quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Als je inspiratie hebt horen wij het welquote:
Ik heb altijd inspiratie. Waar is jouw inspiratie, foetsiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je inspiratie hebt horen wij het wel.
Nee hoor, maar ik zag dat de laatste paar topics zonder TT gemaakt waren, vandaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar is jouw inspiratie, foetsie?
Met deze week de officiële opening van de Apple Store in Amsterdam!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zag dat de laatste paar topics zonder TT gemaakt waren, vandaar.
quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of mobiele telefoon op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef killfrenzy het volgende:
mogen we even GEEN discriminatie![]()
Artikel 1
[..]
[ afbeelding ]
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef killfrenzy het volgende:
mogen we even GEEN discriminatie![]()
Artikel 1
[..]
[ afbeelding ]
dit is een iphone topic. ik zie nergens discriminatie dus jouw post is zwaar offtopic. dit dat. niet meer doen. dank jequote:
ow zo. ja het is geen denderende op zo, ben ik wel met je eensch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef killfrenzy het volgende:
nee maarja
ik wou graag dat de OP veranderd werd naar iPhone Ervaringen en niet zoals nu iPhone 4S Ervaringen
snap je maar ja anders kan je dit hele topique gewoon dicht doen
iPhones hebben geen titel nodigquote:
Jazeker ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:59 schreef Skv het volgende:
Hier ook mensen met een Apple TV 2 toevallig?
iFans forum of Macthemes.net forumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef KNAK het volgende:
Is er geen applicatie waarmee je Siri kan starten door de naam "Siri" uit te spreken?
Iemand ook toevallig een link waar goede themes incl lockscreen zijn? heb een uur zitten googlen, vind wel wat maar ben niet echt onder de indruk... wellicht dat iemand andere links heeft>?
Je account is gehacktquote:Op zondag 26 februari 2012 10:44 schreef MaxC het volgende:
Kreeg net 2 mails van transactiebevestigingen van 2x een in-app aankoop:
宠物猎人, 32800金币 In-app aankoop 39,99 ¤
宠物猎人, 16300金币 In-app aankoop 19,99 ¤
Terwijl ik dit nooit hebt gekocht, had zelfs mij telefoon niet bij me ten tijde van aankoop. Natuurlijk al aangegeven bij Apple en laat het wel storneren maar iemand enig idee hoe dit kan, of welke app dit heeft veroorzaakt?
Koop een kladblok en schrijf je ideeën op, de OP is prima zoals hij is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef killfrenzy het volgende:
nee maarja
ik wou graag dat de OP veranderd werd naar iPhone Ervaringen en niet zoals nu iPhone 4S Ervaringen
snap je maar ja anders kan je dit hele topique gewoon dicht doen
Zo ziet het er wel uit ja, wachtwoord veranderen dus.quote:
Jailbroken?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi!
Ik heb een iPhone 4 en sinds vrijdag loopt de accu in standby in circa 4 uur compleet leeg. Elke 5 minuten een paar procent. Daarvoor nooit problemen.
Ik heb al geprobeerd:
- Back up - reset - back up terugplaatsen
- Alle apps eraf geknikkerd - reset - backup van de cloud terugplaatsen, waarbij alle apps opnieuw worden gedownload.
Niks werkt.
Iemand nog ideeën? Want zonder 'm te gebruiken moet ie nu om de 4 uur aan de oplader. Laat staan als ik er wél wat mee doe.
Ik kan 'm letterlijk en figuurlijk leegkijken.
Jep, maar ik bedoel er kan een tweak zijn die niet goed werkt en hem leegtrektquote:
Nope. Toestel vd zaak.quote:
Ja! Heel raar eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vraagje over de Facebook app.
Ik heb al vanaf het begin dat ik bij statusupdates en dergelijk een foto van iemand anders krijg te zien dan van degene die iets heeft getypt of heeft geupload. Hebben meer mensen daar 'last' van?
Hoogstwaarschijnlijk hardware gerelateerd dan. Is je toestel ergens geweest wat misschien niet goed is voor de batterij (hitte/kou)?quote:
Ja, zo heeft Facebook nog wel meer bugs.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb al vanaf het begin dat ik bij statusupdates en dergelijk een foto van iemand anders krijg te zien dan van degene die iets heeft getypt of heeft geupload. Hebben meer mensen daar 'last' van?
Zou ik toch eens Apple opbellen of erlangs gaan, klinkt alsof je batterij het loodje aan het leggen isquote:
Nee, geen bijzonderheden. Wilde een afspraak in mn agenda zetten zaterdag en toen had ik ineens nog maar 9% accu en nog geen kwartier later leeg en uit. Aan oplader gehangen, toen werd ie heel warm, dat was normaal ook niet, maar hij liep vervolgens gewoon net zo hard weer leeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk hardware gerelateerd dan. Is je toestel ergens geweest wat misschien niet goed is voor de batterij (hitte/kou)?
Ja, ik heb onze office manager al gevraagd of ze onze ict-/telecomleverancier wil contacteren. Ga eind volgende week voor 10 dagen naar buitenland voor het werk en dan is dit bijzonder onhandig!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik toch eens Apple opbellen of erlangs gaan, klinkt alsof je batterij het loodje aan het leggen is
Ja dat komt klote uit. In dit soort gevallen vraag je je af waarom je een dure iPhone gekozen hebquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik heb onze office manager al gevraagd of ze onze ict-/telecomleverancier wil contacteren. Ga eind volgende week voor 10 dagen naar buitenland voor het werk en dan is dit bijzonder onhandig!
Omdat.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat komt klote uit. In dit soort gevallen vraag je je af waarom je een dure iPhone gekozen heb
Is ook een mooi toestel, heb hem zelf ook. Alleen jammer van dit soort probleempjesquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat.. Tot vrijdag was ik er perfectly happy mee!
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Moet je uitzetten dat ze in je Cloud komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.
Hoe kan ik trouwens de foto's in mijn fotostream wissen? Ik vind het maar irritant om alles dubbelop te hebben.
Thnx!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je uitzetten dat ze in je Cloud komen.
Nou blijkt dat alle andere collega's er ook last van hebben sinds vrijdag! En vrijdag hebben de servers er hier uit gelegen. ICT-boer is aan het speuren. Heel vreemd!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is ook een mooi toestel, heb hem zelf ook. Alleen jammer van dit soort probleempjes
Instellingen->iCloud->fotostream uitzetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.
Hoe kan ik trouwens de foto's in mijn fotostream wissen? Ik vind het maar irritant om alles dubbelop te hebben.
Probeer je agenda in je lockscreen eens uit te zetten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat.. Tot vrijdag was ik er perfectly happy mee!
Misschien is de iPhone als een malle op zoek naar een server die steeds reject terwijl de iPhone doorgaat met zoeken tot hij geaccepteert wordtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou blijkt dat alle andere collega's er ook last van hebben sinds vrijdag! En vrijdag hebben de servers er hier uit gelegen. ICT-boer is aan het speuren. Heel vreemd!
Mail en afspraken worden wel netjes gesynchroniseerd. Maar er gaat ergens iets heel erg mis. Ben wel 'blij' dat de collegae het ook hebben. Ligt het iig niet aan het toestel zelf.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien is de iPhone als een malle op zoek naar een server die steeds reject terwijl de iPhone doorgaat met zoeken tot hij geaccepteert wordt
En als je nou gewoon eens alles gerelateerd met die server uitzet?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mail en afspraken worden wel netjes gesynchroniseerd. Maar er gaat ergens iets heel erg mis. Ben wel 'blij' dat de collegae het ook hebben. Ligt het iig niet aan het toestel zelf.
Hm, eens ff kijken hoe dat moet. Ik denk het wel hoor, want bij de reset naar de fabriekinstellingen deed het probleem zich niet voor. Maar zodra ik de restore deed van o.a. mail- en agenda e.d. (dus nog zonder apps e.d.) begon het weer.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En als je nou gewoon eens alles gerelateerd met die server uitzet?
Dan kan je zien of dat écht het probleem is
Werkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 12:40 schreef Saninl het volgende:
Zometeen voor de eerste keer hardlopen met Runkeeper op mijn iPhone4
Exchange opnieuw geïnstalleerd en probleem is weg!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan zou ik het probleem zoeken bij het bedrijf, zoals je zelf al zei
Perfect!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Exchange opnieuw geïnstalleerd en probleem is weg!
Karma. Koop de apps gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Of servers belast of Installous error. In beide gevallen niet jouw fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef killfrenzy het volgende:
Trouwens, nieuwe Simpsons spel is leuk en Draw spel ook.
Ik ben helaas wel echt barslechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef KNAK het volgende:
Dat gratis Draw Something Free... heerlijk hersenloos spelletje
Amerikaanse Store (of gekraakt). Is free-to-play, sims-achtig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Komt nog naar de Nederlandse Appstore (klik).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Ik ook haha, maar ik gebruik nu een 'dunne' styluspenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel echt barslecht
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef soapie het volgende:
Vraagje weet iemand de instellingen voor de mail. Krijg m niet aan de praat. Heb upcmail... Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Dat is inderdaad het makkelijkst, zo heb je direct toegang tot je gegevens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef WJE11 het volgende:
Over 2 weken krijg ik eindelijk iPhone 4s. Stap over van de 3GS, beste is toch gewoon back-up maken en daarna gewoon syncen? Dan behoud ik gewoon (betaalde) apps en dergelijke.
Vriendin krijgt de 3GS, lekker iMessagen:)
Mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]Hehe eindelijk gelukt. Ben 4 dagen bezig geweest, en dan zo simpel.....
http://itunes.apple.com/u(...)ada/id326075661?mt=8quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
In de appstore staan TomToms en Navigonsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
Waze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Ja maar heb je wel een jailbreak nodig dacht ik, moet je even googlenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan whatsapp op de iPod touch?
Anders kan je Waze proberen (gratis) alhoewel ik het geen goede navigatie app vind. Met T-Mobile heb je inderdaad een gratis versie van Navigon welke prima werkt.quote:
Ja voor de nieuwste firmware (5.0.1) is er al een enige tijd een untethered jailbreak beschikbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:18 schreef Doublepain het volgende:
Is er al een goeie jailbreak voor die nieuwe ios? Ik heb nog de oude oude versie. Dus niet die nieuwe shit
Ja, dat is een tethered jailbreak dus. Gelukkig is er nu untetheredquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:33 schreef Doublepain het volgende:
Ah beter
Ik heb nog een 4.3.5. Als die uit is, moet ik hem via mijn computer starten
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Game update: The Simpsons : Tapped Out (gratis) is sinds gisteren uitgekomen in de App Store. Leuk Sims-achtig spel waar je Springfield moet herbouwen door een fout van Homer!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
The Simpsons Tapped Out (iTunes link)
Hier een hele uitleg over Imessage.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:23 schreef timbob het volgende:
Zeg, dat iMessage hè. Moet je daar nog iets voor instellen? Of heb je er überhaupt controle over?
Ik kan het alleen aanzetten. En zo nu en dan stuurt hij een berichtje dat dan blauw is. Maar ik heb geen idee hoe ik kan zien wie en hoe ik kan imessagen...
En dat is dan toch gratis? Want via internet enzo?
De Apple site is ook niet echt duidelijk, en zegt alleen dat het bestaat...
Plus, mijn telefoon opent soms zomaar Siri, vanuit het niets, terwijl ik niet eens in de buurt van de home-knop zit. Heel apart.
welk model? de 3Gs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:06 schreef Ben. het volgende:
Mijn iPhone is net dood gegaan...Stekkertje is kaputt. Word vervangen evenals de hele telefoon word compleet opgeknapt. Nieuwe scherm, nieuwe ahterkant, nieuwe chromen rand, nieuwe knopjes, etc.
Zoek ik dus ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.
Je vat elke (iPhone) spel samenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:21 schreef shhulp het volgende:
[..]
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..
Flikker op *verwijderd spel van iphone*
Conclusie.. loopt al vast aan begin.
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
Is er een manier op het cache van je iPhone leeg te maken?
Ik heb ontzettend veel meta data via iTunes veranderd, maar veel oude album illustraties blijven gewoon op m'n iPhone nog staan. Die wil ik dus veranderen naar de nieuwe en goede, maar dat lukt mij dus niet.
Mooie app, maar faalt vaak qua routeberekening.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waze.
http://itunes.apple.com/nl/artist/waze-inc./id323229109
1e keer dat ik dat doequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je vat elke (iPhone) spel samen
[..]
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.
Geen Jailbreak, dus probeer een oplossing te zoeken voor non jailbreak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je vat elke (iPhone) spel samen
[..]
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.
Dan doe je toch echt iets niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
Gooi ik alle muziek van m'n iPhone af, staat er rechts boven nog steeds; Huidige afspelen.
Staat er verdomme nog steeds muziek op terwijl ik deze allang had weg gegooid.
Zoals ik al zei, ik begrijp het ook wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.
Desalniettemin verpest het de hele markt. De AppStore is erop gericht om games te maken waar mensen makkelijk geld aan uitgeven, gewoon goede games maken is er niet meer bij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.
Mja, ik zat dus te zoeken naar een goede RPG maar het zijn allemaal van die zwakke versies. Voor een eurootje of 4 per spel kun je misschien niet zo heel veel verwachten maar toch. Ik hoef inderdaad geen SNES remakes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Desalniettemin verpest het de hele markt. De AppStore is erop gericht om games te maken waar mensen makkelijk geld aan uitgeven, gewoon goede games maken is er niet meer bij.
Vroegâh, op de GameBoy Advance etc., deed men echt hun best om topgames te maken. Tegenwoordig maak je gewoon een neverending simulatiegame met in-app purchases en je bent binnen.
Zelfs op de iPad is het game-aanbod erg treurig. Een goede RPG à la Golden Sun o.i.d. is er niet, en als het er is zijn het remakes van SNES-games.
I feel your pain. Dus ben ik aan het jailbreaken gegaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil pokemon spelen zonder jailbreak
Copytransquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
Gooi ik alle muziek van m'n iPhone af, staat er rechts boven nog steeds; Huidige afspelen.
Staat er verdomme nog steeds muziek op terwijl ik deze allang had weg gegooid.
Belachelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol wat een onzin, persé de eerste willen zijn om een nieuwe Apple Store te betreden.
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Helemaal niet, je weet gewoon niet hoe je het moet gebruiken.
+2quote:
ik vond het altijd een baggerprogramma. het is niet zo intiutief dit dat en altijd ver weg gebleven ervan. maar ja nu iphone dus dan moet je haast wel. moet zeggen dat het op zich wel prima werkt als je er eenmaal aan gewend bent geraakt. maar het gemak zo de eerste periode vind ik niet super.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef kilozout het volgende:
iTunes is 1 van de beste programma's om je muziek te beheren.
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vond het altijd een baggerprogramma. het is niet zo intiutief dit dat en altijd ver weg gebleven ervan. maar ja nu iphone dus dan moet je haast wel. moet zeggen dat het op zich wel prima werkt als je er eenmaal aan gewend bent geraakt. maar het gemak zo de eerste periode vind ik niet super.
Hoe is dat mogelijk terwijl er zoveel verdient wordt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef drbarisart het volgende:
Ik denk dat het einde van iTunes in zicht is. Wellicht deze zomer al.
De applicatie bedoel ik. De Store blijft natuurlijk bestaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk terwijl er zoveel verdient wordt?
Waarmee wil je dan muziek, films en apps mee downloaden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De applicatie bedoel ik. De Store blijft natuurlijk bestaan.
De iTunes Store wordt dan een aparte applicatie. En om af te spelen gebruik je de Muziek en Videos app. Net als bij iOS.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarmee wil je dan muziek, films en apps mee downloaden?
Denk het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De iTunes Store wordt dan een aparte applicatie. En om af te spelen gebruik je de Muziek en Videos app. Net als bij iOS.
Omdat het de kracht van iOS is dat alles gecentraliseerd is. In iTunes maak je met een druk op de knop een backup van alles, inclusief volledige applicaties. Probeer dat maar eens in de 5GB van iCloud.quote:
Mijn iPhone backupt nu automatisch elke dag naar iCloud. Ik merk het niet eens, en ik heb volgens mij nog heel veel ruimte over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat het de kracht van iOS is dat alles gecentraliseerd is. In iTunes maak je met een druk op de knop een backup van alles, inclusief volledige applicaties. Probeer dat maar eens in de 5GB van iCloud.
Aan de andere kant pusht Apple wel heel erg naar de cloud toe, dus zou het in de toekomst best kunnen dat iTunes vervangen wordt door een cloudbased oplossing. Maar zolang het niet makkelijker en completer kan dan met iTunes, hoop ik dat het blijft.
Sterker nog, ik nam goede iTunes integratie juist mee in mijn keuze voor een Android-toestel :p
Prima, maar mijn iTunes library is 67GB en je hebt maar 5GB iCloud geheugen. Dat gaat niet werken. Nog niet althans.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:52 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Mijn iPhone backupt nu automatisch elke dag naar iCloud. Ik merk het niet eens, en ik heb volgens mij nog heel veel ruimte over.
Ik zie het als een logische stap. Het syncen met iTunes is eigenlijk al ouderwets; het is veel prettiger als alles gewoon in de cloud staat, en je dus niet meer hoeft te syncen.
je kan altijd meer kopen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, maar mijn iTunes library is 67GB en je hebt maar 5GB iCloud geheugen. Dat gaat niet werken. Nog niet althans.
Bovendien heb je geen media management via iCloud.
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.quote:
Maar dat gaan ze allemaal nog uitbouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.
Dan dumpen ze iTunes maar zodra ze helemaal zijn uitgebouwd, en dat zal nog jaren duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze allemaal nog uitbouwen natuurlijk.
Hehe. Ik denk dus dat het dit jaar gaat gebeuren. We gaan et zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan dumpen ze iTunes maar zodra ze helemaal zijn uitgebouwd, en dat zal nog jaren duren.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.
Dat kan volgens mij niet. Is het geen idee om ergens in je huis een Wi-Fi repeater aan te schaffen? Dat ding zorgt er dan voor dat je bereik sterk uitgezonden wordt bij plekken waar dat niet zo is.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
Iemand tips om het wifibereik van de iPhone te verbeteren? Mijn ATV heeft prima wifi-ontvangst, maar mijn access point staat net te ver weg voor mijn iPhone. Daardoor hapert die ellendige AirPlay constant.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef KNAK het volgende:
Dat je het moet gebruiken, dat je vanuit je library zaken moet importeren, het gemak... alles valt wel tegen. Als ik een mp3 via mn phone download en dan sync met iTunes, ben ik die file kwijt..
Het eenvoudige 'draggen naar...' is hier niet bij
Die had ik nog liggen. Werkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet. Is het geen idee om ergens in je huis een Wi-Fi repeater aan te schaffen? Dat ding zorgt er dan voor dat je bereik sterk uitgezonden wordt bij plekken waar dat niet zo is.
www.bestskinsever.comquote:Op zondag 4 maart 2012 14:31 schreef Mercan het volgende:
Ben op zoek naar bescherming van mijn Iphone 3Gs display.
Zie op marktplaats wel een aantal screen protectors te koop, zijn de verschillen in kwaliteit groot?
Iemand die bepaalde merken kan aanbevelen?
http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.htmlquote:Dit heeft Terry Myerson, onlangs benoemd tot hoofd van Microsoft's Windows Phone-afdeling, gezegd tijdens de Mobile World Congress. Business Insider schrijft dat Myerson de aanval opende Apple nadat iemand uit het publiek stelde dat Apple software updates uitbrengt voor bestaande iPhones, waarop de vraag volgde of Microsoft hetzelfde van plan was.
Geen antwoord
Myerson beantwoordde deze vraag niet en verklaardde dat het volgende mobiele platform van Microsoft nog niet eens is aangekondigd. Wel zag het hoofd van de Windows Phone-afdeling de vraag als een kans Apple te grazen te nemen.
Zo zei Myerson: "Je hebt gelijk, je kunt iOS 5 inderdaad downloaden voor de iPhone 3G. Het zal niet bruikbaar zijn, maar het is mogelijk het besturingssysteem te installeren". Aangezien de iPhone 3G niet door iOS 5 wordt ondersteund, bedoelde Myserson waarschijnlijk de iPhone 3GS.
Goede verkooptool
Nadat klanten het nieuwe besturingssysteem op hun oudere iPhone hebben geïnstalleerd, zouden zij tot de ontdekking komen dat hun iPhone aanzienlijk langzamer is geworden. De gebruikers zouden hierdoor worden gestimuleerd een nieuw model iPhone aan te schaffen. Myerson beschrijft de tactiek als 'een goede verkooptool voor hardware'.
Naast Apple's iOS kreeg ook Google's Android het van Myerson te verduren. Zo stelde het hoofd van de Windows Phone-afdeling dat 'Android-toestellen nooit worden geüpgraded'. De apparaten zouden grote bugs, die hierdoor niet worden verholpen.
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Microsoft: 'Apple maakt oudere iPhones doelbewust langzamer'
[..]
http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.html
Over projectie gesproken, jeez, als er 1 OS wat iedere keer meer waterhoofd en langzamer is dan is het wel windhoos
je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.
gewoon niet upgraden, klaar.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.
daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
heb hier een 3GS en werkt gewoon heel normaal hoor, merk geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.
daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
Je hebt wel Settlers voor de iPhone maar die schijnt niet geweldig goed te zijn. Naast dat heb ik geen idee eigenlijk en ben zelf ook wel benieuwd.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.
En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.
Suggesties?
Wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.
En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.
Suggesties?
Dixons, MediaMarkt. Overal.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Awesome_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een complete oplader kan kopen? Liefst fysieke winkel want ik heb em morgen nodig.
Jij hebt interne memo's waarin staat dat oude telefoons langzamer moeten worden gemaakt?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
leg het eerste eens in ABN uitquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:
Iemand een idee bij dit gekke probleem?
Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
Heb je zijn email adres wel in je contactenlijst staan? Lijkt me dat hij imessage aan zijn email heeft verbonden ipv zijn telefoonnummerquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:
Iemand een idee bij dit gekke probleem?
Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
op een Iphone hoef je het alleen maar aan te zetten, hij koppelt dan automatisch aan je apple idquote:Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef Reintji het volgende:
iMessage moet op een iPad en iPod touch toch aan een email (apple-id) gekoppeld worden?
Ik heb het contact al uit mijn telefoon gehaald, dit opnieuw erin gezet zonder zijn emailadres en wanneer ik nu een iMessage van hem krijg, krijg ik die gekoppeld aan zijn emailadres, wanneer hij zijn mobiel internet uitzet, krijg ik het als sms.
Als je bij een contact zowel zijn nummer als zijn email hebt opgeslagen, wil iMessage nog wel eens het emailadres als afzender van de iMessage gebruiken. In dit geval komt er inderdaad een nieuw 'gesprek' tevoorschijn in je messages, en komen de berichten niet gewoon in hetzelfde gesprek als de smsjes van die persoon; je iPhone herkent de iMessages van de email immers als een nieuw persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het steeds over imessage als email??
Ik heb het niet over iMessage als email, maar als gekoppeld aan een emailadres.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het steeds over imessage als email??
nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 5 maart 2012 09:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je bij een contact zowel zijn nummer als zijn email hebt opgeslagen, wil iMessage nog wel eens het emailadres als afzender van de iMessage gebruiken. In dit geval komt er inderdaad een nieuw 'gesprek' tevoorschijn in je messages, en komen de berichten niet gewoon in hetzelfde gesprek als de smsjes van die persoon; je iPhone herkent de iMessages van de email immers als een nieuw persoon.
Ik heb dit ook wel eens gehad, vrij irritant inderdaad.
Dan heb jij geluk gehad, maar het werkt dus niet altijd zo perfect.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt
en heb hier bij mijn contacts veel mer staan
soms 2x 06, 1x thuis nummer, 2 email adressen ( waarvan 1x apple-id is ) en mijn smsjes / imessage's komen altijd normaal zonder problemen aan
ook bij een Ipad, en ook Facetime werkt zonder probleem naar Iphone / Ipad en Mac
Heb dan ook niks bijzonders gedaan. Imessage aanzeten, Facetime aanzetten, juiste gegevens bij contacts
Als Een Zonnetje!
Ik heb geen PayPal, en ga er ook niet één nemen voor dit soort kleine bestellingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
www.bestskinsever.com
Dat is de beste
Heeft het haast? Want ik zit op een nieuwe voor- en achterkant voor mijn iPhone te wachten. Als die bevalt, wil ik daar ook een bestskinsever op plakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik heb geen PayPal, en ga er ook niet één nemen voor dit soort kleine bestellingen.
Iemand enig idee hoe ik aan zn folie van BestSkinsEver kan komen??
Misschien dat iemand er 2 voor me wil bestellen
Me is Happyquote:Op maandag 5 maart 2012 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heeft het haast? Want ik zit op een nieuwe voor- en achterkant voor mijn iPhone te wachten. Als die bevalt, wil ik daar ook een bestskinsever op plakken.
Ok, als ik er eentje ga bestellen, stuur ik je wel een PM. Zal volgende week maandag ergens zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Me is Happy
Het heeft geen haast, voor kwaliteit wil ik best wel ff wachten.
Ik hoor graag van je als je wat gaat bestellen.
SBSettings, overige toggles uitzetten en de ip-shit hidenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef n8n het volgende:
weet iemand een widget voor notification center waarmee je alleen wifi, 3g, airplane, orientation lock, blutooth en de flash kan togglen? SBSettings, BBSettings, IntelliScreenX etc. voegen allemaal overbodige shit toe met battery-indicators, ip-adressen en zulks.
Dan heb je nog veel te lerenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:26 schreef n8n het volgende:
Dusver heb ik alleen een jailbreak om pokemon te kunnen spelenen om de batterystatus via een banner te tonen. Verder vind ik het aanbod vrij mager en vooral overbodig ingewikkeld werken
Klopt heb 'm pas net jailbroken, SBS doet nu vrij aardig wat ik wil. Mis alleen nog de optie voor de flash maar dat boeit niet zo.quote:
Er is WeeFlashlight, dat is een toggle voor flash. Wat bedoel je exact met sliden?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt heb 'm pas net jailbroken, SBS doet nu vrij aardig wat ik wil. Mis alleen nog de optie voor de flash maar dat boeit niet zo.
Weet jij toevallig een hack om de content van het notification center af te laten sliden?
Ok thnx, ik wacht op je PM.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ok, als ik er eentje ga bestellen, stuur ik je wel een PM. Zal volgende week maandag ergens zijn.
Belachelijk idd. Ik kap er ook gelijk mee in oktober.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef very het volgende:
Trouwens knap bizar dat tMobile haar prijzen met 25% verhoogt, maar geen euro van de toestelprijs afhaalt.
Never nooit dat ik dus nog bij T-mobile een nieuw contract afsluit.
Mafkezen.
alle providers zullen wel weer creatief duurder worden gok ik? ik heb internet eruit gegooid.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Ik kap er ook gelijk mee in oktober.
Tuurlijk, dit gaan ze allemaal doen. Dat zag je voorheen ook met veranderingen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alle providers zullen wel weer creatief duurder worden gok ik? ik heb internet eruit gegooid.
Met dat abbo mag je blij zijn inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net sinds kort iSmart 150 voor 29.5 eur.
Ik mag dus blij zijn(?)
Mensen die hier online spellen spelen? Via dat game center?
Heb net een iPhone en sta er van te kijken.. veel bordspellen met elkaar te spelen, grafisch mooie racespellen zoals Death Rally.. Fraai tafeltennis, Worms, raar finger football, hele flight sims met elkaar, dogfighten etc...altijd wat te doenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met dat abbo mag je blij zijn inderdaad.
Ik speel op het moment Draw Something, erg leuk
Als je een spelletje tegen elkaar wilt spelen hoor ik hetquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb net een iPhone en sta er van te kijken.. veel bordspellen met elkaar te spelen, grafisch mooie racespellen zoals Death Rally.. Fraai tafeltennis, Worms, raar finger football, hele flight sims met elkaar, dogfighten etc...altijd wat te doen
Haha jaquote:
Wat moest eraan gerepareerd worden dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef WSquater het volgende:
Mijn iPhone was de hele maand februari weg voor reparatie, vandaag weer terug gekregen! Ik ben blij dat het niet langer heeft geduurd
Mwah, ik vind het te snel gaan maar je hebt wel meer mogelijkheden (kwasten, kleuren) dan bij Draw Something,ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Charadium is veel leuker dan DrawSomething!
Dat het snel gaat vind ik juist ook een goed ding! Beter dan dat je een uur moet wachten tot iedereen het eindelijk heeft geradenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het te snel gaan maar je hebt wel meer mogelijkheden (kwasten, kleuren) dan bij Draw Something,ja.
Draw Something is inderdaad soms (te) langzaam. Maar met Charadium hebben ze het woord al geraden na twee strepen (of ik ben heel slechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat het snel gaat vind ik juist ook een goed ding! Beter dan dat je een uur moet wachten tot iedereen het eindelijk heeft geraden
al gevonden, heet Stationary Notification Center en kan met Flowtation.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is WeeFlashlight, dat is een toggle voor flash. Wat bedoel je exact met sliden?
Grappige tweak, je moet alleen opletten met hoeveel je installeert. Als je veel packages heb geinstalleerd wordt je iPhone traagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:11 schreef n8n het volgende:
[..]
al gevonden, heet Stationary Notification Center en kan met Flowtation.
1:25, gaat hier wel meteen soepel en alles
Hard reset uitvoeren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:28 schreef Qwea het volgende:
beetje kut, maar op de 1 of andere manier kan ik de schuif van locatie voorzieningen niet omzetten. Ding gaat niet aan
Dus ik kan ook geen tomtom gebruikenToevallig meer mensen dit?
Mja, dan is het dus ook dag dag jailbreak want terug naar factory defaults.quote:
Oe! Eerste keer updaten!quote:
Jawel, maar dan verlies je je jailbreak (tot er een nieuwe jailbreal tool komt).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe! Eerste keer updaten!
Of kan dat niet met een JB versie?
Ah ok.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan verlies je je jailbreak (tot er een nieuwe jailbreal tool komt).
Heb er nu 6 ofzo, vind zephyr het tofst met het sliden voor multitaskingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grappige tweak, je moet alleen opletten met hoeveel je installeert. Als je veel packages heb geinstalleerd wordt je iPhone traag
In principe zou ik sowieso wachten met updaten aangezien het meestal kleine bugfixes zijn.quote:
Een 5.0 naar 5.1 update gaat niet alleen om bugfixes hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
In principe zou ik sowieso wachten met updaten aangezien het meestal kleine bugfixes zijn.
Dat zal best, zeg ik ook nergens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Een 5.0 naar 5.1 update gaat niet alleen om bugfixes hoor.
Moeten we raden welk toestel en firmware je hebt en wat je zelf geprobeerd hebt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef m.y.m het volgende:
ik wil mijn iphone resetten,
maar hij blijft elke keer hangen bij het cirkeltje dat ronddraait.
Iemand een idee?
Misschien ben je telefonetisch begaafdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Moeten we raden welk toestel en firmware je hebt en wat je zelf geprobeerd hebt?
iphone 4 32gbquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Moeten we raden welk toestel en firmware je hebt en wat je zelf geprobeerd hebt?
Jailbreak hemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat is ditik kan geen mp3 tje selecteren als alarmtoon
stom ding
Ik update hem niet, alleen echt grote updates. Bugfix updates kunnen de pot opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's aids. moet je elke versieupdate gaan lopen kloten.
Dan maak je er even een ringtone van. Wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat is ditik kan geen mp3 tje selecteren als alarmtoon
stom ding
Helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Misschien ben je telefonetisch begaafd
Dit. Echt bagger dat het nu niet kan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef n8n het volgende:
Individuele foto's uit Photo Stream kunnen halen is al voldoende motivatie voor mij
Idd. Slaat nergens op dat al je foto's ook 2x worden opgeslagen lokaal op je iPhone trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit. Echt bagger dat het nu niet kan.
Laat staan de optie dat ze direct automatisch worden toegevoegd aan je fotostream. Het is een mooi ding hoor, die fotostream. Maar ze hadden het nét even wat beter moeten nadenken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Slaat nergens op dat al je foto's ook 2x worden opgeslagen lokaal op je iPhone trouwens.
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft 5.1 nog wat te bieden?
Draai nu 5.0.1 jailbroken
Niks speciaals dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.
- iTunes Match option to sync and stream over 3G
- There is now more privacy monitoring for geofencing, meaning that you can see what apps are currently running a geofence on your device.
- Safari now displays "Go to this Address" in the URL bar on a new page.
- You can now delete photos from Photo Stream!
Ik zou wachten tot de opvolger (iPhone 5?).quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nu een iPhone 4 maar nu kan ik eind april mijn eigen abonnement verlengen (ik heb mijn telefoon bij het abonnement van mijn vader gekregen), maar is het het waard om een 4s te bestellen? Want dan kan ik mijn telefoon wel ergens kwijt. En is het goedkoopste abonnement wat er te vinden is 42,50 met kleine bijbetaling? Ik heb al redelijk wat rond gezocht, maar dit is tot nu het goedkoopste waar ik op uit kom..
Welcome. Ik blijf overigens ook met mijn jailbreak op 5.0.1quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks speciaals dus
Zeer bedankt voor het posten
Is er al zicht op wanneer deze gaat verschijnen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot de opvolger (iPhone 5?).
Meestal Augustus - September dacht ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Is er al zicht op wanneer deze gaat verschijnen?
Altijd wired updatenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik probeer de nieuwe versie draadloos te installeren, maar hij is dus blijven hangen en heb hier thuis geen USB kabel liggen om DFU te doen
Bij een maat gebeurde precies hetzelfde
Ik ben benieuwd!quote:Oplossingen voor problemen die van invloed waren op de batterijduur
Was er alquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef matthijst het volgende:
5.1 meteen camera op lockscreen is wel cool!
Hij was er wel, maar niet altijd. Kreeg die per ongeluk wel eens, maar wist nooit hoe ik dat deed.quote:
is dat het? een update van niks dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.
- iTunes Match option to sync and stream over 3G
- There is now more privacy monitoring for geofencing, meaning that you can see what apps are currently running a geofence on your device.
- Safari now displays "Go to this Address" in the URL bar on a new page.
- You can now delete photos from Photo Stream!
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef n8n het volgende:
Als ik met een Jailbreak update gebeurd is al het jailbreakgebeuren weg?
Komt wel een keer een jailbreak hoeft voor mij niet zo, zie het niet als onmisbaar maar vooral als 'iets grappigs' voor erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ff paar daagjes tot weekjes wachten, voordat ze daar weer een nieuwe jailbreak voor hebben.
Voor mij voegt het niks toe. Ik had al niks verwacht.quote:
Komt er niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar blijft nou verdomme die pokemon zonder jb
• Japanse taalondersteuning voor Siri (beschikbaarheid is in eerste instantie mogelijk beperkt)quote:
Nu staat de cameraknop er altijd, eerst moest je dubbeltappen op de home knop.quote:
dat was dan ook meteen de main reason dat ik gejailbreaked hadquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar blijft nou verdomme die pokemon zonder jb
Is het het waard???quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef n8n het volgende:
[..]
dat was dan ook meteen de main reason dat ik gejailbreaked had
Tenzij Apple Nintendo opkoopt...quote:
Jawel, alleen de iOS-versie van de emulator mist een fast forward knop waarmee je de snelheid wat op kan schroevenquote:
is er inmiddels al (frameskip)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Jawel, alleen de iOS-versie van de emulator mist een fast forward knop waarmee je de snelheid wat op kan schroeven
Safari heeft het sowieso niet zo op geanimeerde gif's, geen idee waaromquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:34 schreef remlof het volgende:
Hmmm met iOS 5.1 haperen de animated gifs, nooit eerder last van gehad op m'n iPhone 4.
[ afbeelding ]
Reset uitvoeren en geschiedenis verwijderen. Waarschijnlijk lukt het dan wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:34 schreef remlof het volgende:
Hmmm met iOS 5.1 haperen de animated gifs, nooit eerder last van gehad op m'n iPhone 4.
[ afbeelding ]
ook op de iMac niet idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Safari heeft het sowieso niet zo op geanimeerde gif's, geen idee waarom
Eindelijk! Zo debiel dat je eerst opgescheept werd met de meest irrelevante kiekjes op al je apparaten en dat je er niet vanaf kon komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Jarno het volgende:
Ah.... 'Photos can now be deleted from Photo Stream'. Beturrrrr.
Ja het neigt zowaar naar een bruikbaar systeem nu. Zeker icm Photostream voor iPhoto op je Mac.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eindelijk! Zo debiel dat je eerst opgescheept werd met de meest irrelevante kiekjes op al je apparaten en dat je er niet vanaf kon komen.
Nope. Ff deactiveren en activeren weer wellicht?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
meer mensen problemen met imessage sinds 5.1? Stuurt alleen nog maar sms...
Werkt hier gewoon prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Werkt prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
iMessage uit. Dan weer aan ( je moet dan inloggen ). Daarna telefoon opnieuw opstarten. En vaak dan nog nieuw bericht openenquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:05 schreef Dirkh het volgende:
Hier hetzelfde probleem, iMessage werkt niet meer. Telefoon uit gezet, aan gezet, iMessage uit gezet en weer aan. Maar hij blijft sms sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |