl is geweldig. Pain, vin et Boursin
Parijs is dan weer totaal anders dan de Elzas oid. Dat moet gezegd worden.
Dat is waar, maar ze weten wel wat kwaliteit van het leven is. Een beetje net als Belgen, maar dan met een IQ hoger dan hun schoenmaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar in de Elzas zijn het halve duitsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
het is 2Cv, waarom vraag je je af waarom ie er een topic over opent.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zou je een topic over die neanderthalers willen openen
Niet grappig zonder oneliners van Hans Kraaij Jr.quote:
nee helaas moet ik daarmee arbeidenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef 2cv het volgende:
Allemaal gekocht voor 1 experimentje met een ouwe trekhaak ?
Dan weet ik al wat er het eerste deaud gaatquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef densmee het volgende:
eigenlijk zo iets op de sloop halen
[ afbeelding ]
en zo iets met een stuk koker waar dan een gat inzit voor een zware d sluiting
[ afbeelding ]
ik denk dat hij gewoon die hele kop opentrektquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan weet ik al wat er het eerste deaud gaat
ge komt maar kijke denk, ik een hele hoop regelen en het dan verrekke om effekes te kome kijkequote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat de boutgaten van de koppeling uitscheuren.
Hoe dan ook: film het, fotografeer het, meet het, teken het uit en laat ons zoveel mogelijk meegenieten.
weet ik nog niet, eerst maar eens spullen regelen en dan een keer tijd maken tijdens het werk en dan maar zienquote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef 2cv het volgende:
Wanneer en waar is het ? Als ik tijd heb enzo kom ik even langs.
haha mijn ouders zijn verhuist naar friesland. Maar we wonen nog steeds op de grens met groningen. (surhuisterveen). En dat van dat Friezen.nooit buiten Friesland komen was algemeen bedoeld:pquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij kent 2cv nog niet oelewapper
Wat doe je als Grinser in Fryslan trouwens? De meeste mensen volgen de omgekeerde route
God wat sneu.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.
Da's sinds ik blond ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
ik spreek gewoon Nederlands. Versta prima Fries en Gronings. Spreek het niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Wacht maar tot je met randstedelingen gaat werken
Kom maar naar ons toe voor overleg, dat is dichterbij.
Groningen? Daar wonen alleen maar boeren.
Wat vreemd, je hebt helemaal geen accent.
Vooroordeel over randstedelingen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Wacht maar tot je met randstedelingen gaat werken
Kom maar naar ons toe voor overleg, dat is dichterbij.
Groningen? Daar wonen alleen maar boeren.
Wat vreemd, je hebt helemaal geen accent.
Oh men...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Bekende Emmeloorders
Hilbrand Nawijn: Voormalig Tweede-Kamerlid, voorrmalig minister
Dat is waarschijnlijk het mist negatieve qua publiciteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Bekende Emmeloorders
Hilbrand Nawijn: Voormalig Tweede-Kamerlid, voorrmalig minister
de waarheidquote:
Bied ¤400,- inclusief verzenden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Ik vroeg me af of ik hier misschien om advies kan vragen hoeveel ik moet bieden voor een tweedehands auto die ik op het oog heb?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bied ¤400,- inclusief verzenden.
Daar heb je zeker een goeie deal aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef VKV het volgende:
[..]Goed idee, ik wil ook graag een grote strik eromheen
Voor vragen betreffende het oog wende men zich tot de opticien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Ik vroeg me af of ik hier misschien om advies kan vragen hoeveel ik moet bieden voor een tweedehands auto die ik op het oog heb?
Join the club; ik blaf af en toe nog steeds als een debiel, al wordt het wel wat minder qua frequentie. Mag ook wel na ruim 4 wekenquote:
Dat kan, moeten we wel wat meer info hebben me dunktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Arme katten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Join the club; ik blaf af en toe nog steeds als een debiel, al wordt het wel wat minder qua frequentie. Mag ook wel na ruim 4 weken
Dat blaffen vinden ze niet erg, en dat debiele zijn ze al aardig aan gewendquote:
Dus? Je kunt ook 1300 lappen voor die Carisma en 2 maanden later daar ook 500 euro in moeten steken. Garantie dat je er geen problemen en kosten aan krijgt heb je nooit bij een gebruikte auto, helemaal niet in deze prijsklassequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat mij er meer om dat ik niet nu 500/600 betaal en een auto denk te hebben waar ik achteraf nog meer aan kwijt ben.
Maar misschien ff langs een garage ja.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dus? Je kunt ook 1300 lappen voor die Carisma en 2 maanden later daar ook 500 euro in moeten steken. Garantie dat je er geen problemen en kosten aan krijgt heb je nooit bij een gebruikte auto, helemaal niet in deze prijsklasse
Bij een MTB kan ik zo het voorwiel eruit halenquote:
Er staat hier in de buurt een Opel Corsa 1.4i voor ongeveer 1500 euro aangeboden. Bouwjaar 1997, bijna 130.000 km op de teller. Volgens de verkoper in goede staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan, moeten we wel wat meer info hebben me dunkt
zelfs de letters op de wielen zijn geelquote:
Nekschot geven?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij er aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Kreeg een stadsfiets met uitstekend wiel in de AX. Dan moet een MTB waar je het voorwiel zo uit kan halen naar mijn idee best in een 323 passen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een MTB kan ik zo het voorwiel eruit halenEn het frame is veel kleiner. Maar hij is wel kleiner dan een carisma.
Ik kan dat wel ff gaan proberen morgen oidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kreeg een stadsfiets met uitstekend wiel in de AX. Dan moet een MTB waar je het voorwiel zo uit kan halen naar mijn idee best in een 323 passen.
Als ik het goed begrijp een neue Auspuff?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregenIk heb een cadeautje gekregen
!
Een brrpfrpruttlebroembrom voor de brommert, van SD-tje. En hij zit er al op ook
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp een neue Auspuff?
een blerpijp?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregenIk heb een cadeautje gekregen
!
Een brrpfrpruttlebroembrom voor de brommert, van SD-tje. En hij zit er al op ook
.
Op zich zijn ze wel degelijk, zwakke punt is alleen roest voor zover ik weet, belangrijkste punten zijn de dorpels en de veerschotels achter. 1500 is een redelijke prijs, áls hij verder hard en netjes is en goed onderhouden. Vraag bonnen en rekeningen van onderhoud..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef VKV het volgende:
[..]
Er staat hier in de buurt een Opel Corsa 1.4i voor ongeveer 1500 euro aangeboden. Bouwjaar 1997, bijna 130.000 km op de teller. Volgens de verkoper in goede staat.
Vraag me af of dit een degelijke auto is of dat ik straks met allerlei onverwachte kosten zit. Ik ben bekend met de distributieriem, maar misschien zijn er met betrekking tot deze auto nog bepaalde aandachtspunten.
Verder vraag ik me af of de prijs passend is of dat ik, mocht ik over willen gaan tot de aanschaf, (veel) lager moet bieden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Een achterom/steeg achter je huis die niet afgesloten is, daar is de gemeente toch verantwoordelijk voor?Mja, óf de woningstichting/verhuurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
'not for road use' voortaan door de bermen rijden dusquote:
Hangt er vanaf, als het een dikke wolk is en blijft ook als de motor op temperatuur is dan is-ie koelvloeistof aan het verdampen, kans is dan groot op een lekke koppakking oid. Dat zie je wel door vervuiling van het koelwater of witte smurrie in de oliedop. Sommige - oudere - auto's roken bij een koude start en als het buiten koud of vochtig is wel redelijk door condensvorming.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Een auto die veel witte rook uitbraakt na een weekje stilstand en een gek geluid maakt in de versnellingsbak, kopen of niet?
Het zit zo, als ik van stilstand ging rijden en dan van 1 naar 2 naar 3 ging had ik in 1 en 2 een raar geluidje. Een soort koffiemolengeluidje. Zodra ik in mijn 3 zat deed ie dat niet meer. Ook als ik stilstond en hem in zijn vrij zette had ik dat geluid. Weet iemand wat dat kan zijn?
Ze zijn een beetje bang dat jullie je gaan vervelen en gaan lopen ouwehoerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb een mail gekregen van de camping waar wij gaan kamperen. Omdat er weinig leeftijdsgenoten zijn (ik ben 19) en er weinig tot geen uitgaans mogelijkheden zijn willen ze met wat voor doel wij er komen.![]()
Volgens mij knijpen ze zich nu al.
Is it joe? PNG?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
laptop is weer maar de klote. Ik vreet die dingen toch niet op ofzo? De vorige ging 5 jaar mee en dit is al de 2de keer in een kwart jaar ofzo. En klantenservice laat of helemaal koken van woede. Ik ga even een pilsje drinken en filmpje kijken om af te koelen...
5 jaar is netjes in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
laptop is weer maar de klote. Ik vreet die dingen toch niet op ofzo? De vorige ging 5 jaar mee en dit is al de 2de keer in een kwart jaar ofzo. En klantenservice laat of helemaal koken van woede. Ik ga even een pilsje drinken en filmpje kijken om af te koelen...
Ik had de koppeling niet ingetrapt. Als ik hem wel intrapte ging het geluid gek genoeg weer weg tot ik 'm in zijn 1 zetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als het een dikke wolk is en blijft ook als de motor op temperatuur is dan is-ie koelvloeistof aan het verdampen, kans is dan groot op een lekke koppakking oid. Dat zie je wel door vervuiling van het koelwater of witte smurrie in de oliedop. Sommige - oudere - auto's roken bij een koude start en als het buiten koud of vochtig is wel redelijk door condensvorming.
Bij het in z'n vrij, was de koppeling ingetrapt? Zo niet en je hoort het ook niet meer als je de koppeling intrapt, dan klinkt het als het druklager. Die hoor je bij lagere snelheden ook nog vrij goed, op hogere snelheden steeds minder.
Slecht schakelen kan komen door de koppeling, versleten synchromeshen of soms doet een olie wissel al wonderen. Als je twijfelt, of eerst uitgebreid naar een garage na laten kijken, of gewoon niet kopen; zijn genoeg alternatieven op de markt
Waar ik heen ga is een familie camping. In het hoogseizoen (zomer dus) zijn er vooral ouders met hun kinderen. Dan valt het kwartje bij hun ook wel als ze een boeking van twee negentien jarige personen binnenkrijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje bang dat jullie je gaan vervelen en gaan lopen ouwehoeren
Jaar of 7 terug stonden we tijdens een fietstocht op een camping in Hoenderloo, waren toen allemaal rond de 17. Campingeigenaar vroeg ons ook of er wel wilde staan, want het was zo rustig en voor lui uit onze leeftijdsgroep helemaal niets te doen
Polder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, de vakantie is iig "voorlopig" geboekt.
Wat is de mooiste route om er heen te gaan eigenlijk? aangezien ik in het noorden woon kan ik via de polder of via zwolle
Schakelen had ik eerst verkeerd begrepen, dacht eerst dat je het merkte bij het schakelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had de koppeling niet ingetrapt. Als ik hem wel intrapte ging het geluid gek genoeg weer weg tot ik 'm in zijn 1 zetten.
Schakelen zelf ging eigenlijk goed. Ik heb iig afgesproken dat er morgen een monteur naar gaat kijken. En je hebt gelijk, er zijn zat andere auto's.
Duidelijk. Iemand uit Twente(die hier ook woont) zegt dat via zwolle de route veel beter is? De polder is 2-baans en de route via zwolle 6?quote:
rij via Duitslandquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Duidelijk. Iemand uit Twente(die hier ook woont) zegt dat via zwolle de route veel beter is? De polder is 2-baans en de route via zwolle 6?
Overigens maakt het eigenlijk ook geen ruk uit, als we er maar komen.
We hebben in Wales op een camping gestaan die verboden was voor alleen mensen jonger dan 18. Balspelen mochten ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Waar ik heen ga is een familie camping. In het hoogseizoen (zomer dus) zijn er vooral ouders met hun kinderen. Dan valt het kwartje bij hun ook wel als ze een boeking van twee negentien jarige personen binnenkrijgen
Mwah, dat vervelen en ouwehoeren zal wel wat meevallen. Overdag gaan we waarschijnlijk de Ardennen in en blijven we niet de hele dag op de camping.
Google Maps/TomTom de snelste route laten berekenen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Duidelijk. Iemand uit Twente(die hier ook woont) zegt dat via zwolle de route veel beter is? De polder is 2-baans en de route via zwolle 6?
Overigens maakt het eigenlijk ook geen ruk uit, als we er maar komen.
Hoe 'diep' zit het koppelingspedaal ? Moet je dat echt zo'n beetje door de bodemplaat hen rossen ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Een auto die veel witte rook uitbraakt na een weekje stilstand en een gek geluid maakt in de versnellingsbak, kopen of niet?
Het zit zo, als ik van stilstand ging rijden en dan van 1 naar 2 naar 3 ging had ik in 1 en 2 een raar geluidje. Een soort koffiemolengeluidje. Zodra ik in mijn 3 zat deed ie dat niet meer. Ook als ik stilstond en hem in zijn vrij zette had ik dat geluid. Weet iemand wat dat kan zijn?
Gelukkig hebben wij geen problemen gehad op onze korte Oostenrijk trip toen. Scheelt ook als je overal op de bonnefooi heen gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben in Wales op een camping gestaan die verboden was voor alleen mensen jonger dan 18. Balspelen mochten ook niet![]()
Dat weten zij niet dat het meevaltWij hebben in de jaren daarna als jongeren ook op 'gewone' niet-populaire bestemmingen gestaan met de groep, maar jongeren hebben niet altijd een even goed imago
Dat maakt sommige campinghouders wat nerveus
O, wij hebben ook nooit gereserveerd hoor. Gewoon een aantal uitgezocht in de regio waar we heen wilden - één primair, de rest als reserves - en dan gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen problemen gehad op onze korte Oostenrijk trip toen. Scheelt ook als je overal op de bonnefooi heen gaat. Laatste camping was zo primitief en achteraf dat je ook maar gewoon ergens je tent kon neerzetten. Wel tofste camping, daar leefde het 's avonds tenminste nog een beetje.
vorige keer kreeg ik een nieuwe maar nu zit het probleem in windows niet in hardware. Ik betwijfel dus of dat nog eens lukt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is it joe? PNG?
mooi kut, hebben ze het de vorige keer gefikst of heb je een andere gekregen?
dan rij ik juist dik omquote:
de polder dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Google Maps/TomTom de snelste route laten berekenen.
Ik sta dus ook op een familiecamping in de ardennen. Alleen omdat mijn vriend er ook werktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, wij hebben ook nooit gereserveerd hoor. Gewoon een aantal uitgezocht in de regio waar we heen wilden - één primair, de rest als reserves - en dan gaanWe gaan ook nooit naar bestemmingen die populair zijn bij jongeren en als je met een Xsara Picasso met aanhanger aan komt zetten kom je ook niet echt als een hooligan over
![]()
Dat soort campings vind je vooral op de afgelegenere plekken, zijn meestal ook niet zo groot. Als je meer naar het noorden of oosten gaat kom je heel veel van dat soort relaxte campings tegen. Familiecampings zijn wat meer geordend. Maar zoiets hoef je echt niet in Frankrijk of Italië te proberen aan de kust of iets als het Gardameer - en zonder reservering helemaal niet in het hoogseizoen. Daar sta je echt op een klein rotvak op een volgestouwde camping
Dat is een auto die bij de garage staat. Ik weet niet precies wat er met die 323 moet gebeuren, zal die vriendin ff mailen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Schakelen had ik eerst verkeerd begrepen, dacht eerst dat je het merkte bij het schakelen![]()
Dan gok ik zo op het druklager gezien de klachten, zal de garage wel in 2 tellen kunnen bevestigen. Dat zou gewoon de koppeling zijn die dan vervangen moet worden eigenlijk, da's wel prijzig. Is het die 323 of gewoon een auto die al bij een garage staat?
Wij zaten juist aardig toeristischquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, wij hebben ook nooit gereserveerd hoor. Gewoon een aantal uitgezocht in de regio waar we heen wilden - één primair, de rest als reserves - en dan gaanWe gaan ook nooit naar bestemmingen die populair zijn bij jongeren en als je met een Xsara Picasso met aanhanger aan komt zetten kom je ook niet echt als een hooligan over
![]()
Dat soort campings vind je vooral op de afgelegenere plekken, zijn meestal ook niet zo groot. Als je meer naar het noorden of oosten gaat kom je heel veel van dat soort relaxte campings tegen. Familiecampings zijn wat meer geordend. Maar zoiets hoef je echt niet in Frankrijk of Italië te proberen aan de kust of iets als het Gardameer - en zonder reservering helemaal niet in het hoogseizoen. Daar sta je echt op een klein rotvak op een volgestouwde camping
Nee, dat viel wel mee. De rook was niet echt superdik, maar wel dikker dan wat er normaal uit een uitlaat komt (dan zie je niets als 't goed isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe 'diep' zit het koppelingspedaal ? Moet je dat echt zo'n beetje door de bodemplaat hen rossen ?
En hoe ziet die rook er uit ? Dichte, witte rook die lijkt op watten en niet opstijgt ?
Wat een mongolenquote:
Ik heb nog wel een leuk blond nerdje in de verhuur; interesse?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
vorige keer kreeg ik een nieuwe maar nu zit het probleem in windows niet in hardware. Ik betwijfel dus of dat nog eens lukt.
En ik zit mobiel nu dus autocorrect is actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat valt wel redelijk mee qua druktequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij zaten juist aardig toeristisch. Eerst vlak bij St. Johann, daarna paar dagen Zell am See en als afsluiter een paar dagen bij Salzburg.
Dan de garage erop wijzen, fatsoenlijke garage zal het defect toegeven en zit reparatie bij de prijs inbegrepen of met schappelijke korting. Anders zou ik die auto laten staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is een auto die bij de garage staat. Ik weet niet precies wat er met die 323 moet gebeuren, zal die vriendin ff mailen.
Niets mis met familiecampings, zijn doorgaans wel goed onderhouden met prettig sanitair in een goede omgeving waarin genoeg te doen isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
dan rij ik juist dik om
[..]
de polder dus.
[..]
Ik sta dus ook op een familiecamping in de ardennen. Alleen omdat mijn vriend er ook werkt. Hij gaat de terugreis weer met ons mee naar huis. en trouwens, het is de eerste keer dat ik op vakantie ga
, dus dan is het altijd leuk, ook al is het een familiecamping
gewoon dikke magneet overheen halen kumt het allemaal goequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
backup0heb ik trouwens gewoon uiteraard. Harde schijf mag wmb gewoon geformatteerd worden.
isootje downloaden en de key die op je laptop gestickerd zit gebruiken voor de installatie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
backup0heb ik trouwens gewoon uiteraard. Harde schijf mag wmb gewoon geformatteerd worden.
Hij werkt er nog niet. Volgende maand begint ie er. Tsja, verder zou ik het ook niet weten. Misschien een waarschuwing van: wat moeten jullie nou op deze camping, is er niet wat anders voor jullie leeftijd?... Maar als je van sport houdt is het een prima plekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat valt wel redelijk mee qua drukteTenzij er een evenement of zo is staan zelfs dat gebieden nooit propvol. Probeer maar eens op de echte grote populaire plaatsen te staan die ik eerst opnoemde, dan betaal je echt de hoofdprijs voor een dor afgebakend stukje gras
Binnenlanden als Oostenrijk en Zwitserland en gebergten van Frankijk/Italië zijn nooit zo enorm druk omdat ze betere verspreiding kennen, daar wil je gewoon niet heen
[..]
Dan de garage erop wijzen, fatsoenlijke garage zal het defect toegeven en zit reparatie bij de prijs inbegrepen of met schappelijke korting. Anders zou ik die auto laten staan.
Witte rook is water, maar dat kan dus ook condensopbouw zijn. Sommige auto's zijn daar wat gevoeliger voor. Als het na een ritje nog steeds dikke wolken zijn is er meer aan de hand - of als dus olie of koelvloeistof vervuild zijn en helemaal als de boel te heet wordt.
[..]
Niets mis met familiecampings, zijn doorgaans wel goed onderhouden met prettig sanitair in een goede omgeving waarin genoeg te doen isDaarom iets drukker bezocht, wat strikter ingericht en wat hoger aan de prijs in verhouding.
Maar als je vriend er al werkt, waarom vinden ze het dan zo raar dat jullie die camping hebben uitgezocht?
Gelukkig trekt Oostenrijk mij veel meer dan de Nederlandse enclaves bij het Gardameer en langs de Franse/Spaanse kust.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat valt wel redelijk mee qua drukteTenzij er een evenement of zo is staan zelfs dat gebieden nooit propvol. Probeer maar eens op de echte grote populaire plaatsen te staan die ik eerst opnoemde, dan betaal je echt de hoofdprijs voor een dor afgebakend stukje gras
Daar wil je gewoon niet heen
Binnenlanden als Oostenrijk en Zwitserland en gebergten van Frankijk/Italië zijn nooit zo enorm druk omdat ze betere spreiding kennen.
[..]
Dan de garage erop wijzen, fatsoenlijke garage zal het defect toegeven en zit reparatie bij de prijs inbegrepen of met schappelijke korting. Anders zou ik die auto laten staan.
Witte rook is water, maar dat kan dus ook condensopbouw zijn. Sommige auto's zijn daar wat gevoeliger voor. Als het na een ritje nog steeds dikke wolken zijn is er meer aan de hand - of als dus olie of koelvloeistof vervuild zijn en helemaal als de boel te heet wordt.
[..]
Niets mis met familiecampings, zijn doorgaans wel goed onderhouden met prettig sanitair in een goede omgeving waarin genoeg te doen isDaarom iets drukker bezocht, wat strikter ingericht en wat hoger aan de prijs in verhouding.
Maar als je vriend er al werkt, waarom vinden ze het dan zo raar dat jullie die camping hebben uitgezocht?
kan ik van het weekend proberen. ik heb geen andere computer nu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
isootje downloaden en de key die op je laptop gestickerd zit gebruiken voor de installatie?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk blond nerdje in de verhuur; interesse?FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Dan zou ik er niet teveel achter zoeken en gewoon beschouwen als een soort van herinnering van 'als je wilt feesten, is dit niet de beste plek'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hij werkt er nog niet. Volgende maand begint ie er. Tsja, verder zou ik het ook niet weten. Misschien een waarschuwing van: wat moeten jullie nou op deze camping, is er niet wat anders voor jullie leeftijd?... Maar als je van sport houdt is het een prima plek. Dat zeggen ze.
Zwitserlandquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gelukkig trekt Oostenrijk mij veel meer dan de Nederlandse enclaves bij het Gardameer en langs de Franse/Spaanse kust.
Waar is een tent anders voor? Om in de tuin van het hotel te zetten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zwitserland![]()
O, Gardameer is nog wel boeiend en mooi. Zolang je maar niet in juli/augustus gaat![]()
Aan de kusten is zelden wat interessants te doen om er een week te staan. Vaak wel dingen die de moeite waard zijn om voor langs te trekken - Pisa en Venetië bijvoorbeeld. Maar dan ben je de hele dag al weg en boeit het niet zoveel waar je een nachtje of hooguit 2 staatVoor de rest is het een verzameling van mensen die op het strand willen liggen bakken. Wij zouden twee jaar geleden eerst naar Venetië en omgeving gaan voor ruim een week, maar konden niets vinden naast de stad zelf wat de moeite waard was. Uiteindelijk hebben we een week in Aosta gestaan, beviel prima en we hadden ruimte zat met onze grote piramidetent
![]()
Sowieso heb ik de laatste 12 jaar niet meer meegemaakt dat een camping volstond, puur door keuze in vakantiegebied. Alleen in de UK zijn we een aantal keer geweerd omdat ze een maf idee hebben dat je niet met een tent op een camping mag staan
Daarom kan je het ook beter andersom doen idd, goed in het binnenland zitten en dan kan je als je wilt een dagje naar het strand. Deden we met bepaalde bezienswaardigheden zoals steden ook. We hebben eens een vakantie 3 weken lang in centraal Italië gezeten, voor uitstapjes naar Pisa, Napels/Vesuvius en Venetië hebben we de grote tent laten staan en dan twee dagen in kleine tenten doorgebracht op campings daar in de omgeving. Je kunt er ook een week gaan staan, maar dan moet je wel héél dol op zo'n plek zijn en dat zijn wij nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar is een tent anders voor? Om in de tuin van het hotel te zetten?.. Ben nu in de 21 jaar dat ik kampeer één keer aan de kust geweest in Frankrijk, van mij hoeft het nooit meer. Enige wat daar ook echt te doen was, was op het strand liggen en dat had ik na een dag wel weer gezien. De interessante bezienswaardigheden waren op een uur rijden. Doe mij maar mooi het binnenland met een meer of iets dergelijks waar je mooie wandeltochten kan maken
Snel zal ik denk ik toch niet aan de andere kant van de Noordzee komen. Wil graag Scandinavië verkennen maar met mijn/ons studentenbudget laat dat nog even op zich wachten. Aangezien er ook wat festivals op de planning staan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daarom kan je het ook beter andersom doen idd, goed in het binnenland zitten en dan kan je als je wilt een dagje naar het strand. Deden we met bepaalde bezienswaardigheden zoals steden ook. We hebben eens een vakantie 3 weken lang in centraal Italië gezeten, voor uitstapjes naar Pisa, Napels/Vesuvius en Venetië hebben we de grote tent laten staan en dan twee dagen in kleine tenten doorgebracht op campings daar in de omgeving. Je kunt er ook een week gaan staan, maar dan moet je wel héél dol op zo'n plek zijn en dat zijn wij nou ook weer niet![]()
In de UK hebben ze meer met caravans, en die staan keurig op grindvakken en zoDus wat ze adverteren als een 'camping site' is de helft van de tijd eigenlijk alleen gericht op campers/caravans. Tenten (sommigen weren alle tenten, anderen laten alleen trekkerstentjes toe voor een nacht) moeten ze er niet. Op een gewone camping bij Ben Nevis in Schotland stond bijv. ook dat je, als je langer dan 5 dagen bleef, de boel een stuk moest opschuiven om het gras gezond te houden
Denk dat de UK je op zich qua kosten nog mee gaat vallenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Snel zal ik denk ik toch niet aan de andere kant van de Noordzee komen. Wil graag Scandinavië verkennen maar met mijn/ons studentenbudget laat dat nog even op zich wachten. Aangezien er ook wat festivals op de planning staan.
Nee hoor, tis een heel leuk en lief vrouwtje, wat je computer fikst in ruil voor ijs met aardbeien en slagroomquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef Duvel het volgende:
"Een leuk blond nerdje" klinkt alsof je een schandknaapje in de aanbieding hebt. Ik weet niet hoor...
Ben al een keer in Noord-Wales geweest een paar jaar geleden met school toendertijd. Super naar mijn zin gehad daar! Op de top van de Snowdon gestaan en nog twee tochten daar in de regio gemaakt. Ook op Holyhead geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Denk dat de UK je op zich qua kosten nog mee gaat vallenNoorwegen is behoorlijk duur en Stockholm is vanuit de Randstad een stuk verder weg dan noord-Wales (en dan zit je in Zweden dan nog niet eens zó noordelijk). Je hebt wel een overtocht naar de UK, maar die prijzen vallen redelijk mee als je de wat minder populaire tijden kiest. Naar Noorwegen/Zweden heb je of ook een boot, of twee keer tol bij bruggen per reis. En Scandinavië is een stuk groter dan je denkt, de UK juist een stuk kleiner
![]()
Scandinavië is overigens wel een beduidend stuk mooier, vooral Noorwegen langs de kustgebieden en gletsjers. Maar de UK heeft - vooral in Wales en Schotland - ook erg mooie stukken natuur en meer geschiedenis, en leuke wegen/weggetjes om te rijden. Als je wat krapper bij kas zit zou ik een UK-vakantie ook gewoon eens uitrekenen, beetje afhankelijk wat je in beide landen wilt kon het nog wel eens voordeliger zijn dan je dacht![]()
Je moet dan alleen wel even links durven rijden
Zo goedkoop, dat kan niet goed zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, tis een heel leuk en lief vrouwtje, wat je computer fikst in ruil voor ijs met aardbeien en slagroom
Wij hebben daar op dat meer een boottocht gemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben al een keer in Noord-Wales geweest een paar jaar geleden met school toendertijd. Super naar mijn zin gehad daar! Op de top van de Snowdon gestaan en nog twee tochten daar in de regio gemaakt. Ook op Holyhead geweest
Begon op een gegeven moment toen ik steeds met mijn ouders meeging een afkeer tegen al die kerkjes te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wij hebben daar op dat meer een boottocht gemaaktMaar we zijn toen in 3 weken heel 'vasteland' UK doorgereden; zuidkust, door Wales omhoog naar Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, dan door naar Edinburg, westkust omhoog naar Inverness, via de Lochs (o.a. Loch Ness) en Skye langs de oostkust naar beneden naar Stratford-upon-Avon en Oxford en dan nog een paar dagen omgeving London - en ik heb alles in de UK gereden dus heb mij ook best vermaakt
![]()
Alleen mijn ouders houden meer van steden en oude gebouwen en minder van natuurwandelingen, en die bouwsels heb ik na 3 weken ook wel gezien
Ja, mijn ouders doen hetzelfde. Ik vind die oude meuk best aardig zo nu en dan, en in de UK hebben ze heel veel van die oude kastelen - maar ik hoef ze niet allemáál te zienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Begon op een gegeven moment toen ik steeds met mijn ouders meeging een afkeer tegen al die kerkjes te krijgen. Mijn ouders moesten altijd maar binnen kijken en dat had ik op een gegeven moment wel gezien na al die jaren
.
Ben dan met vrienden die paar dagen in Salzburg geweest. Hebben één dag een beetje rond gelopen daar en één dag hebben we in het kasteel een audiotour gedaan en voor de rest op het terras gezetenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders doen hetzelfde. Ik vind die oude meuk best aardig zo nu en dan, en in de UK hebben ze heel veel van die oude kastelen - maar ik hoef ze niet allemáál te zien![]()
Afgelopen zomer ook in de Baltische staten: we zijn in Gdansk, Vilnius, Riga, Tallinn en Helsinki geweest. Beetje teveel steden voor mijn doen in één vakantie (hoewel Tallinn wel echt mooi was). En dan moeten ze bij elk bijzonder gebouw ook nog naar binnen. Maar ja, het is wel een gratis vakantie en op zich ook wel boeiend om er geweest te zijn - en ik heb 5500 km mogen rijden - en ik heb niets anders te doen anders, dus tsja...
We hebben door de jaren heen een stuk of 5 fietstochten door het land gehouden met onze groep, en zijn 3 keer op vakantie geweest. Maakt niet zoveel uit wat je aan het doen bent, of gewoon niets aan het doen bent, gezellig is het toch welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben dan met vrienden die paar dagen in Salzburg geweest. Hebben één dag een beetje rond gelopen daar en één dag hebben we in het kasteel een audiotour gedaan en voor de rest op het terras gezeten.. 's Avonds op de camping de barbecue aan, de Italiaanse tweeling begluren die naast ons stonden met hun ouders en kaarten op een koelbox met een zaklamp erboven
.. Wel één van mijn tofste vakanties tot nu toe
Mijn ouders blijven tegenwoordig binnen Nederland. Heb zelf niet zoveel behoefte om met hun te gaan fietsen in Friesland ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben door de jaren heen een stuk of 5 fietstochten door het land gehouden met onze groep, en zijn 3 keer op vakantie geweest. Maakt niet zoveel uit wat je aan het doen bent, of gewoon niets aan het doen bent, gezellig is het toch wel![]()
Qua avontuur denk ik dat de eerste trekvakantie, door Scandinavië o.a. helemaal naar de Noordkaap, wel de mooiste was. Wel met mijn ouders, maar ik had een vriend bij me voor het gezelschap en zaten met z'n tweeën in een tweede autoAan de andere kant, de passenroute die ik door Zwitserland een stukje Italië heb gemaakt was ook ontzettend gaaf en die heb ik helemaal in mijn eentje gereden
![]()
Afgelopen zomer met Paladijn en consorten de Carbage Run gereden, ook erg mooiDit jaar met een eigen team van 2 of 3 man, heb ik ook erg zin in
![]()
Maar ja, zolang mijn ouders nog voor mij willen lappen wil ik best met ze mee. Is beter dan 3 weken thuis zitten te niksen en ik kom nog eens ergens - gratis
Wel heel ander soort vakantie dan op een "gewone" camping hangen. Douchen is er niet bij en schijten doe je op een Dixie omdat die gratis isquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:14 schreef Dingest het volgende:
Die van mij gaan juist steeds verder weg volgens mijOf in ieder geval uitgebreider.
Ik weet nog niet of ik dit jaar nog meega, hangt er vanaf waar ze heen willen en wat te doen. Sowieso zouden het de drie weken pal voor de Carbage Run zijn, die laatste week wil ik voor de laatste voorbereidingen eigenlijk wel weer thuis zijn...
Festivals kosten tegenwoordig ook al meer dan genoeg, als je dan al een week weg bent heb je gewoon al een lekker vakantie te pakken ja
Ik heb een Mac.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
Voor jou worden het dan ws. een tankwagen met ijs, een container met aardbeien, en een tankwagen met verse slagroom![]()
Buitenland tarieven en idioten toeslag he
quote:
Nou feest ik niet veel (nooit dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet teveel achter zoeken en gewoon beschouwen als een soort van herinnering van 'als je wilt feesten, is dit niet de beste plek'
Ik ben nog nooit op vakantie geweest. Daar hadden mijn ouder geen zin inquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:08 schreef Duvel het volgende:
Vakantie met ouders... Ik denk dat dat vanaf een bepaalde leeftijd niet meer werkt. Tot je kinderen hebt en zo een oppas mee op vakantie neemt of zo?
Hangt er vanaf. Als je gewoon hetzelfde wilt als je ouders toch al doen, waarom nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:08 schreef Duvel het volgende:
Vakantie met ouders... Ik denk dat dat vanaf een bepaalde leeftijd niet meer werkt. Tot je kinderen hebt en zo een oppas mee op vakantie neemt of zo?
Precies, ik hoef niet elke avond in de disco op Ibiza te staan ofzo. Mijn ouders gelukkig ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je gewoon hetzelfde wilt als je ouders toch al doen, waarom nietHet is niet alsof ik dan geen keuzes of inbreng heb
Te modern om mijn 'ouderwetse' LEGO trein mee uit breiden in elk gevalquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
2CV : [TK] Lego trein en technic helicopter volledig in doos
Toen was ik er nog niet.quote:
In mijn tijd had je niet eens van die tech zooi, ik had een soort zwart blok, dat was elektrisch aangedreven via een draad. En volgens mij was de rails idd blauw.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Te modern om mijn 'ouderwetse' LEGO trein mee uit breiden in elk geval
Zouden ze daar wel op tijd aankomen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Een NS VIRM-4 van Lego
Zelfmoordpogingen kunnen veel sneller worden opgeruimd. Mja zodra de trein ontspoort knikkert 'ie van de tafel af en dat kan flink vertraging opleveren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zouden ze daar wel op tijd aankomen?
Je klikt de stukjes in elkaar en rijden maar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zelfmoordpogingen kunnen veel sneller worden opgeruimd. Mja zodra de trein ontspoort knikkert 'ie van de tafel af en dat kan flink vertraging opleveren.
nostalgiequote:
Ik koop ze van je. Nostalgiequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben nog heel veel lego. Ze hebben laatst nog een paar kilo weg gedaan geloof ik. Maar dan hebben we nog steeds een grote bak vol.
schande.. dat soort speelgoed moet je koesterenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben nog heel veel lego. Ze hebben laatst nog een paar kilo weg gedaan geloof ik. Maar dan hebben we nog steeds een grote bak vol.
Bedankt voor de tip ! De helicopter is verleidelijk. Maar eigelijk ben ik op zoek naar een VW-bus voor >¤100,- inclusief verzenden en pneumatische cilindertjes die niet lekken en soepel lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
2CV : [TK] Lego trein en technic helicopter volledig in doos
Hoe bedoel je 'weg gedaan' ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Is een Flappie zonder flappies ook een Flappie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef Anne het volgende:
Ik moest lachen![]()
.
flappie doodgetrapt door camera man
ga je van het zomer naar Denemarken? lekker naar Legolandquote:
En het risico lopen dat ik 2CV tegenkom? neeeehhquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je van het zomer naar Denemarken? lekker naar Legoland
ohja te dicht bij Vriesland en Gruningenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En het risico lopen dat ik 2CV tegenkom? neeeehh
Ja, dát weet ik niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef 2cv het volgende:
Allemaal niet belangrijk. Hoe vond je Legoland ?
eilandjeshoppenquote:
Als dat die bij de garage was en die al lawaai maakte; sowieso weglopen. Als je nu al het druklager goed kunt horen gaat die écht niet 1 jaar mee, laat staan 4. Paar maanden hooguit. Op zichzelf is het geen ongewone reparatie, maar een fatsoenlijke garage zou een auto niet met zo'n defect verkopen maar het oplossen voor verkoopquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Die carisma gaat 't niet worden. Zou de koppeling zijn. En dat kon na 1 of 2 jaar, max 4 jaar voor een reparatie van 500 euro gaan zorgen. Ja doehoei
Maar dan wordt ie 400 euro duurder en wil niemand hem meer hebben want "te duur".quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als dat die bij de garage was en die al lawaai maakte; sowieso weglopen. Als je nu al het druklager goed kunt horen gaat die écht niet 1 jaar mee, laat staan 4. Paar maanden hooguit. Op zichzelf is het geen ongewone reparatie, maar een fatsoenlijke garage zou een auto niet met zo'n defect verkopen maar het oplossen voor verkoop
Ik zou thuis alles na willen maken in verbeterde versie. Ik heb foto's gezien en de bouwstijl die Legoland aanhoudt vind ik niet mooi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben ook een keer naar Legoland in Denemarken geweest, dat was echt gaaf (toen was ik ook jonger). Daarna thuis natuurlijk alles na proberen te maken
Komt omdat ze de oude bouwstijl gebruiken, met alleen blokjes bij bijvoorbeeld auto's enzo en geen 'speciale' onderdelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou thuis alles na willen maken in verbeterde versie. Ik heb foto's gezien en de bouwstijl die Legoland aanhoudt vind ik niet mooi.
Wat?!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:18 schreef 2cv het volgende:
En ze bouwen alles 'plat', dus niet of nauwelijks SNOT-technieken.
Niet als je een fatsoenlijke garage hebt, die ook met dit soort dingen rekening houdt. Heb dat wel vaker meegemaakt. Zeiden ze ook gewoon toen ik uitwees dat de koppeling slipte 'o, nou ja, dan moeten we die maar gewoon vervangen als je hem koopt, zo kunnen we hem niet afleveren'quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dan wordt ie 400 euro duurder en wil niemand hem meer hebben want "te duur".
Google maar eensquote:
Daar hoef je geen expert voor te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dingest het volgende:
O god, er rijdt een bus op een muur van een vluchthaven in een tunnel, en opeens is iedereen tunnel-, wegen- en veiligheidsexpert over hoe zo'n nis eigenlijk gebouwd zou moeten worden
Voeg het woordje 'lego' eens toe.quote:
Dat is waar. Je kunt ergens jarenlang voor geleerd hebben, en er dan gedegen onderzoek naar doen omdat iets ontzettend complex is en aan tal van eisen moet voldoen alvorens je iets bouwt. Of je kunt het door een stel emotionele pipo's die niet verder kijken dan hun neuzen lang zijn op een forum in vijf seconden laten regelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar hoef je geen expert voor te zijn.
Hee het is 2cv waar je op reageert, nuance in uitspraken is voor hem nog niet bedachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 04:46 schreef Dingest het volgende:
Gast![]()
Je kunt ook gewoon uit je nek gaan lullen, doen alsof je het hele project en de constructie van binnen en buiten kent en weet waar de ingenieurs en bouwkundige jaren mee bezig zijn geweest én ze dat dan nog even corrigeren. Nogal makkelijk om even uit te wijzen wat beter had gekund als je op een heel select feit afgaat - namelijk alleen dat het een rechte hoek is - en de rest van (deze specifieke) tunnelbouw gemakshalve negeert. Genoeg mogelijke technische of financiële beperkingen waar jij geen weet van hebt waardoor de 'common sense' oplossing niet haalbaar is, of misschien zelfs dat besloten is dat deze situatie veiliger is dan het met een flauw hoek. Hoe kortzichtig kun je zijn door alleen te zeggen 'een bergmuur frontaal raken is hard, dus ik weet het beter'?
Ik verwacht niet dat ze het gaan corrigeren. Dan moet de hele tunnel dicht. Daarbij is het wellicht achteraf moeilijk of onmogelijk om te implementeren en de kans dat zoiets nog eens gebeurt klein. En voor dit ongeluk heb ik ook nooit gedacht 'hee, die wanden haaks op de rijrichting, dat is levensgevaarlijk'. Maar als ze slim zijn zetten ze dat soort wanden bij nieuwe tunnels onder een hoek van 30º t.o.v. de rijrichting.quote:Op donderdag 15 maart 2012 04:46 schreef Dingest het volgende:
Gast![]()
Je kunt ook gewoon uit je nek gaan lullen, doen alsof je het hele project en de constructie van binnen en buiten kent en weet waar de ingenieurs en bouwkundige jaren mee bezig zijn geweest én ze dat dan nog even corrigeren. Nogal makkelijk om even uit te wijzen wat beter had gekund als je op een heel select feit afgaat - namelijk alleen dat het een rechte hoek is - en de rest van (deze specifieke) tunnelbouw gemakshalve negeert. Genoeg mogelijke technische of financiële beperkingen waar jij geen weet van hebt waardoor de 'common sense' oplossing niet haalbaar is, of misschien zelfs dat besloten is dat deze situatie veiliger is dan het met een flauw hoek. Hoe kortzichtig kun je zijn door alleen te zeggen 'een bergmuur frontaal raken is hard, dus ik weet het beter'?
Oud nieuws.quote:
ben je nu helemaal niet meer verzekerd?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:32 schreef 2cv het volgende:
Overigens heb ik gelukkig geen dubbele ziektekostenverzekering (meer). Dat scheelt me ±¤150,- per maand
Ik verwacht wél dat ze het gaan corrigeren, het zou wel héél erg onbeschoft zijn tegenover de slachtoffers en nabestaanden als ze zelfs nádat het kalf verdronken is, de put niet dempen.. Tevens is het voor zover ik zag. best een easy fix.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze het gaan corrigeren. Dan moet de hele tunnel dicht. Daarbij is het wellicht achteraf moeilijk of onmogelijk om te implementeren en de kans dat zoiets nog eens gebeurt klein. En voor dit ongeluk heb ik ook nooit gedacht 'hee, die wanden haaks op de rijrichting, dat is levensgevaarlijk'. Maar als ze slim zijn zetten ze dat soort wanden bij nieuwe tunnels onder een hoek van 30º t.o.v. de rijrichting.
Mijn idee, mijn laatst gekochte fiets was een jaar of 15 geleden, voor de heb, omdat ik geld zat had, en het ding is doodgemarteld door de elementen, en ik denk dat er in totaal nog geen 25 km op gereden isquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
ik schrijf bij 85 meter het idee van de fiets al af. Laat staan 85km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |