Ik weet. Hypotheken zijn een zeldzaamheid daar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moest een weten hoe Italianen sparen
Iblis als bron gebruikenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ze het over de frontpage hebben, dan geef ik ze geen ongelijk.
Zijn figuren als Paul en porsche1 ook lid van die jostiband?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat ik weer bij de jostiband op m'n triangel mag staan hengsten.
Heb hem een keer live gezien op lowlands, en dat is ook een van de beste concerten die ik heb mee gemaakt. Mijn andere favoriet was van George Clinton in luier in Hilversumquote:
Aaaaah, spaart ie Esso-zegeltjes?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Kosovo I Serbija, Serbija I Kosovo!
Nee, hij spaarde aanklachten van het Joegoeslavie-tribunaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaaah, spaart ie Esso-zegeltjes?
Je bent op je telefoon online?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen donkere mannen stiekem we'll spannend vonden?
Maar dan wel zonder muur eromheen toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik heb liever een blanke man. En een rustig, leuk Nederland.
Nee hoor Piet, vraag yvonne maar. En er zijn er hele hoop die zo denken hoor. Mijn hele klas en buurt zat er vroeger vol meequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Bullshitboy is geen moslim, hij is een roomblanke racist die zijn best doe mensen een hekel aan moslims aan te praten.
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts… Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
Duitsland wil van streng imago af - nu Nederland nog.
Die muur ga je hard nodig hebben om de naar het buitenland vluchtende Nederlanders tegen te houden, als dit kabinet zo doorgaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder muur eromheen toch?
Duitsland moet gewoon de hele bende in elkaar laten storten, gewoom om te laten zien dat die Zuid Europese landen niks voorstellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts? Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Erg toegevend van Duitsland. Land gaat ook bergafwaarts… Vandaag ook weer dat hun groene feestje 1200 miljard gaat kosten. 20.000 euro per Duitse inwoner. Mooie bende weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |