Wat denk je zelf? Zoveel moeite ga ik er niet in steken hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het donkerblauwe vermoeden dat je de muts in kwestie ook al gebeld hebt ?
Sja, ik had het wel gedaan. Al is het maar om de muts te stangen.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zoveel moeite ga ik er niet in steken hoor.
Cherso?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, ik zal zometeen ff een vakantie boeken
Vakantie boek je niet. Tent in je auto mikken en gáán !quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, ik zal zometeen ff een vakantie boeken
False.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vakantie boek je niet. Tent in je auto mikken en gáán !
Je gaat er vanuit dat 2cv ooit buiten Fryslan op fakansje gaatquote:
Ik kom ook ut Fryslânquote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat 2cv ooit buiten Fryslan op fakansje gaat
En wat wil je dat wij er aan doen?quote:
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunningerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij er aan doen?
Sja, ik heb toch echt 3,5 week met die gare BX van mij door Frankrijk gecrosst. En Frankrijk is niet een plaats in Fryslân.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoor je dat. Je bent een hoax!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu heb ik nog meer medelijden. Heb je een gironummer waar we op kunnen storten? Of hulpgoederen oid?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunninger. Ben geboren in Grunn
Jij kent 2cv nog niet oelewapperquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunninger. Ben geboren in Grunn
frankrijk is dan ook ongeveer net zo erg als vriesland, het volk is er ook akelig arrogantquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, ik heb toch echt 3,5 week met die gare BX van mij door Frankrijk gecrosst. En Frankrijk is niet een plaats in Fryslân.
Ik deed mijn best. Ik vermoed dat dat gewaardeerd werd waardoor ze (minder) arrogant deden. Dat is de enige reden die ik kan verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef Paladijn het volgende:
Omdat die andere mensen wel arrogante Fransozen tegenkomen?
Sprak je Frans?
Maar in de Elzas zijn het halve duitsersquote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn ervaring met Fransen is juist tegenovergesteld. Vriendelijk, netjes en open. Wel proberen om zelf een woordje Frans te praten want met Engels kom je niet ver.
En de levensstijl is geweldig. Pain, vin et Boursin
Parijs is dan weer totaal anders dan de Elzas oid. Dat moet gezegd worden.
Dat is waar, maar ze weten wel wat kwaliteit van het leven is. Een beetje net als Belgen, maar dan met een IQ hoger dan hun schoenmaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar in de Elzas zijn het halve duitsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |