Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.quote:
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik begrijp heel goed dat jij dergelijke artikelen bejubelt. De lat ligt immers niet al te hoog.
Nou komt het...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?
Oeh mod powers.quote:
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat voor journalist ben jij? En ben je oud of jong?
Goedzo kerel. Lucht het op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.
Ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een verzuurde opa zonder verstand. Of nee, dat is 3-voud.
3-voud trekt het slecht dat iemand die 20 jaar jonger is dan hij succesvoller is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen elkaar?
Jij komt dan ook uit zo'n christen gemeenschap en die komen alleen op zondag buiten opweg naar de kerk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
Is 3-voud ook journalist?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
3-voud trekt het slecht dat iemand die 20 jaar jonger is dan hij succesvoller is.
Nee, daarom.quote:
Spaar me.quote:
Ik ben erg onder de indruk van dit argument, misschien moet je nog wat smileys van het vriendinnen-forum halen om het kracht bij te zetten.quote:
Als dat de algemene standaard zou zijn, kan er enorm bezuinigd worden op kamervragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Telegraaf geldt niet als goede bron. Wat betreft de Elsevier weet ik het niet...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk van dit argument, misschien moet je nog wat smileys van het vriendinnen-forum halen om het kracht bij te zetten.
Ga je het nou opnemen voor zuurvoud ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij bent succesvol? Wie ben je?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Waar tegen kunnen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje tegen kunnen nu je een kleurtje hebt.
Ik ben Jan Tromp, nou goed? De tering.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:32 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |