Wegens interesse in andere sets verkoop ik deze twee Lego sets (foto's zijn van Internet):
Lego 4511 - High speed train (9V)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieLego 8068 - Rescue Helicopter (technic)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieIk heb beiden enkel één maal opgebouwd. Beiden zijn volledig compleet met doos, boekjes en volgens mij ook plastic zakjes. De stickers zijn geplakt, maar wel op de correcte plek waar ze horen.
De dozen zien er ietwat gebruikt uit, dit komt omdat ik ze in Frankrijk had gekocht en ze daar soms wat minder netjes in de winkel liggen.
Richtprijs trein: 80 euro
Richtprijs helicopter: 25 euro
Bij aanschaf beide is een combinatieprijs mogelijk.
Ophalen mogelijk @ Nieuwegein, Veenendaal of Arnhem
Verzending is ook geen enkel probleem!