Toen was ik er nog niet.quote:
In mijn tijd had je niet eens van die tech zooi, ik had een soort zwart blok, dat was elektrisch aangedreven via een draad. En volgens mij was de rails idd blauw.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Te modern om mijn 'ouderwetse' LEGO trein mee uit breiden in elk geval
Zouden ze daar wel op tijd aankomen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Een NS VIRM-4 van Lego
Zelfmoordpogingen kunnen veel sneller worden opgeruimd. Mja zodra de trein ontspoort knikkert 'ie van de tafel af en dat kan flink vertraging opleveren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zouden ze daar wel op tijd aankomen?
Je klikt de stukjes in elkaar en rijden maar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zelfmoordpogingen kunnen veel sneller worden opgeruimd. Mja zodra de trein ontspoort knikkert 'ie van de tafel af en dat kan flink vertraging opleveren.
nostalgiequote:
Ik koop ze van je. Nostalgiequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben nog heel veel lego. Ze hebben laatst nog een paar kilo weg gedaan geloof ik. Maar dan hebben we nog steeds een grote bak vol.
schande.. dat soort speelgoed moet je koesterenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben nog heel veel lego. Ze hebben laatst nog een paar kilo weg gedaan geloof ik. Maar dan hebben we nog steeds een grote bak vol.
Bedankt voor de tip ! De helicopter is verleidelijk. Maar eigelijk ben ik op zoek naar een VW-bus voor >¤100,- inclusief verzenden en pneumatische cilindertjes die niet lekken en soepel lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
2CV : [TK] Lego trein en technic helicopter volledig in doos
Hoe bedoel je 'weg gedaan' ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Is een Flappie zonder flappies ook een Flappie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:04 schreef Anne het volgende:
Ik moest lachen![]()
.
flappie doodgetrapt door camera man
ga je van het zomer naar Denemarken? lekker naar Legolandquote:
En het risico lopen dat ik 2CV tegenkom? neeeehhquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:08 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je van het zomer naar Denemarken? lekker naar Legoland
ohja te dicht bij Vriesland en Gruningenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En het risico lopen dat ik 2CV tegenkom? neeeehh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |