Haha. Komt wel wat van terecht binnen het tv-wereldje dacht ik zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Die Oh Oh Cherso figuren kunnen ze ook beter direct een spuitje geven. No way in hell dat die nog ergens aan de bak komen in de toekomst.
Ik zou het verschil niet zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ze mogen het RTL Nieuws presenteren.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ze mogen het RTL Nieuws presenteren.
quote:Michael van der Plas, de verloofde van Barbie, werd geconfronteerd met zijn eigen scheldpartijen en schrok daar flink van. De twee worden gevolgd voor hun realityserie Barbie's Bruiloft.
Barbie, bekend als Samantha de Jong, en Michael trouwen op 1 april. De aanloop wordt gevolgd door RTL en ruzies tussen de twee worden niet overgeslagen. 'Ik ben me rot geschrokken van mijn scheldpartijen', heeft Michael laten weten aan RTL Boulevard.
'Ik ga er bij RTL en Eyeworks werk van maken om daar bliepjes van te maken.' De scheldpartijen zijn geen goed voorbeeld voor zijn 6-jarige zoontje en het kindje dat het stel samen verwacht.
Barbie's Bruiloft wordt over twee weken uitgezonden op RTL 5.
Zou hij ondernemersbloed hebben?quote:
ies koltoerquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
Gaan we het hier nu over paupers uit een domme realityserie hebben?
De regering?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
Gaan we het hier nu over paupers uit een domme realityserie hebben?
Ook na hun dood draaien die linkschmensen nog...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef remlof het volgende:
Bosma's linkse opa draait zich om in z'n graf.
Laat 't er wel zelf poetsen hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef betyar het volgende:
Zo mijn vrouw is ook weer tevreden, een mooi zilversetje van oma gekregen.
quote:
Is het wel eens bij u opgekomen dat in die Opatijd, links nog opkwam voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik ben uitgenodigd om in het studentenpanel te zitten dat fungeert als jury op het nieuwe boekje van Jan Jaap de Ruiter ('De ideologie van de PVV'). Dat is overigens de kerel die een tien gaf voor die PVV-scriptie.
Als ik trouwens af moet gaan op z'n citaten van Martin Bosma's Schijn-elite van de valse munters, dan heeft laatstgenoemde wel een bijzonder verwrongen wereldbeeld. Opvallend is wel dat hij (Martin Bosma) z'n linkse verleden wel enigszins koestert, maar tegelijkertijd zoveel mogelijk zaken wegzet als kwaadaardig en links. Maar z'n linkse opa was dat dan weer niet.
Ik denk dat de PVV met links de progressieve partijen bedoelt. Even zonder geouwehoer, de PVV begint een aardig conservatief linkse partij te worden en met het huidige succes van de SP wordt het misschien maar tijd dat de links- en rechtsliberalen gaan verenigen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik ben uitgenodigd om in het studentenpanel te zitten dat fungeert als jury op het nieuwe boekje van Jan Jaap de Ruiter ('De ideologie van de PVV'). Dat is overigens de kerel die een tien gaf voor die PVV-scriptie.
Als ik trouwens af moet gaan op z'n citaten van Martin Bosma's Schijn-elite van de valse munters, dan heeft laatstgenoemde wel een bijzonder verwrongen wereldbeeld. Opvallend is wel dat hij (Martin Bosma) z'n linkse verleden wel enigszins koestert, maar tegelijkertijd zoveel mogelijk zaken wegzet als kwaadaardig en links. Maar z'n linkse opa was dat dan weer niet.
Als de linkse en rechtse liberalen zich verenigen, dan gaan alle liberalen de oppositie in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV met links de progressieve partijen bedoelt. Even zonder geouwehoer, de PVV begint een aardig conservatief linkse partij te worden en met het huidige succes van de SP wordt het misschien maar tijd dat de links- en rechtsliberalen gaan verenigen.
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Is het wel eens bij u opgekomen dat in die Opatijd, links nog opkwam voor Henk en Ingrid.
Juist, diezelfde Henk en Ingrid waar de PVV nu voor staat.
De kwaadaardigheid is er bij links ingeslopen rond de tijd dat de grote Drees uit het bolwerk stapte. Daarna kwam het echte linkse baantjesjagen pas echt van de grond.
Zie de resultaten in de verpauperde grotere steden.
Zeg dat maar tegen de VVDquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
Liberaal zijn is het nieuwe politiek correct zijn tegenwoordig.
Lijkt me dan een goede gelegenheid om de liberale revolutie te beginnen. Tijd voor wat spierballen, we laten ons toch niet commanderen door dictators.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de linkse en rechtse liberalen zich verenigen, dan gaan alle liberalen de oppositie in.
Ik zie het als voor jezelf opkomen, en tenminste nog enig respect hebben voor je eigen vrijheid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
Dubbelop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
Je post hiervoor wilde je nog onze democratie omver werpen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zie het als voor jezelf opkomen, en tenminste nog enig respect hebben voor je eigen vrijheid.
Je hebt het ene nog amper bekeken of de volgende doemt alweer op.quote:PvdA-burgemeesters zijn als rode wijn-vlekken op een stoel met velours stoffering: die krijg je er nooit meer uit. Zie Wolfsen, Aleid. Maar ook Cornelis, Wim te Gouda. OK, die gaat met pensioen in juli, maar daar heeft hij - op kosten van de Goudse burger - al een ruim voorschot op genomen met 16 door de gemeente betaalde snoepreisjes naar Ghana om een handeltje in plasticflessentrekkerij op te zetten en tussendoor de bouwvorderingen van zijn vakantiewoning aldaar te checken, terwijl in zijn eigen stad clowns Knoef & Tomaat door Marokkaanse reljeugd tegen rijdende bussen aangesmeten werden. Of zoiets. Rapporten van KPMG en Berenschot oordeelden vernietigend, maar omdat hij toch weggaat mocht hij, in een vlaag van lokaalpolitieke logica van de gemeenteraad gewoon aanblijven. Wim moest wel zijn Ghana-portefeuille inleveren, alle banden tussen zijn vakantievilla en de falende plasticfabriek doorsnijden én beloven dat hij uit Afrika weg zou blijven tot zijn pensioen. Tot juli dus. Het is nu februari. En raad eens wie er vorige week in Ghana werd gespot om politiek te bedrijven in zusterstad handelsproject Elmina? Juist. Burgemeester Wim. Geschonden afspraak nummer 1. Wat hij ging doen? Even de verliesmakende gemeentelijke plasticfabriek verkopen. Terwijl hij die portefeuille had ingeleverd, dus geschonden afspraak nummer 2. Maar ja. Hij kent toevallig de koper: VanHold Constructions, aandeelhouder in de fabriek. En wat denkt u bij het woord 'constructions'? Inderdaad. Geschonden afspraak nummer 3: diezelfde VanHold BOUWDE OOK DE VILLA VAN WIM. En koopt nu dus de verliesfabriek voor een paar Afrikaanse grijpstuivers. Gokje: de luxe inbouwkeuken voor zijn villa krijgt Wim cadeau. Voor zijn pensioen. Mooie afspraak, toch?
Tijd voor een opvoedende tik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
En terecht, democratieTijd voor een update.
Onze burgemeester is zo fijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef 3-voud het volgende:
Wat zijn die PvdA'ers er toch voor het gewone arbeidersvolk...
[..]
Je hebt het ene nog amper bekeken of de volgende doemt alweer op.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rnelis_gouda_is.html
Goed stuk. Trouwens.
Snap jij het wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je post hiervoor wilde je nog onze democratie omver werpen.
Ja, echt een geweldig stuk. Daar kunnen de grote denkers nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef 3-voud het volgende:
Wat zijn die PvdA'ers er toch voor het gewone arbeidersvolk...
[..]
Je hebt het ene nog amper bekeken of de volgende doemt alweer op.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rnelis_gouda_is.html
Goed stuk. Trouwens.
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, echt een geweldig stuk. Daar kunnen de grote denkers nog een puntje aan zuigen.
Gelukkig komt het alleen bij de PvdA voor: http://www.google.com/search?q=vvd+burgemeester+opspraakquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.
Je eigen artikelen als bron gebruiken. Jaja, petje af hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.
Wikipedia is de oorsprong van alle feiten op het internet. Ook dit heb ik van Wikipedia.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Want bronnen hebben stelt iets voor tegenwoordig op het internet.
Oh vast. Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an. Helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig komt het alleen bij de PvdA voor: http://www.google.com/search?q=vvd+burgemeester+opspraak
Alle Kretenzers zijn leugenaars, zei de Kretenzer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wikipedia is de oorsprong van alle feiten op het internet. Ook dit heb ik van Wikipedia.
Heb je die ook gelezen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je eigen artikelen als bron gebruiken. Jaja, petje af hoor.
Wat bazel je nou weer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh vast. Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an. Helaas.
Als het niet lukt moet je het langzaam hardop lezen.quote:
Uiteraard. Nog meer verwijzingen naar eigen artikelen. Oh ja, en zo nu en dan een linkje naar een Elsevier of Telegraaf. Driewerf hoera voor dit journalistieke hoogstandje.quote:
Dit is een cirkelredenatie; geen schijnbare tegenstrijdigheid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle Kretenzers zijn leugenaars, zei de Kretenzer.
Dat deed ik en er klopt geen ruk van je zin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het niet lukt moet je het langzaam hardop lezen.
Oja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit is een cirkelredenatie; geen schijnbare tegenstrijdigheid.
Is een prachtige zin. Zo leer nog eens wat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik en er klopt geen ruk van je zin.
"Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an."
Ik heb er op school gezeten in de jaren '90 en vond het toen al een kutdorp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
Stadquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er op school gezeten in de jaren '90 en vond het toen al een kutdorp.
Alsof jij daar verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog meer verwijzingen naar eigen artikelen. Oh ja, en zo nu en dan een linkje naar een Elsevier of Telegraaf. Driewerf hoera voor dit journalistieke hoogstandje.
Nee, helemaal niet 3-voud. Tuurlijk heb ik daar geen verstand van. Net zo min als jij uberhaupt ergens verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt.
Goh verrassend , ik word ook niet elke dag beroofd in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
De Telegraaf geldt niet als goede bron. Wat betreft de Elsevier weet ik het niet...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet 3-voud. Tuurlijk heb ik daar geen verstand van. Net zo min als jij uberhaupt ergens verstand van hebt.
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.quote:
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.
Nou komt het...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?
Oeh mod powers.quote:
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?
Goedzo kerel. Lucht het op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.
Ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.
3-voud trekt het slecht dat iemand die 20 jaar jonger is dan hij succesvoller is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen elkaar?
Jij komt dan ook uit zo'n christen gemeenschap en die komen alleen op zondag buiten opweg naar de kerk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is 3-voud ook journalist?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud trekt het slecht dat iemand die 20 jaar jonger is dan hij succesvoller is.
Nee, daarom.quote:
Spaar me.quote:
Ik ben erg onder de indruk van dit argument, misschien moet je nog wat smileys van het vriendinnen-forum halen om het kracht bij te zetten.quote:
Als dat de algemene standaard zou zijn, kan er enorm bezuinigd worden op kamervragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Telegraaf geldt niet als goede bron. Wat betreft de Elsevier weet ik het niet...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk van dit argument, misschien moet je nog wat smileys van het vriendinnen-forum halen om het kracht bij te zetten.
Ga je het nou opnemen voor zuurvoud ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij bent succesvol? Wie ben je?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waar tegen kunnen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje tegen kunnen nu je een kleurtje hebt.
Ik ben Jan Tromp, nou goed? De tering.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben Jan Tromp, nou goed? De tering.
Je mag best wel genieten van je roem hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, Voorschrift, je weet heus wel dat dit ironie is en dat Lauzi waarschijnlijk wel snapt dat ik het niet serieus bedoelde.
De Telegraaf trekt zich niet eens wat aan van de Raad van Journalistiek, dus ja, het zou de algemene standaard moeten zijn...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als dat de algemene standaard zou zijn, kan er enorm bezuinigd worden op kamervragen.
Je hebt liever dat ik zoals jij halfnaakte jonge dames post? Nah, ben wat realistischer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Wat een kwaliteitsuser is die zuurvoud toch.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waar de Volkskrant haar burelen sloot toen de bezetter zich met de krant begon te bemoeien collaboreerde de Telegraaf vrolijk mee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Telegraaf trekt zich niet eens wat aan van de Raad van Journalistiek, dus ja, het zou de algemene standaard moeten zijn...
Voor welk blad?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
Jou ga ik interviewen tijdens de meet.
Het voordeel is dat de meeste turken nog gevoel voor humor hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef Drugshond het volgende:
Generaliseren kan dan soms weer grappig zijn.
Aansteker vergeten en ik loop naar een Turkse collega. "Hey kutmarrokaan, geef eens even je aansteker".
Wtf ??!!
Na een paar borrels word ik nog interessanter interview-materiaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
Jou ga ik interviewen tijdens de meet.
Dat klopt, ze hebben over het algemeen ook veel zelfspot, het zijn net Britten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het voordeel is dat de meeste turken nog gevoel voor humor hebben.
Weet niet of je Boeken (VPRO) hebt gezien met diegene die Poldermarokkaan had geschreven, maar daar kwam de volgende scene voor (bij de schrijver):quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef Drugshond het volgende:
Generaliseren kan dan soms weer grappig zijn.
Aansteker vergeten en ik loop naar een Turkse collega. "Hey kutmarrokaan, geef eens even je aansteker".
Wtf ??!!
"Sie haben etwas verloren!"quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef waht het volgende:
Duitsers met een gevoel voor humor zijn de beste. Lekker trollen over WOII.
Cohen met een gevoel voor humor vind ik nog wel het leukst.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef waht het volgende:
Duitsers met een gevoel voor humor zijn de beste. Lekker trollen over WOII.
Wij hadden zo een rabbi die appels 'kosher' maakte door er overheen te wrijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Cohen met een gevoel voor humor vind ik nog wel het leukst.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij hadden zo een rabbi die appels 'kosher' maakte door er overheen te wrijven.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Lauzi, nog gefeliciteerd met je maandje FOK! trouwens.
Hij kon vast ook andere dingen kosher wrijvenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij hadden zo een rabbi die appels 'kosher' maakte door er overheen te wrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wij waren katholiek, dus er werd voornamelijk over gegrapt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij kon vast ook andere dingen kosher wrijven
Ik denk dat je in de war bent met de katholieken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij kon vast ook andere dingen kosher wrijven
Vind ik ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bah, wat een smerige smiley blijft dat toch.
Voorschrift stuurt me voortdurend persoonlijke berichten van dergelijke strekking.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bah, wat een smerige smiley blijft dat toch.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Picchia het volgende:
Stel een Cohen zit een anderhalf jaar in de kamer, hoeveel jaar kan een Cohen dan genieten van wachtgeld?Beter dan die 5 maanden van James SharpeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rabbis krijgen dan ook genoeg te zien door bij besnijdenissen aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met de katholieken.
Me dunkt dat een piemel stijf en kosher gewreven makkelijker te besnijden is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rabbis krijgen dan ook genoeg te zien door bij besnijdenissen aanwezig te zijn.
Ik ben blijven zitten in het 3e leerjaar van het gymnasium en derhalve zit ik nu in het 5e leerjaar van het gymnasium. En gezien je geboortedatum kan je stellen dat we bijna even oud zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Studeer jij trouwens? Wij zijn bijna even oud, toch?
LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorschrift stuurt me voortdurend persoonlijke berichten van dergelijke strekking.
Ik zou eerder denken dat hij deze zou gebruiken:quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorschrift stuurt me voortdurend persoonlijke berichten van dergelijke strekking.
Nee, ik zat er naast. Een poos terug is die regeling verandert. Ik weet alleen niet hoe het nu zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Beter dan die 5 maanden van James Sharpe
Dat kan altijd Beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Beter dan die 5 maanden van James Sharpe
Haha, een van mijn opdrachtgevers zit in Gouda, die moet je eens horen ranten over Mocro's. Ook leuk zijn de lijsten meet incidenten, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Kan aan de buurt liggen natuurlijk. Eerst in de kadebuurt en nu in Kort-Haarlem. (jaja, zo heet die wijk)quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, een van mijn opdrachtgevers zit in Gouda, die moet je eens horen ranten over Mocro's. Ook leuk zijn de lijsten meet incidenten, dat zegt al genoeg.
Veel ondernemers klagen over marokkanen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan aan de buurt liggen natuurlijk. Eerst in de kadebuurt en nu in Kort-Haarlem. (jaja, zo heet die wijk)
Ach, wie wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik heb het ook niet zo op Marokkanen, Turken en blabla.
Dat is natuurlijk wel heel generaliserend, maargoed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Of een Hollander van z'n fiets trekken en schreeuwen 'dieses Fahrrad ist gefordert in naaam der Deutschen Weeehrmacht'.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Sie haben etwas verloren!"
-"Was denn?"
"Der Krieg!!11!!11"
Hehe, dat soort grappen inderdaad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Sie haben etwas verloren!"
-"Was denn?"
"Der Krieg!!11!!11"
Adriaan van Dis had de volgende variant tijdens dwdd:quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of een Hollander van z'n fiets trekken en schreeuwen 'dieses Fahrrad ist gefordert in naaam der Deutschen Weeehrmacht'.
Of je maat na het stappen wekken door keiahrd op de deur te rammen en te schreeuwen 'Geschtaaapoooo, aufmachen'
Of in Rottersam vragen 'wo die Altstadt ist'
Ja, dat zijn de betere grappen.
Wat is je woonplaats?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Zeeland het volgende:
HAHAHAHAHA, mijn woonplaats is Wereldnieuws.
I know. Maar toch, teveel slechte ervaringen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel generaliserend, maargoed.
Ik ben zelf volbloed Nederlands, maar heb het ook niet zo op Nederlanders verder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
I know. Maar toch, teveel slechte ervaringen.Ik ben zelf half Iraans, heb het ook niet zo op Iranezen verder.
Waar in Zeeland woont jouw huis?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Zeeland het volgende:
Verdenk jij sommige leden dan van potentiele geweldadigheden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten wij ons zorgen maken voor de 31e?
Dacht dat vrouwen donkere mannen stiekem we'll spannend vonden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Met donkere mannen bedoelen ze meestal negers, geen mengelmoes van geel groen en bruin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen donkere mannen stiekem we'll spannend vonden?
Same here.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf volbloed Nederlands, maar heb het ook niet zo op Nederlanders verder.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Even dit topic opfleuren met wat door politiek geïnspireerde herrie.
Ik vind het zo belachelijk dat ze in de pers nu doen alsof iedereen het wist. Ik werkte in de horeca en daar kwam hij vaak langs met jongens, maar bewijzen kon ik het natuurlijk niet.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
I'm the illegitimate son of god!
Hij staat in een lange traditie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
Vinden jullie Assad niet ook zo'n sympathieke kerel?
Je moet hem nageven, hij onderdrukt z'n volk met stijl en klasse, dat zie je tegenwoordig nog maar zelden.
Nee, maar ik blijf we'll drijven door m'n vette buik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan jij wel zwemmen?
[..]
[ afbeelding ]
Hij is het beste bewijs ervoor dat de moslims die denken dat Israel het grootste probleem is het helemaal mis hebben, het zijn hun eigen leiders die hun dat maar vertellen en vertellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
Vinden jullie Assad niet ook zo'n sympathieke kerel?
Je moet hem nageven, hij onderdrukt z'n volk met stijl en klasse, dat zie je tegenwoordig nog maar zelden.
Dat sowieso, Piet. Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is het beste bewijs ervoor dat de moslims die denken dat Israel het grootste probleem is het helemaal mis hebben, het zijn hun eigen leiders die hun dat maar vertellen en vertellen.
Nee, vanwege dat ze van hun hart geen moordkuil maken.quote:
Je moest een weten hoe Italianen sparenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanwege dat ze van hun hart geen moordkuil maken.
Het zijn geen oppotters zoals die zunige gereformeerden hier.
Israel is ook gaaf, kan niet wachten totdat ze weer een Arabisch leger op hun kloten geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is het beste bewijs ervoor dat de moslims die denken dat Israel het grootste probleem is het helemaal mis hebben, het zijn hun eigen leiders die hun dat maar vertellen en vertellen.
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Bij een verslag wilde ik trouwens op een gegeven moment FOK! als bron gebruiken, medeklasgenoten konden dat niet waarderen, ik citeer: 'Agh, dat zijn allemaal mongolen die daar posten'
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Bij een verslag wilde ik trouwens op een gegeven moment FOK! als bron gebruiken, medeklasgenoten konden dat niet waarderen, ik citeer: 'Agh, dat zijn allemaal mongolen die daar posten'
Ik weet. Hypotheken zijn een zeldzaamheid daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest een weten hoe Italianen sparen
Iblis als bron gebruikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze het over de frontpage hebben, dan geef ik ze geen ongelijk.
Zijn figuren als Paul en porsche1 ook lid van die jostiband?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat ik weer bij de jostiband op m'n triangel mag staan hengsten.
Heb hem een keer live gezien op lowlands, en dat is ook een van de beste concerten die ik heb mee gemaakt. Mijn andere favoriet was van George Clinton in luier in Hilversumquote:
Aaaaah, spaart ie Esso-zegeltjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Kosovo I Serbija, Serbija I Kosovo!
Nee, hij spaarde aanklachten van het Joegoeslavie-tribunaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaaah, spaart ie Esso-zegeltjes?
Je bent op je telefoon online?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen donkere mannen stiekem we'll spannend vonden?
Maar dan wel zonder muur eromheen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik heb liever een blanke man. En een rustig, leuk Nederland.
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol meequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Bullshitboy is geen moslim, hij is een roomblanke racist die zijn best doe mensen een hekel aan moslims aan te praten.
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts… Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
Duitsland wil van streng imago af - nu Nederland nog.
Die muur ga je hard nodig hebben om de naar het buitenland vluchtende Nederlanders tegen te houden, als dit kabinet zo doorgaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder muur eromheen toch?
Duitsland moet gewoon de hele bende in elkaar laten storten, gewoom om te laten zien dat die Zuid Europese landen niks voorstellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts? Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts… Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.
Zijn denkbeelden zijn niet ongebruikelijk, zijn stijl is wel ongebruikelijk voor de gemiddelde moslimimmigrant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol mee
Agossie. En toen ben je maar gevlucht en fascistisch gaan stemmen he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol mee
Dat waren de zelfde 'volksbuurtbewoners' die niet aangepakt werden door de politie 'omdat je maar beter niet door die buurt heen kon fietsen' , al was het alleen omdat de (broer van de) vader van dat 'rotjoch' dat je in elkaar getrapt had de politieagent was waar je je aangifte bij deed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Precies. En die waren roomblank.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat waren de zelfde 'volksbuurtbewoners' die niet aangepakt werden door de politie 'omdat je maar beter niet door die buurt heen kon fietsen' , al was het alleen omdat de (de broer van de) vader van dat 'rotjoch' dat je in elkaar getrapt had de politieagent was waar je je aangifte bij deed.
Alsof dat een significant verschil is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef remlof het volgende:
Zolang Duitsland een vrijer land is dan Nederland slaan die nazi-vergelijkingen echt nergens op.
Ik dacht dat we juist het voorbeeld van Duitsland volgden?quote:
Verklaar u nader?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef waht het volgende:
[..]
Ik dacht dat we juist het voorbeeld van Duitsland volgden?
Dat heb je zelf nota bene gezegd.
Haha, zeikerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef remlof het volgende:
Het verschil wordt steeds groter. Nederland is op weg de paria van Europa te worden. Met dank aan de PVV en onze slappe MP.
Ik heb je moeders onderbroek aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tem het volgende:
Jaja, Nederland en Nederlanders zijn kut en de rest is geweldig volgens onze wereldburger met enorme levenservaring Remlof.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef remlof het volgende:
Het verschil wordt steeds groter. Nederland is op weg de paria van Europa te worden. Met dank aan de PVV en onze slappe MP.
Je bent misbruikt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Zeeland het volgende:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef remlof het volgende:
Vanavond van 20:00 tot 21:30 het eerste debat (in Rotterdam) tussen Albayrak, Van Dam, Jacobi, Plasterk en Samsom live op Politiek 24.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef remlof het volgende:
Crosspost voor wie niet van voetbal houdt:
[..]
FOK! Als bron gebruiken is misschien niet de slimste zet ooit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Het eerste debat laten ze samenvallen met Nederland-Engeland?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef remlof het volgende:
Crosspost voor wie niet van voetbal houdt:
[..]
Daarom wonen ze allemaal tot hun 35e bij hun moedertje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet. Hypotheken zijn een zeldzaamheid daar.
Ik blijf wikipedia gebruiken voor mijn papers op de uni. Heerlijk altijd, die woedende reacties.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
FOK! Als bron gebruiken is misschien niet de slimste zet ooit.
Ik houd er ook geen verkeerde denkbeelden op na hoor. Ik ben ontzettend transparant. Dat is echt een voordeel. Wat je met stijl bedoelt snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn denkbeelden zijn niet ongebruikelijk, zijn stijl is wel ongebruikelijk voor de gemiddelde moslimimmigrant.
Maar je wist het dus wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het zo belachelijk dat ze in de pers nu doen alsof iedereen het wist. Ik werkte in de horeca en daar kwam hij vaak langs met jongens, maar bewijzen kon ik het natuurlijk niet.
Onder andere ja. En omdat het sociale vangnet daar veel grotere mazen heeft dan hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom wonen ze allemaal tot hun 35e bij hun moedertje?
Wat, je herinnert je eigen tirades inzake Nederlandse buitenlandbeleid niet meer? Dat we toch wel achter Duitsland aanhobbelen, was het verwijt meen ik.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik blijf wikipedia gebruiken voor mijn papers op de uni. Heerlijk altijd, die woedende reacties.
Als je eens zou kappen met diequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd er ook geen verkeerde denkbeelden op na hoor. Ik ben ontzettend transparant. Dat is echt een voordeel. Wat je met stijl bedoelt snap ik niet helemaal.²
Ik heb het net zo goed meegemaakt dat ik bepaalde 'volkswijken' jarenlang gemeden heb omdat ik, als ik er ook maar in de buurt van kwam, de kans had om er in elkaar gemept te worden, al betekende dat dat ik op een ritje van minder dan een kilometer 3 kilometer om moest rijden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tem het volgende:
Jaja, Nederland en Nederlanders zijn kut en de rest is geweldig volgens onze wereldburger met enorme levenservaring Remlof.
WIKIPEDIA IS GEEN BRON!quote:
Gewoon Wikipedia's bronnen als bron gebruiken.quote:
Ik zou nu willen dat we qua buitenlandbeleid achter Duitsland aanhobbelden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef waht het volgende:
[..]
Wat, je herinnert je eigen tirades inzake Nederlandse buitenlandbeleid niet meer? Dat we toch wel achter Duitsland aanhobbelen, was het verwijt meen ik.
Jij komt uit het reservaat dweepo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het net zo goed meegemaakt dat ik bepaalde 'volkswijken' jarenlang gemeden heb omdat ik, als ik er ook maar in de buurt van kwam, de kans had om er in elkaar gemept te worden, al betekende dat dat ik op een ritje van minder dan een kilometer 3 kilometer om moest rijden.
Dat was bij de politie ook bekend, maar die wilde er om een of andere reden ook geen bal aandoen, behalve mij vertellen dat ik dan maar niet door die straten moest rijden, van de keer of 7-8 dat ik goed inelkaar gebeukt ben, zat er een keer een antilliaan tussen, voor de rest waren het toch echt autochtone nederlanders.
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je eens zou kappen met die² zou ik je een stuk serieuzer nemen.
Misschien was jij het niet, weet ik veel. Ik richt mijn ongenoegen simpelweg om de eerste wiens mening ik niet deel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat we qua buitenlandbeleid achter Duitsland aanhobbelden.
Maar je hebt vast wel een linkje voor me.
Rot op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.
Is voldoende zo.²
Een deel van je denkbeelden is toch wel heel degelijk zeer dubieus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd er ook geen verkeerde denkbeelden op na hoor. Ik ben ontzettend transparant. Dat is echt een voordeel. Wat je met stijl bedoelt snap ik niet helemaal.²
Zo klopt 't.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een deel van je denkbeelden is zijn toch wel heel degelijk zeer dubieus.
En dat verbaast me weinig.quote:
Voor serieus genomen worden moet je bij Voorschrift wezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.
Is voldoende zo.²
Ben ik ook niet. En nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dit zei je gisteren ook al tegen mij. Je bent wel aardig.
Ik geloof je.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef waht het volgende:
BSB is de meest succesvolle troll van FOK!.
Vrijwel altijd weet hij saaie onderwerpen op te leuken met gevatte one-liners, vergezeld van de beruchte smileys.
Geen idee, het zijn jouw zaken. Waarschijnlijk ben je in het echte leven een bange nerd, dat idee heb ik altijd van users die onaardig doen.quote:
Niet alle denkbeelden, iedereen heeft nog wel iets goeds in zichquote:
Tja, dat dacht ik ook over jou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
Het beste kan hij POL overslaan in z'n FOK portfolio.
Op zich geen onjuiste analyse.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn jouw zaken. Waarschijnlijk ben je in het echte leven een bange nerd, dat idee heb ik altijd van users die onaardig doen.
Kunnen we niet iedereen POL over laten slaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook over jou.
Troll of niet, zijn denkbeelden die hij hier bewust of onbewust post zijn nou niet echt hetgeen waar de meeste Nederlanders nou echt blij mee zijn. Behalve Muttie dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet alle denkbeelden, iedereen heeft nog wel iets goeds in zich
En vergeet de gezalfde kippepoten nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef waht het volgende:
BSB is de meest succesvolle troll van FOK!.
Vrijwel altijd weet hij saaie onderwerpen op te leuken met gevatte one-liners, vergezeld van de beruchte smileys.
Meer een introverte triesteling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn jouw zaken. Waarschijnlijk ben je in het echte leven een bange nerd, dat idee heb ik altijd van users die onaardig doen.
Jij bent niet zo succesvol als BSB, dus jij mag dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook over jou.
Oh het grootste deel kan ik me ook totaal niet in vinden. Heb het niet zo op religie en de gevolgen daarvan. Maar zelfs BSB post wel eens wat buiten religie en aanverwanten omquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Troll of niet, zijn denkbeelden die hij hier bewust of onbewust post zijn nou niet echt hetgeen waar de meeste Nederlanders nou echt blij mee zijn. Behalve Muttie dan.
Dat klopt, dat maakt dat mijn gevatte opmerking jou nu in een nare positie zet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent niet zo succesvol als BSB, dus jij mag dat.
Kom je naar de meet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Haha, je bent er tenminste eerlijk over.
Ach zelfs Wilders zegt af en toe wat zinnigs, beetje dat niveau is het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh het grootste deel kan ik me ook totaal niet in vinden. Heb het niet zo op religie en de gevolgen daarvan. Maar zelfs BSB post wel eens wat buiten religie en aanverwanten om
Oh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat maakt dat mijn gevatte opmerking jou nu in een nare positie zet.
Het is net als met jouw instemming BSB mod maken. Same shit, different name.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen we niet iedereen POL over laten slaan?
Wat heeft je eigenlijk gemotiveerd om hier in de SC deel te nemen? Vroeg ik me gewoon af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Haha, je bent er tenminste eerlijk over.
Don't push it.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh?
Leg uit, welke nare positie zit ik nu ineens in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |