Ik blijf wikipedia gebruiken voor mijn papers op de uni. Heerlijk altijd, die woedende reacties.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
FOK! Als bron gebruiken is misschien niet de slimste zet ooit.
Ik houd er ook geen verkeerde denkbeelden op na hoor. Ik ben ontzettend transparant. Dat is echt een voordeel. Wat je met stijl bedoelt snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn denkbeelden zijn niet ongebruikelijk, zijn stijl is wel ongebruikelijk voor de gemiddelde moslimimmigrant.
Maar je wist het dus wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind het zo belachelijk dat ze in de pers nu doen alsof iedereen het wist. Ik werkte in de horeca en daar kwam hij vaak langs met jongens, maar bewijzen kon ik het natuurlijk niet.
Onder andere ja. En omdat het sociale vangnet daar veel grotere mazen heeft dan hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom wonen ze allemaal tot hun 35e bij hun moedertje?
Wat, je herinnert je eigen tirades inzake Nederlandse buitenlandbeleid niet meer? Dat we toch wel achter Duitsland aanhobbelen, was het verwijt meen ik.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik blijf wikipedia gebruiken voor mijn papers op de uni. Heerlijk altijd, die woedende reacties.
Als je eens zou kappen met diequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd er ook geen verkeerde denkbeelden op na hoor. Ik ben ontzettend transparant. Dat is echt een voordeel. Wat je met stijl bedoelt snap ik niet helemaal.²
Ik heb het net zo goed meegemaakt dat ik bepaalde 'volkswijken' jarenlang gemeden heb omdat ik, als ik er ook maar in de buurt van kwam, de kans had om er in elkaar gemept te worden, al betekende dat dat ik op een ritje van minder dan een kilometer 3 kilometer om moest rijden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Tem het volgende:
Jaja, Nederland en Nederlanders zijn kut en de rest is geweldig volgens onze wereldburger met enorme levenservaring Remlof.
WIKIPEDIA IS GEEN BRON!quote:
Gewoon Wikipedia's bronnen als bron gebruiken.quote:
Ik zou nu willen dat we qua buitenlandbeleid achter Duitsland aanhobbelden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef waht het volgende:
[..]
Wat, je herinnert je eigen tirades inzake Nederlandse buitenlandbeleid niet meer? Dat we toch wel achter Duitsland aanhobbelen, was het verwijt meen ik.
Jij komt uit het reservaat dweepo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het net zo goed meegemaakt dat ik bepaalde 'volkswijken' jarenlang gemeden heb omdat ik, als ik er ook maar in de buurt van kwam, de kans had om er in elkaar gemept te worden, al betekende dat dat ik op een ritje van minder dan een kilometer 3 kilometer om moest rijden.
Dat was bij de politie ook bekend, maar die wilde er om een of andere reden ook geen bal aandoen, behalve mij vertellen dat ik dan maar niet door die straten moest rijden, van de keer of 7-8 dat ik goed inelkaar gebeukt ben, zat er een keer een antilliaan tussen, voor de rest waren het toch echt autochtone nederlanders.
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je eens zou kappen met die² zou ik je een stuk serieuzer nemen.
Misschien was jij het niet, weet ik veel. Ik richt mijn ongenoegen simpelweg om de eerste wiens mening ik niet deel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou nu willen dat we qua buitenlandbeleid achter Duitsland aanhobbelden.
Maar je hebt vast wel een linkje voor me.
Rot op.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.
Is voldoende zo.²
Een deel van je denkbeelden is toch wel heel degelijk zeer dubieus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik houd er ook geen verkeerde denkbeelden op na hoor. Ik ben ontzettend transparant. Dat is echt een voordeel. Wat je met stijl bedoelt snap ik niet helemaal.²
Zo klopt 't.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een deel van je denkbeelden is zijn toch wel heel degelijk zeer dubieus.
En dat verbaast me weinig.quote:
Voor serieus genomen worden moet je bij Voorschrift wezen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je me serieus genoeg neemt. Als je me nog serieuzer gaat nemen waan ik me een begrafenisondernemer. Nergens voor nodig.
Is voldoende zo.²
Ben ik ook niet. En nu?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:00 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dit zei je gisteren ook al tegen mij. Je bent wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |