Haha. Komt wel wat van terecht binnen het tv-wereldje dacht ik zo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Die Oh Oh Cherso figuren kunnen ze ook beter direct een spuitje geven. No way in hell dat die nog ergens aan de bak komen in de toekomst.
Ik zou het verschil niet zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ze mogen het RTL Nieuws presenteren.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef De_Nuance het volgende:
Ze mogen het RTL Nieuws presenteren.
quote:Michael van der Plas, de verloofde van Barbie, werd geconfronteerd met zijn eigen scheldpartijen en schrok daar flink van. De twee worden gevolgd voor hun realityserie Barbie's Bruiloft.
Barbie, bekend als Samantha de Jong, en Michael trouwen op 1 april. De aanloop wordt gevolgd door RTL en ruzies tussen de twee worden niet overgeslagen. 'Ik ben me rot geschrokken van mijn scheldpartijen', heeft Michael laten weten aan RTL Boulevard.
'Ik ga er bij RTL en Eyeworks werk van maken om daar bliepjes van te maken.' De scheldpartijen zijn geen goed voorbeeld voor zijn 6-jarige zoontje en het kindje dat het stel samen verwacht.
Barbie's Bruiloft wordt over twee weken uitgezonden op RTL 5.
Zou hij ondernemersbloed hebben?quote:
ies koltoerquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
Gaan we het hier nu over paupers uit een domme realityserie hebben?
De regering?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef remlof het volgende:
Gaan we het hier nu over paupers uit een domme realityserie hebben?
Ook na hun dood draaien die linkschmensen nog...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef remlof het volgende:
Bosma's linkse opa draait zich om in z'n graf.
Laat 't er wel zelf poetsen hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef betyar het volgende:
Zo mijn vrouw is ook weer tevreden, een mooi zilversetje van oma gekregen.
quote:
Is het wel eens bij u opgekomen dat in die Opatijd, links nog opkwam voor Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik ben uitgenodigd om in het studentenpanel te zitten dat fungeert als jury op het nieuwe boekje van Jan Jaap de Ruiter ('De ideologie van de PVV'). Dat is overigens de kerel die een tien gaf voor die PVV-scriptie.
Als ik trouwens af moet gaan op z'n citaten van Martin Bosma's Schijn-elite van de valse munters, dan heeft laatstgenoemde wel een bijzonder verwrongen wereldbeeld. Opvallend is wel dat hij (Martin Bosma) z'n linkse verleden wel enigszins koestert, maar tegelijkertijd zoveel mogelijk zaken wegzet als kwaadaardig en links. Maar z'n linkse opa was dat dan weer niet.
Ik denk dat de PVV met links de progressieve partijen bedoelt. Even zonder geouwehoer, de PVV begint een aardig conservatief linkse partij te worden en met het huidige succes van de SP wordt het misschien maar tijd dat de links- en rechtsliberalen gaan verenigen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik ben uitgenodigd om in het studentenpanel te zitten dat fungeert als jury op het nieuwe boekje van Jan Jaap de Ruiter ('De ideologie van de PVV'). Dat is overigens de kerel die een tien gaf voor die PVV-scriptie.
Als ik trouwens af moet gaan op z'n citaten van Martin Bosma's Schijn-elite van de valse munters, dan heeft laatstgenoemde wel een bijzonder verwrongen wereldbeeld. Opvallend is wel dat hij (Martin Bosma) z'n linkse verleden wel enigszins koestert, maar tegelijkertijd zoveel mogelijk zaken wegzet als kwaadaardig en links. Maar z'n linkse opa was dat dan weer niet.
Als de linkse en rechtse liberalen zich verenigen, dan gaan alle liberalen de oppositie in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV met links de progressieve partijen bedoelt. Even zonder geouwehoer, de PVV begint een aardig conservatief linkse partij te worden en met het huidige succes van de SP wordt het misschien maar tijd dat de links- en rechtsliberalen gaan verenigen.
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:53 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Is het wel eens bij u opgekomen dat in die Opatijd, links nog opkwam voor Henk en Ingrid.
Juist, diezelfde Henk en Ingrid waar de PVV nu voor staat.
De kwaadaardigheid is er bij links ingeslopen rond de tijd dat de grote Drees uit het bolwerk stapte. Daarna kwam het echte linkse baantjesjagen pas echt van de grond.
Zie de resultaten in de verpauperde grotere steden.
Zeg dat maar tegen de VVDquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
Liberaal zijn is het nieuwe politiek correct zijn tegenwoordig.
Lijkt me dan een goede gelegenheid om de liberale revolutie te beginnen. Tijd voor wat spierballen, we laten ons toch niet commanderen door dictators.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de linkse en rechtse liberalen zich verenigen, dan gaan alle liberalen de oppositie in.
Ik zie het als voor jezelf opkomen, en tenminste nog enig respect hebben voor je eigen vrijheid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
Dubbelop.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
Je post hiervoor wilde je nog onze democratie omver werpen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zie het als voor jezelf opkomen, en tenminste nog enig respect hebben voor je eigen vrijheid.
Je hebt het ene nog amper bekeken of de volgende doemt alweer op.quote:PvdA-burgemeesters zijn als rode wijn-vlekken op een stoel met velours stoffering: die krijg je er nooit meer uit. Zie Wolfsen, Aleid. Maar ook Cornelis, Wim te Gouda. OK, die gaat met pensioen in juli, maar daar heeft hij - op kosten van de Goudse burger - al een ruim voorschot op genomen met 16 door de gemeente betaalde snoepreisjes naar Ghana om een handeltje in plasticflessentrekkerij op te zetten en tussendoor de bouwvorderingen van zijn vakantiewoning aldaar te checken, terwijl in zijn eigen stad clowns Knoef & Tomaat door Marokkaanse reljeugd tegen rijdende bussen aangesmeten werden. Of zoiets. Rapporten van KPMG en Berenschot oordeelden vernietigend, maar omdat hij toch weggaat mocht hij, in een vlaag van lokaalpolitieke logica van de gemeenteraad gewoon aanblijven. Wim moest wel zijn Ghana-portefeuille inleveren, alle banden tussen zijn vakantievilla en de falende plasticfabriek doorsnijden én beloven dat hij uit Afrika weg zou blijven tot zijn pensioen. Tot juli dus. Het is nu februari. En raad eens wie er vorige week in Ghana werd gespot om politiek te bedrijven in zusterstad handelsproject Elmina? Juist. Burgemeester Wim. Geschonden afspraak nummer 1. Wat hij ging doen? Even de verliesmakende gemeentelijke plasticfabriek verkopen. Terwijl hij die portefeuille had ingeleverd, dus geschonden afspraak nummer 2. Maar ja. Hij kent toevallig de koper: VanHold Constructions, aandeelhouder in de fabriek. En wat denkt u bij het woord 'constructions'? Inderdaad. Geschonden afspraak nummer 3: diezelfde VanHold BOUWDE OOK DE VILLA VAN WIM. En koopt nu dus de verliesfabriek voor een paar Afrikaanse grijpstuivers. Gokje: de luxe inbouwkeuken voor zijn villa krijgt Wim cadeau. Voor zijn pensioen. Mooie afspraak, toch?
Tijd voor een opvoedende tik.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
En terecht, democratieTijd voor een update.
Onze burgemeester is zo fijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef 3-voud het volgende:
Wat zijn die PvdA'ers er toch voor het gewone arbeidersvolk...
[..]
Je hebt het ene nog amper bekeken of de volgende doemt alweer op.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rnelis_gouda_is.html
Goed stuk. Trouwens.
Snap jij het wel?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je post hiervoor wilde je nog onze democratie omver werpen.
Ja, echt een geweldig stuk. Daar kunnen de grote denkers nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef 3-voud het volgende:
Wat zijn die PvdA'ers er toch voor het gewone arbeidersvolk...
[..]
Je hebt het ene nog amper bekeken of de volgende doemt alweer op.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rnelis_gouda_is.html
Goed stuk. Trouwens.
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, echt een geweldig stuk. Daar kunnen de grote denkers nog een puntje aan zuigen.
Gelukkig komt het alleen bij de PvdA voor: http://www.google.com/search?q=vvd+burgemeester+opspraakquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.
Je eigen artikelen als bron gebruiken. Jaja, petje af hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.
Wikipedia is de oorsprong van alle feiten op het internet. Ook dit heb ik van Wikipedia.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Want bronnen hebben stelt iets voor tegenwoordig op het internet.
Oh vast. Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an. Helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig komt het alleen bij de PvdA voor: http://www.google.com/search?q=vvd+burgemeester+opspraak
Alle Kretenzers zijn leugenaars, zei de Kretenzer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wikipedia is de oorsprong van alle feiten op het internet. Ook dit heb ik van Wikipedia.
Heb je die ook gelezen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je eigen artikelen als bron gebruiken. Jaja, petje af hoor.
Wat bazel je nou weer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh vast. Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an. Helaas.
Als het niet lukt moet je het langzaam hardop lezen.quote:
Uiteraard. Nog meer verwijzingen naar eigen artikelen. Oh ja, en zo nu en dan een linkje naar een Elsevier of Telegraaf. Driewerf hoera voor dit journalistieke hoogstandje.quote:
Dit is een cirkelredenatie; geen schijnbare tegenstrijdigheid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle Kretenzers zijn leugenaars, zei de Kretenzer.
Dat deed ik en er klopt geen ruk van je zin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het niet lukt moet je het langzaam hardop lezen.
Oja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit is een cirkelredenatie; geen schijnbare tegenstrijdigheid.
Is een prachtige zin. Zo leer nog eens wat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik en er klopt geen ruk van je zin.
"Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an."
Ik heb er op school gezeten in de jaren '90 en vond het toen al een kutdorp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
Stadquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er op school gezeten in de jaren '90 en vond het toen al een kutdorp.
Alsof jij daar verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog meer verwijzingen naar eigen artikelen. Oh ja, en zo nu en dan een linkje naar een Elsevier of Telegraaf. Driewerf hoera voor dit journalistieke hoogstandje.
Nee, helemaal niet 3-voud. Tuurlijk heb ik daar geen verstand van. Net zo min als jij uberhaupt ergens verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt.
Goh verrassend , ik word ook niet elke dag beroofd in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
De Telegraaf geldt niet als goede bron. Wat betreft de Elsevier weet ik het niet...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet 3-voud. Tuurlijk heb ik daar geen verstand van. Net zo min als jij uberhaupt ergens verstand van hebt.
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.quote:
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.
Nou komt het...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?
Oeh mod powers.quote:
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?
Goedzo kerel. Lucht het op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.
Ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.
3-voud trekt het slecht dat iemand die 20 jaar jonger is dan hij succesvoller is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen elkaar?
Jij komt dan ook uit zo'n christen gemeenschap en die komen alleen op zondag buiten opweg naar de kerk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Is 3-voud ook journalist?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud trekt het slecht dat iemand die 20 jaar jonger is dan hij succesvoller is.
Nee, daarom.quote:
Spaar me.quote:
Ik ben erg onder de indruk van dit argument, misschien moet je nog wat smileys van het vriendinnen-forum halen om het kracht bij te zetten.quote:
Als dat de algemene standaard zou zijn, kan er enorm bezuinigd worden op kamervragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Telegraaf geldt niet als goede bron. Wat betreft de Elsevier weet ik het niet...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk van dit argument, misschien moet je nog wat smileys van het vriendinnen-forum halen om het kracht bij te zetten.
Ga je het nou opnemen voor zuurvoud ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij bent succesvol? Wie ben je?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waar tegen kunnen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje tegen kunnen nu je een kleurtje hebt.
Ik ben Jan Tromp, nou goed? De tering.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |