Altijd wired updatenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik probeer de nieuwe versie draadloos te installeren, maar hij is dus blijven hangen en heb hier thuis geen USB kabel liggen om DFU te doen
Bij een maat gebeurde precies hetzelfde
Ik ben benieuwd!quote:Oplossingen voor problemen die van invloed waren op de batterijduur
Was er alquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef matthijst het volgende:
5.1 meteen camera op lockscreen is wel cool!
Hij was er wel, maar niet altijd. Kreeg die per ongeluk wel eens, maar wist nooit hoe ik dat deed.quote:
is dat het? een update van niks dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.
- iTunes Match option to sync and stream over 3G
- There is now more privacy monitoring for geofencing, meaning that you can see what apps are currently running a geofence on your device.
- Safari now displays "Go to this Address" in the URL bar on a new page.
- You can now delete photos from Photo Stream!
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef n8n het volgende:
Als ik met een Jailbreak update gebeurd is al het jailbreakgebeuren weg?
Komt wel een keer een jailbreak hoeft voor mij niet zo, zie het niet als onmisbaar maar vooral als 'iets grappigs' voor erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ff paar daagjes tot weekjes wachten, voordat ze daar weer een nieuwe jailbreak voor hebben.
Voor mij voegt het niks toe. Ik had al niks verwacht.quote:
Komt er niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar blijft nou verdomme die pokemon zonder jb
• Japanse taalondersteuning voor Siri (beschikbaarheid is in eerste instantie mogelijk beperkt)quote:
Nu staat de cameraknop er altijd, eerst moest je dubbeltappen op de home knop.quote:
dat was dan ook meteen de main reason dat ik gejailbreaked hadquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar blijft nou verdomme die pokemon zonder jb
Is het het waard???quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef n8n het volgende:
[..]
dat was dan ook meteen de main reason dat ik gejailbreaked had
Tenzij Apple Nintendo opkoopt...quote:
Jawel, alleen de iOS-versie van de emulator mist een fast forward knop waarmee je de snelheid wat op kan schroevenquote:
is er inmiddels al (frameskip)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Jawel, alleen de iOS-versie van de emulator mist een fast forward knop waarmee je de snelheid wat op kan schroeven
Safari heeft het sowieso niet zo op geanimeerde gif's, geen idee waaromquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:34 schreef remlof het volgende:
Hmmm met iOS 5.1 haperen de animated gifs, nooit eerder last van gehad op m'n iPhone 4.
[ afbeelding ]
Reset uitvoeren en geschiedenis verwijderen. Waarschijnlijk lukt het dan wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:34 schreef remlof het volgende:
Hmmm met iOS 5.1 haperen de animated gifs, nooit eerder last van gehad op m'n iPhone 4.
[ afbeelding ]
ook op de iMac niet idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Safari heeft het sowieso niet zo op geanimeerde gif's, geen idee waarom
Eindelijk! Zo debiel dat je eerst opgescheept werd met de meest irrelevante kiekjes op al je apparaten en dat je er niet vanaf kon komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:52 schreef Jarno het volgende:
Ah.... 'Photos can now be deleted from Photo Stream'. Beturrrrr.
Ja het neigt zowaar naar een bruikbaar systeem nu. Zeker icm Photostream voor iPhoto op je Mac.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eindelijk! Zo debiel dat je eerst opgescheept werd met de meest irrelevante kiekjes op al je apparaten en dat je er niet vanaf kon komen.
Nope. Ff deactiveren en activeren weer wellicht?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
meer mensen problemen met imessage sinds 5.1? Stuurt alleen nog maar sms...
Werkt hier gewoon prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Werkt prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |