Hee het is 2cv waar je op reageert, nuance in uitspraken is voor hem nog niet bedachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 04:46 schreef Dingest het volgende:
Gast![]()
Je kunt ook gewoon uit je nek gaan lullen, doen alsof je het hele project en de constructie van binnen en buiten kent en weet waar de ingenieurs en bouwkundige jaren mee bezig zijn geweest én ze dat dan nog even corrigeren. Nogal makkelijk om even uit te wijzen wat beter had gekund als je op een heel select feit afgaat - namelijk alleen dat het een rechte hoek is - en de rest van (deze specifieke) tunnelbouw gemakshalve negeert. Genoeg mogelijke technische of financiële beperkingen waar jij geen weet van hebt waardoor de 'common sense' oplossing niet haalbaar is, of misschien zelfs dat besloten is dat deze situatie veiliger is dan het met een flauw hoek. Hoe kortzichtig kun je zijn door alleen te zeggen 'een bergmuur frontaal raken is hard, dus ik weet het beter'?
Ik verwacht niet dat ze het gaan corrigeren. Dan moet de hele tunnel dicht. Daarbij is het wellicht achteraf moeilijk of onmogelijk om te implementeren en de kans dat zoiets nog eens gebeurt klein. En voor dit ongeluk heb ik ook nooit gedacht 'hee, die wanden haaks op de rijrichting, dat is levensgevaarlijk'. Maar als ze slim zijn zetten ze dat soort wanden bij nieuwe tunnels onder een hoek van 30º t.o.v. de rijrichting.quote:Op donderdag 15 maart 2012 04:46 schreef Dingest het volgende:
Gast![]()
Je kunt ook gewoon uit je nek gaan lullen, doen alsof je het hele project en de constructie van binnen en buiten kent en weet waar de ingenieurs en bouwkundige jaren mee bezig zijn geweest én ze dat dan nog even corrigeren. Nogal makkelijk om even uit te wijzen wat beter had gekund als je op een heel select feit afgaat - namelijk alleen dat het een rechte hoek is - en de rest van (deze specifieke) tunnelbouw gemakshalve negeert. Genoeg mogelijke technische of financiële beperkingen waar jij geen weet van hebt waardoor de 'common sense' oplossing niet haalbaar is, of misschien zelfs dat besloten is dat deze situatie veiliger is dan het met een flauw hoek. Hoe kortzichtig kun je zijn door alleen te zeggen 'een bergmuur frontaal raken is hard, dus ik weet het beter'?
Oud nieuws.quote:
ben je nu helemaal niet meer verzekerd?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:32 schreef 2cv het volgende:
Overigens heb ik gelukkig geen dubbele ziektekostenverzekering (meer). Dat scheelt me ±¤150,- per maand
Ik verwacht wél dat ze het gaan corrigeren, het zou wel héél erg onbeschoft zijn tegenover de slachtoffers en nabestaanden als ze zelfs nádat het kalf verdronken is, de put niet dempen.. Tevens is het voor zover ik zag. best een easy fix.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze het gaan corrigeren. Dan moet de hele tunnel dicht. Daarbij is het wellicht achteraf moeilijk of onmogelijk om te implementeren en de kans dat zoiets nog eens gebeurt klein. En voor dit ongeluk heb ik ook nooit gedacht 'hee, die wanden haaks op de rijrichting, dat is levensgevaarlijk'. Maar als ze slim zijn zetten ze dat soort wanden bij nieuwe tunnels onder een hoek van 30º t.o.v. de rijrichting.
Mijn idee, mijn laatst gekochte fiets was een jaar of 15 geleden, voor de heb, omdat ik geld zat had, en het ding is doodgemarteld door de elementen, en ik denk dat er in totaal nog geen 25 km op gereden isquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
ik schrijf bij 85 meter het idee van de fiets al af. Laat staan 85km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |