En dat verbaast me weinig.quote:
Voor serieus genomen worden moet je bij Voorschrift wezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.
Is voldoende zo.²
Ben ik ook niet. En nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dit zei je gisteren ook al tegen mij. Je bent wel aardig.
Ik geloof je.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef waht het volgende:
BSB is de meest succesvolle troll van FOK!.
Vrijwel altijd weet hij saaie onderwerpen op te leuken met gevatte one-liners, vergezeld van de beruchte smileys.
Geen idee, het zijn jouw zaken. Waarschijnlijk ben je in het echte leven een bange nerd, dat idee heb ik altijd van users die onaardig doen.quote:
Niet alle denkbeelden, iedereen heeft nog wel iets goeds in zichquote:
Tja, dat dacht ik ook over jou.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
Het beste kan hij POL overslaan in z'n FOK portfolio.
Op zich geen onjuiste analyse.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn jouw zaken. Waarschijnlijk ben je in het echte leven een bange nerd, dat idee heb ik altijd van users die onaardig doen.
Kunnen we niet iedereen POL over laten slaan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook over jou.
Troll of niet, zijn denkbeelden die hij hier bewust of onbewust post zijn nou niet echt hetgeen waar de meeste Nederlanders nou echt blij mee zijn. Behalve Muttie dan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet alle denkbeelden, iedereen heeft nog wel iets goeds in zich
En vergeet de gezalfde kippepoten nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef waht het volgende:
BSB is de meest succesvolle troll van FOK!.
Vrijwel altijd weet hij saaie onderwerpen op te leuken met gevatte one-liners, vergezeld van de beruchte smileys.
Meer een introverte triesteling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:02 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn jouw zaken. Waarschijnlijk ben je in het echte leven een bange nerd, dat idee heb ik altijd van users die onaardig doen.
Jij bent niet zo succesvol als BSB, dus jij mag dat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, dat dacht ik ook over jou.
Oh het grootste deel kan ik me ook totaal niet in vinden. Heb het niet zo op religie en de gevolgen daarvan. Maar zelfs BSB post wel eens wat buiten religie en aanverwanten omquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Troll of niet, zijn denkbeelden die hij hier bewust of onbewust post zijn nou niet echt hetgeen waar de meeste Nederlanders nou echt blij mee zijn. Behalve Muttie dan.
Dat klopt, dat maakt dat mijn gevatte opmerking jou nu in een nare positie zet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent niet zo succesvol als BSB, dus jij mag dat.
Kom je naar de meet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Haha, je bent er tenminste eerlijk over.
Ach zelfs Wilders zegt af en toe wat zinnigs, beetje dat niveau is het.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh het grootste deel kan ik me ook totaal niet in vinden. Heb het niet zo op religie en de gevolgen daarvan. Maar zelfs BSB post wel eens wat buiten religie en aanverwanten om
Oh?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat maakt dat mijn gevatte opmerking jou nu in een nare positie zet.
Het is net als met jouw instemming BSB mod maken. Same shit, different name.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kunnen we niet iedereen POL over laten slaan?
Wat heeft je eigenlijk gemotiveerd om hier in de SC deel te nemen? Vroeg ik me gewoon af.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:05 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Haha, je bent er tenminste eerlijk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |