Ik weet. Hypotheken zijn een zeldzaamheid daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest een weten hoe Italianen sparen
Iblis als bron gebruikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze het over de frontpage hebben, dan geef ik ze geen ongelijk.
Zijn figuren als Paul en porsche1 ook lid van die jostiband?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat ik weer bij de jostiband op m'n triangel mag staan hengsten.
Heb hem een keer live gezien op lowlands, en dat is ook een van de beste concerten die ik heb mee gemaakt. Mijn andere favoriet was van George Clinton in luier in Hilversumquote:
Aaaaah, spaart ie Esso-zegeltjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Kosovo I Serbija, Serbija I Kosovo!
Nee, hij spaarde aanklachten van het Joegoeslavie-tribunaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaaah, spaart ie Esso-zegeltjes?
Je bent op je telefoon online?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen donkere mannen stiekem we'll spannend vonden?
Maar dan wel zonder muur eromheen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik heb liever een blanke man. En een rustig, leuk Nederland.
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol meequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Bullshitboy is geen moslim, hij is een roomblanke racist die zijn best doe mensen een hekel aan moslims aan te praten.
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts… Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
Duitsland wil van streng imago af - nu Nederland nog.
Die muur ga je hard nodig hebben om de naar het buitenland vluchtende Nederlanders tegen te houden, als dit kabinet zo doorgaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder muur eromheen toch?
Duitsland moet gewoon de hele bende in elkaar laten storten, gewoom om te laten zien dat die Zuid Europese landen niks voorstellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts? Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts… Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.
Zijn denkbeelden zijn niet ongebruikelijk, zijn stijl is wel ongebruikelijk voor de gemiddelde moslimimmigrant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol mee
Agossie. En toen ben je maar gevlucht en fascistisch gaan stemmen he?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol mee
Dat waren de zelfde 'volksbuurtbewoners' die niet aangepakt werden door de politie 'omdat je maar beter niet door die buurt heen kon fietsen' , al was het alleen omdat de (broer van de) vader van dat 'rotjoch' dat je in elkaar getrapt had de politieagent was waar je je aangifte bij deed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Precies. En die waren roomblank.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat waren de zelfde 'volksbuurtbewoners' die niet aangepakt werden door de politie 'omdat je maar beter niet door die buurt heen kon fietsen' , al was het alleen omdat de (de broer van de) vader van dat 'rotjoch' dat je in elkaar getrapt had de politieagent was waar je je aangifte bij deed.
Alsof dat een significant verschil is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:35 schreef remlof het volgende:
Zolang Duitsland een vrijer land is dan Nederland slaan die nazi-vergelijkingen echt nergens op.
Ik dacht dat we juist het voorbeeld van Duitsland volgden?quote:
Verklaar u nader?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:41 schreef waht het volgende:
[..]
Ik dacht dat we juist het voorbeeld van Duitsland volgden?
Dat heb je zelf nota bene gezegd.
Haha, zeikerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef remlof het volgende:
Het verschil wordt steeds groter. Nederland is op weg de paria van Europa te worden. Met dank aan de PVV en onze slappe MP.
Ik heb je moeders onderbroek aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tem het volgende:
Jaja, Nederland en Nederlanders zijn kut en de rest is geweldig volgens onze wereldburger met enorme levenservaring Remlof.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef remlof het volgende:
Het verschil wordt steeds groter. Nederland is op weg de paria van Europa te worden. Met dank aan de PVV en onze slappe MP.
Je bent misbruikt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Zeeland het volgende:
HAHAHAHAHA, mijn woonplaats is Wereldnieuws.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef remlof het volgende:
Vanavond van 20:00 tot 21:30 het eerste debat (in Rotterdam) tussen Albayrak, Van Dam, Jacobi, Plasterk en Samsom live op Politiek 24.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef remlof het volgende:
Crosspost voor wie niet van voetbal houdt:
[..]
FOK! Als bron gebruiken is misschien niet de slimste zet ooit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Bij een verslag wilde ik trouwens op een gegeven moment FOK! als bron gebruiken, medeklasgenoten konden dat niet waarderen, ik citeer: 'Agh, dat zijn allemaal mongolen die daar posten'
Het eerste debat laten ze samenvallen met Nederland-Engeland?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:49 schreef remlof het volgende:
Crosspost voor wie niet van voetbal houdt:
[..]
Daarom wonen ze allemaal tot hun 35e bij hun moedertje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet. Hypotheken zijn een zeldzaamheid daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |