Meestal sex ofzo toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat komt er na de beste voetballers ooit?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:
Ramos
Kreeg het slachtoffert nou geel
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Hey, ik had 'vrijdag Boskamp' als TT, maar de lapo regel geldt dus niet meer
nope, al een paar jaar niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Hey, ik had 'vrijdag Boskamp' als TT, maar de lapo regel geldt dus niet meer
En net nog 'Topshowquote:
We zullen de spelersbus even opwachten en ze flink de waarheid vertellen!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
willem met z'n chagrijnige kop moet echt opbokken..
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En net nog 'Topshow' zeggen. Schijnheilig volk
Heus niet. Beetje tegenwicht biedenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
willem met z'n chagrijnige kop moet echt opbokken..
Matige troll is matigquote:
Nooit gezegd jij kotst VI in zijn geheel alleen de hele avond af en stemt in dat SV beter isquote:Op maandag 27 februari 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En net nog 'Topshow' zeggen. Schijnheilig volk
Jij niet nee. Ik geniet nog altijd een bazenstatusquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wij maken onszelf niet populair in VBL
Jij zag toch dat ik ZuidGrens quotte. Blind konijnquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gezegd jij kotst VI in zijn geheel alleen de hele avond af en stemt in dat SV beter isMet je schijnheilig volk
Bij wie dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij niet nee. Ik geniet nog altijd een bazenstatus
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij niet nee. Ik geniet nog altijd een bazenstatus
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Graslul het volgende:
Willem voegt weer eens niets toe, integendeel. Standaard chagerijnig, Spelers 'sporen niet', 10 seconden na een vraag reageren, trekpop, oprotten met die gozert!
Ja, omdat Boskamp zou komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij zag toch dat ik ZuidGrens quotte. Blind konijn
Dan nog zal dat het begin zijn geweest. In het eerste kwartier was het ook alleraardigst met een hoog tempo en veel onderwerpen. Daarna...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jij zag toch dat ik ZuidGrens quotte. Blind konijn
Nee, terwijl trolls normaalgesproken toch zo enthousiast worden ontvangen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wij maken onszelf niet populair in VBL
Kijk. Als je het zo verklaart dan ben ik het met je eens. Niet zo opgefokt doen volgende keer. Nergens voor nodigquote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan nog zal dat het begin zijn geweest. Het eerste kwartier was het ook alleraardigst met een hoog tempo en veel onderwerpen. Daarna...
welke belg is dat dan ouwe krentenbaard?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Ah op de belg nog ff Ceulemans (den ouwe) en we gaan zo verder met Boskamp
Ik word en blijf opgefokt als jij op 1 pagina 8 keer meldt dat het een waardeloze show is en niet alleen vandaag maar in zijn algemeen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk. Als je het zo verklaart dan ben ik het met je eens. Niet zo opgefokt doen volgende keer. Nergens voor nodig
Jij moet niet zo'n grote mond tegen de éckte VI-hooligans hebben, of je krijgt een koek.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk. Als je het zo verklaart dan ben ik het met je eens. Niet zo opgefokt doen volgende keer. Nergens voor nodig
Prima plan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga zo Extra Time kijken, ik hoor eerst nog Rik de Sadeleer, schitterend!!
Eerst nog even de Belgische hoogtepunten van het WK 1986 bekijken voor de 800e keer.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
Ah op de belg nog ff Ceulemans (den ouwe) en we gaan zo verder met Boskamp
Laat ze lekker joh, daar zijn het belgen voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eerst nog even de Belgische hoogtepunten van het WK 1986 bekijken voor de 800e keer.
Willem's kansloze Twente-bash. Grappig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Mihaylov een slechte keeper vinden, compleet tegendraads en dan geen argumenten aanvoeren, enkel zeggen "maar dat mag ik toch zeggen?". Hij had meer van dat soort momenten tijdens deze uitzending. Boskamp niet bij naam kennen, etc.
Sowieso mooi hoe Belgische commentatoren altijd in de rol van "Superfan" schieten. Zeer vermakelijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die commentator is echt zo'n baas, zelfs ik ken al die woorden:
GOOOOAAAL DE BELGICAAA!!
Dat is hem! Dat is hem! Ik wist het! Hahahaa!
1982 hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 22:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Eerst nog even de Belgische hoogtepunten van het WK 1986 bekijken voor de 800e keer.
Hebben ze niet samen gespeeld bij Feyenoord rond 1970?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Hij had meer van dat soort momenten tijdens deze uitzending. Boskamp niet bij naam kennen, etc.
paar jaar zelfs. 1970-1974quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hebben ze niet samen gespeeld bij Feyenoord rond 1970?
Rotterdamse humor zal het wel zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hebben ze niet samen gespeeld bij Feyenoord rond 1970?
Normaliter zie je alleen het WK van 1986 op de Belg, en dan vooral de wedstrijd tegen de Sovjet Unie.quote:
"Die jongens moeten niet naar het strafkamp, dat hebben ze ook weer niet verdiend."quote:Op maandag 27 februari 2012 22:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Normaliter zie je alleen het WK van 1986 op de Belg, en dan vooral de wedstrijd tegen de Sovjet Unie.
Moest altijd lachen met die wedstrijd Argentinie-Zuid-Korea (of Bulgarije) waar het zo hard regende en de Sadelaer het over collega's had die voorbij kwamen drijven.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Die jongens moeten niet naar het strafkamp, dat hebben ze ook weer niet verdiend."
Oh oh
Extra Time (Canvas)quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft Extra Time nog geen topique?
Iedereen moet Bokskamp een bamihap geven.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand kijkt het als Boskamp er niet is.
Die kok heeft trouwens ook geen feitenkennis, hij had een bamihap moeten geven.
Hij doet Maradona naquote:
Hij bedoelt: "Ik mag eigenlijk geen ijs."quote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp zegt: "Ik lust geen ijs"
Twee seconden later eet hij het ijs op
De Kromme verziekte de hele sfeer weer. Jammer, want zijn vorige twee optredens was hij wel goed te harden.quote:
Nou dit wordt iig geen Mp4 binnenhalen en mogelijk een filmpje uithalen dus wat dat betreft heeft RTL succesquote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Oprotten met De Kromme. De harde kern wil hem weg hebben, en zonder ons geen VI.
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Oprotten met De Kromme. De harde kern wil hem weg hebben, en zonder ons geen VI.
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
We kunnen die vent wel molesteren, maar het is en blijft de kromme.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet de harde kern van VI eens een paar kleinkinderen van Willem intimideren ofzo.
RTL heeft de oorlog verklaard aan ons, we zijn nog lang niet gewonnen,maar uiteindelijk zullen wij victorie vieren. We zullen strijden op de stranden, we zullen strijden op de landingsgebieden,we zullen vechten op de velden en straten , we zullen strijden in de heuvels, maar we zullen nooit OVERGEVEN.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dit wordt iig geen Mp4 binnenhalen en mogelijk een filmpje uithalen dus wat dat betreft heeft RTL succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |