quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Als je inspiratie hebt horen wij het welquote:
Ik heb altijd inspiratie. Waar is jouw inspiratie, foetsiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je inspiratie hebt horen wij het wel.
Nee hoor, maar ik zag dat de laatste paar topics zonder TT gemaakt waren, vandaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar is jouw inspiratie, foetsie?
Met deze week de officiële opening van de Apple Store in Amsterdam!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zag dat de laatste paar topics zonder TT gemaakt waren, vandaar.
quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of mobiele telefoon op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef killfrenzy het volgende:
mogen we even GEEN discriminatie![]()
Artikel 1
[..]
[ afbeelding ]
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef killfrenzy het volgende:
mogen we even GEEN discriminatie![]()
Artikel 1
[..]
[ afbeelding ]
dit is een iphone topic. ik zie nergens discriminatie dus jouw post is zwaar offtopic. dit dat. niet meer doen. dank jequote:
ow zo. ja het is geen denderende op zo, ben ik wel met je eensch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef killfrenzy het volgende:
nee maarja
ik wou graag dat de OP veranderd werd naar iPhone Ervaringen en niet zoals nu iPhone 4S Ervaringen
snap je maar ja anders kan je dit hele topique gewoon dicht doen
iPhones hebben geen titel nodigquote:
Jazeker ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:59 schreef Skv het volgende:
Hier ook mensen met een Apple TV 2 toevallig?
iFans forum of Macthemes.net forumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef KNAK het volgende:
Is er geen applicatie waarmee je Siri kan starten door de naam "Siri" uit te spreken?
Iemand ook toevallig een link waar goede themes incl lockscreen zijn? heb een uur zitten googlen, vind wel wat maar ben niet echt onder de indruk... wellicht dat iemand andere links heeft>?
Je account is gehacktquote:Op zondag 26 februari 2012 10:44 schreef MaxC het volgende:
Kreeg net 2 mails van transactiebevestigingen van 2x een in-app aankoop:
宠物猎人, 32800金币 In-app aankoop 39,99 ¤
宠物猎人, 16300金币 In-app aankoop 19,99 ¤
Terwijl ik dit nooit hebt gekocht, had zelfs mij telefoon niet bij me ten tijde van aankoop. Natuurlijk al aangegeven bij Apple en laat het wel storneren maar iemand enig idee hoe dit kan, of welke app dit heeft veroorzaakt?
Koop een kladblok en schrijf je ideeën op, de OP is prima zoals hij is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef killfrenzy het volgende:
nee maarja
ik wou graag dat de OP veranderd werd naar iPhone Ervaringen en niet zoals nu iPhone 4S Ervaringen
snap je maar ja anders kan je dit hele topique gewoon dicht doen
Zo ziet het er wel uit ja, wachtwoord veranderen dus.quote:
Jailbroken?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi!
Ik heb een iPhone 4 en sinds vrijdag loopt de accu in standby in circa 4 uur compleet leeg. Elke 5 minuten een paar procent. Daarvoor nooit problemen.
Ik heb al geprobeerd:
- Back up - reset - back up terugplaatsen
- Alle apps eraf geknikkerd - reset - backup van de cloud terugplaatsen, waarbij alle apps opnieuw worden gedownload.
Niks werkt.
Iemand nog ideeën? Want zonder 'm te gebruiken moet ie nu om de 4 uur aan de oplader. Laat staan als ik er wél wat mee doe.
Ik kan 'm letterlijk en figuurlijk leegkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |