Je eigen artikelen als bron gebruiken. Jaja, petje af hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hebben in 1 artikel al meer bronnen dan jij in je iPhone hebt staan.
Wikipedia is de oorsprong van alle feiten op het internet. Ook dit heb ik van Wikipedia.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef De_Nuance het volgende:
Want bronnen hebben stelt iets voor tegenwoordig op het internet.
Oh vast. Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an. Helaas.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig komt het alleen bij de PvdA voor: http://www.google.com/search?q=vvd+burgemeester+opspraak
Alle Kretenzers zijn leugenaars, zei de Kretenzer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wikipedia is de oorsprong van alle feiten op het internet. Ook dit heb ik van Wikipedia.
Heb je die ook gelezen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je eigen artikelen als bron gebruiken. Jaja, petje af hoor.
Wat bazel je nou weer?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh vast. Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an. Helaas.
Als het niet lukt moet je het langzaam hardop lezen.quote:
Uiteraard. Nog meer verwijzingen naar eigen artikelen. Oh ja, en zo nu en dan een linkje naar een Elsevier of Telegraaf. Driewerf hoera voor dit journalistieke hoogstandje.quote:
Dit is een cirkelredenatie; geen schijnbare tegenstrijdigheid.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle Kretenzers zijn leugenaars, zei de Kretenzer.
Dat deed ik en er klopt geen ruk van je zin.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het niet lukt moet je het langzaam hardop lezen.
Oja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit is een cirkelredenatie; geen schijnbare tegenstrijdigheid.
Is een prachtige zin. Zo leer nog eens wat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed ik en er klopt geen ruk van je zin.
"Dat de VVD er wat tussen heeft zitten maakt de enorme tsunami van corrupte PvdA'ers niet van hetzelfde pakkie-an."
Ik heb er op school gezeten in de jaren '90 en vond het toen al een kutdorp.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
Stadquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er op school gezeten in de jaren '90 en vond het toen al een kutdorp.
Alsof jij daar verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog meer verwijzingen naar eigen artikelen. Oh ja, en zo nu en dan een linkje naar een Elsevier of Telegraaf. Driewerf hoera voor dit journalistieke hoogstandje.
Nee, helemaal niet 3-voud. Tuurlijk heb ik daar geen verstand van. Net zo min als jij uberhaupt ergens verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt.
Goh verrassend , ik word ook niet elke dag beroofd in Rotterdam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens ontstaat er zo wel een heel erg negatief beeld over Gouda en ik moet zeggen, ik ben geboren en getogen in die stad, woon er nu nog steeds en in die (bijna) 18 jaar heb ik nog niets vervelends meegemaakt met Marokkanen. Ik had het steeds uit de krant als er weer een Marokkaan iets verkeerd had gedaan.
De Telegraaf geldt niet als goede bron. Wat betreft de Elsevier weet ik het niet...quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alsof jij daar verstand van hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet 3-voud. Tuurlijk heb ik daar geen verstand van. Net zo min als jij uberhaupt ergens verstand van hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |