Altijd wired updatenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:29 schreef So_Surreal het volgende:
Ik probeer de nieuwe versie draadloos te installeren, maar hij is dus blijven hangen en heb hier thuis geen USB kabel liggen om DFU te doen
Bij een maat gebeurde precies hetzelfde
Ik ben benieuwd!quote:Oplossingen voor problemen die van invloed waren op de batterijduur
Was er alquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef matthijst het volgende:
5.1 meteen camera op lockscreen is wel cool!
Hij was er wel, maar niet altijd. Kreeg die per ongeluk wel eens, maar wist nooit hoe ik dat deed.quote:
is dat het? een update van niks dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.
- iTunes Match option to sync and stream over 3G
- There is now more privacy monitoring for geofencing, meaning that you can see what apps are currently running a geofence on your device.
- Safari now displays "Go to this Address" in the URL bar on a new page.
- You can now delete photos from Photo Stream!
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef n8n het volgende:
Als ik met een Jailbreak update gebeurd is al het jailbreakgebeuren weg?
Komt wel een keer een jailbreak hoeft voor mij niet zo, zie het niet als onmisbaar maar vooral als 'iets grappigs' voor erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ff paar daagjes tot weekjes wachten, voordat ze daar weer een nieuwe jailbreak voor hebben.
Voor mij voegt het niks toe. Ik had al niks verwacht.quote:
Komt er niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waar blijft nou verdomme die pokemon zonder jb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |