quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Lapo, wat een frikandel op wielenquote:
Op het circuit veegt ie zijn reet af met jouw ZeeBeeErquote:
Op mijn klapjap klinkt alles kutquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op het circuit veegt ie zijn reet af met jouw ZeeBeeEr
Je mag ook een nieuwe 750 proberen; gaat hem ook niet wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:57 schreef densmee het volgende:
[..]nou nou een cbr van 900 euro
buiten het asfalt rijdt ik hem stront voor de ogen met mijn snuzuki
en wij maar wachten Dat is niet netjesquote:
Ja doei. Het echte leven (en dus de afwas) gaat voorquote:Op maandag 12 maart 2012 07:30 schreef lipje het volgende:
[..]
en wij maar wachten Dat is niet netjes
Bij mij ook, maar dit was extreem.quote:
Sorryquote:Op maandag 12 maart 2012 07:30 schreef lipje het volgende:
[..]
en wij maar wachten Dat is niet netjes
Ik zal ze voortaan effe voorbeluisteren op Anne d'r PC, daar hangt mijn 2.1 setje aanquote:
Stomme doosquote:Je hebt de afgelopen 5½ maand niet gebeld en geen sms verstuurd met je Simyo telefoonnummer <knip>. Als je zes maanden geen gebruik maakt van je nummer, gaan we ervan uit dat je geen klant meer wil zijn van Simyo en sluiten we je nummer af. Zie artikel 1:4 van de Algemene Voorwaarden.
Afsluiten van je telefoonnummer is definitief, activeren is daarna niet meer mogelijk en je beltegoed komt volgens de algemene voorwaarden te vervallen. Mocht je een negatief saldo hebben, dan blijft de betalingsverplichting aan Simyo bestaan.
Over een twee weken is het over.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme doos. Ik heb haar meer dan een maand geleden al een berichtje gestuurd via Facebook dat ze op mijn e-mailadres een abonnement heeft opgevraagd. Krijg je een reactie "hoezo?" terug, dus nogmaals uitgelegd, hoor je er niks meer van. Maar ondertussen krijg ik wel alle inloggegevens en dus dit soort mailtjes toegestuurd.
Ze zoekt het maar uit. Ik heb mijn best gedaan.
kan je niet via de website een bulk sms versturen?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme doos. Ik heb haar meer dan een maand geleden al een berichtje gestuurd via Facebook dat ze op mijn e-mailadres een abonnement heeft opgevraagd. Krijg je een reactie "hoezo?" terug, dus nogmaals uitgelegd, hoor je er niks meer van. Maar ondertussen krijg ik wel alle inloggegevens en dus dit soort mailtjes toegestuurd.
Dan pleur je de Fellali toch op de keien?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja zo een auto wil ik dus hebben!
Of een westfield
maar ja, geen stalling he
heeft je baas geen ruimte over in het magazijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja zo een auto wil ik dus hebben!
Of een westfield
maar ja, geen stalling he
Is geen kloon, aangezien Lotus de rechten aan Caterham heeft verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:26 schreef lipje het volgende:
Lotuskloon.... jammer
wel een leuk scheurbakkie
Het is dus niet repliceren, aangezien zij de rechtmatige eigenaar van het model zijn. Het is dus geen kloon.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Paladijn het volgende:
Kloon zegt weinig over rechten, ongeacht wie wie nou betaald om het model te mogen repliceren, het blijft een kloon
Cassandra?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik jou een keer tegenkom zal ik ook toeteren en seinen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Het toeteren en seinen op de weg is ook weer begonnen. Komt zeker door het mooie weer![]()
. Schiet het testosteron zeker omhoog.
Toeteren en seinen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Het toeteren en seinen op de weg is ook weer begonnen. Komt zeker door het mooie weer![]()
Niet omdat je nog grootlicht voert om maar iets te noemen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Of te zichtbaar en daarom reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Misschien waren Anne's eigen koplampen kapot.
Oh ik had er gisteren ook eentje, een opgefokte tokkie opa in een Daewoo kadettquote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Weinig verhullende koplampen, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of te zichtbaar en daarom reactie.
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Niet omdat je nog grootlicht voert om maar iets te noemen?
Bij mij zijn het vrijwel alleen maar vrachtwaggels en bestelbussies.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:15 schreef blup het volgende:
[..]
Oh ik had er gisteren ook eentje, een opgefokte tokkie opa in een Daewoo kadett.
Sjongejonge, rijden met grootlicht, mistlampen aan en een loshangende bumper en kapotte lampjes en mevrouw denkt dat iedereen seint omdat ze er zo leuk uitzietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.
Da's sinds ik blond ben.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het is dus niet repliceren, aangezien zij de rechtmatige eigenaar van het model zijn. Het is dus geen kloon.
Ik heb het donkerblauwe vermoeden dat je de muts in kwestie ook al gebeld hebt ?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Genoeg ruimte maar dat gaat nooit mogenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft je baas geen ruimte over in het magazijn?
Wat denk je zelf? Zoveel moeite ga ik er niet in steken hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het donkerblauwe vermoeden dat je de muts in kwestie ook al gebeld hebt ?
Sja, ik had het wel gedaan. Al is het maar om de muts te stangen.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zoveel moeite ga ik er niet in steken hoor.
Cherso?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, ik zal zometeen ff een vakantie boeken
Vakantie boek je niet. Tent in je auto mikken en gáán !quote:Op maandag 12 maart 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, ik zal zometeen ff een vakantie boeken
False.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vakantie boek je niet. Tent in je auto mikken en gáán !
Je gaat er vanuit dat 2cv ooit buiten Fryslan op fakansje gaatquote:
Ik kom ook ut Fryslânquote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat 2cv ooit buiten Fryslan op fakansje gaat
En wat wil je dat wij er aan doen?quote:
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunningerquote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij er aan doen?
Sja, ik heb toch echt 3,5 week met die gare BX van mij door Frankrijk gecrosst. En Frankrijk is niet een plaats in Fryslân.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoor je dat. Je bent een hoax!quote:Op maandag 12 maart 2012 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nu heb ik nog meer medelijden. Heb je een gironummer waar we op kunnen storten? Of hulpgoederen oid?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunninger. Ben geboren in Grunn
Jij kent 2cv nog niet oelewapperquote:Op maandag 12 maart 2012 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat Friezen nooit buiten Friesland komen: hoax. Oh, en ben trouwens een Grunninger. Ben geboren in Grunn
frankrijk is dan ook ongeveer net zo erg als vriesland, het volk is er ook akelig arrogantquote:Op maandag 12 maart 2012 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, ik heb toch echt 3,5 week met die gare BX van mij door Frankrijk gecrosst. En Frankrijk is niet een plaats in Fryslân.
Ik deed mijn best. Ik vermoed dat dat gewaardeerd werd waardoor ze (minder) arrogant deden. Dat is de enige reden die ik kan verzinnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:29 schreef Paladijn het volgende:
Omdat die andere mensen wel arrogante Fransozen tegenkomen?
Sprak je Frans?
Maar in de Elzas zijn het halve duitsersquote:Op maandag 12 maart 2012 19:31 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn ervaring met Fransen is juist tegenovergesteld. Vriendelijk, netjes en open. Wel proberen om zelf een woordje Frans te praten want met Engels kom je niet ver.
En de levensstijl is geweldig. Pain, vin et Boursin
Parijs is dan weer totaal anders dan de Elzas oid. Dat moet gezegd worden.
Dat is waar, maar ze weten wel wat kwaliteit van het leven is. Een beetje net als Belgen, maar dan met een IQ hoger dan hun schoenmaat.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar in de Elzas zijn het halve duitsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
het is 2Cv, waarom vraag je je af waarom ie er een topic over opent.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zou je een topic over die neanderthalers willen openen
Niet grappig zonder oneliners van Hans Kraaij Jr.quote:
nee helaas moet ik daarmee arbeidenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:21 schreef 2cv het volgende:
Allemaal gekocht voor 1 experimentje met een ouwe trekhaak ?
Dan weet ik al wat er het eerste deaud gaatquote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef densmee het volgende:
eigenlijk zo iets op de sloop halen
[ afbeelding ]
en zo iets met een stuk koker waar dan een gat inzit voor een zware d sluiting
[ afbeelding ]
ik denk dat hij gewoon die hele kop opentrektquote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan weet ik al wat er het eerste deaud gaat
ge komt maar kijke denk, ik een hele hoop regelen en het dan verrekke om effekes te kome kijkequote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat de boutgaten van de koppeling uitscheuren.
Hoe dan ook: film het, fotografeer het, meet het, teken het uit en laat ons zoveel mogelijk meegenieten.
weet ik nog niet, eerst maar eens spullen regelen en dan een keer tijd maken tijdens het werk en dan maar zienquote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef 2cv het volgende:
Wanneer en waar is het ? Als ik tijd heb enzo kom ik even langs.
haha mijn ouders zijn verhuist naar friesland. Maar we wonen nog steeds op de grens met groningen. (surhuisterveen). En dat van dat Friezen.nooit buiten Friesland komen was algemeen bedoeld:pquote:Op maandag 12 maart 2012 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij kent 2cv nog niet oelewapper
Wat doe je als Grinser in Fryslan trouwens? De meeste mensen volgen de omgekeerde route
God wat sneu.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.
Da's sinds ik blond ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
ik spreek gewoon Nederlands. Versta prima Fries en Gronings. Spreek het niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Wacht maar tot je met randstedelingen gaat werken
Kom maar naar ons toe voor overleg, dat is dichterbij.
Groningen? Daar wonen alleen maar boeren.
Wat vreemd, je hebt helemaal geen accent.
Vooroordeel over randstedelingen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Paladijn het volgende:
Wacht maar tot je met randstedelingen gaat werken
Kom maar naar ons toe voor overleg, dat is dichterbij.
Groningen? Daar wonen alleen maar boeren.
Wat vreemd, je hebt helemaal geen accent.
Oh men...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Bekende Emmeloorders
Hilbrand Nawijn: Voormalig Tweede-Kamerlid, voorrmalig minister
Dat is waarschijnlijk het mist negatieve qua publiciteit.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef Paladijn het volgende:
Bekende Emmeloorders
Hilbrand Nawijn: Voormalig Tweede-Kamerlid, voorrmalig minister
de waarheidquote:
Bied ¤400,- inclusief verzenden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Ik vroeg me af of ik hier misschien om advies kan vragen hoeveel ik moet bieden voor een tweedehands auto die ik op het oog heb?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bied ¤400,- inclusief verzenden.
Daar heb je zeker een goeie deal aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:04 schreef VKV het volgende:
[..]Goed idee, ik wil ook graag een grote strik eromheen
Voor vragen betreffende het oog wende men zich tot de opticien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Ik vroeg me af of ik hier misschien om advies kan vragen hoeveel ik moet bieden voor een tweedehands auto die ik op het oog heb?
Join the club; ik blaf af en toe nog steeds als een debiel, al wordt het wel wat minder qua frequentie. Mag ook wel na ruim 4 wekenquote:
Dat kan, moeten we wel wat meer info hebben me dunktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:01 schreef VKV het volgende:
Hoi,
Arme katten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Join the club; ik blaf af en toe nog steeds als een debiel, al wordt het wel wat minder qua frequentie. Mag ook wel na ruim 4 weken
Dat blaffen vinden ze niet erg, en dat debiele zijn ze al aardig aan gewendquote:
Dus? Je kunt ook 1300 lappen voor die Carisma en 2 maanden later daar ook 500 euro in moeten steken. Garantie dat je er geen problemen en kosten aan krijgt heb je nooit bij een gebruikte auto, helemaal niet in deze prijsklassequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat mij er meer om dat ik niet nu 500/600 betaal en een auto denk te hebben waar ik achteraf nog meer aan kwijt ben.
Maar misschien ff langs een garage ja.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dus? Je kunt ook 1300 lappen voor die Carisma en 2 maanden later daar ook 500 euro in moeten steken. Garantie dat je er geen problemen en kosten aan krijgt heb je nooit bij een gebruikte auto, helemaal niet in deze prijsklasse
Bij een MTB kan ik zo het voorwiel eruit halenquote:
Er staat hier in de buurt een Opel Corsa 1.4i voor ongeveer 1500 euro aangeboden. Bouwjaar 1997, bijna 130.000 km op de teller. Volgens de verkoper in goede staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan, moeten we wel wat meer info hebben me dunkt
zelfs de letters op de wielen zijn geelquote:
Nekschot geven?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij er aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Kreeg een stadsfiets met uitstekend wiel in de AX. Dan moet een MTB waar je het voorwiel zo uit kan halen naar mijn idee best in een 323 passen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een MTB kan ik zo het voorwiel eruit halenEn het frame is veel kleiner. Maar hij is wel kleiner dan een carisma.
Ik kan dat wel ff gaan proberen morgen oidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kreeg een stadsfiets met uitstekend wiel in de AX. Dan moet een MTB waar je het voorwiel zo uit kan halen naar mijn idee best in een 323 passen.
Als ik het goed begrijp een neue Auspuff?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregenIk heb een cadeautje gekregen
!
Een brrpfrpruttlebroembrom voor de brommert, van SD-tje. En hij zit er al op ook
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp een neue Auspuff?
een blerpijp?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregenIk heb een cadeautje gekregen
!
Een brrpfrpruttlebroembrom voor de brommert, van SD-tje. En hij zit er al op ook
.
Op zich zijn ze wel degelijk, zwakke punt is alleen roest voor zover ik weet, belangrijkste punten zijn de dorpels en de veerschotels achter. 1500 is een redelijke prijs, áls hij verder hard en netjes is en goed onderhouden. Vraag bonnen en rekeningen van onderhoud..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef VKV het volgende:
[..]
Er staat hier in de buurt een Opel Corsa 1.4i voor ongeveer 1500 euro aangeboden. Bouwjaar 1997, bijna 130.000 km op de teller. Volgens de verkoper in goede staat.
Vraag me af of dit een degelijke auto is of dat ik straks met allerlei onverwachte kosten zit. Ik ben bekend met de distributieriem, maar misschien zijn er met betrekking tot deze auto nog bepaalde aandachtspunten.
Verder vraag ik me af of de prijs passend is of dat ik, mocht ik over willen gaan tot de aanschaf, (veel) lager moet bieden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Een achterom/steeg achter je huis die niet afgesloten is, daar is de gemeente toch verantwoordelijk voor?Mja, óf de woningstichting/verhuurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |