Oh men...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Bekende Emmeloorders
Hilbrand Nawijn: Voormalig Tweede-Kamerlid, voorrmalig minister
Dat is waarschijnlijk het mist negatieve qua publiciteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Bekende Emmeloorders
Hilbrand Nawijn: Voormalig Tweede-Kamerlid, voorrmalig minister
de waarheidquote:
Bied ¤400,- inclusief verzenden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Ik vroeg me af of ik hier misschien om advies kan vragen hoeveel ik moet bieden voor een tweedehands auto die ik op het oog heb?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bied ¤400,- inclusief verzenden.
Daar heb je zeker een goeie deal aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef VKV het volgende:
[..]Goed idee, ik wil ook graag een grote strik eromheen
Voor vragen betreffende het oog wende men zich tot de opticien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Ik vroeg me af of ik hier misschien om advies kan vragen hoeveel ik moet bieden voor een tweedehands auto die ik op het oog heb?
Join the club; ik blaf af en toe nog steeds als een debiel, al wordt het wel wat minder qua frequentie. Mag ook wel na ruim 4 wekenquote:
Dat kan, moeten we wel wat meer info hebben me dunktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Arme katten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Join the club; ik blaf af en toe nog steeds als een debiel, al wordt het wel wat minder qua frequentie. Mag ook wel na ruim 4 weken
Dat blaffen vinden ze niet erg, en dat debiele zijn ze al aardig aan gewendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |