Meestal sex ofzo toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat komt er na de beste voetballers ooit?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Ramos
Kreeg het slachtoffert nou geel
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Hey, ik had 'vrijdag Boskamp' als TT, maar de lapo regel geldt dus niet meer
nope, al een paar jaar niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Hey, ik had 'vrijdag Boskamp' als TT, maar de lapo regel geldt dus niet meer
En net nog 'Topshowquote:
We zullen de spelersbus even opwachten en ze flink de waarheid vertellen!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
willem met z'n chagrijnige kop moet echt opbokken..
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En net nog 'Topshow' zeggen. Schijnheilig volk
Heus niet. Beetje tegenwicht biedenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
willem met z'n chagrijnige kop moet echt opbokken..
Matige troll is matigquote:
Nooit gezegd jij kotst VI in zijn geheel alleen de hele avond af en stemt in dat SV beter isquote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En net nog 'Topshow' zeggen. Schijnheilig volk
Jij niet nee. Ik geniet nog altijd een bazenstatusquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wij maken onszelf niet populair in VBL
Jij zag toch dat ik ZuidGrens quotte. Blind konijnquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gezegd jij kotst VI in zijn geheel alleen de hele avond af en stemt in dat SV beter isMet je schijnheilig volk
Bij wie dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij niet nee. Ik geniet nog altijd een bazenstatus
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij niet nee. Ik geniet nog altijd een bazenstatus
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Graslul het volgende:
Willem voegt weer eens niets toe, integendeel. Standaard chagerijnig, Spelers 'sporen niet', 10 seconden na een vraag reageren, trekpop, oprotten met die gozert!
Ja, omdat Boskamp zou komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij zag toch dat ik ZuidGrens quotte. Blind konijn
Dan nog zal dat het begin zijn geweest. In het eerste kwartier was het ook alleraardigst met een hoog tempo en veel onderwerpen. Daarna...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij zag toch dat ik ZuidGrens quotte. Blind konijn
Nee, terwijl trolls normaalgesproken toch zo enthousiast worden ontvangen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wij maken onszelf niet populair in VBL
Kijk. Als je het zo verklaart dan ben ik het met je eens. Niet zo opgefokt doen volgende keer. Nergens voor nodigquote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan nog zal dat het begin zijn geweest. Het eerste kwartier was het ook alleraardigst met een hoog tempo en veel onderwerpen. Daarna...
welke belg is dat dan ouwe krentenbaard?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Ah op de belg nog ff Ceulemans (den ouwe) en we gaan zo verder met Boskamp
Ik word en blijf opgefokt als jij op 1 pagina 8 keer meldt dat het een waardeloze show is en niet alleen vandaag maar in zijn algemeen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk. Als je het zo verklaart dan ben ik het met je eens. Niet zo opgefokt doen volgende keer. Nergens voor nodig
Jij moet niet zo'n grote mond tegen de éckte VI-hooligans hebben, of je krijgt een koek.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk. Als je het zo verklaart dan ben ik het met je eens. Niet zo opgefokt doen volgende keer. Nergens voor nodig
Prima plan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zo Extra Time kijken, ik hoor eerst nog Rik de Sadeleer, schitterend!!
Eerst nog even de Belgische hoogtepunten van het WK 1986 bekijken voor de 800e keer.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Ah op de belg nog ff Ceulemans (den ouwe) en we gaan zo verder met Boskamp
Laat ze lekker joh, daar zijn het belgen voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eerst nog even de Belgische hoogtepunten van het WK 1986 bekijken voor de 800e keer.
Willem's kansloze Twente-bash. Grappig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Mihaylov een slechte keeper vinden, compleet tegendraads en dan geen argumenten aanvoeren, enkel zeggen "maar dat mag ik toch zeggen?". Hij had meer van dat soort momenten tijdens deze uitzending. Boskamp niet bij naam kennen, etc.
Sowieso mooi hoe Belgische commentatoren altijd in de rol van "Superfan" schieten. Zeer vermakelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die commentator is echt zo'n baas, zelfs ik ken al die woorden:
GOOOOAAAL DE BELGICAAA!!
Dat is hem! Dat is hem! Ik wist het! Hahahaa!
1982 hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eerst nog even de Belgische hoogtepunten van het WK 1986 bekijken voor de 800e keer.
Hebben ze niet samen gespeeld bij Feyenoord rond 1970?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Hij had meer van dat soort momenten tijdens deze uitzending. Boskamp niet bij naam kennen, etc.
paar jaar zelfs. 1970-1974quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hebben ze niet samen gespeeld bij Feyenoord rond 1970?
Rotterdamse humor zal het wel zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hebben ze niet samen gespeeld bij Feyenoord rond 1970?
Normaliter zie je alleen het WK van 1986 op de Belg, en dan vooral de wedstrijd tegen de Sovjet Unie.quote:
"Die jongens moeten niet naar het strafkamp, dat hebben ze ook weer niet verdiend."quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Normaliter zie je alleen het WK van 1986 op de Belg, en dan vooral de wedstrijd tegen de Sovjet Unie.
Moest altijd lachen met die wedstrijd Argentinie-Zuid-Korea (of Bulgarije) waar het zo hard regende en de Sadelaer het over collega's had die voorbij kwamen drijven.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Die jongens moeten niet naar het strafkamp, dat hebben ze ook weer niet verdiend."
Oh oh
Extra Time (Canvas)quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft Extra Time nog geen topique?
Iedereen moet Bokskamp een bamihap geven.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand kijkt het als Boskamp er niet is.
Die kok heeft trouwens ook geen feitenkennis, hij had een bamihap moeten geven.
Hij doet Maradona naquote:
Hij bedoelt: "Ik mag eigenlijk geen ijs."quote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp zegt: "Ik lust geen ijs"
Twee seconden later eet hij het ijs op
De Kromme verziekte de hele sfeer weer. Jammer, want zijn vorige twee optredens was hij wel goed te harden.quote:
Nou dit wordt iig geen Mp4 binnenhalen en mogelijk een filmpje uithalen dus wat dat betreft heeft RTL succesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Oprotten met De Kromme. De harde kern wil hem weg hebben, en zonder ons geen VI.
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Oprotten met De Kromme. De harde kern wil hem weg hebben, en zonder ons geen VI.
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
We kunnen die vent wel molesteren, maar het is en blijft de kromme.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet de harde kern van VI eens een paar kleinkinderen van Willem intimideren ofzo.
RTL heeft de oorlog verklaard aan ons, we zijn nog lang niet gewonnen,maar uiteindelijk zullen wij victorie vieren. We zullen strijden op de stranden, we zullen strijden op de landingsgebieden,we zullen vechten op de velden en straten , we zullen strijden in de heuvels, maar we zullen nooit OVERGEVEN.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dit wordt iig geen Mp4 binnenhalen en mogelijk een filmpje uithalen dus wat dat betreft heeft RTL succes
Ik denk dat we dat eerst maar eens moeten vragen aan de huidige top-boys van de VIFquote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben bereid mee te doen mits ik de top boy mag zijn.
Wel een professionelere en vooral een meer capabele rechterhand aanstellen dan je in Texas deed hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben van plan om de VI Hooligans als een beursgenoteerd bedrijf te gaan leiden.
Vond hem prima de afgelopen weken maar vandaag echt weer helemaal niks. Dusdanig dat ik een iets wat teleurgesteld gevoel heb.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:05 schreef Symer het volgende:
Nog een Kromme fan meldt zich.
Wij moeten ons verenigen om een kenbaar tegengeluid af te geven aan de zelfverklaarde VI-Hooligans vóór de Kromme.
Laten wij onszelf "De Kromme Kabel" noemen.
Ik vind hem sowieso wel een mooie commentator. Gewoon af en toe een beetje die spelers afzeiken, in plaats van dat kontengelik bij de NOS. Vanavond ook wel een mooie opmerking over die speler van Oss, Bieber ofzo. "Hij heeft een techniek van een pupil, hopelijk kan hij een beetje zingen anders zou ik niet weten waarom hij erin zou staan"quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sierd de vos bij de wedstrijd Den Bosch - Top Opp:
Dit is TNT post voetbal, vandaag besteld en morgen om 9 uur de bal thuis (ofzo iets)
Ik pleit voor een VI Hooligans 'Gifjes' Topic!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je niet in één topic al je gifjes verzamelen? Deze is baas, maar over twee weken kunnen we hem niet meer terugvinden.
Ze noemen dat project 'tong80'.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor hype ?
Verzuurde Van Hanegem als vanouds als je daar van houdt dan wel. Zo niet... naja verwacht niet teveel.quote:
Zinnige dingen alsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:10 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin van Hanegem steeds meer te waarderen. Het is geen flapuit en komt met zinnige dingen, en dat hij wat bedenktijd nodig heeft, ach...
om vervolgens wel te kunnen stellen dat Fernandez geen kopstoot gaf?quote:'Ik heb heel Psv - Feyenoord gezien dus hoe kan ik dat nou weten'
Die komen (gelukkig) ook niet meer terug. Net als die faalhaas Tijl Beckand.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Toch zie ik hem er wel liever zitten dan zo'n popiejopie jakhals of Van Gangelen.
Je vergeet Aad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach joh, met Willem, Emile, Hansie en Boskamp heb je steeds totaal andere mensen, heerlijk toch!
Nee man, WIllem is Cynish en sindskort lacht hij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:06 schreef fanneke het volgende:
Die Willem is gewoon zo dom als het achtereind van een varken.
Hij haalt constant de snelheid uit het programma omdat ie opmerkingen niet snapt. Dan moet Wilfried (of Johan) weer het een en ander gaan uitleggen of samenvatten.
Als Willem er weer als gast zit pas ik voortaan.
Jakhals was de grootste lul van allemaal. Hij moest per sé altijd tegen ingaan. Vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:20 schreef Ties02 het volgende:
Jakhals Erik was een prima gast, en dat zeg ik niet alleen omdat ie ook tukker is
[Willem]quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zinnige dingen als
[..]
om vervolgens wel te kunnen stellen dat Fernandez geen kopstoot gaf?
Wouter Bos vond ik altijd wel een aardige gast. Maar, max 1-2x per jaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:26 schreef DrDentz het volgende:
Wouter Bos vond ik een beetje te verstandig, te berekenend. Een gast moet ook provoceerbaar zijn.
PvdAquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wouter Bos vond ik altijd wel een aardige gast. Maar, max 1-2x per jaar
Gerard Joling ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:32 schreef tech4u het volgende:
Raoul Heertje mag van mij nog wel een keer langskomen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jakhals was de grootste lul van allemaal. Hij moest per sé altijd tegen ingaan. Vreselijk irritant.
nee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik volg het topic al een tijdje, dus ik dacht "Laat ik me ook maar eens registreren".
Is deze link al een keer gepost?
Leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik volg het topic al een tijdje, dus ik dacht "Laat ik me ook maar eens registreren".
En toen raakte hij in een dip, trok de gordijnen dicht en ging in zijn onderbroek naar de 4.000 zenders op zijn tv staren. En zo ontmoette hij zijn tweede vrouw...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuktoen leefde zijn eerste vrouw nog en dus nog een redelijk normaal gewicht
Wel kwalijk dat zijn zoons een vlaams dialect hebben
Ken het verhaal ja. Zo rond kerst stond er in de VI een interview van 6 pagina's. Was wel een mooi stuk en ben er Boskamp nog meer door gaan waarderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En toen raakte hij in een dip, trok de gordijnen dicht en ging in zijn onderbroek naar de 4.000 zenders op zijn tv staren. En zo ontmoette hij zijn tweede vrouw...
http://www.vi.nl/achtergr(...)entiek-character.htm
Vrij constant niks mis mee dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL- 845.000
Best goed, ofniet?
Ah oke. Heb lang niet gekeken naar de kijkcijfers, dacht dat het gemiddeld rond de 700.000 zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij constant niks mis mee dus.
nu de 1 miljoen halenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. Heb lang niet gekeken naar de kijkcijfers, dacht dat het gemiddeld rond de 700.000 zat.
Tenminste iemand die wat positiefs wil zeggen over Feyenoord. Hoop dat hij vanavond gewoon eens tegengas wil geven ipv de discussie gewoon laten gaan omdat hij er geen zin in heeft.quote:
Gister bedoel je? En nee dat kan hij niet want hij heeft zelfs geen samenvatting van Psv - Feyenoord terug gekeken en tijdens de wedstrijd deed hij de analyse voor Arsenal - Spurs bij Sport1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenminste iemand die wat positiefs wil zeggen over Feyenoord. Hoop dat hij vanavond gewoon eens tegengas wil geven ipv de discussie gewoon laten gaan omdat hij er geen zin in heeft.
Als zelf uitgeroepen Feyenoord fan en ook altijd kritiek hebbende op het beleid en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is toch vreemd hoor, je weet dat ze het 100 % zeker over PSV - Feyenoord gaan hebben, en dan niet eens even een samenvattinkje kijken.
Geweldige username en ondertitelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Feyenoordfan? Hij is gewoon een Feyenoorder, ik vind hem samen met van Basten bij Sport1 mijn favoriete koppeltje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zelf uitgeroepen Feyenoord fan en ook altijd kritiek hebbende op het beleid en dergelijke.
Amai bedankt ee, den Boskamp is eèn beertje hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wouter Bos was altijd heel zenuwachtig (ook al was dat niet altijd te zien aan deze slimme politicus) om in VI te zitten. Vandaar dat hij ook zo politiek correct was over voetbalzaken en alleen maar met open deuren intrappen kwam.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wouter Bos vond ik altijd wel een aardige gast. Maar, max 1-2x per jaar
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef Ties02 het volgende:
Johan heeft echt een of ander metabolisch syndroom ofzo, echt nog nooit iemand gezien die zo veel fluctuaties heeft in gewicht/vet
Tja, je hebt soms periodes dat je uit de muur eet, en dan word je dik. Gek he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef Ties02 het volgende:
Johan heeft echt een of ander metabolisch syndroom ofzo, echt nog nooit iemand gezien die zo veel fluctuaties heeft in gewicht/vet
Nou ik heb ook wel eens periodes dat ik elke keer na het stappen 10 euro in de automaat bij de febo gooi, maar Johan ziet er gewoon telkens anders uit, dan weer een plofkop en pens, dan weer een ingevallen gezicht en een heel iel lichaam, gewoon zo raarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, je hebt soms periodes dat je uit de muur eet, en dan word je dik. Gek he?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En toen raakte hij in een dip, trok de gordijnen dicht en ging in zijn onderbroek naar de 4.000 zenders op zijn tv staren. En zo ontmoette hij zijn tweede vrouw...
http://www.vi.nl/achtergr(...)entiek-character.htm
Zo gaan dat soort dingen.quote:Nadat zijn vrouw Jen aan een slopende ziekte was overleden, belandde Boskamp in een dip. Hij sloot zich achter dichte gordijnen op in zijn huis, kwam de deur niet meer uit en kleedde zich niet eens meer aan. Boskamp zat hele dagen in zijn onderbroek naar de televisie te staren. Hij beschikt thuis in Relegem over ruim vierduizend zenders en volgt alle competities ter wereld. Een bal gaf zijn leven weer een andere wending. Een jongen uit de buurt trapte 'm in zijn tuin en de moeder van die jongen belde bij Boskamp aan of ze de bal terug mocht. Jan deed open in zijn onderbroek; het lijkt me geen al te vrolijk tafereel, maar het was liefde op eerste gezicht.
Een paar zakken banaantjes en vet uit de muur; om de zoveel tijd weer aan de "afslankpilletjes" (lees: speed). Dan kan het hard gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef Ties02 het volgende:
Johan ook, maar dat kunnen we niet meer terugzien, aangezien dat filmpje geblokkeerd isquote:
Weer eens wat anders dan je vriendin via een fles witte wijn meekrijgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Zo gaan dat soort dingen.
Op het moment dat hij die deur opentrok, wist zij meteen wat hij in huis had. Vrouwen weten binnen 2,3 seconden hoe of wat. Hoe ziet ze er eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan je vriendin via een fles witte wijn meekrijgen.
Een heel stuk jonger en dunner iigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Op het moment dat hij die deur opentrok, wist zij meteen wat hij in huis had. Vrouwen weten binnen 2,3 seconden hoe of wat. Hoe ziet ze er eigenlijk uit?
Machtsgreep?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
"wat wij vooral doen, is wij gaan de wijken in
Ja, maar dat hij ook alles doet voor FC Twente...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:32 schreef Jmsls het volgende:
Iedereen weet hier ondertussen toch al dat Johan alles doet voor geld/aandacht?
Ach laat gaan joh, gewoon een lezinkje ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar dat hij ook alles doet voor FC Twente...
pff die interviewster komt echt net uit het ei hèquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit werd hier gisteren gepost, de hele bingokaart komt voorbij, maar ook nieuwe dingen over zijn eetpatroon (deze wisseling in gewicht was de interviewer ook opgevallen), het blijkt dat Johan maanden lang niks eet, ik weet niet precies wanneer hij dat zegt, maar het was sowieso wel interessant om te horen.
Verschrikkelijk balen inderdaadgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan ook, maar dat kunnen we niet meer terugzien, aangezien dat filmpje geblokkeerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Oliver23 op 28-02-2012 22:28:03 ]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9043560f1092480d.mp4quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
Vrinden...waar kan ik de mp4 versie downloaden van afgelopen VI?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef DrDentz het volgende:
Die presentatrice van Hemd vh Lijf kan beter haar mond houden in plaats van telkens Johans antwoorden foutief samen te vatten. Natuurlijk is Johan geen hippie, hij is de Okie from Muskogee.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta op het punt mezelf van kant te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb eigenlijk nu al weer zin in VI Oranje. Snikhete Junimaand, en Gijp die steeds verkoeling zoekt in een Tijl met ijsblokjes
En Johan gewoon in een pak, met 35 graden buiten![]()
![]()
Thanks man.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9043560f1092480d.mp4![]()
![]()
Als jij dat woord met een hoofdletter schrijft krijg ik nare gedachtesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef Oliver23 het volgende:
Heb eigenlijk nu al weer zin in VI Oranje. Snikhete Junimaand, en Gijp die steeds verkoeling zoekt in een Tijl met ijsblokjes
En Johan gewoon in een pak, met 35 graden buiten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat woord met een hoofdletter schrijft krijg ik nare gedachtesI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik verwacht een glorieuze comeback van Tijl tijdens de zomer. VI Oranje 2010 was zijn hoogtepunt en ik ga er van uit dat hij ook tijdens een EK goed mee kan lullen over de nationale elftallen.![]()
Hij was degene die vorig seizoen op het begin zei dat ADO Europees voetbal zou halen. Hij heeft er dus ook wel een beetje kijk op. Maar hij wordt niet echt serieus genomen geloof ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:23 schreef Symer het volgende:
Ik verwacht een glorieuze comeback van Tijl tijdens de zomer. VI Oranje 2010 was zijn hoogtepunt en ik ga er van uit dat hij ook tijdens een EK goed mee kan lullen over de nationale elftallen.![]()
Dit vind ik geen leuke opmerking.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heeft jouw vrouw ook zusters?![]()
Team Tijl is bij deze opgericht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Heufd het volgende:
[..]
Hij was degene die vorig seizoen op het begin zei dat ADO Europees voetbal zou halen. Hij heeft er dus ook wel een beetje kijk op. Maar hij wordt niet echt serieus genomen geloof ik.![]()
Dat zei die ook alleen maar omdat ie een ontzettende ADO aanhanger isquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Heufd het volgende:
[..]
Hij was degene die vorig seizoen op het begin zei dat ADO Europees voetbal zou halen. Hij heeft er dus ook wel een beetje kijk op. Maar hij wordt niet echt serieus genomen geloof ik.Lucky shot meer niet, die vent heeft echt geen voetbalverstand (en ook geen humor)
![]()
Dat waren gewoon gezellige volslanke dames met gevoel voor humor. Tijl was wel razend populair in de VI Oranje topics, hij begon pas af te gaan tijdens de reguliere uitzendingen.![]()
De site van die volslanke dames is inmiddels uit de lucht helaas, dit zijn de resten ervan
http://web.archive.org/we(...)lbeckand-fansite.nl/
En tijdens de VI Oranje topics was ik vooral bezig de getalenteerde VI reporter (oftewel Iwan) op te hemelen.![]()
Mijn god wat is die presentatrice slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit werd hier gisteren gepost, de hele bingokaart komt voorbij, maar ook nieuwe dingen over zijn eetpatroon (deze wisseling in gewicht was de interviewer ook opgevallen), het blijkt dat Johan maanden lang niks eet, ik weet niet precies wanneer hij dat zegt, maar het was sowieso wel interessant om te horen.![]()
![]()
Wanneer komt Williebrord weer aan tafel?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ex drugsverslaafde bekende ze in deel 1. En dan geen pep, maar van die kinderdrugs.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn god wat is die presentatrice slechtOver twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:58 schreef ThaTim het volgende:
Wanneer komt Williebrord weer aan tafel?![]()
Dextron en zulks?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik kijk er al naar uit!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ex drugsverslaafde bekende ze in deel 1. En dan geen pep, maar van die kinderdrugs.
[..]
Over twee jaar geleden.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
En Premquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:58 schreef ThaTim het volgende:
Wanneer komt Williebrord weer aan tafel?![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:11 schreef Ties02 het volgende:
Even handen laten zien Fokkers, wie heeft liever dat Prem nooit meer komt?
*steekt hand op*![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:11 schreef Ties02 het volgende:
Even handen laten zien Fokkers, wie heeft liever dat Prem nooit meer ademt?
*steekt hand op*
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Prem beweerde wel op de nationale televisie dat Jean-Pierre Geelen in kinderporno handelt, dat is toch iets anders dan zeggen dat hij geen journalist is.![]()
Anders moeten we weer bitterballen bestellen. Prem is echt de meest verschrikkelijke gast die je kunt bedenken aan tafel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
Maak je geen zorgen, ik heb niet de indruk dat hij ooit nog eens zal aanschuiven![]()
DrDentz heeft wat met kinderpornoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Prem beweerde wel op de nationale televisie dat Jean-Pierre Geelen in kinderporno handelt, dat is toch iets anders dan zeggen dat hij geen journalist is.![]()
Hij is grappig omdat johan dat altijd juist andersom zegt uhuhuhu![]()
Even een lijstje met ergste gasten tot nu toe:
Prem bovenaan de lijst natuurlijk.
Frenk van der Linden, Andries Knevel, Willem van Hanegem (sorry willem), Rob Stenders.
Wie vult aan?![]()
Die ene gast van Utrecht die geen woord gezegd hadwas wel zielig opzich
Die retard van Groningen die alleen maar promopraat kwam doen
maar Frenk van der Linden staat bij mij bovenaan, dacht even de popiejopie presentator uit te hangen![]()
John van Lottum (?) die tennisser. Wel briljant hoe Genee hem compleet negeerde
Overigens was Frenk tof![]()
Was dat die man die geen enkele wedstrijd gezien had en totaal niks te vertellen had? En later in de VARA Gids commentaar op VI Oranje had? Of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:24 schreef tjoptjop het volgende:
John van Lottum (?) die tennisser. Wel briljant hoe Genee hem compleet negeerde
Overigens was Frenk tof![]()
Die jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Was dat die man die geen enkele wedstrijd gezien had en totaal niks te vertellen had? En later in de VARA Gids commentaar op VI Oranje had? Of was dat iemand anders?![]()
![]()
Johan even wakker schudden!quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Ali B hoeft van mij niet zo nodig terug te komen tijdens VI Oranje![]()
Die is zo makkelijk jonguh!quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet je wel meteen kijken of je je portemonnee en horloge nog hebt![]()
Wie was die vent die René vroeger had behandeld met zo'n methode en dat René antwoordde: "Had wel last van een remspoor".
Die man zat ook niet op z'n gemak daar.![]()
Ja die behandelde wat hedendaagse voetballers ook op een 'alternatieve' manier geloof ik. ben z'n naam even kwijtquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:29 schreef Rens-Reith het volgende:
Wie was die vent die René vroeger had behandeld met zo'n methode en dat René antwoordde: "Had wel last van een remspoor".
Die man zat ook niet op z'n gemak daar.
edit: Henk de Gier idd![]()
![]()
Ben ook niet altijd tevreden met Jan Joost van Gangelen en Barbara Barend maar goed dat is altijd nog te doen vergeleken met mijn eerdere lijst.![]()
Dus jij zet Barbara Barend en Jan Joost van Gangelen boven een Willem van Hanegem als het aankomt op voetbalinhoudelijke kennis?![]()
Oh ja van Gangelen, compleet vergeten (wat dan ook wel weer logisch is)
Barend maar weglaten, afgelopen jaar al genoeg over Ajax gehad.![]()
Nee, ik ben niet erg tegen Willem zijn voetbalvisie. Maar hij haalt de vaart eruit en geeft altijd zo'n kort antwoord en als erover doorgevraagd wordt dan wordt hij al een beetje pissig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Dus jij zet Barbara Barend en Jan Joost van Gangelen boven een Willem van Hanegem als het aankomt op voetbalinhoudelijke kennis?![]()
Hij kan er uberhaupt niet tegen als hem een vraag gesteld wordt.
Sorry voor de liefhebbers, maar er is een reden dat Voetbal Insite in ieder geval door mij veel minder tot niet bekeken werd. Sinds Willem weg was en het Voetbal International werd zit er gewoon een steigerende lijn in. Eerst nog achter de desk van Boulevard met een ander decortje, en nu zijn het de Mr. Bigstars van Hilversum.![]()
Vroeg ik me dus af, was dat nou echt hetzelfde ding als van Boulevard?
Ben wel eens langs al die studio's geweest van onder andere een paar RTL Programma's in Hilversum wel epic![]()
Hebben ze ook vaak verteld hoor. In die tijd moesten ze zelf een decor regelen en betalen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Ben wel eens langs al die studio's geweest van onder andere een paar RTL Programma's in Hilversum wel epic
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 01:03:47 ]![]()
Blijft mooi dat niet al mijn VI Oranje video's zijn verwijderd. Zo ook deze compilatie. Was echt genieten, de mooiste tijden van Voetbal International ooit.
Voor de mol onder ons: het is een grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat waren nog die cowboy-tijden. Toen er nog gerookt mocht worden aan tafel. Ik mis het wel af en toe. Zouden ze Hugo Camps niet nog een keer kunnen uitnodigen?TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Zoek de verschillen:quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:01 schreef Ties02 het volgende:
Ben wel eens langs al die studio's geweest van onder andere een paar RTL Programma's in Hilversum wel epic![]()
![]()
Toen waren er natuurlijk ook nog niet zoveel camera's. Kon je presentator een elleboog geven als de regie even niet oplette.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ja, dat waren nog die cowboy-tijden.![]()
Is dat Ralf Mackenbach?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Youtube maar eens op Jordy van Loon.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie het, dat is toch andere koek dan die klompenboerenblues bij VI.![]()
LIKKEN LIKKENquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:25 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Youtube maar eens op Jordy van Loon.![]()
Jordy mag ook wel eens een liedje zingen bij VI Oranje, hij is al te lang een beetje uit de picture.![]()
Was vorig jaar nog bij Paul de Leeuw. Mag Paultje niet zo maar had hem wel mooi gelijk even op z'n plaats gezet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:28 schreef DrDentz het volgende:
Jordy mag ook wel eens een liedje zingen bij VI Oranje, hij is al te lang een beetje uit de picture.
![]()
Toch zal VI Oranje nooit zo leuk worden als met het WK, dat was gewoon geweldig, iets nieuws en ze raakten helemaal in een flow met elkaar, Johan was hilarisch.. daarnaast zijn ook alle anekdotes zijn op, want sommige worden nu al een paar keer gerecycled![]()
Maargoed nog evenveel zin in![]()
Nee joh, het was net als toen ik naar Hans Liberg ging: ik kende alle grappen al, maar ik wilde ze gewoon nog een keer horen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:38 schreef Ties02 het volgende:
Toch zal VI Oranje nooit zo leuk worden als met het WK, dat was gewoon geweldig, iets nieuws en ze raakten helemaal in een flow met elkaar, Johan was hilarisch.. daarnaast zijn ook alle anekdotes zijn op, want sommige worden nu al een paar keer gerecycled![]()
Maargoed nog evenveel zin in
Alleen jammer dat dat VI Oranje zo ver weg is, dan is het lastig om het eens bij te wonen.![]()
Ik denk ook dat we dit jaar niet zover gaan komen als dat vorige WK. Maar verheug me er inderdaad ook erg op. Kijken of er nog leuke optredens van Dries Roelvink komen etc.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:38 schreef Ties02 het volgende:
Maargoed nog evenveel zin in![]()
Het komt nu ook op RTL4, ik denk dat het een veel te gelikt populair circus gaat worden met volkszangers en ander Linda de Mol achtige praktijken. Ik bedoel die goedkope sponsorhoererij als "Dat zeg ik" hoort er toch wel een beetje bij en dat gaan we nu niet meer zien![]()
Naast uiteraard om de 10 minuten reclame![]()
Uur fietsen joh valt wel mee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, het was net als toen ik naar Hans Liberg ging: ik kende alle grappen al, maar ik wilde ze gewoon nog een keer horen.
Alleen jammer dat dat VI Oranje zo ver weg is, dan is het lastig om het eens bij te wonen.![]()
Zou het gelegenheidsduo Derksen & Genee de hit "Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?" ook live ten gehore brengen in VI Oranje?![]()
Ik heb vernomen dat Dries met een cover komtquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Zou het gelegenheidsduo Derksen & Genee de hit "Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?" ook live ten gehore brengen in VI Oranje?![]()
Hey Littlerabbit, doe jij echt aan korfbal of was je aan het zwammen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uur fietsen joh valt wel mee.
In ieder geval, je moet er mee ophouden van Johan.
Vanaf 10.00, korfbal is even erg als lid zijn van een marjoretten korps.![]()
In dat geval kan die kale van P&W ook wel aansluiten bij de hooligans.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:53 schreef Ties02 het volgende:
AGAINST MODERN TELEVISION
VI HOOLIGANS![]()
Ik kan gratis reizen met de trein in het weekend en ik de vakanties dus ik pak wel een uitzending mee sowieso![]()
Haha ja maar die wil NO TELEVISION AT ALL!quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval kan die kale van P&W ook wel aansluiten bij de hooligans.![]()
Ik zeg zoveel teveel maar nu ik dit weet stop ik direct.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Littlerabbit, doe jij echt aan korfbal of was je aan het zwammen?
In ieder geval, je moet er mee ophouden van Johan.
Vanaf 10.00, korfbal is even erg als lid zijn van een marjoretten korps.![]()
Hij heeft ook helemaal niks met dat enge tv-wereldjequote:Op woensdag 29 februari 2012 01:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha ja maar die wil NO TELEVISION AT ALL!![]()
Maar daarom zit hij er drie keer per week.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft ook helemaal niks met dat enge tv-wereldje
HAHAHAHA
Sorry dat ik weer zo hard om mezelf moet lachen.![]()
Net als Johan, maar die zit er dan ook 3× per weekquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft ook helemaal niks met dat enge tv-wereldje
HAAHAHA
Edit: te laat![]()
Kan iemand even mee gaan lachen het begint nogal zielig te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daarom zit hij er drie keer per week.
HAHAHAHA
Dit is dus waarom hij niet geslaagd is als cabaretierquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daarom zit hij er drie keer per week.
HAHAHAHA
Nou ja, nu je het zegt, het is zeker in juni, ik trek mijn hele bankrekening wel leeg voor een overnachting in dat dure kurhaus, als ik dan de kamer naast Johan krijg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik kan gratis reizen met de trein in het weekend en ik de vakanties dus ik pak wel een uitzending mee sowieso![]()
Let op dat je niet de kamer naast Genee neemt.. die föhn iedere ochtend..quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, nu je het zegt, het is zeker in juni, ik trek mijn hele bankrekening wel leeg voor een overnachting in dat dure kurhaus, als ik dan de kamer naast Johan krijg.![]()
Ik huur dan de suite van René wel. Daar waar Clinton nog wat achter gelaten heeft.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, nu je het zegt, het is zeker in juni, ik trek mijn hele bankrekening wel leeg voor een overnachting in dat dure kurhaus, als ik dan de kamer naast Johan krijg.![]()
In de Doordekken studio zit er niemand die mee kan lachen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:59 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Kan iemand even mee gaan lachen het begint nogal zielig te worden.
Behalve Wieke, maar die kent ze al.![]()
Ik wil de kamer naast Gijpie's penthouse suite wel, 'snachts even meeluisteren met al die meisjes die dan voorbij komen op de TV![]()
Ik hoor trouwens dat Derksen ook een dochter van 18 heeft die loopt te golfen in de VS.
Je zou wel de ultieme VI HOOLIGAN zijn als je die weet te scoren.![]()
Die lach van hem, er stond zon filmpje op youtube van die uitzending, en dan op een bepaalde minuut kon je precies die lach steeds opnieuw aanklikken, man wat heb ik daar dubbel om gelegenquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:02 schreef Rens-Reith het volgende:
Nog even terug te komen op vreselijk gasten. Henk Westbroek was ik nog vergeten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: