Same here.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf volbloed Nederlands, maar heb het ook niet zo op Nederlanders verder.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Even dit topic opfleuren met wat door politiek geïnspireerde herrie.
Ik vind het zo belachelijk dat ze in de pers nu doen alsof iedereen het wist. Ik werkte in de horeca en daar kwam hij vaak langs met jongens, maar bewijzen kon ik het natuurlijk niet.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
I'm the illegitimate son of god!
Hij staat in een lange traditie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
Vinden jullie Assad niet ook zo'n sympathieke kerel?
Je moet hem nageven, hij onderdrukt z'n volk met stijl en klasse, dat zie je tegenwoordig nog maar zelden.
Nee, maar ik blijf we'll drijven door m'n vette buik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan jij wel zwemmen?
[..]
[ afbeelding ]
Hij is het beste bewijs ervoor dat de moslims die denken dat Israel het grootste probleem is het helemaal mis hebben, het zijn hun eigen leiders die hun dat maar vertellen en vertellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:29 schreef von_Preussen het volgende:
Vinden jullie Assad niet ook zo'n sympathieke kerel?
Je moet hem nageven, hij onderdrukt z'n volk met stijl en klasse, dat zie je tegenwoordig nog maar zelden.
Dat sowieso, Piet. Dat sowieso.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is het beste bewijs ervoor dat de moslims die denken dat Israel het grootste probleem is het helemaal mis hebben, het zijn hun eigen leiders die hun dat maar vertellen en vertellen.
Nee, vanwege dat ze van hun hart geen moordkuil maken.quote:
Je moest een weten hoe Italianen sparenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vanwege dat ze van hun hart geen moordkuil maken.
Het zijn geen oppotters zoals die zunige gereformeerden hier.
Israel is ook gaaf, kan niet wachten totdat ze weer een Arabisch leger op hun kloten geven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is het beste bewijs ervoor dat de moslims die denken dat Israel het grootste probleem is het helemaal mis hebben, het zijn hun eigen leiders die hun dat maar vertellen en vertellen.
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Bij een verslag wilde ik trouwens op een gegeven moment FOK! als bron gebruiken, medeklasgenoten konden dat niet waarderen, ik citeer: 'Agh, dat zijn allemaal mongolen die daar posten'
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Bij een verslag wilde ik trouwens op een gegeven moment FOK! als bron gebruiken, medeklasgenoten konden dat niet waarderen, ik citeer: 'Agh, dat zijn allemaal mongolen die daar posten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |